Ketä äänestät?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Vadim kirjoitti:
Rima on vaan liian korkealla, pöh.
Tssk, tssk. Postaa nyt tänne kuvamateriaalia niistä potentiaalisia arkadianmäen komistuksista ennen riman korkeuden määrittämistä.
Don't Panic!
Geetzu

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:
sanctus kirjoitti:varovaisen positiivisesti
oikeasti tunnustaa väriä?"
Sotilaallisista asioista puhuttaessa lausujan voisi passittaa siperiaan. Sotimisessa ei a) ole mitään positiivista b) tunnusteta väriä.
Mua toikin jotenkin kiihotti. Kävelin vähän rivakammin äänestyskopille.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Geetzu kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
sanctus kirjoitti:varovaisen positiivisesti
oikeasti tunnustaa väriä?"
Sotilaallisista asioista puhuttaessa lausujan voisi passittaa siperiaan. Sotimisessa ei a) ole mitään positiivista b) tunnusteta väriä.
Mua toikin jotenkin kiihotti. Kävelin vähän rivakammin äänestyskopille.
Et masturboinut siellä kuitenkaan? Uuh.
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Harold »

Vihernikki kirjoitti:
Harold kirjoitti:"visioivat" pilviveikot .
Et sitten yhtään väsyneempää ja kuluneempaa argumenttia enää keksinyt?
Kyllä ensi sijassa kuluneita ovat niiden höppänöiden jutut, joita olen käteeni työnnetyistä vihreiden vaalilehdistä lukaissut. Ja huom, nyt ei ole kyse yksittäisistä kylähulluista, vaan _kansakunnan_ asioita hoitamaan pyrkivän puolueen virallisesta linjasta.

Tuskinpa vihreiden energiapoliittisia ”näkemyksiä” kukaan hirveästi kuuntelee vaikka hallitukseen pääsisivätkin, mutta kyllä ne siellä vähän kiusaa pystyisivät Suomi-laivalle tekemään.
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vadim kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Sotilaallisista asioista puhuttaessa lausujan voisi passittaa siperiaan. Sotimisessa ei a) ole mitään positiivista b) tunnusteta väriä.
Mua toikin jotenkin kiihotti. Kävelin vähän rivakammin äänestyskopille.
Et masturboinut siellä kuitenkaan? Uuh.
Kuvia!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

CandyMan kirjoitti:Tai sitten käytän työajasta hieman johonkin vaalikoneeseen. Mitä suositellaan?
Käytä hesarin konetta, mutta älä usko hesarin pisteytystä suoraan, vaan hyödynnä siinä ohessa olevaa bayminerin 'karttaa'. Bayminerin kartan avulla hahmottaa helposti ja nopeasti puolueiden todelliset erot. Tuohon muut valikoneet eivät ole mielestäni pystyneet.

Itse olen niin vaikuttunut bayminerista, että toivon löytäväni keissin, johon tuota voisi hyödyntää.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nexie kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Rima on vaan liian korkealla, pöh.
Tssk, tssk. Postaa nyt tänne kuvamateriaalia niistä potentiaalisia arkadianmäen komistuksista ennen riman korkeuden määrittämistä.
No enkä.

Tämä kysymys on vaivannut minua siitä asti, kun töllössä jepen, joka kertoi äänestävänsä "hyvännäköistä plondia". Tästä lienee jo kymmenen vuotta aikaa. Samalla feministisesti asennoituneet tuttuni, jotka ovat pääsääntöisesti nuoria naisia, usein mainitsevat äänestävänsä "vain naista". Yritän laskea yhtä ja yhtä yhteen, enkä saa tulokseksi kuin että kymmenen vuoden päästä Arkadianmäellä on kahdenlaisia ihmisiä: nuoria ja "edistyksellisiä" punavehreitä naisia ja nuoria ja taantumuksellisia sinivalkoisia naisia. Ja se ei ole kivaa, koska poden sekä punavihersokeutta että ruiskukka-allergiaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vadim kirjoitti:Yritän laskea yhtä ja yhtä yhteen, enkä saa tulokseksi kuin että kymmenen vuoden päästä Arkadianmäellä on kahdenlaisia ihmisiä: nuoria ja "edistyksellisiä" punavehreitä naisia ja nuoria ja taantumuksellisia sinivalkoisia naisia.
Mau-uuu! Cat Fight!
Dr.Diarrhea

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

En ole vielä päätäni vaivannut. Todennäköisesti ehdokas on Kok/SDP, 30-40-vuotias, mies, ei kuitenkaan kentänhoitaja. Broilerius on ehdottomasti haitaksi. Isoimmat hermannit on juuri niitä setäbroilerin "kummilapsia", nönnönnöönuorten entisiä tai nykyisiä puheenjohtajia.
isohaara

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Selkeesti tämän vaalikauden paras vaalikone.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Haha, tulette myöhässä. Itse pohdiskelin Ninnulin pätevyyttä jo aikoja sitten, tosin tuo lapsettomuus ja sinkkuus :idea: vähän mietityttää. Toisaalta, tuollaisella CV:llä ei hirveästi perheitä perustella.

Ymmärrän kyllä, että hän koittaa heruttaa netissäkin, valitettavasti sinkkuutta pitää äänestäjien arvostelevan katseen alla tuossa iässä jo hieman häpeillä.

:maanantai:
Prepare for the worstest.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nowaysis kirjoitti:Itse pohdiskelin Ninnulin pätevyyttä jo aikoja sitten, tosin tuo lapsettomuus ja sinkkuus :idea: vähän mietityttää.
Oisko tää nyt niitä hetkiä, joina perheettömän pitäis yrittää?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Öh, en ymmärrä onko tämä sarkasmia vai kompa?
Prepare for the worstest.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nowaysis kirjoitti:Öh, en ymmärrä onko tämä sarkasmia vai kompa?
Olin vissiin liian matalalentoinen. Ymmärtääkseni sekä lapsettomuus että sinkkuus ovat yleensä järjestelykysymyksiä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä juu, meitä epätoivoisia yh-mutseja on maailma pullollaan, miespuolisia lapsellisia tosin vähemmän.. :?
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Haha, tulette myöhässä. Itse pohdiskelin Ninnulin pätevyyttä jo aikoja sitten, tosin tuo lapsettomuus ja sinkkuus :idea: vähän mietityttää.
Blogiaan lueskelin ja pengoin mielipiteitä arjen ja perheen yhteensovittelusta, löytyihän sieltä jotain. (Oikeesti halusin tällä kertaa äänestää jostain syystä naista ja tämä ehdokas sattui jäämään kahden joukkoon, kahdesta sitten valitsin sen kumpaa panisin. Tosin koirastakin tuli plussaa, vaikka noutaja onkin. Ja vähän ehkä siitäkin, että paras ystäväni lobbaili lobuttomasti.)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Juu, en toki epäile asennetta, vaan kokemusta ;) Tosin, kukapa nyt vaalien alla ei ajaisi lapsiperheiden kuin kaikkien muidenkin etua.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eiku siis, ei minulle aikuisten oikeasti ole niin väliksi onko ehdokkaalla lapsia. Ei mun toisellakaan harkitulla ole. Enkä usko, että siellä yhden ehdokkaan/edustajan lapsivihakaan mihinkään suuntaan vaikuttaisi :twisted:
Prepare for the worstest.
Vihtahousu

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Äänestäkää mua!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nowaysis kirjoitti:Juu, en toki epäile asennetta, vaan kokemusta ;) Tosin, kukapa nyt vaalien alla ei ajaisi lapsiperheiden kuin kaikkien muidenkin etua.
Mulla ei kyllä äänestyspäätöstä pohtiessa käynyt mielessäkään, ajaako tämä tyyppi yksin ulkomailla asuvien lihansyöjämiesten etua. Onko tosiaan niin, että jos kersoja ei ole, teiltä ei heru (ääntäkään)?
Geetzu

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vadim kirjoitti:Onko tosiaan niin, että jos kersoja ei ole, teiltä ei heru (ääntäkään)?
Joo. Ja yks sinkkututtuni totesi juuri, ettei voisi äänestää ehdokasta, jolla lapsia. Huuh.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ei vaikuttanut ulkonäkö eikä sukupuoli äänestyspäätökseen tälläkään kertaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ann kirjoitti:Ei vaikuttanut ulkonäkö eikä sukupuoli äänestyspäätökseen tälläkään kertaa.
Päätit sitten olla äänestämättä?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Geetzu kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Onko tosiaan niin, että jos kersoja ei ole, teiltä ei heru (ääntäkään)?
Joo. Ja yks sinkkututtuni totesi juuri, ettei voisi äänestää ehdokasta, jolla lapsia. Huuh.
Jengillä viiraa?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ketä äänestät?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ÄÄNI STADINARSKALLE ON ÄÄNI STADINARSKALLE!

Nyt tarvitaan vastuutonta asian haaran kantajaa ja luotettavaa asiantuntemattomuutta.

Äänesi Arskalle takaa rauhoittumisen (pysähtyneisyyden tilan) ja se ei koidu yhteisen hyvämme eduksi. SIISPÄ nyt kaikki äänestämään Arskaa.

rska on numero yksi arska on numero yksi arska on numero yksi arska on
Vastaa Viestiin