Perfume

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
ninnithequeen

Re: Perfume

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Polttakaa enemmän tupakkaa niin lakkaa haittaamasta. Nimim. krooninen poskiontelikko.
Tää on kyl hyvä neuvo.
Ei tää kyllä toimi.
No jos valkosipulin haju haittaa ni popsi ite sitä, et taatusti haista mitään.
Jos röökinsavu haittaa ni polta ite, et haista mitään.
Jos hiki haittaa, ni hikoile itte...eiku?

Joo ei toimi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perfume

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Tää on kyl hyvä neuvo.
Ei tää kyllä toimi.
No jos valkosipulin haju haittaa ni popsi ite sitä, et taatusti haista mitään.
Jos röökinsavu haittaa ni polta ite, et haista mitään.
Jos hiki haittaa, ni hikoile itte...eiku?

Joo ei toimi.
Olen testannnut: (tuore)persilja valkosipulia sisältävän ruoan sekaan vähentää hajuhaittoja! Muitakin trikkejä on mutta ei muista.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Perfume

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Storia kirjoitti:..
banaanitiskin..
Iiks ja hyi-hyi-asia! Älkäämme edes mainitko kauhistuttavan banaanin nimeä! Sen haju, sen maku, sen mussunmussutuksen kuuleminen, sen väri.. Perfume de la Persbansku.

Ihmiset.. Kun menette esimerkiksi julkisiin kulkuvälineisiin, lähinnä juniin.. joissa tätä kovin valitettavaa Persbansku-ilmiötä näkee, niin elkee ottako banskua vyölaukkuun eväseksi, ottakaa pliis vaikka omena! Siinä on mukava rouskutirallaa-hedelmä kera raikkaan perfumen.
A man's gotta do what a man's gotta do.
CandyMan

Re: Perfume

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Hienohelmat.

Nykyihminen on irtautunut liikaa luonnosta. Entisaikaan ihmiset viestittivät toisilleen esim. uhkaavasta vaarasta hajusignaalein, eikä luonnollinen hien tai paskanhaju kuin enintään terävöittänyt lajitovereitten aisteja. Nykyään kaikkien pitää olla täysin hajuttomia, mauttomia ja karvattomia.

Jos muiden haju kuitenkin häiritsee hienoja neniänne, olen itse huomannut runsaan valkosipulin nauttimisen tehokkaaksi lääkkeeksi tuohon vaivaan.
Storia

Re: Perfume

Viesti Kirjoittaja Storia »

HellBell kirjoitti:
Storia kirjoitti:..
banaanitiskin..
Iiks ja hyi-hyi-asia! Älkäämme edes mainitko kauhistuttavan banaanin nimeä! Sen haju, sen maku, sen mussunmussutuksen kuuleminen, sen väri.. Perfume de la Persbansku.
.
:D mä muistin jossain vaiheessa myöhemmin kun olin kirjoittanut tuon viestin, että sulla oli joku ihmeellinen fobia banaaneista! Mystistä, suorastaan kiehtovaa! :shock:
Nyt oli tullut tänään kauppaan MINIBANAANEJA, ihan sellaisia pikkuisia, suloisia! Olin ihan onnessani. En kyllä sitten uskaltanut ostaa, kun ajattelin, et jos ne on vaikka geenimanipuloituja? Miten tuollaisia pikkuisia voisi muuten olla?
Hyviä kuitenkin ovat, usko vaan!
Vastaa Viestiin