Ikea

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Olen ostanut Ikeasta, ja pääsääntöisesti Ikean tuotteet ovat

Hyviä
23
74%
Huonoja
8
26%
 
Ääniä yhteensä: 31

Tsaari

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

^ Du gamla du friaa tietysti.
BettyB.

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Mitkäs sulla on? Hintaa?
Iskusta ostettu jenkki, merkkiä en nyt muista mutta voin kotona kurkata lakanoiden alle.

Ja mulle masa se sänky 140 senttisenä!
Herra Manala

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:Ja mulle masa se sänky 140 senttisenä!
Miks ihmeessä? Ton kokosiin saa edes satiinisia kirjekuorilakanoita mistään!
bedlam

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ikeasta on kirjahylly, tv-taso ja yks lamppu. Hyvältä näyttävät ja ovat asiansa ajaneet. Tv-tason postikulut maksoivat yhtä paljon kuin itse tavara, mutta siltikin tuli edullisemmaksi kuin muualta.
SikaMika

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kaikki Ikean pikkusälä on ihan hintaansa nähden toimivaa tavaraa. Olisi tosin suorastaan hienoa, jos joku oikeasti osaisi tehdä täysin perseeseen mahtumattoman ja räpsymättömän ( = toimimattoman) boolimaljan tahi vispilän. CD-levytelineenikin on pysynyt seinällä ja kasassa jo vuosia, sen nimi on varmaan Brot tai Tort, ehkä jopa Brynäs.
Ikean sohvia olen kasaillut muille ja nähnyt niiden surullisia ja keskenjääneitä elämiä aina kohdusta hautaan. Niitä en voi suositella, ne kestävät käyttökelpoisina niin kauan kuin kauan kuin niillä ei esim. istuta, röhnötetä, köllitä ja kolata. Eli jos haluat tehdä jotain edellä mainituista olohuoneessasi, osta oikea sohva.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mä en tajuu kuka ostaa niitä halpislastulevyjä ja sitten valitetaan kun eivät kestä. No daah?

Minä ostin vahingossa tv-tason, kun luulin että se olisi ollut hyvä. Olin todella väärässä. Täyspuisena en Ikeassa ole taas muita nähnyt, kun kesämökkityylisiä mäntykalusteita.
Täyspuisena en IKEAssa ole nähnyt kuin siellä vaeltelevien asiakkaiden päitä. (3 kertaa saatanan asumispaikoilla käynyt)



Special Report
The World's Billionaires
03.05.08, 6:00 PM ET


Rank Name Citizenship Age Net Worth ($bil) Residence
1 Warren Buffett United States 77 62.0 United States
2 Carlos Slim Helu & family Mexico 68 60.0 Mexico
3 William Gates III United States 52 58.0 United States
4 Lakshmi Mittal India 57 45.0 United Kingdom
5 Mukesh Ambani India 50 43.0 India
6 Anil Ambani India 48 42.0 India
7 Ingvar Kamprad & family Sweden 81 31.0 Switzerland
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kateus, mikä ihana tekosyy.
NegaDuck

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

SikaMika kirjoitti:Ikean sohvia olen kasaillut muille ja nähnyt niiden surullisia ja keskenjääneitä elämiä aina kohdusta hautaan. Niitä en voi suositella, ne kestävät käyttökelpoisina niin kauan kuin kauan kuin niillä ei esim. istuta, röhnötetä, köllitä ja kolata. Eli jos haluat tehdä jotain edellä mainituista olohuoneessasi, osta oikea sohva.
Ikean kalliimmat sohvat (siis ne jotka maksavat saman verran kuin muissa kaupoissa) ovat ihan laadukkaita kyllä. Olen suunnitellut yhden sellaisen ostamistakin tämän nykyisen tilalle. Joskus.
ninnithequeen

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ja mulle masa se sänky 140 senttisenä!
Miks ihmeessä? Ton kokosiin saa edes satiinisia kirjekuorilakanoita mistään!
Hehe.

Meillä on ihan pakko olla kunnon iso parisänky, kun siinä nukkuu 3 ihmistä ja 2 kissaa joka yö. Tyttö kun yöllä aina köpöttää sänkyyn. Aika hyvässä solmussa ollaan usein herätty. Ukko on tississä kiinni, muksu isässään kiinni ja koko toinen puoli sängystä on yhen pitkänä retkottavan kissan valtaama, toinen on mun kainalossa ja meinaa pudota sängystä. Ja mä syytän selkäkivuistani patjaa, arvatkaa miten vaikeeta on kääntää kylkeä tossa kasassa :roll:
BettyB.

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ja mulle masa se sänky 140 senttisenä!
Miks ihmeessä? Ton kokosiin saa edes satiinisia kirjekuorilakanoita mistään!
Kuulostitpa gaylle :D

Mut joo, en vaan halua luopua patjoistani ihan hetkeen, ja ne on 140cm. Loistavasti on mahtunut pötköttämään, mun sängyssä kun makaa kerralla korkeintaan kaks henkilöä.
milli

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja milli »

Ikeasta.. Luulisi, että se on helvetti useammalle miehelle, kun naiset jäävät hiplaamaan siellä kaikkea pikkusälää (jälleen kerran poikkeuksia löytyy). Esitin juuri poikaystävälle suunnitelma parvekkeen sisustamisesta, mietin samalla, että mitenköhän kaikkeen on varaan kerralla. Hän vaan totesi, että tehdään sitten useampi reissu ikeaan (ettei tarvitse kaikkea kerralla hankkia).. Toi ei niin ole todellinen. Exän sai kerran vuodessa Ikeaan, about kirveellä uhaten ja silloinkin kauppareissu muistutti nopeudellaan jotain ennätysmäistä urheilusuoritusta.
ninnithequeen

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

milli kirjoitti:Ikeasta.. Luulisi, että se on helvetti useammalle miehelle, kun naiset jäävät hiplaamaan siellä kaikkea pikkusälää.
Myönnän :oops:

Mutta osaa tuo ukkokin. Sen oli pakko saada Ikeasta pihalle karmeat "kesävalot". Siis semmoset ku jouluvalot, mutta kukkia, ja lehtiä, kaikenmaaliman väreissä. Käytiin asiasta aikamoinen taistelu, ja ukko voitti, koska "hänkin asuu meillä". Ja hyvin ovat toimineet, valitettavasti.
Rouva Numba

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

ninnithequeen kirjoitti:Ikeasta karmeat "kesävalot".
Mulla on kanssa semmoset ja minusta ne on kyllä aika söpöt. Ja sopii just hyvin pimeneviin kesäiltoihin.
Viime kesänä ostin, maksoi jotain 4-5e. Saa nähä toimiiko valot enää tänä kesänä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävelin viimeksi läpi IKEAN 20 minuutissa! Enkä ostanut mitään tarpeellista en tarpeetontakaan.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niba kirjoitti:Kävelin viimeksi läpi IKEAN 20 minuutissa! Enkä ostanut mitään tarpeellista en tarpeetontakaan.
Hyvä poika! Mitä vittua sä siellä sitten ylipäätään teit?
Bliss

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:
Niba kirjoitti:Kävelin viimeksi läpi IKEAN 20 minuutissa! Enkä ostanut mitään tarpeellista en tarpeetontakaan.
Hyvä poika! Mitä vittua sä siellä sitten ylipäätään teit?
Ikean läpijuoksu. Vastaa vähän niinq noita ultrajuoksuja...
SikaMika

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Niba kirjoitti:Kävelin viimeksi läpi IKEAN 20 minuutissa! Enkä ostanut mitään tarpeellista en tarpeetontakaan.
Hyvä poika! Mitä vittua sä siellä sitten ylipäätään teit?
Ikean läpijuoksu. Vastaa vähän niinq noita ultrajuoksuja...
20 minuuttia ei vielä kuulosta ajalta, jolla kuitattaisiin pääsy Pekingiin, korkeintaan keskinkertaista piirisarjatasoa. Itse alittaisin tuon jopa yhden lihapulla-annospysähdyksen taktiikalla.
Herra Manala

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Meillä on ihan pakko olla kunnon iso parisänky, kun siinä nukkuu 3 ihmistä ja 2 kissaa joka yö. Tyttö kun yöllä aina köpöttää sänkyyn.
Haloo. Ton ikäisen tytön ei pitäisi enää missään nimessä antaa nukkua samassa huoneessa, samasta sängystä puhumattakaan.

"Noku se vaa tulee" on tietty ihan loisto tekosyy olla ottamatta vastuuta asiasta. Toimii naisillekin sanottuna.
Herra Manala

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SikaMika kirjoitti:20 minuuttia ei vielä kuulosta ajalta, jolla kuitattaisiin pääsy Pekingiin, korkeintaan keskinkertaista piirisarjatasoa. Itse alittaisin tuon jopa yhden lihapulla-annospysähdyksen taktiikalla.
Siellä nyt kuitenkin on se rappusten nousu ja lasku aina edessä. Rappuset paha ikäihmiselle.
ninnithequeen

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Numba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ikeasta karmeat "kesävalot".
Mulla on kanssa semmoset ja minusta ne on kyllä aika söpöt. Ja sopii just hyvin pimeneviin kesäiltoihin.
Viime kesänä ostin, maksoi jotain 4-5e. Saa nähä toimiiko valot enää tänä kesänä.
Kuule, kyllä ne toimi läpi talvenkin aivan loistavasti. Nyt en kehtaa pitää niitä päällä. Ne on viritetty niin hienosti noihin laudoituksiin, että poisottaminen kestäis varmaan viikon...
ninnithequeen

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Meillä on ihan pakko olla kunnon iso parisänky, kun siinä nukkuu 3 ihmistä ja 2 kissaa joka yö. Tyttö kun yöllä aina köpöttää sänkyyn.
Haloo. Ton ikäisen tytön ei pitäisi enää missään nimessä antaa nukkua samassa huoneessa, samasta sängystä puhumattakaan.

"Noku se vaa tulee" on tietty ihan loisto tekosyy olla ottamatta vastuuta asiasta. Toimii naisillekin sanottuna.
Oletpas sä tyhmä.

En mä ainakaan halua omaa tytärtä kieltää tulemasta viereen unisena unilelu kainalossa. Ja no joo, ei se ihan joka yö tule. Mutta jos herää, niin tulee heti äitin ja isin viereen. Niin tein minäkin tuon ikäisenä.
Reetta
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 26.10.2007 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Reetta »

ninnithequeen kirjoitti:En mä ainakaan halua omaa tytärtä kieltää tulemasta viereen unisena unilelu kainalossa.
Eikä pidäkään. Mikä ihmeen tomppeli pitää olla, että sanoo noin pienestä lapsesta? Lapset kaipaavat läheisyyttä ja turvallisuutta, toiset enemmän ja kauemmin kuin toiset. Se on hyvin yksilöllistä.

Minulla on paljon Ikeasta ostettua tavaraa ja pidän niistä kaikista. En ymmärrä miksi Ikeaa niin haukutaan.
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Eden »

Ainoo mitä oon ikeasta ostanu ni leluja koirille, sekä koiraportin :lol: Ja ehkä jotain pientä tyyliin leikkuulaudan tms.
Herra Manala

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Meillä on ihan pakko olla kunnon iso parisänky, kun siinä nukkuu 3 ihmistä ja 2 kissaa joka yö. Tyttö kun yöllä aina köpöttää sänkyyn.
Haloo. Ton ikäisen tytön ei pitäisi enää missään nimessä antaa nukkua samassa huoneessa, samasta sängystä puhumattakaan.

"Noku se vaa tulee" on tietty ihan loisto tekosyy olla ottamatta vastuuta asiasta. Toimii naisillekin sanottuna.
Oletpas sä tyhmä.

En mä ainakaan halua omaa tytärtä kieltää tulemasta viereen unisena unilelu kainalossa. Ja no joo, ei se ihan joka yö tule. Mutta jos herää, niin tulee heti äitin ja isin viereen. Niin tein minäkin tuon ikäisenä.
Enpäs muuten olekaan, vaan harvinaisen fiksu. On se jännää miten sä aina selittelet ensin toisin, sitten toisin, joka ikinen kerta. Tossa ylhäällä ihan selkeästi kirjoitat "Meillä on ihan pakko olla kunnon iso parisänky, kun siinä nukkuu 3 ihmistä ja 2 kissaa joka yö. Tyttö kun yöllä aina köpöttää sänkyyn." Nyt se ei sitten olekaan joka yö, ja seuraavaksi varmaan enää kerran viikossa. Nice one.

No eniveis, ymmärtääkseni kyse ei ole enää mistään vauvasta tai pikkulapsesta, vaan kohta kouluikäisestä tytöstä? Toki jokainen tavallaan, kohtahan voitte vertailla iltaisin jo karvojenkasvua keskenänne!

Reetta kirjoitti:Mikä ihmeen tomppeli pitää olla, että sanoo noin pienestä lapsesta? Lapset kaipaavat läheisyyttä ja turvallisuutta, toiset enemmän ja kauemmin kuin toiset. Se on hyvin yksilöllistä.
Voi jeesus, uusi valopäiden valopää on saapunut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ikea

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Hyvä poika! Mitä vittua sä siellä sitten ylipäätään teit?
Ikean läpijuoksu. Vastaa vähän niinq noita ultrajuoksuja...
20 minuuttia ei vielä kuulosta ajalta, jolla kuitattaisiin pääsy Pekingiin, korkeintaan keskinkertaista piirisarjatasoa. Itse alittaisin tuon jopa yhden lihapulla-annospysähdyksen taktiikalla.
Ja yhdellä oksennustauolla?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin