Vuoden Mulkku 2007

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Kuka on Kitinän Mulkku vuodelle 2007

1. Homeboy65
15
30%
2. Quarter
8
16%
3. Everywoman
4
8%
4. So Easy
4
8%
5. Elco
8
16%
6. Nuoridaavid
5
10%
7. En äänestä mulkkua vaan kauneutta, senkin ihana ihana Snapahead!
6
12%
 
Ääniä yhteensä: 50

Mulli75

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

On se kumma kun te ette huomaa tai tiedä aina mitä muualla tapahtuu.

Viime perjantaina sain viestin autoni tuulilasiin jossa minut haukuttiin mulkuksi kun vein ruuhkaisessa parkkihallissa parkkipaikan nenän edestä. Tjeu galleriastani.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suvinen kirjoitti:Rollo on mun sankari!
:h:

Sitä olenkin aina salaa toivonut!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Rollo on mun sankari!
:h:

Sitä olenkin aina salaa toivonut!
ROLLO moi!!

Mitä kuuluu kamulle!!?? Ei ollakaan pitkään aikaan jutskattu!!! Kuinka muailma kohtelee Röllöä siellä muailmalla?

Et oo pitkään aikaan puhunut miten rakkausasiat sujuu? Laitapa tietoa tulemaan horoskoopin tapaan tyyliin...raha, työ ja rakkausasiat!`???

Ja käy joskus omalla palstalapsellani "Stadinarskan sanomat...ja varmat vastaukset"...Se kaipaa Rollon kynänjälkeä!!!

Kuten tiedät, minäkin olen Rollofani, koska olet Arskalainen, eikö näin!!

Tosiaan vaihdan mielipidettäni nykyään enemmän kuin tohtori määrää tai niinkuin mustalainen hevosta, mutta kaipaan sitä hullunsilmä-avatartasi, vaikka silloin kammoksuin sitä!!
Yhä kamalin avatarkokemukseni oli punahuulet Rouva Pupulla. Siihen aikaan hän oli minulle etäinen, sittemmin kait pitäväkin! Hän on mysteeri. Miksi minä Rouva Pupusta aloin puhua??? Pimpom???

Ajattele, kuinka minunkin maineeni on puhdistunut. En ole missään ajatuksissakaan se, mitä tämä postaus hakee. Mutta kiltti ja tasainen olen ollutkin! Ja varovainen. Hieman enemmän vain oma itseni kun olen kohteliaampi!

Mutta Rollolle voisi sanoa suorat sanat ja siksi sanonkin et ROLLO on JAUTAA!!

Rolloterkuin Rollolle

Stadinrollo
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti: ROLLO moi!!

Mitä kuuluu kamulle!!?? Ei ollakaan pitkään aikaan jutskattu!!! Kuinka muailma kohtelee Röllöä siellä muailmalla?

Et oo pitkään aikaan puhunut miten rakkausasiat sujuu? Laitapa tietoa tulemaan horoskoopin tapaan tyyliin...raha, työ ja rakkausasiat!`???

Ja käy joskus omalla palstalapsellani "Stadinarskan sanomat...ja varmat vastaukset"...Se kaipaa Rollon kynänjälkeä!!!

Kuten tiedät, minäkin olen Rollofani, koska olet Arskalainen, eikö näin!!
Aivan loistava fiilis!

Rakkausasioita ei ole eikä kaivata. Seksi toki on tervetullutta, mutta - sori vaan - ei sulta!

Tottakai olen Arskalainen! Kiitos kutsusta, tulen varmasti!

Arskaterkuin Arskalle
TolloRollo
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Herra Manala

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tää oli todella paha. Melkein teki mieli äänestää QD:tä, mutta sitten alkoi käymään sääliksi. Sääliksi silleen samalla tavalla kuin pyryharakankin kanssa. Tiedätte kyllä. Sitten olin jo kympillä äänestämässä homieta, sillä täytyyhän jätkän olla aivan täysi kusipää että viihtyy vuosia palstalla, jossa yksikään ihminen ei siedä sitä. Sitten kuitenkin rupesin funtsimaan, että homie on sentään ihan siedettävää baariseuraa, jos tästä possesta pitää valita. Nimittäin homie tajuaa sentään pitää turpansa kiinni jo vartin sen jälkeen kun se astuu baarinovesta sisään, toisin kuin esim. ninni, angita, kyyppo tai keikaus. Tosin se johtuu vain siitä että jätkä on täysi alkkis ja sammuu vedettyään pohjiksi pullon kossua baarin ulkopuolella ja toisen kotona.

Hmmm. Ei kyllä se sittenkin on homie. On sitä marginaalia vielä jäljellä, koska se ei haise yhtään vähemmän paskalta sammuneenakaan.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12288
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Herra Manala kirjoitti:Tää oli todella paha. Melkein teki mieli äänestää QD:tä, mutta sitten alkoi käymään sääliksi. Sääliksi silleen samalla tavalla kuin pyryharakankin kanssa. Tiedätte kyllä. Sitten olin jo kympillä äänestämässä homieta, sillä täytyyhän jätkän olla aivan täysi kusipää että viihtyy vuosia palstalla, jossa yksikään ihminen ei siedä sitä. Sitten kuitenkin rupesin funtsimaan, että homie on sentään ihan siedettävää baariseuraa, jos tästä possesta pitää valita. Nimittäin homie tajuaa sentään pitää turpansa kiinni jo vartin sen jälkeen kun se astuu baarinovesta sisään, toisin kuin esim. ninni, angita, kyyppo tai keikaus. Tosin se johtuu vain siitä että jätkä on täysi alkkis ja sammuu vedettyään pohjiksi pullon kossua baarin ulkopuolella ja toisen kotona.
Mussunmussun ja höpöhöpö.

Ensiksikin en ole alkkis vaan kohtuukäyttäjä. Toiseksikin epäilen vahvasti tuota "jossa y k s i k ä ä n ihminen ei siedä sitä." En minä täällä nyt niin hirveästi ole saanut antipatioita osakseni reilun neljän vuoden aikana verrattuna vaikka Nickiin, outiin, poikuuteen, Nibaan, Petri FB:hen, slamiin jne.

Muistuttaisin Herra Kanalaa vielä siitäkin että täällä oloaikanani olen aika moitteettomasti noudattanut tämän foorumin sääntöjä, en ole juuri vittuillut co-kirjoittajille jne.

Tuo Kitinän sääntö, joka kieltää solvaamasta muita kirjoittajia taitaa btw olla aika KUOLLUT kirjain... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Clay »

Homeboy65 kirjoitti:
Muistuttaisin Herra Kanalaa vielä siitäkin että täällä oloaikanani olen aika moitteettomasti noudattanut tämän foorumin sääntöjä, en ole juuri vittuillut co-kirjoittajille jne.
Noku et osaa, oot niin tyhmä.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Homeboy65 kirjoitti:Tuo Kitinän sääntö, joka kieltää solvaamasta muita kirjoittajia taitaa btw olla aika KUOLLUT kirjain... :roll:
Täh?

Mä luulin et se on vitsi...
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Äänestin elcoo, mulla ei oo oikein mielipidettä noista muista, paitsi ND:n meininki on kyllä ihan yhtä perseestä ku elconkin mutta se on niin ihanan vässykkä että jotenkin se ei ärsytä, eikä sitä viitti mulkutella kun sillä on muutenkin niin vaikeeta.
Vihtahousu

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Quarter vetäytyi kisasta ja palstalta, eikä turska ollut messissä, joten valinta kohdistui homopoikaan.
Pyry-Matias

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti:valinta kohdistui homopoikaan.
Äänestin myös sinua.
SikaMika

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vihtahousu kirjoitti:valinta kohdistui homopoikaan.
Siis Elcoon vai?
Vihtahousu

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^Siis äänestin homie homopoikaa, joka ei ollut naisen kanssa sitten yläasteaikaisen anttilan alusvaatekatalogin.
SikaMika

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vihtahousu kirjoitti:^Siis äänestin homie homopoikaa
Siis Elcoa vai?

No joo, ehkä mä tajusin tuon jo ekalla kerralla! :wink:
Vihtahousu

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

SikaMika kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:^Siis äänestin homie homopoikaa
Siis Elcoa vai?
No joo, ehkä mä tajusin tuon jo ekalla kerralla! :wink:
Ehkä mä vaan halusin kirjoitella paskaa :roll:
Homeri on ollut noressa jo pitkän aikaa kun ei sillä ole mitään kirjoituksia jotka ees vähän olis viihdyttänyt tai laittanut ajattelemaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Homeri on ollut noressa jo pitkän aikaa kun ei sillä ole mitään kirjoituksia jotka ees vähän olis viihdyttänyt tai laittanut ajattelemaan.
Tuon perusteella et taida monenkaan tekstejä nähdä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Homeri on ollut noressa jo pitkän aikaa kun ei sillä ole mitään kirjoituksia jotka ees vähän olis viihdyttänyt tai laittanut ajattelemaan.
Tuon perusteella et taida monenkaan tekstejä nähdä?
No jospa nytten kukkahattutäteilen enkä kerro ketkä olen norannut :twisted: Homien ajatusmaailma ole ikinä pahemmin osunut lähelle tai kiinnostanut, mutta jokin aika sitten se muuttui sietämättömämpään suuntaa, joten käytin tilaisuutta hyväkseni ja painoin nappulaa, WUHUU!
masa

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti:No jospa nytten kukkahattutäteilen enkä kerro ketkä olen norannut
Siinäpä vastaus ketjun kysymykseen. Eniten norattu = palstan mulkku vuodelle 2007. Aasimus, paljastahan norausluvut.

Ennustan voittajan löytyvän kolmikosta Stadinterskajuusto, Prosessi tai Homie.
ninnithequeen

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:Prosessi
Jaa? Mitähän mä oon TAAS missannu...
Zeb

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Siinäpä vastaus ketjun kysymykseen. Eniten norattu = palstan mulkku vuodelle 2007. Aasimus, paljastahan norausluvut.

Ennustan voittajan löytyvän kolmikosta Stadinterskajuusto, Prosessi tai Homie.
En ottaisi tuosta kolmikosta skabaan kuin Arskan, joka on hetken ollut itsellänikin noressa, koska hän osaa kyllä olla ärsyttävä. Varsinkaan Prossusta en ymmärrä miten hän voisi kenestäkään olla erityisen ärsyttävä, Prossuhan on monessa mielessä aina rauhallinen superdiplomaatti. Homiekin on aika rauhallinen kaveri ja kirjoittaa osin asiaakin. Numba sen sijaan on mielestäni toinen vaihtoehto palstan eniten noratuksi, tai ainakin ainoa, joka itselläni on noressa, koska ei koskaan kirjoita mitään fiksua vaan suoltaa yleensä tyhjänpäiväisyyksiä, jonka joukossa vielä pahasti alatyylistä, mautonta tai loukkaavaa tuubaa. Äänestänkin Numbaa Vuoden (tai vaikka vuosisadan) Palstamulkuksi.
ninnithequeen

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

*yrittää...olla...hiljaa.....*
Rouva Pupu

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Zeb kirjoitti:Äänestänkin Numbaa Vuoden (tai vaikka vuosisadan) Palstamulkuksi.
:h: Ooon ihan fani :h:
Geetz

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Täältä ei taida löytyä ketään mulkuksi yli muiden, siis listan ulkopuoleltakaan. Kaikki väläyttelee sellasia super-ihkusia juttusia aina hetkittäin.
prosessi

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Varsinkaan Prossusta en ymmärrä miten hän voisi kenestäkään olla erityisen ärsyttävä, Prossuhan on monessa mielessä aina rauhallinen superdiplomaatti.
Ärsytän ainakin niitä, jotka eivät joko tiedä tai ainakin arvaa koko totuutta erostani. Sinä tiedät tarpeeksi ollaksesi ärsyyntymättä Elukan puolesta.

EDIT: Avautuminen poistettu.
Viimeksi muokannut prosessi, 17.12.2007 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Clay »

prosessi kirjoitti:
Ärsytän ainakin niitä, jotka eivät joko tiedä tai ainakin arvaa koko totuutta erostani. Sinä tiedät tarpeeksi ollaksesi ärsyyntymättä Elukan puolesta.

Voisin tietysti julkisesti kertoa sen yksinkertaisen tosiasian, ettei Elukka koskaan ole rakastanut minua kuten minä häntä.
Wtf!?? Liittyykö asiaan jotenkin ianikuinen Zebin peesaus ja Neruda, niissä olis kyllä syytä jo muille jakaa. Ehkä sittenkin pahempi asia kuin Zeb on Zebin peesaus. Joudun harkitsemaan uudestaan vuoden mulkkua. Olen hieman shokissa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin