puhelinmainontakielto

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

puhelinmainontakielto

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Tämä on joskus täällä jo muistaakseni kerrottu, mutten löydä sitä enää.

Eli siis mitkä oli ne puhelinnumerot johon piti ilmoittaa jos haluaa oman puhelinnumeronsa lehtien yms. puhelinmainontakielto listalle.

en halua muutta numeroani salaiseksi, mutta kuulemma tuo kieltokin tehoaa' pienellä viiveellä tosin.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: puhelinmainontakielto

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Kiitän kauniisti. Kieltopuhelu on jo soitettu
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: puhelinmainontakielto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla on tuo mutta ei silti estä puhelinliittymien myyntiä tai vakuutusmyyjiä. Ois ihana saada nekin hiljaiseksi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Dr.Diarrhea

Re: puhelinmainontakielto

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Salainen liittymänumero auttaa moneen vaivaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: puhelinmainontakielto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Georgina kirjoitti:Mulla on tuo mutta ei silti estä puhelinliittymien myyntiä tai vakuutusmyyjiä. Ois ihana saada nekin hiljaiseksi.
Yhtiöille itselleen voi ilmoittaa että se on "carlos nietu" kyseisiin soittoihin, eli jos ilmoitat että vittuako sulle soittelette? Pitää heidän lopettaa moinen. En tiedä, jos tuollaisen ilmoituksen jälkeen vielä tulee soittoja, voisiko haastaa oikeuteen kotirauhan häiritsemisestä? Juu, useat poliisit ovat niitä jotka eivät ole lakia päässeet lukemaan, eli kerro meille poliisisetä?

Itse ilmosin suoraan, amaistraattiin ja ajoneuvokeskukseen..
Sain juuri puhelun joltain suoravälitteisesti, mutta siirtymävaihe oli 1-3 kuukautta, sitten puhelinhiljaisuus koittaa minullekin.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin