Äänestätkö?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Äänestys

Äänestys päättyi 27.03.2007 21:01

Äänestän!
36
78%
En äänestä!
5
11%
EVVK
5
11%
 
Ääniä yhteensä: 46

ninnithequeen

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Harold kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Minäpä löysin ehdokkaani. Kuinka joku voikin olla niin samaa mieltä asioista kuin mie, olin ihan järkyttynyt.
Kyllä, Perussuomalaista äänestän.
Iso Reetu?
Se on vaalisalaisuus, hupsu.

Mutta ei, ei hän.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

ninnithequeen kirjoitti:
Harold kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Minäpä löysin ehdokkaani. Kuinka joku voikin olla niin samaa mieltä asioista kuin mie, olin ihan järkyttynyt.
Kyllä, Perussuomalaista äänestän.
Iso Reetu?
Se on vaalisalaisuus, hupsu.

Mutta ei, ei hän.
Mikäs se oli se Hallu-Laho?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Miekin äänestin! Naista vielä. Nyt pääsen taivaaseen. :h:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vadim kirjoitti:Mikäs se oli se Hallu-Laho?
No eip ole sekään. Eikä Soini.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mylwin kirjoitti:Miekin äänestin! Naista vielä. Nyt pääsen taivaaseen. :h:
Ai siksikö sitä nykyään kutsutaan?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oikean kaupunkimme Arska katsoi myös Vaalikoneesta omaa ehdokastaan mutta kompaan Mussukkaa, että kaikennäköistä sieltä tuli ja populististahan tämä on vaalipropaganda.
Äänestän ihmistä, joka antoi mulle korttinsa ja pyysi kahville JA KYSYI MAISTUUKO hyvältä? Ei tyrkyttänyt omia mielipiteitään tai vaatinut keskustelemaan. Äänestän häntä. Mainos kannatti teräksenlujalle Stadinarskalle, vai onko hän sittenkin muovailuvahaa vaan?

Stadinarska
muovailuvahaista terästä
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Olen, jos se nyt ketään yllättää, aika innokas vaalifanaatikko. Seuraan politiikkaa muutenkin aika tarkkaan ja lueskelen innolla puolueohjelmia, mutta vaalispektaakkelien aikaan muutun aivan hurjaksi politiikkaintoilijaksi. Niinpä äänestäminen onkin minulle ja minusta tärkeä teko, oikeus ja velvollisuus. Käytännössä se on vain usein vaikeaa. Aiemmin olen matkustanut usean kerran Rotterdamin merimieskirkkoon tai Suomen Lontoon suurlähetystöön äänestämään. Nyt olen taas asettunut hetkeksi ulkomaille (siksi myös tämä pahasti harventunut kitisemiseni). Aiemmasta poiketen nyt on kuitenkin niin, että missaan paitsi kotimaan ennakköäänestysajan ja varsinaiset vaalit, niin yllättäen vielä liikun juuri siihen malliin, että sijaintipaikoissani osuu ulkomaan ennakkoäänestys aina sellaisille päiville, jolloin olen toisaalla. Niinpä sydämeni vuotaa verta ja tunnen suurta häpeää: nämä ovat ensimmäiset valtakunnalliset vaalit, joissa olen äänioikeutettu ja jätän äänestämättä. No, kuten hyvin tiedetään, äänestäminen nyt on aina tarkkaan ottaen instrumentaalisesti irrationaalista joka tapauksessa - mutta toisaalta elämän tarkoitus on olla elävä vastaesimerkki taloustieteen rationaalisuuskäsitykselle, ja tässä ihmisen syvimmässä tehtävässä nyt epäonnistun.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
ninnithequeen

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juuri tulin äänestämästä.

Huippuhetki oli tyttären kolikoitten laitto keräykseen.
Kyl me nyt ollaan hyviä ihmisiä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyselyn perusteella äänestysprosentin olisi pitänyt olla 80%! eli taloustutkimusta siis!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Eiköhän sitä äänestämään täydy sunnuntaina lähteä. Pirut olivat jo ottaneet kahveemökit pois, miksiköhän.

Onks teillä ehdotusta ketä äänestäisin?

Stadinarska
poliittinen aktiivi
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Eiköhän sitä äänestämään täydy sunnuntaina lähteä. Pirut olivat jo ottaneet kahveemökit pois, miksiköhän.
No okei, tälle nauroin taas.
Mitäh? Onko se niin mahdotonta et mullakin on mielipide!
PUS Arskalta!!
Elukka

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Äänestin.
Vaimo pakotti.
bedlam

Re: Äänestätkö?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei ole vielä ehdokas selvillä. Äänestäjäkin on selvillä vasta huomenna, mutta hetken vain kaiketi.
Vastaa Viestiin