Seksin ostokielto

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Seksin ostokielto

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Toimii nykymuodossaan huonosti. Lokakuusta 2006 lähtien on ollut kiellettyä ostaa seksiä parituksen tai ihmiskaupan uhrilta.

Ongelmana on että 1) ostajan on vaikea tietää onko prostituoitu em. uhri ja 2) poliisin on vaikea näyttää toteen että ostaja olisi tiennyt horatsun olevan em. uhri.

Kun prostituutiota paheksutaan noin yleisestikin niin:

Aikuinen henkilö A ostaa palvelun aikuiselta henkilöltä B. Molemmat ovat tyytyväisiä ko. transaktioon eikä sivullisille aiheudu haittaa. Mikä tässä on moraalinen ongelma? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Seksin ostokielto

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti:Mikä tässä on moraalinen ongelma? :?
Nelisen vuotta sitten avaamassasi samaan aiheeseen keskittyvässä ketjussa olin päivää vaille kolme ja puoli vuotta sitten tätä mieltä. Ja olen Sinun tapaasi sen verran johdonmukainen/kaavoihin kangistunut palstakirjoittaja, että siinä missä sinulla on näemmä yhä samat kiinnostuksen aiheet, minulla on vastaavasti yhä kutakuinkin samat mielipiteet asiasta. Koska edistystä ei vuosien saatossa näin ole tapahtunut, kiinnostavampi kysymys onkin, missä on Hot Pants? Oliko hän jonkun toisen vakiokirjoittajan sivuprojekti, vai oma henkilönsä? Joka tapauksessa, saisi kovin, kovin mieluusti tulla takaisin (kuten myös Vadim!).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Seksin ostokielto

Viesti Kirjoittaja Lilo »

urpiainen kirjoitti: kiinnostavampi kysymys onkin, missä on Hot Pants? Oliko hän jonkun toisen vakiokirjoittajan sivuprojekti, vai oma henkilönsä? Joka tapauksessa, saisi kovin, kovin mieluusti tulla takaisin (kuten myös Vadim!).
Oli toisen, jo palstan pölyt jaloistaan karistaneen, kirjoittajan sivuprojekti. Näin olen ymmärtänyt.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Zeb

Re: Seksin ostokielto

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Oliko Helykän projekti?

Helykkää ikävä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Seksin ostokielto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Haetko sä homie näillä ketjuilla mitään muuta kuin hyväksyntää omille seksiostoillesi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksin ostokielto

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:Haetko sä homie näillä ketjuilla mitään muuta kuin hyväksyntää omille seksiostoillesi?
No.

Ei minulla ole mitään seksiostoja. :leuhka:

Mutta ajattelin että jotain eloa tänne tällä vähän provosoivalla ketjulla. Virikkeen tähän sain Kimmo Kiljusen mielipiteistä, joista toinen iltapäivälehti kertoi.

Mutta eipä tästä ole ainakaan vielä mitään debattia syntynyt.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin