Huumaavien aineiden kysely

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Kysely huumausaineista (varsinaiset, EI lääkkeet)

En ole koskaan välittänyt,käyttänyt tai nähnyt
9
18%
En ole koskaan välittänyt,käyttänyt mutta olen nähnyt
16
32%
Olen käyttänyt aiemmin vähän, en välittänyt
18
36%
Olen käyttänyt aiemmin paljon, en välittänyt
0
Ei ääniä
Olen välittänyt huumeita, mutta en käyttänyt
0
Ei ääniä
Olen välittänyt huumeita, ja käyttänyt tai käytän
1
2%
Olen saanut vapausrangaistuksen liittyen huumeisiin
0
Ei ääniä
Käytän huumeita nykyään vähän, en välitä
5
10%
Käytän huumeita nykyään paljolti, en välitä
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 50

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NÄIN Joulun kunniaksi ei sitten yhtään sovi kyselyni, jossa tiedustelisin sitä mikä on suhteenne huumausaineisiin?

Mutta vaikka aihe ei jouluinen TOIVOTTAVASTI ole teille, voisitte vastata Joulun jälkeenkin!

Eli vaihtoehdot ovat tuolla kehittämäni! Kysyn varsinaisista huumeista kuten marihuanasta,hasiksesta, heroiinista, kokaiinista, ekstaasipillereistä, Gamma, Ooppium, Morfiini, amfetamiinistä,lsd, yms.
Myös Subutexista!!
EI tavallisten lääkkeitten väärinkäytöstä!

JOS olette käyttänyt, olisi kiva jos avautuisitte silloin ainakin jos kysymyksessä on ihan tosi vähäinen kannabistuotteiden (maripiippu tai -sätkä tai hasis ) käyttö!! Ei tarvi tokikaan käyttäjän pelätä mitään vastatessaan!!!!!!

Itse voin avautua reiluuden vuoksi, kun kerran kysynkin, että en koskaan ole käyttänyt, en välittänyt, mutta nähnyt olen.

Terveisin ja hyvää Joulua kaikille vielä kerran tai sitten eka kertaa

hoppas

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitos tässä vaiheessa jo vastaajille. Ehkä kyselyn tekijän, siis minun, olisi pitänyt hieman ryhmitellä käytettävien aineiden mukaan, mutta oletan tässä käytön olevan esim. tyyliin "kotibileitten" kannabiskokeilut??

Vai. Tietysti jos jaksatte laittaa jotenkin selventävää, vaikka sillä salanikilläkin, niin ok. TOKI mielenkiintoinen vastaustulos jo nyt...

Kyllähän tuon täytyy olla oikeansuuntainen tulos, mutta siltä uskon, että suuremmalla vastaajamäärällä "täysin puhtoiset" saisivat suuremman osuuden!!???

Mutta on tämä silti yllättävä.
Kitinäpersoonallisuuksien ja henkilöiden kanssa, jotka ovat kokeilunhaluisia, hieman boheemeja, mutta kuitenkin rajansa tietäviä, on selkeä regressio (riippuvuus).

Tässä vaiheessä kuitenkin täytän kansalaisvelvollisuuteni, eli älkää rakkaat kanssakulkijani koskaan eikä milloinkaan eikä edes silloinkaan käyttäkö huumeita, koska vaikka itse olisitte pieni vähemmistö (tarpeeksi kovapäisiä käyttämään vain sopivasti, ilman riippuvuutta) , toiminta rahoittaa kansakuntamme yhtä suurista syöpämätäpesäkkeistä eli huumeiden mafiamaista välitysrengasta. Tämä joukko ei välitä mistään muusta kuin siitä, että saavat rahaa ja huolehtivat omasta fyysisestä terveydestään, omasta perheestään. Mutta he vähät välittävät mistään muusta. Jos minulta kysytään, he ovat kuin oma ala-arvoinen rotunsa meitä ihmisiä, aivan kuin oma omituinen poikkeava rotunsa on myös muut rikolliset. He eivät välitä mistään muusta kuin itsestään lopulta. Se on hyvin pelottavaa.
Emmehän anna heidän levitä vapaehtoisesti tässä yhteiskunnassa!
Mm huumeidenvälitystahot aiheuttavat mittaamattomasti erilaisia henkisiä ja taloudellisia menetyksiä koko maailmassa. Sillä on kauhistuttavan pitkät tarttuvat lonkerot. Siksi asiasta pitää puhua mieluimmin "joka kulmassa", vaikka se onkin sinänsä tympeää!

Mutta vaikka tämä tuntuu saarnalta, toivon oikeasti kaikille Kitinäläisillekin voimaa välttää tyhmyyksiä ja ikävyyksiä ja aikansaada mätäpesäkkeiden tuhoaminen!!

Ei sovi Jouluksi tämä juttu oikein, ei. Sitä valitan.
JOULUNA kuitenkin , kuulkaapa nämä elämän todelliset mustimmat varjopuolet tulevat esille. Nyt on pitkät pyhät....ihmiset eivät pääse ongelmiaan helposti pakoon perhepiirissä. Toivotaan kuitenkin parasta.

Ja kuinka KAUNIS koko Jouluaika kuitenkin voisi olla! JA ON ylivoimaisesti suurimmalle osalle meistä! Se on hyvä!

Nyt minua harmittaa, jos saatan jutullani herättää huonoa oloa. Jos näin on, pyydän anteeksi jo tässä vaiheessa ja toivon suloista Joulua kaikille!!

Arskalaisarskalainen Kane :D
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetz

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Yhdyn arskaan, uuh. Jos joskus vielä jotain kokeilen niin sitten kotikasvatettua joltain tutulta rahan vaihtamatta omistajaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kerran olen ottanut hatsin maria nimeltämainitsemattoman kitinäläisen sätkästä, that's it. Jenkeissä sitä oli tyrkyllä jokaisissa kotibileissä, viinaa siellä ei osattu ottaa ollenkaan.

Missä on vaihtoehto "olen käyttänyt, käytän edelleen, välitän"
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Elppis kirjoitti:Kerran olen ottanut hatsin maria nimeltämainitsemattoman kitinäläisen sätkästä, that's it.
Komppaan muutoin paitsi vaihdetaan kitisijän tilalle eksä. Lisäselityksenä hommaan teini-ikä. Enää en koskisi pitkällä tikullakaan.
prosessi

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minä taas en ole ikinä kokeillut edes tupakkaa. Itse asiassa kunnon kännejäkin on takana vain kolme, muuten silläkin puolella on järjestään menty kevyemmällä tissuttelulinjalla.

Vierestä olen sen sijaan nähnyt paljonkin, neljä kovempia huumeita käyttävää ystävääkin minulla on ollut, mutta en koskaan edes kysynyt mitä he käyttivät.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:Kerran olen ottanut hatsin maria nimeltämainitsemattoman kitinäläisen sätkästä, that's it. Jenkeissä sitä oli tyrkyllä jokaisissa kotibileissä, viinaa siellä ei osattu ottaa ollenkaan.

Missä on vaihtoehto "olen käyttänyt, käytän edelleen, välitän"

Jaahas Elbbari! Koetan puolustautua ja vapautua kuin kala...hmmm turska siis..verkosta!

Mutta kyllä tämän mun vaihtoehtoni tulisi siihen sopia! Olen itse tehnyt nämä varsin aukottomiksi...

Olen välittänyt huumeita, ja käyttänyt tai käytän.

Ainoastaan silloin, kun, jos juuri silloin kun luet Kitinää, välität samaan aikaan huumeita, tämä ei käy. Jos välitit huumeita tunti sitten, silloin "olet välittänyt". No, "käytössä"-kohtaan laitoin kaksi vaihtoehtoa koska se on sit NIINQ yleisempää! M.O.T.

Joo, tuo marisätkä silloin tällöin jos se siihen jää on se lievin muoto huumeenkäytöstä. Ongelma vain tulee myöhemmin riippuvuutena päämäärättömämmille kanssakulkijoillemme. :o

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
plumps

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja plumps »

Vastasin kyllä kakkoseen.
Vaikka kerran poltin jotain, mutta se ei tuntunut missään, niin en voi sanoa että olisi jotain kokemusta.

Vaikka pelkästä käytöstä (ei edes mistään ilosta) minua on ranakaistu aikaisemminkin, mm:
-sain ekan ja ainoon sukupuolitautini aikoinaan, vaikka ei edes oltu silleen.
-sakot aikoinaan kaljan juonnista, vaikka vaan sattumalta pidin pulloa.
ninnithequeen

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kaikki muut paitti en oo myyny. Omaan käyttöön, daah?

;)
Bliss

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

En ole ikinä edes kokeillut, en edes harkinnut. Tilaisuuksia on ollut vaikka kuinka, mutta ei vaan kiinnosta. Olen nähnyt muiden touhuja liian läheltä :?
ninnithequeen

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Auts, pitää korjata. En käytä/kokeile enää. Perheellisen velvollisuus, nääs.

Ja nähty on, osa haudassa, osa sekoilee ostarilla vieläkin. Apua on turha antaa, he eivät sitä halua.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No tämä oli hyvä, että kannanottoja on tullut, kiitoksia van kaikille! Ja tähän saa osallistua niin pitkään kuin Aasin elämää riittää! Kuinka kauan,Aasi, meinaat elää??

Vastaan kaikille jotain!

Geetz: Oikein mainiota että yhdyt. Kunnon mies ei koskaan sano ei!!
Mutta siis tää tylsempi asia, joo... Siis tässä on se paha, että Suomessa ihan jokaikinen asia, joka liittyy huumausaineiden kanssa tekemiseen, on laitonta, myös kotiviljely. Usein tulee ilmi kotietsinnän kautta. Tottakai tämä on sitä lievintä, jos omaksi ilokseen tekee, mutta rangaistus on kohtalaisen suuri!
(Siis tosin jos on lääketieteellistä ja tutkimusjuttua ja poliisitutkintaa, niin ei oo rankkua.)
On muuten jokin etelä-Amerikan maa, jossa Kokankin valmistus on pelloilla peräti laillista, mutta se pitää myydä virallisesti (Valtiolle).

Mussukka: Oikein siis mainiota, ettet kokeillutkaan. Nämä aiheuttavat nopeaa riippuvuutta. Olet ollut oikein kaukoviisas. On aika tyypillinen esimerkki sinun esimerkkisi, että omaa nuoruusiässä mahdollisuuksia, mutta kasvatus ja järki onneksi vievät voiton enimmissä tapauksissa!

Elbbari: Huumeenkäyttö on joittenkin kulttuurienkin tapana, ja tunnettua on entinen hippiliike, johon liittyi usein huumeidenkäyttöä.
Joo, kyllä jenkeissä on saatavuus huomattavasti suurempi Etelä-Amerikkalaiskulttuurin myötävaikutuksestakin.
Ja siihen toiseen jutskuun jo vastasin.

Zeb: Joo, näin on! Teini-iässä on se uhmakkuus ja kapinointi ja kokeilunhalu vallassaan, ja tiedät, että nuoret kestää alkukäytön paremmin kuin sit vanhempana zombiena kestävät. Tämä kestävyys on kuitenkin lopulta paha asia kun käyttö voi jatkua ja jatkua jos fysiikkaa riittää...ja sitten kun päälle laitetaan huono seura ja kotirakkaudettomuuden puute usein, niin myrkkysoppa on valmis ja sieltä et kulhosta enää ylös tulekaan niin vaan! Jos on saanut huonot kortit syntyessään, on todella kullanarvoista, jos sinulla on SOPIVAN lahjakas päänuppi. (Empiirinen kokemus yleisesti, ei vain huumeista)

Prosessizka:
No sinullahan on sitten ollut terveet elämänohjeet. Vautsi! Minä olen aikalailla samoilla linjoilla. Itse kyllä tupakkaa olen ihan vähäisen kokeillut,aivan pari henkäystä ja ihmettelin kuka aivan kaistapää voi tällaista vetää!!! Enkä ole selkeästi humalassa niin ollut, että tekisin pöllöjä, paitsi vahingossa isän sherrypotusta lapsena! Hehheh, ehkä se muuttaisi, känni, minut joskus selvemmäksikin!!

Mutta kun sulla on ollut kovia huumeita käyttäviä ystäviä, se asia on toki harvinaisempaa. Suomessahan niinkuin muuallakin yleisintä ovat nuo kannabistuotteet ja ylivoimaisesti suurin osa huumerikoksista ja pidätyksistä johtuu juuri kannabistuotteista. Eräät tahot haluavatkin juuri tämän takia lähinnä laillistaa miedot huumeet, jotta poliisin ei tarvitsisi käyttää näihin voimavaroja.
Mutta oma erittäin vahva mielipiteeni on, että laillistaminen johtaisi siihen että sillä aloitetaan ja siirrytään sitten vahvempien käyttöön paljon helpommin.

Mutta kyllähän on aika helppo tunnistaa nimenomaa vahvojen huumeiden käyttäjät. Ainoa vaikeus on tunnistaa mietojen aineiden vähäistä sillointällöin käyttöä, joka asia sitten jääkin vanhemmilta piiloon.
Vanhempina voisitte kiinnittää huomiota verestäviin silmävalkuaisiin!!!
Ja ne muuttuu passiivisimmiksi! Siis jos epäilette jotain mietoa käyttöä.

OLETAN, että ystäväsi on käyttänyt varmaan Amfetamiinia, tai hallusinogeeniaineita, tai heroiinia tai jopa kokaiinia. Nämä kuitenkin maksavat tosi paljon ja katukaupassa välittäjä antaa ainetta arvoon nähden tosi vähän ja käärii suuret voitot!

Tarkkailkaa silmiä! Niistä näkyy eri tavoin hyvin eri aineiden käyttäjät. Tietysti käytös on se kaikkein selkein,joka näkyy, mutta siinä voi olla syynä erikoinen luonnekin, vammaisuus tai alkoholi! Mutta silmät ovat aikas tarkka kohde ja esim. pirin käyttäjällä on vahvasti laajentuneet silmäterät ja hyvin usein pistojälkiä. TOSIN Amfet. käytetään myös imemällä nenään yms.
Sitä, siis Amfetamiinia (täyssynteettinen). on tosi monessa muodossa ja lähes aina se ei ole puhdasta.
Ja sit jos kundi tai kimma hikoilee ja on kiihtynyt, se on aika varma merkki. Nämä eivät kuitenkaan ole millään tavalla sekaisin!!!!Niinkuin esim. LSD-käyttäjät ovat. Ja heroiinin. Heidät muuten tunnistaa tas supistuvista silmäteristä!
Hirmunopeasti syntyy riippuvuus!! Kuinka kaverisi on käynyt!!??? Tautejakin ne saavat paskaisista neuloista, se on tunnettua!

Plumps: Sehän se paha asia onkin, ettei se tunnu miltään. Silti se myrkky pomminvarmasti menee elimistöön! Ja se paha kuitenkin on se, että siirrytään vahvempiin tai jatketaan käyttöä kunnes on riippuvuus ja elämä menee alta poies.
SIKSI välittäjät myyvät ilmaiseksi alkuun esim. pikku piristeitä, ei vahvoja ekstaasipillereitä, jotta nuori saa innostuksen. Alkukäyttö varmaan siis tuntuu jotenkin kepeältä. Voimaa tuo enemmän, esim. seksiin!!. Mutta se on siis niin hienosäätöä. Ilmaispillereitä jaetaan vain sen vuoksi kun ihminen aina on oravanpyörässä ja kehittyy myös pahassa. Ostavat, koukkuun joutuneet, sitä sitten hinnalla ja yhä kalliimmalla ja sit on kierre valmis ja velat vaikka minne..
Sukupuolitauti sulle? Huh! huh.

Ninni:. Joo,o. Sinä olet tyypillinen. Tunnutkin aika sillätavalla rohkealta kokeilijaluonteelta, mutta sinulla on asiat hyvin siellä nyt. Näin käy useimmiten!! Kun käyttö ei ole kovia, (ilmeisesti). Oletko ollut hieman hurja nuoruudessa? Mikä asia muutti kursin oikeaan????

Bliss: Joo, on aivan loistavaa, jos on niin kovassa koulussa heti, että pystyy ennen omia jutskuja ja omia tyhmyyksiä näkemään toisten tyhmyydet. Lisäksi uskoisin, että Bliss on aika harkitseva ja tietyllä tavalla itsekäs ja jääräpää (olenko oikeassa) ja sitä sitten myös on hyvä itsesuojeluvaisto!! Tervettä ja suositeltavaa!

Ninni vielä! Joo, ne spurgut tietää, että on tullut pilattua oma elämä. Ollaan veloissa ja palkka menisi korvauksiin.Vankilatuomioita. Lisäksi riippuvuus mukana. Aineet ovat invalidisoituneet käyttäjän. Ei ole voimia nousta millään lailla yms. VOIh.

------------------------------------------------------------------------------------

Stadinarska viel toteaa, että ei tämä huumeongelma ole helposti ratkaistavissa kun viljely on kehitysmaissa ja se on usein niiden viljelijöiden ainoita tuottavia elinkeinoja. Ja näillä onnettomilla kehitysvaltioilla on täysin puutteellinen ja haluton hallinto estämään viljelyä.

Huh, kun raskaskaskaskasta, mutta jos yhdenkin saan tälläkin jutulla päättämään ettei ryhdy leikkiin koskaan, ja porukka, esim. te, tarkkailee lastaan paremmin (esim. silmät!!!), niin tekisin vielä kolme kertaa varmuuden vuoksi tätä eeposta!!

Mutta nyt takaisin Jouluun. JA LÄHTI!! Taksikuski-elokuva alkaa kohta...voih..Elokuva on hieno kyllä, mutta arvatakaapa mitä sekin sisältää...
Mut minä katson New Yorkia kiinnostuneena. Niinhän ne naisetkin sanoo, et katsovat Sinkkuelämää vaatteitten ja Nykin takia!

SA
kaikkien yhteinen yleisTurska
8)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 25.12.2007 21:51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
ninnithequeen

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

"Ninni vielä! Joo, ne tietää, että on tullut pilattua oma elämä. Ollaan veloissa ja palkka menisi korvauksiin. Lisäksi riippuvuus mukana. Aineet ovat invalidisoituneet käyttäjän. Ei ole voimia nousta millään lailla yms. VOIh. "

Oijoi. Se riippuvuus on se pahin. Se pieni tieto takaraivossa huutaa kyllä että "näin ei saa tehdä!" Mutta mitä tehdä kun kroppa huutaa muuta?

Palkka? Korvaukset? Kunnon addikti ei välitä kuule noistakaan. Se tekee mitä voi, saadakseen sen piikin.

Ja ei, en ole kokeillut piikkejä, ja siihen en lähtiskään, koska jokainen tuntemani kokeillut ei ole enää tässä maailmassa, tavalla tahi toisella.

Onpa taas Jouluaiheet :roll:
Bliss

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tähän ikään mennessä en ole vielä ymmärtänyt, että mikä on Se Juttu, joka laittaa ihmisen aloittamaan kaikenmaailman huumaavien sotkujen vetämisen. Tietämättömyyteen ei voi vedota.
SikaMika

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:Tähän ikään mennessä en ole vielä ymmärtänyt, että mikä on Se Juttu, joka laittaa ihmisen aloittamaan kaikenmaailman huumaavien sotkujen vetämisen. Tietämättömyyteen ei voi vedota.
Kokeilunhalu.

Miedot humehet tullut kokeiltua joskus ihan kokeilun vuoksi. Ei tullut mitään niin erityisiä tuntemuksia, että olisi kiinnostanut jatkaa niiden kanssa harrastamista. Jos joku saa noilla elämänsä sekaisin, on todella syntynyt häviämään. Vahvat mömmöt on sitten asia erikseen.
ninnithequeen

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Tähän ikään mennessä en ole vielä ymmärtänyt, että mikä on Se Juttu, joka laittaa ihmisen aloittamaan kaikenmaailman huumaavien sotkujen vetämisen. Tietämättömyyteen ei voi vedota.
Kuten SikaMika sanoi: kokeilunhalu.

Sullahan ei semmosta ollut kun olit n. 13-vuotias?
Bliss

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tähän ikään mennessä en ole vielä ymmärtänyt, että mikä on Se Juttu, joka laittaa ihmisen aloittamaan kaikenmaailman huumaavien sotkujen vetämisen. Tietämättömyyteen ei voi vedota.
Kuten SikaMika sanoi: kokeilunhalu.

Sullahan ei semmosta ollut kun olit n. 13-vuotias?
Ei ollut. Mulla oli kokeilunhalua vahvemmat aivot. Ehkä olen elänyt pää pusikossa, mutta niin utelias en tosiaan ole ikinä ollut, että olisin tuntenut tarvetta sorkkia mietojakaan huumeita.
prosessi

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minulla ei itse asiassa koskaan ole ollut varsinaista kokeilunhaluakaan. Tai LSD on kyllä herättänyt uteliaisuutta, mutta sitä juuri en ikinä todellisuudessa uskaltaisi kokeilla, joten ei voi mitään. Muut aineet kuulostavat lähinnä tylsiltä, tupakka erityisesti. Ja toisaalta, kun minulta selvinpäin ollessanikin aina välillä kysytään mitä oikein olen vetänyt, niin mitäpä sitä enää mitään siihen päälle vetämään?

