Vuoden Mulkku 2007

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Kuka on Kitinän Mulkku vuodelle 2007

1. Homeboy65
15
30%
2. Quarter
8
16%
3. Everywoman
4
8%
4. So Easy
4
8%
5. Elco
8
16%
6. Nuoridaavid
5
10%
7. En äänestä mulkkua vaan kauneutta, senkin ihana ihana Snapahead!
6
12%
 
Ääniä yhteensä: 50

Duckzilla

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

ninnithequeen kirjoitti:*yrittää...olla...hiljaa.....*
Kuten myös. Parempi etten ota osaa tähän. No eipä mul kyl olis paljoa sanottavaakaan aiheesta. Eli ei tarvi edes yrittää olla hiljaa.
Zeb

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti:Wtf!?? Ehkä sittenkin pahempi asia kuin Zeb on Zebin peesaus. Joudun harkitsemaan uudestaan vuoden mulkkua.
WTF itsellesi :D Joko pelleilet, olet täysin pihalla tai todella outo. Epäilen ekaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Clay kirjoitti:Wtf!?? Liittyykö asiaan jotenkin ianikuinen Zebin peesaus ja Neruda, niissä olis kyllä syytä jo muille jakaa.
Jotenkin vaikuttaisi siltä, ettei asiaan liity yhtään ketään muita kuin mainitut kaksi asianosaista. Sitä jäin kyllä miettimään, että lieneekö palstakeskustelu aiheesta kummankin mielestä yhtä ok. Ainakin toisen taannoisen palstakäyttäytymisen perusteella voisi ajatella, ettei hän suhtaudu asian julkiseen käsittelyyn ainakaan aivan varauksettomasti. Senpä vuoksi tekisi mieli (toki asiaa sen paremmin tuntematta) suositella sekä sinulle että prosessille edit-toiminnon käyttämistä.
masa

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja masa »

prosessi kirjoitti: Voisin tietysti julkisesti kertoa sen..
Halpaa, to_della halpaa.
Viimeksi muokannut masa, 17.12.2007 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Juu ei sittenkään mitään.
Viimeksi muokannut Zeb, 17.12.2007 18:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Öö, pitääkö munkin nyt poistaa viestini, joka oli vastaus Zebin poistettuun viestiin? No, jos vaikka varmuuden vuoksi.
Viimeksi muokannut EveryWoman, 17.12.2007 18:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:Wtf!?? Liittyykö asiaan jotenkin ianikuinen Zebin peesaus ja Neruda, niissä olis kyllä syytä jo muille jakaa.
Jotenkin vaikuttaisi siltä, ettei asiaan liity yhtään ketään muita kuin mainitut kaksi asianosaista. Sitä jäin kyllä miettimään, että lieneekö palstakeskustelu aiheesta kummankin mielestä yhtä ok. Ainakin toisen taannoisen palstakäyttäytymisen perusteella voisi ajatella, ettei hän suhtaudu asian julkiseen käsittelyyn ainakaan aivan varauksettomasti. Senpä vuoksi tekisi mieli (toki asiaa sen paremmin tuntematta) suositella sekä sinulle että prosessille edit-toiminnon käyttämistä.
Ei ole yhtä ok kummankin mielestä, mutta tuossa mitä kirjoitin ei kyllä mielestäni ole mitään sellaista, mikä aiheuttaisi uutta mielipahaa Elukalle. Voin kyllä arvata mitä sinä ajattelet, ja ymmärrän miksi jäit miettimään, mutta kukaan muu ei ajattele sitä. Ei Elukkakaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
masa kirjoitti:Siinäpä vastaus ketjun kysymykseen. Eniten norattu = palstan mulkku vuodelle 2007. Aasimus, paljastahan norausluvut.

Ennustan voittajan löytyvän kolmikosta Stadinterskajuusto, Prosessi tai Homie.
En ottaisi tuosta kolmikosta skabaan kuin Arskan, joka on hetken ollut itsellänikin noressa, koska hän osaa kyllä olla ärsyttävä. Varsinkaan Prossusta en ymmärrä miten hän voisi kenestäkään olla erityisen ärsyttävä, Prossuhan on monessa mielessä aina rauhallinen superdiplomaatti. Homiekin on aika rauhallinen kaveri ja kirjoittaa osin asiaakin. Numba sen sijaan on mielestäni toinen vaihtoehto palstan eniten noratuksi, tai ainakin ainoa, joka itselläni on noressa, koska ei koskaan kirjoita mitään fiksua vaan suoltaa yleensä tyhjänpäiväisyyksiä, jonka joukossa vielä pahasti alatyylistä, mautonta tai loukkaavaa tuubaa. Äänestänkin Numbaa Vuoden (tai vaikka vuosisadan) Palstamulkuksi.
Moi kaikille nassuille!


Itsestäni:
No johan paljon kertoo sekin, etten ole m:ssa edes ehdokkaana. Ja vaikka itse sanonkin niin enhän minä voi olla enää niin ärsyttävä. Olen nyt vielä laimentanut juttuja hieman sellaisiksi mitä saattaisin puhua myös toisen kanssa livenä. Se on hyvää harjoitustakin.
Eli, jotka vielä pitävät minua ärsyttävyyden vuoksi noressa, niin he voivat sen asian unohtaa. Osaan ärsyttävän tekstin kyllä hyvin, sen toki tiedän, mutta olen asiaa ajatellut ja en halua olla niin tyhmänitsekäs että ajattelen omaa hupiani vaan myös tämän julkisen Kitinän lukijakuntaa!

Muita ajatuksia kirjoituksista yleensä:
Mutta yhä vieläkin olisin erittäin tyytyväinen, jos erilaisten kirjoittajien totaalisen lahjaton alatyyli, suoranaiset solvaukset ja täysin tarkoitukselliset ilkeydet ilkeyden vuoksi ja tyhjänpäiväiset kiroilut karsittaisiin. Ainakin itse tasan tarkkaan noraisin nämä "tusinatuotteet", joilla ei ole muuta tarkoitusta kuin kiroilla lahjattomasti!

Mutta miksi tämäkin sinänsä hyvää tarkoittava kirjoitus saattaa olle ärsyttävä! No siksi, että tässäkin on sellaista hieman besserwisseriyttä, toisten neuvomista. Tiedän kuitenkin täällä olevan viljalti sellaista ärsyttävyyttä ja muutamat kirjoittajat ovatkin tietenkin itseasiassa hämmästyttävän otsaarypistyttäviä täällä juuri siksi! Mutta minua ne eivät suhteellisesti muihin kirjoituksiin täällä ärsytä, jos he kuitenkin suoltavat asiallista tekstiä. Vaikkakin sitten esiintyvätkin hieman "parempina ihmisinä". Eläköön se hiuksenhieno ero nöyryyden ja rakentavan keskustelun ja toisaalta itsekorostuksen välillä!!! Myös itseäni on kummaksuttanut parin kirjoittajan yllättävän selkeä täydellinen tosikkomaisuus. Mutta meitä on moneen hissiin! Ja kaikki ovat silti arvokkaita aivonsa käyttäjiä! Vaikka itse kammoksun tosikkoja kyllä!

Minä koetan nyt rauhoittaa omaa asiaani sillä, että minä haluan olla ja olen tavallinen rauharakastava tyyppi. En sen huonompi enkä parempi kuin kukaan muukaan. Enkä siksi moiti nyt ketään muuta paitsi aivan räikeän loukkaavia kirjoituksia, jotka joiltain sujuu tuosta vain. Ne ovat vakaviakin, koska tuskin jäävät vain kirjoitukseen!!? Itse en ainakaan kaikkien kanssa uskaltaisi pesää perustaa tai käytettyä autoa ostaa!!

Hieman henkilökohtaisesti Zebille!:
Kiitos Zeb, että olemme yhä rauhassa ja olemme tuleet ymmärryksiin! Sinä vain siis mainitsit aavistavasi, että voisin olla näitten joukossa. Se aavistus oli toki ok! Tunnen, että olemme tajunneet toisiamme paremmin. Se on kiva asia tietenkin! Ja minuun on tehnyt vaikutuksen huumorisi! Älä nyt pelästy. Se ei ole niin huonoa kuin minun, heheh! Vaan lähinnä siinä on se, että Zeb ei ole ns. raskas!

Loppusanat ja kevennyskin:
En tosiaankaan valitse ketään vuoden mulkuksi! Enkä noraa ketään koska ei ole pakko lukea! Mutta koska itse olen nykyään kiltti lastentarhalainen, niin en se minäkään se vuoden mulkku olle tosiaankaan, vaikka itse sanon, heh!

Stadinarska SA
Arskalainen kansalainen

Terskaturskainen ameebamaistamminen
Viimeksi muokannut Stadinarska, 17.12.2007 18:31. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:Halpaa, to_della halpaa.
Ja silti olet äärimmäisen tyytyväinen siitä, että sait minut kirjoittamaan tuon. Jotenkin ristiriitaista, paitsi jos uskot minun kertoneen totuuden. Jos olen luonut sen kuvan, että tämä ero olisi minulle jotenkin ilmainen, kuva on väärä. Ei kukaan tällaista halua.

EDIT: Lisää poistoja.
Viimeksi muokannut prosessi, 17.12.2007 19:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:Ei ole yhtä ok kummankin mielestä, mutta tuossa mitä kirjoitin ei kyllä mielestäni ole mitään sellaista, mikä aiheuttaisi uutta mielipahaa Elukalle. Voin kyllä arvata mitä sinä ajattelet, ja ymmärrän miksi jäit miettimään, mutta kukaan muu ei ajattele sitä. Ei Elukkakaan.
Asia selvä. Helpotti.
Zeb

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti:Kiitos Zeb, että olemme yhä rauhassa ja olemme tuleet ymmärryksiin! Sinä vain siis mainitsit aavistavasi, että voisin olla näitten joukossa. Se aavistus oli toki ok!
Rauha pitää, eipä kestä kiittää :) En tarkoittanut loukata kommentillani. Muistelin vain (luultavasti siksi kun olen hölösuu) että joskus aikanaan aika moni sanoi julkisesti täällä noranneensa sinut, ja onnistuit kieltämättä joskus minutkin ärsyttämään (mihin ei nyt ehkä ihan äärimmäisiä aina vaadita). Ei ollut tarkoitus siis haukkua sinua miksikään.
masa

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja masa »

prosessi kirjoitti: Ja silti olet äärimmäisen tyytyväinen siitä, että sait minut kirjoittamaan
Väärin. Minä haluan että pidät yksityisasiasi tässä kohtaa täysin omana tietonasi ja lopetat niiden levittelyn tällä palstalla.
prosessi

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ja silti olet äärimmäisen tyytyväinen siitä, että sait minut kirjoittamaan
Väärin. Minä haluan että pidät yksityisasiasi tässä kohtaa täysin omana tietonasi ja lopetat niiden levittelyn tällä palstalla.
Mikäs kumman syy sinulla sitten oli lainata, ettei tekstiä saa enää editoiduksi?

Mitkä kaikki yksityisasiat minun mielestäsi pitäisi rajata Kitinän ulkopuolelle? Vain Elukkaa koskevat vai koko elämäni?
masa

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja masa »

prosessi kirjoitti: Mikäs kumman syy sinulla sitten oli lainata, ettei tekstiä saa enää editoiduksi?
Toimintasi pisti vituttamaan niin huolella etten vihaltani ehtinyt ajatella loppuun saakka. Nyt se on editoitu pois.

prosessi kirjoitti: Mitkä kaikki yksityisasiat minun mielestäsi pitäisi rajata Kitinän ulkopuolelle? Vain Elukkaa koskevat vai koko elämäni?
Lopeta erosi syiden retostelu palstalla ja varsinkin toisen osapuolen morkkaaminen ja vähättäly. Se on aivan helvetin halpamaisen oksettavaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kiitos Zeb, että olemme yhä rauhassa ja olemme tuleet ymmärryksiin! Sinä vain siis mainitsit aavistavasi, että voisin olla näitten joukossa. Se aavistus oli toki ok!
Rauha pitää, eipä kestä kiittää :) En tarkoittanut loukata kommentillani. Muistelin vain (luultavasti siksi kun olen hölösuu) että joskus aikanaan aika moni sanoi julkisesti täällä noranneensa sinut, ja onnistuit kieltämättä joskus minutkin ärsyttämään (mihin ei nyt ehkä ihan äärimmäisiä aina vaadita). Ei ollut tarkoitus siis haukkua sinua miksikään.
OOKOO, ihan toki selvä parahin Zebhyryinen!!

Huomio!!!! EDITOIN kirjoitustani äsken, se on aikalailla uusi!!!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Mikäs kumman syy sinulla sitten oli lainata, ettei tekstiä saa enää editoiduksi?
Toimintasi pisti vituttamaan niin huolella etten vihaltani ehtinyt ajatella loppuun saakka. Nyt se on editoitu pois.
Minäkin poistin oman tekstini.
prosessi kirjoitti: Mitkä kaikki yksityisasiat minun mielestäsi pitäisi rajata Kitinän ulkopuolelle? Vain Elukkaa koskevat vai koko elämäni?
Lopeta erosi syiden retostelu palstalla ja varsinkin toisen osapuolen morkkaaminen ja vähättäly. Se on aivan helvetin halpamaisen oksettavaa.
Mielestäni en kyllä missään kohden ole morkannut ja vähätellyt häntä. Enemmän minusta on tuntunut siltä, että kun olen jättänyt tosiasiat kertomatta, ovat ihmiset alkaneet arvailla mistä asioissa oikein on ollut kyse, ja arvanneet väärin. Pidätkö täysin mahdottomana sitä ajatusta, että kaksi ihmistä onnistuu liiankin tehokkaasti korostamaan toistensa huonoja puolia, jonka jälkeen molemmat ovat kelvottomampia ihmisinä kuin jos eivät olisi juuri toistensa kanssa? Ja että molemmat ovat tilanteeseen tasapuolisen syyllisiä?

Minä en todellakaan ole mikään täydellinen ihminen, vaan vähintään yhtä morkattava ja vähäteltävä kuin Elukkakin. Ja tietääkseni olen harrastanutkin Kitinässä itseni morkkaamista ja vähättelyä muun keskustelun lomassa, purkanut tänne myös koko epätäydellisyyteni.

Eroni syitä olen halunnut käydä läpi muiden ihmisten kanssa, ja kyseenalaiseksi sen taitaa lähinnä tehdä se, että Elukkakin on kirjoittanut tänne. Miten suhtautuisit siihen, jos ND:n vaimo ilmaantuisi tänne? Pitäisikö ND:n lopettaa ääneen pohdiskelu vain sen takia? Minä olin Kitinässä paljon ennen Elukkaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:Mielestäni en kyllä missään kohden ole morkannut ja vähätellyt häntä. Enemmän minusta on tuntunut siltä, että kun olen jättänyt tosiasiat kertomatta, ovat ihmiset alkaneet arvailla mistä asioissa oikein on ollut kyse, ja arvanneet väärin.
Minä puolestani tulkitsin tuon tosiasian julkisen kertomisen morkkaamiseksi ihan oman henkilöhistoriani vuoksi/valossa (olen näet kerran ollut samantapaisessa tai samalta kuulostavassa tilanteessa). Henkilökohtaista tulkintaahan tapahtuu väistämättä aina, joten asiat joiden väärintulkintaa haluaa kategorisesti välttää, kannattanee jättää palstalla käsittelemättä.

Siinä tapauksessa että asian käsittely (väärinkäsitysten mahdollisuus mukaanlukien) ei kuitenkaan Elukan näkökulmasta olisi ollut ei-toivottavaa, en pidä masan tai muidenkaan loukkistelua hänen puolestaan aiheellisena.

Edit: turhan kommentin poisto
Viimeksi muokannut EveryWoman, 17.12.2007 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lähinnä huvittaa että "Provotieteiden John Limbo" -tittelin itselleen antanut henkilö flippaa nopeammin kuin pystyn sanomaan "Jackpot".

Mutta asiaan. Äänestän Clay:ta, sillä on pikkuinen pippeli. Olisi hienoa että pienellä munalla pääsisi vuoden mulkuksi.
prosessi

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:Minä puolestani tulkitsin tuon tosiasian julkisen kertomisen morkkaamiseksi ihan oman henkilöhistoriani vuoksi/valossa (olen näet kerran ollut samantapaisessa tai samalta kuulostavassa tilanteessa).
Arvelinkin, että sinulla on silmää laajemmalle kokonaisuudelle, ja mitä kaikkea se mitä kirjoitin voisi mahdollisesti tarkoittaa. Morkkaamista se ei kuitenkaan missään tapauksessa ole, koska asia kuitenkin väistämättä henkilöityy minuun, ei Elukkaan.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Clay »

Zeb kirjoitti:
Clay kirjoitti:Wtf!?? Ehkä sittenkin pahempi asia kuin Zeb on Zebin peesaus. Joudun harkitsemaan uudestaan vuoden mulkkua.
WTF itsellesi :D Joko pelleilet, olet täysin pihalla tai todella outo. Epäilen ekaa.
Joskus vielä perehdyn asiaan syvällisemmin - nyt en voi sanoa kuin..

:h:
EveryWoman kirjoitti:Jotenkin vaikuttaisi siltä, ettei asiaan liity yhtään ketään muita kuin mainitut kaksi asianosaista.
Kaikki liittyy kaikkeen.
Nyt penikseni on fantastinen!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Clay kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Jotenkin vaikuttaisi siltä, ettei asiaan liity yhtään ketään muita kuin mainitut kaksi asianosaista.
Kaikki liittyy kaikkeen.
Njoo, tulkitsin viestisi päin berberiä (minkä tajusin sitten toisella lukukerralla), joten ehkä on parasta lopettaa aiheen kommentoiminen täältä tähän. :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vähän myöhässä tässä jutussa mutta onneksi ei ole viinan vajuamista haitannut!
EveryWoman kirjoitti:^Öö, pitääkö munkin nyt poistaa viestini, joka oli vastaus Zebin poistettuun viestiin? No, jos vaikka varmuuden vuoksi.
Sinun pitää miettiä aina tekojesi seurauksia!
EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
Häh? :shock: Et voi olla tosissasi?
No en täysin :wink: Kyllä kuitenkin myönnän, että ko. palkinto nosti arvostustasi silmissäni.
Kyllä sen palkinnon kuule pystyy kuka tahansa hihhulikin voittamaan.
Miksi osallistua sitten sellaiseen kisaan jonka voitosta ei voi olla tuon enempää ylpeä?
Pyyhin Netikettiin..
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Niba kirjoitti:Miksi osallistua sitten sellaiseen kisaan jonka voitosta ei voi olla tuon enempää ylpeä?
Voitolla on välinearvoa: voittorahoilla voin tehdä paremman lopputyömalliston kuin ilman niitä + voiton myötä ND lakkasi pitämästä minua hihhulina!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja Niba »

EveryWoman kirjoitti:
Niba kirjoitti:Miksi osallistua sitten sellaiseen kisaan jonka voitosta ei voi olla tuon enempää ylpeä?
Voitolla on välinearvoa: voittorahoilla voin tehdä paremman lopputyömalliston kuin ilman niitä + voiton myötä ND lakkasi pitämästä minua hihhulina!
Täytyy ihmetellä NDtä aiemman asentaan takia, mutta toisaalta ruollaisen koulutuksen saaneena varmaan ole tottunut opintolainojen maksamisen jälkeen kerjuulla olemaan? Täytyy myös miettiä Hihhuli sanan tarkempaa merkitystä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Vuoden Mulkku 2007

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Olisin äänestänyt erästä - mutta kun luetteloon ei ole laitettu kyseistä. Tarkemmin sanottuna sitä ihmistä, joka ei vain kykene vastustamaan mahdollisuutta oksennella mielipiteitänsä galleriaani.. :roll:
Hän saisi ääneni - jatkuvan, toistuvan käyttäytymisensä perusteella (myös muita kohtaan.)
Mutta kaikki kelpaavat jollekulle, joten hänkin mahtuu/antaa jotain ainutlaatuista tälle palstalle - lukuisista tuuliviirimäisistä poistumisistansa huolimatta.

Eiköhän me kaikki olla omituisia ja mulkkumaisia oikein ärsytettynä, joten mitä turhaa erotella kuka olisi pahin/parhain? Väritön porukka on palstalle kuolemaksi, joten ennemmin pitäisi juhlia sitä että Kitinä sai mukaansa riittävästi erilaisia ihmisiä, joka pitää paikan kipinää hengissä.

Ennemmin äänestyksen aiheena pitäisi olla että kuka on eniten antanut palstalle väriä, ja tuonut uutta elämää ja uusia ihmisiä..
Miten olisi se ensi vuoden kilpailuksi? Koko vuoden mittaiseksi...?
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Vastaa Viestiin