Mikä on taloudellinen tilanteesi?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Taloudellisen tilanteen kehittyminen vuoden sisällä

Parantunut
20
47%
Ennallaan
12
28%
Huonontunut
9
21%
EVVK
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 43

Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mikä on taloudellinen tilanteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

-Superior- kirjoitti:"Elvis Presley has sent his gold-plated Cadillac out on tour."
"President has left the house. I repeat, president has left the house. Let's partyyyy, it's party time! Hardy harrr!".
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mikä on taloudellinen tilanteesi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

exPertti kirjoitti:Kysymys oli onko taloudellinen tilanteesi muuttunut viime vuodesta?
No sitten, siis hyvä että paskalle taivun. Oma talouteni on yhtä riippumaton hinnannousuille kuin viime vuonnakin. Hinnannousujen hyvitykseksi olen kuitenkin alkanut vuoden sisään saada ylimääräistä viikkorahaa valtiolta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mikä on taloudellinen tilanteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

-Superior- kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kysymys oli onko taloudellinen tilanteesi muuttunut viime vuodesta?
Oma talouteni on yhtä riippumaton hinnannousuille kuin viime vuonnakin.
Et vastannut Pertin esittämään kysymykseen, joka siis ei ollut "Onko taloutesi yhtä riippuvainen hinnannousuista kuin edellisenä vuonna?". Menisit sinäkin yliopistoon niin oppisit ymmärtämään lukemasi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Quinevere

Re: Mikä on taloudellinen tilanteesi?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

exPertti kirjoitti:Miksi ihmeessä korkolaskun osaava mies ottaa prime-koron lainaansa?
Primen olisin mäkin ottanut jos asuntokauppa nyt kesällä olisi nassahtanut kohdilleen. Siksi kun se oli yli puoli prosenttia halvempi ja sen olisi saanut vaihtaa Juuriboriin kuluitta halutessaan.

Tietty, en olekaan mies, ja korkolaskunkin kanssa on vähän niin ja näin.
Quinevere

Re: Mikä on taloudellinen tilanteesi?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Pulkannaru kirjoitti:Tänä vuonna kohtuullinen...
Ihanaa, uusi palstaporho :h: Vai oliko se sun talo jossain Keravalla, sit ei kyllä kelpaa!1
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mikä on taloudellinen tilanteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Höhhöhhöö, en edes tiedä onko minulla asuntolainassa "prime", "subprime", "overprime" vai "Euribor 12kk". Ainoa mitä tiedän on että se on markkinakorkoista éikä tasakorkoista, korkoprosentti on ainakin kerran tänä aikana noussut koska pankin laskurin ilmoittama oletettu takaisinmaksuaika piteni hieman, ja voin halutessani suorittaa lainasta lisälyhennyksiä vapaasti, mitä olenkin useaan otteeseen tehnyt.

Olin varmaan aika helposti vedätettävissä oleva asiakas, vaikka sanoinkin tiukan ein pankin kylkiäisenä kauppaamille "lainaturville" ja "eläkesäästämispaketeille". Pankkitäti taisi myös hieman harmitellen naureskella ettei muista milloin viimeksi joku on ottanut niin pienen asuntolainan. Ei se nyt niin pieni ole että sille tarvitsee naureskella. :oops:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Hermann Hoth

Re: Mikä on taloudellinen tilanteesi?

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Voisi kai huonomminkin mennä. Kuka tietää ...
Vastaa Viestiin