Vaalimainonta

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Vaalimainonta

Viesti Kirjoittaja saira »

Tuli äsken tekstiviesti oudosta numerosta: MOI! OLEN PEKKA TASKINEN PERUSSUOMALAINEN NO 66 TEEN KAIKEN VOITAVANI, JOTTA SUOMI OLISI PAREMPI JA TASAPUOLISEMPI PAIKKA ELÄÄ MEILLE JA TULEVILLE SUKUPOLVILLE! JOS KOET ASIAN TÄRKEÄKSI LAITA VIESTI ETEENPÄIN KIITOS!

Tuntui jotenkin oudolta saada tällainen, mutta kai heidän kaikki keinot on otettava käyttöön. Itseä ei kyllä ihan vakuuttanut kyseinen mainos, ärsytti ennemminkin...

Edit. Äh, jotain sitten unohtui tästä... Eli onko monellekin tullut vastaavia viestejä? Ja onko tässä mainonnassa ylitetty joku raja? Itsestäni ainakin tuntuu, että mediassa ovat mainokset ovat ihan riittäviä, en välittäisi saada viestejä enää omaan puhelimeenikin.
Viimeksi muokannut saira, 26.02.2007 23:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Vaalimainonta

Viesti Kirjoittaja Harold »

En ole ainakaan vielä saanut, mutta olisihan se kyllä kokemus jos kännykkä tukkeutuisi vaaliviesteistä:

- ”Olen Markku, Kommunistisen Työväenpuolueen ehdokas nro XXX. Vaadin solidaarisuutta ja ankaraa taistelua kapitalismia vastaan!”

- ”Olen Taisto, Suomen Työväenpuolueen ehdokas nro XXX. Luottakaa luokkataistelussa minuun, älkää Vasemmistoliiton äärioikeistolaisiin!”

- ”Olen Pete, Suomen Kommunistisen Puolueen ehdokas nro XXX. Me poistamme Suomesta työttömät –Siperiaan!”

- ”Olen Väinö, Sosialistisen Trotskilaisunionin ehdokas nro XXX. Me trotskilaiset (neljäs internationaali) olemme ainoita oikeita kommunisteja, emme mitään KTP:n, STP:n tai SKP:n kaltaisia fasisteja ja imperialistien kätyreitä!”



Toisaalta vituttaisi.. Ja toisaalta naurattaisi.
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
imbesiili

Re: Vaalimainonta

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Vaalimainokseni vihreille:

"Vihreiden tavoitteena on luoda fasistis-rasistinen luokkayhteiskunta, jossa prekariaattien ei tarvitse tehdä 'paska'-töitä vaan niitä töitä varten tuodaan maahanmuuttajia."

(lainattu tiede-lehden kes.palstalta)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vaalimainonta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ainoa vaalimainos osui käteeni hertzikan metroaseman edessä, siellä se varaehdotas paleli keskenään, taitaa vasemmistoliitolla tulla ääniä vähän asuinkunnastani, koska kaikki kulkivat viisi metriä kaukana nenä pystyssä, esitteitä ojentelevasta kädestä, jolloin ajattelin heti mukavälittää ja otin mainoslapun käteeni, ajattelin jättää sen äänestyskoppiin malliksi, mutta äänestysnautinto sumensi ajatukseni enkä onnistunut jättämään flaieria koppiin nimeltä äänestys! :wink: :lol: :cry:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin