Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Paskin puolue

Äänestys päättyi 28.10.2008 22:46

KD
9
24%
PS
7
19%
PS
7
19%
RKP
1
3%
SDP
5
14%
VIHR
0
Ei ääniä
KOK
5
14%
VAS
2
5%
KESK
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 37

daddykillkill

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

masa kirjoitti:joten noilla kriteereillä jää kyllä joka puolue äänestämätttä :D
Mikä oli todistettava.
masa

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja masa »

daddykillkill kirjoitti:Mikä oli todistettava.
Protestiääntä vaan kehiin:

http://www.seppo-lehto.blogspot.com/
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

:off: Vähän outo juttu: eduskunta päättää maan tärkeimmistä asioista. Siellä on kuitenkin paljon väkeä jota mikään suuri tai keskisuuri yritys ei huolisi edes osastopäälliköiksi tai johtokunnan jäseniksi.
Puolueet voisivat vähän miettiä ketä kelpuuttavat listoilleen. Noin validiteetin kannalta eikä siltä kannalta tuoko tää mieto tai alatalo ääniä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja masa »

Homeboy65 kirjoitti: Puolueet voisivat vähän miettiä ketä kelpuuttavat listoilleen. .
Jos puolueet oikeasti ottaisivat listoilleen päteviä ehdokkaita, ei Kurikkalaisella Matti-Einari Taka-Fältillä olisi ketään ketä äänestää, ja näin puolue olisi vaarassa menettää paikkansa.. Pakko on kerätä jokainen mahdollinen ääni, oli ehdokas sitten saapas tai kattila.
daddykillkill

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

masa kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Mikä oli todistettava.
Protestiääntä vaan kehiin:

http://www.seppo-lehto.blogspot.com/
Hauska mies oot :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja Niba »

daddykillkill kirjoitti:
masa kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Mikä oli todistettava.
Protestiääntä vaan kehiin:

http://www.seppo-lehto.blogspot.com/
Hauska mies oot
Tämä on asiakeskustelu ei naamanvääntö-hymiö-keskustelu.

Seppo on yhden asian mies, mutta koko vuodatus oli liian pitkä..

Hallaa-hon TEKSTI oli lyhyt ja ytimekäs asiaan keskittyvä..

Minusta yhteiskunnan ääri-ilmiöt ovat aina mielenkiintoisia, hauskuutta ei ole näin vakavissa asioissa olleenkaan vain karkeamatonta naurua. Olen samaa mieltä, Muhamed oli pedofiili joka ei pystynyt normaaliin seksiin ikäistensä naisten kanssa. Olen pystynyt seksiin vain 13 vuotta minua nuoremman kanssa ennen täytettyäni 40v. Ehkä Muhamedin olisi kannattanut kokeilla B-rappua? Sillä sinnehän nämä Internet-keskustelut loppujen lopuksi johtavat?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti: Jos ihan tarkkoja ollaan, niin samaa paskaa ne on kaikki, käärepaperi vaan hieman vaihtelee.
Ei ihan kaikki. Tunnustan että mielestäni Timo Soinilla on ollut asiaa viimeaikoina paljon. Harmi vaan että herran edustama puolue on muuten silkka vitsi.
Muinoin menneisyydessä Espoon viisaat päättäjät myivät sähköyhtiönsä"kultamunia munivan ankan" saivat siitä 350 Meuroa nyt "hyvin sijoitetut rahat" ovat kutistuneet 200 Meuroon ja eip Ankkaakaan ole enää..
Timo Soini kuulemma vastusti myyntiä? Onneksi en ole Espoolainen muuten sanoisin monista kokoomus-poliitikoista "vitun tunarit!" onneksi eivät pilanneet duunarien mainetta?
Pyyhin Netikettiin..
Lucy

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Pakko vastata, että KD aiheuttaa välillä lieviä inhonpuistatuksia.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

KD liian salliva ei puolusta mua oleellisesti
PS tylsä ja ei puolusta mua järjellisesti
RKP liian rajoittunut ja ei puolusta mua tärkeästi
SDP liian populistinen eikä puolusta mua ratkaisevasti
VIHR liian salliva ja populistinen eikä puolusta mua tarpeeksi
KOK liian olevinaan eikä puolusta mua juoksevasti
VAS liian pelkäävä näkyä eikä puolusta mua kolahtavasti
KESK liian maajussinen eikä puolusta mua koska mulla ei oo lehmää kotona.

SE ON SIIS SA.
Monsieur Manala

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Demarit ne niitä kaikkein kaksinaamaisimpia ja mustamaalaavimpia kieroja peruskateellisia paskiaisia ja tyhjänjauhajia tuntuu olevan. Keskittyvät ja ovat aina keskittyneet fabrikoimaan negatiivisia agendoja toisille puolueille ennemmin kuin että pitäisivät kiinni omistaan.
masa

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja masa »

Eilisessä MTV3:n vaalitentissä Urpilainen oikein loisti..tyhmyydellään. :lol:

Kiitos demarit Urpilaisen valinnasta puoluejohtoon. Tulette ottamaan takkiin ja raskaasti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Lucy kirjoitti:Pakko vastata, että KD aiheuttaa välillä lieviä inhonpuistatuksia.
Olen periaatteessa samaa mieltä, mutta sitten taas esimerkiksi eilisiltaisessa kolmosen puoluejohtajatentissä Päivi Räsänen esiintyi ihan edukseen. Hän on kiistatta fiksu ja järjestelmällinen & perusteellinen, ja ajaa monissa nimenomaan kunnalisvaaleissa keskeisessä asiayhteydessä todella kannatettavaa inhimillisen hyvinvointivaltion mukaista politiikkaa. Monessa sosiaalipoliittisessa asiayhteydessä ainakaan minulla ei ole juuri naputtamista Räsäsen toiminnasta. Mutta. Heti kun juttu kääntyy vähänkin yleiseettisempiin tai ihmiskuvallisempiin asioihin (tasa-arvokysymykset jne), rouvan äärikonservatiivinen fundamentaalisuus nollaa järjenjuoksun ja ollaan aika keskiajalla. Hitchensin best-sellerin alaotsikkoa lainaten, on kamalaa nähdä, miten uskonto tosiaan näyttää myrkyttävän kaiken. Ei kristillisiä tietenkään voi koskaan äänestää.
masa kirjoitti:Tunnustan että mielestäni Timo Soinilla on ollut asiaa viimeaikoina paljon.
Luulen, että nyt ollaan ikäänkuin Masan arvomaailman vinoutumien ytimessä. Selittää jostain jotain.

Tästä tuleekin mieleeni, että olen tänään löytänyt Kitinän kirjoittajien iloiselle enemmistölle ideaaliehdokkan kunnalisvaaleihin (jos siis asutte Helsingissä): Harry Bogomoloff, kokoomuslainen valtuuston varapuheenjohtaja. Tänä aamuna kolahti luukusta Bogon vaalimainos, joka sisälsi mm. Bogon 13 teesiä kunnallisvaaleihin. Harvoin näkee suurpuolueen ei-marginaaliehdokkaan teksteissä vastaavaa menoa. Oikeastaan lähes jokainen teesi oli sellainen, että en ollut vain varauksellisesti hieman eri mieltä, vaan tuli suorastaan tunne, että Bogon näkemys edustaa jotain todella kamalaa ihmis- ja maailmankuvaa, joka on kova, vastenmielinen ja aivan periaatteelisestikin väärä, mutta joka Bogon omasta näkökulmasta varmaan edustaa jonkinlaista suoraviivaista rationaalisuutta ja asioiden ytimeen menemistä. Toisin sanoen, tuli samantapainen fiiwis kun Kitinän yhteiskunnallisia keskusteluja lukiessa, joissa humaanit ja sosiaalista oikeudenmukaisuutta hakevat konstruktiiviset kannat torjutaan haihatteluna omilla ehdoillaan välineellisesti rationaalisen äärioikeistolaisen kovan linjan toteuttamisen eikä paskanpuhumisen rinnalla. Uskon, että Bogon teesit herättäisivät hienosti vastakaikua Kitinässä! Minun kannaltani juttelu Bogosta taas tietysti kuuluu tänne poliittinen Turn Off -ketjuun.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja masa »

tupla
Viimeksi muokannut masa, 23.10.2008 9:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:Tunnustan että mielestäni Timo Soinilla on ollut asiaa viimeaikoina paljon.
Luulen, että nyt ollaan ikäänkuin Masan arvomaailman vinoutumien ytimessä. Selittää jostain jotain.
Arvon keittiöpsykologi on hyvä ja kertoo sitten minun arvomaailmani vinoutumiset ja esimerkit?

Soini vastustaa esimerkiksi maan myymistä venäläisille. Sotiiko tuo omaa VelttoVirtasmaista jätkänräkä-arvomaailmaasi kohtaan?
nastamuumio

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

urpiainen kirjoitti:Bogosta.
Joskus ammoisina aikoina Bogoa on kannatettu täällä ihan julkisestikin.
masa

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Päivi Räsänen esiintyi ihan edukseen. Hän on kiistatta fiksu ja järjestelmällinen & perusteellinen, ja ajaa monissa nimenomaan kunnalisvaaleissa keskeisessä asiayhteydessä todella kannatettavaa inhimillisen hyvinvointivaltion mukaista politiikkaa.
Ai siis se sama Räsänen, joka maailmantalouden ongelmista puhuttaessa alkoi lässyttäämään pikavipeistä? Sekö oli mielestäsi edukseen esiintymistä?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

urpiainen kirjoitti: Tästä tuleekin mieleeni, että olen tänään löytänyt Kitinän kirjoittajien iloiselle enemmistölle ideaaliehdokkan kunnalisvaaleihin (jos siis asutte Helsingissä): Harry Bogomoloff, kokoomuslainen valtuuston varapuheenjohtaja.
Uuh, mun ykkösinhokki kautta aikain. (Eikä siis edes pelkästään siksi että ukko päätti Helsingin jäävuoroista)

On kutkuttanut käydä lisäämässä vaalilauseen "Vähän vanhempi, vähän viisaampi" perään "...mutta vain hyvin vähän, eikä lähtötasokaan koskaan ollut korkea". Kaiken huipuks gubbe on istunut valtuustossa kuin tikku paskassa yli 20 vuotta, lienee edesauttanut tehokkaasti elämästä vieraantumista.

Jos sais antaa miinusäänen, niin sen osaisin ihan vaikeuksitta siis lätkästä oikeaan osoitteeseen!

Noiden vaaliväittelyiden seuraamisessa mulla on ongelma, saan yleensä viimestään vartissa allergiaoireita siitä sönkötyksen ja päälle huutamisen määrästä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nastamuumio kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Bogosta.
Joskus ammoisina aikoina Bogoa on kannatettu täällä ihan julkisestikin.
MOT
masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Päivi Räsänen esiintyi ihan edukseen. Hän on kiistatta fiksu ja järjestelmällinen & perusteellinen, ja ajaa monissa nimenomaan kunnalisvaaleissa keskeisessä asiayhteydessä todella kannatettavaa inhimillisen hyvinvointivaltion mukaista politiikkaa.
Ai siis se sama Räsänen, joka maaimantalouden ongelmista puhuttaessa alkoi lässyttäämään pikavipeistä? Sekö oli mielestäsi edukseen esiintymistä?
No ei tietenkään esiintynyt edukseen koko aikaa (keskustelu oli sellaista päällehuutamista, että en edes jaksanut sitä kovin systemaattisesti seurata, eli suurin osa meni minulta ohi). Ja kuten lainaamassasi kohdassa sanon, puhuin "nimenomaan kunnalisvaaleissa keskeisessä asiayhteydessä" enkä siis "maaimantalouden ongelmista puhuttaessa". Luulin tehneeni hyvin selväksi, että monissa asiayhteyksissä Räsänen edustaa minulle hyvin vastenmielistä näkökulmaa.
masa kirjoitti:Arvon keittiöpsykologi on hyvä ja kertoo sitten minun arvomaailmani vinoutumiset ja esimerkit?
Täältähän niitä esimerkkejä löytyy enemmän kuin tarpeeksi.
Viimeksi muokannut urpiainen, 23.10.2008 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nastamuumio kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Bogosta.
Joskus ammoisina aikoina Bogoa on kannatettu täällä ihan julkisestikin.
Voiskohan sen lempinimen muuten vaihtaa "Bogosta" niihin pariin seuraavaan tavuun...? :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja huima »

Xiberia kirjoitti:Galleriastani voi päätellä oman kantani.
Kuva

Vaikea sanoa. Hmm.