Kännitkään eivät sovi minulle. Yhden aiheuttamasta vaaratilanteesta teini-ikäisenä olen jo raportoinut Kitinään, toinen oli mitäänsanomaton ja kolmannella kerralla Sirkka Tälli uhkasi mottasta minua turpiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaikki pahat huume vaikutukset ovat suodattuneet minuun kitinän kautta! hyi sentään!
Ennen kitinää selvisin pelkän viinan avulla!
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niba kirjoitti:selvisin pelkän viinan avulla
Ja toiset sekoittavat nuppinsa viinalla :shock:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Niba kirjoitti:selvisin pelkän viinan avulla
Ja toiset sekoittavat nuppinsa viinalla :shock:
Paitsi jos juo koko ajan metanolia silloin on selvittävä etanolilla!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kokeillut pilveä. Ei vaikuttanut minuun mitenkään joten ei ole tullut kokeiltua toiste. Tupakkakin menee enemmän päähän.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Gat »

Georgina kirjoitti:Kokeillut pilveä. Ei vaikuttanut minuun mitenkään joten ei ole tullut kokeiltua toiste. Tupakkakin menee enemmän päähän.
Sama minulla. Jointilla vain selvisin kaljapöhnästäni. Ja tosiaan ekat röökit veti paljon paremmin endorfiinit liikeelle. Ei kiinnosta ostiskella.

Muuten voisi olla hyvä olla amfetamiinia yön valvomista vaativiin Jack Bauer-hätätapauksiin ja voisin kokeilla LSD:llä valaistumista.. paitsi että vaara saattaisi olla, että serotoniini kurahtaa loppuun paremmin kuin selkäydinneste runkkaamisen takia.

Mutta en silleen usko noihin, koskapa SRI-lääkkeidenkin vaikutus on sanoisinko pinnallinen, ei sielun syövereihin ulottuva.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Siis itse en ole huumeita omin silmin nähnyt muualla kuin telkkarissa. Eli en ole käyttänyt. Kuulemma niitä huumeita tästäkin kaupunginosasta löytyy, mulla ei vaan ole tapana notkua koulun nurkilla tai muutenkaan peruskouluikäisten pippaloissa.

Vastasin 1. vaihtoehto.

Maalla tarkemmin Pohjanmaalla meillä ei peruskoulussa varmaan kukaan silloin yli 15 vuotta sitten ollut huumeita edes nähnyt, eikä ainakaan mulla ole koskaan ilmennyt halua kokeilla.

Oletan ettei tässäkyselyssä nyt tarkoitettu viinaa olenkaan, vaan muita aineita.
Geetz

Re: Huumaavien aineiden kysely

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Jyrki73 kirjoitti:Kuulemma niitä huumeita tästäkin kaupunginosasta löytyy, mulla ei vaan ole tapana notkua koulun nurkilla tai muutenkaan peruskouluikäisten pippaloissa.
Meillä täällä saattaa ihan kolmekymppisten ekonomien ja perheellisten sähkötyyppien illanistujaisiin eksyä joku hassu päihde viinan ulkopuolelta, peruskoulussa en aikanaan itse nähnyt kuin pilven pössyttelijöitä...

Arska, enhän mä nyt toki ole epäillyt, etteikö kotoilu olis laitonta, mutta mafiosoja sillä ei sentään tueta. Edes kiertoteitä pikkupolkuja ja tämän tiedän varmaksi.

Kokeilunhalusta. Näinkin lyhyen elämän aikana on tullut huomattua, että halua kokeilla asioita joko on tai ei ole ja toisin kuin moni, jolla sitä ei ole kuvittelee, niin sitä omatessa ei välttämättä ole silti ihan maailman typerimmästä päästä ja ns. pistä elämää paskaks. Selvä lause, mutta niinhän olen minäkin!

Mä en tunne onnekseni narkkeja. En ketään laittomuuksiin kuollutta, ainoastaan niitä viinan jo nyt tai pian hetikohta tappamia... :(
Vastaa Viestiin