Äh. Ajatukset ei nyt pysy.
Chap

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja Chap »

^toihan on helppo, eli se fm-bootsi-puolue. Mäkin pa... äänestän sitä!
Chap

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja Chap »

urpiainen kirjoitti:Tästä tuleekin mieleeni, että olen tänään löytänyt Kitinän kirjoittajien iloiselle enemmistölle ideaaliehdokkan kunnalisvaaleihin (jos siis asutte Helsingissä): Harry Bogomoloff, kokoomuslainen valtuuston varapuheenjohtaja. Tänä aamuna kolahti luukusta Bogon vaalimainos, joka sisälsi mm. Bogon 13 teesiä kunnallisvaaleihin. Harvoin näkee suurpuolueen ei-marginaaliehdokkaan teksteissä vastaavaa menoa. Oikeastaan lähes jokainen teesi oli sellainen, että en ollut vain varauksellisesti hieman eri mieltä, vaan tuli suorastaan tunne, että Bogon näkemys edustaa jotain todella kamalaa ihmis- ja maailmankuvaa, joka on kova, vastenmielinen ja aivan periaatteelisestikin väärä, mutta joka Bogon omasta näkökulmasta varmaan edustaa jonkinlaista suoraviivaista rationaalisuutta ja asioiden ytimeen menemistä.
Piti ihan käydä vilkuilemassa minkälaisia teesejä Bogo on kyhäillyt. Tuli kyllä enemmän mieleen perssuomalaiset tuosta retoriikasta. Huhuh.
Lucy

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja Lucy »

urpiainen kirjoitti:Monessa sosiaalipoliittisessa asiayhteydessä ainakaan minulla ei ole juuri naputtamista Räsäsen toiminnasta. Mutta. Heti kun juttu kääntyy vähänkin yleiseettisempiin tai ihmiskuvallisempiin asioihin (tasa-arvokysymykset jne), rouvan äärikonservatiivinen fundamentaalisuus nollaa järjenjuoksun ja ollaan aika keskiajalla. Hitchensin best-sellerin alaotsikkoa lainaten, on kamalaa nähdä, miten uskonto tosiaan näyttää myrkyttävän kaiken. Ei kristillisiä tietenkään voi koskaan äänestää.
En sano etteikö Räsäsellä olisi hyviäkin ehdotuksia. Hänen lähestymisensä asioihin tuntuu monesti olevan hyvin kansanläheistä ja tämä epäilemättä vetoaa tiettyihin äänestäjäryhmiin. Korvaani kuitenkin särähtävät hänen uskonnollisväritteiset ja kuten sanoit hyvin konservatiiviset näkemyksensä. Hänen jotkut ideansa tuntuvat myös kaatuvan kaiken idealistisen hypetyksen jälkeen omaan mahdottomuuteensa. Perusfiksu nainen, mutta sillä ei saa kuitenkaan ääntäni vaaleissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja Niba »

huima kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Galleriastani voi päätellä oman kantani.
Kuva

Vaikea sanoa. Hmm.

Äh. Ajatukset ei nyt pysy.
Kyl' pystyy!





These boots are made for walkin .. all OVER You!
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Mikä puolue on eniten TURN OFF!

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti:
masa kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti: Jos ihan tarkkoja ollaan, niin samaa paskaa ne on kaikki, käärepaperi vaan hieman vaihtelee.
Ei ihan kaikki. Tunnustan että mielestäni Timo Soinilla on ollut asiaa viimeaikoina paljon. Harmi vaan että herran edustama puolue on muuten silkka vitsi.
Muinoin menneisyydessä Espoon viisaat päättäjät myivät sähköyhtiönsä"kultamunia munivan ankan" saivat siitä 350 Meuroa nyt "hyvin sijoitetut rahat" ovat kutistuneet 200 Meuroon ja eip Ankkaakaan ole enää..
Timo Soini kuulemma vastusti myyntiä? Onneksi en ole Espoolainen muuten sanoisin monista kokoomus-poliitikoista "vitun tunarit!" onneksi eivät pilanneet duunarien mainetta?
Niinpä niin:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1604953
Vastaa Viestiin