Bensiinin imppaus

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Hulluhauki
Kitinä paheena
Viestit: 28
Liittynyt: 03.10.2005 22:01

Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja Hulluhauki »

HS ti 25.10: Bensiinin imppausta havaittu Vantaalla "mopopoikien" parissa.

Vanha keksintö. Jo 60-luvulla imppasin alle 10-vuotiaana itselleni hyvät sävärit 2-tahti bensasta.

Mitä aineita nuoriso tai lapset tässä välissä 70-, 80- ja 90-luvuilla on käyttänyt. Liimaa vai ?
Näkyykö se jotenkin päällepäin?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mie imppailen kainaloita.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
nypari

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kaikki käy liuottimista Toluun. Ruitalla suoraan ränniin tai tamppooniin imeytettynä arslokkiin tunkien pelittää parhaiten.
Yönmustaritari

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Hulluhauki kirjoitti:HS ti 25.10: Bensiinin imppausta havaittu Vantaalla "mopopoikien" parissa.

Vanha keksintö. Jo 60-luvulla imppasin alle 10-vuotiaana itselleni hyvät sävärit 2-tahti bensasta.

Mitä aineita nuoriso tai lapset tässä välissä 70-, 80- ja 90-luvuilla on käyttänyt. Liimaa vai ?
En kyllä näillä hinnoilla mitään matalaoktaanisia ekobensoja kävisi pääsekoitukseen hakemaan.

Kai se kodinputkimies toimii ihan yhtä lailla vieläkin niin juotuna kuin haisteltunakin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Hulluhauki kirjoitti: Mitä aineita nuoriso tai lapset tässä välissä 70-, 80- ja 90-luvuilla on käyttänyt. Liimaa vai ?
No tuota,imppaus on alinta kastia vaihtoehto päihtyneisyydessä mutta mutta..Butaani on ollut kanssa teinien suosiossa,mitä en voi ymmärtää,kuten en muutakaan imppaamista.Surkeat efektit verrattuna vaarallisuuteen.

n2o eli ilokaasu voidaan myös laskea impattaviin aineisiin.

Kysymys että mitäs ne ihmiset on nauttinut on aika suhteellisen laaja.
Jos ei lasketa perinteisiä kokaiini,amfetamiini,heroiini niin voidaan mainita muutamia,jotka menevät psykedeelien ja hallusinogeenien ryhmään,mutta on joukossa muutama muukin:

AMT= Vahva psykedeeli ,tryptamiinien sukua,ei heikkohermoisille.

DMT: Amt:n sukulainen,löytyy elimistöstä ja luonnosta monessa monessa muodossa.Lyhyt vaikutteinen poltettuna,MAO-inhibitorin kanssa toimii myös oraalisesti.Tämä seos tunnetaan monissa kulttuureissa vuosisatojen takaa nimeltä Ayahuasca.

LSD: Ei varmaan tarvi suuremmin esitellä

Psilocybiini/psilociini; eli taikasienien vaikuttavat aineet.Eivät mitenkään uusi juttu mutta edelleen suosittu,kun luonnosta niitä saa.Psilocybiini/psilociini ovat DMT:n sukulaisia.

MDMA: aka ekstaasi,nykyinen tai mennyt muotihuume,jonka asemaa ollaan muuten laskemassa britanniassa luokasta A luokkaan B.Ei ole varsinaisesti hallusinogeeni tai psykedeeli,vaan menee kummaliseen kastiini empatogeeni,en tiedä onko kuinka virallinen nimitys.

2ct7,2ci,2cb,5-meo-dipt jne kummalliset kirjainyhdistelmät:

Tryptamiinien ja fenetyyliaminien sukuun kuuluvia uutukaisia jotka Alexander Shulgin on kehittellyt ja testannut itteensä.Osa aineista on vanhempien erillaisia versioita,mutta uutukaisiakin on joukossa.

Yhdisteitä on yhteensä sellaiset + 300,ja kaikki hän on testannut itseensä ,sitten vaimoonsa ja kavereihinsa.Jos aihepiiri kiiinostaa niin PIHKAL ja TIHKAL on ehdotonta luettavaa.

GHB: eli kavereitten kesken gamma.Nykyään huumausainelistalla ,toisin oli muutamia vuosi sitten.Paljon epäterveellisempi laktooni on taas ghb;n valmistusaine ja se on lääkeainelistalla mikä on johtanut siihen että sen sijaan että ihmiset keittäisivät huomattavasti vaarattomampaa ja helpommin annosteltavaa gammaa niin he juovat vedellä laimenettua lakkaa,ja se ei ole hyvä asia.

Lakan ph on todella rujo ja se tekee oikeasti pahaa vatsalle,sekä sen vaikutus on "sekavampi" ja annos todella naurettavan pieni.Mutta siitä saa reilusti lievemmän rangaistuksen kuin GHB:stä,eli voidaan taas miettiä ammuttiinko omaan nilkkaan tuota lakia säätäessä.GHB & laktooni ovat molemmat vaarallisa alkoholin kanssa.

Ää,vaikea vaan selittää:P kysykää jos kiinnostaa niin voi naputella lisää.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja Clay »

Mä olen impannu alkoholia. Eli alkoholia lasiin, liekkiä päälle ja sitten imastaan nenukkiin ne höyryt. En tiiä vaikuttiko se mitenkään, mutta hauskaa oli silti, kun shottilasista pillillä imin niitä höyryjä. Seuraavan aamun päänsärystä voisi tietysti päätellä, että sillä ainakin jotain vaikutuksia oli.
Nyt penikseni on fantastinen!
killkill

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vastaan, että 80-luvulla vedettiin liimaa ja butaania. Jos ette usko, kysykää Kaitsu "Kaasu" Koskiselta. Itse en ole kumpaakaan kokeillut.
SingleMalt

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mä olen joskus 80 luvun lopussa luultavasti pelastanut erään paria vuotta vanhemman luonnonlapsen hengen, kun se sammu luistinkopeilla moponsa tankin päälle, nenä tankissa. Sielä se makas yksin, kun riuhdoin sen lattialle. Hengissä se kahjo näytää nykyään olevan. Sitä en tiedä kannattiko pelastus..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ysillä luokkakaverini kuoli imppauksen seurauksiin, siis juurikin mopon tankista nokkaan -menetelmällä.
pajazzo

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Imppaus on kyllä jotakin sellaista, mitä mä en ymmärrä. Tosi urpoa touhua!!! :evil:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja Clay »

pajazzo kirjoitti:Imppaus on kyllä jotakin sellaista, mitä mä en ymmärrä. Tosi urpoa touhua!!! :evil:
Sun kommentti ja avatar on pahasti ristiriidassa.
Nyt penikseni on fantastinen!
pajazzo

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Clay kirjoitti:
pajazzo kirjoitti:Imppaus on kyllä jotakin sellaista, mitä mä en ymmärrä. Tosi urpoa touhua!!! :evil:
Sun kommentti ja avatar on pahasti ristiriidassa.
Kai sitä voi helpomminkin itsensä hengiltä ottaa...? Tai ekoistisemmin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja Clay »

pajazzo kirjoitti:
Clay kirjoitti:
pajazzo kirjoitti:Imppaus on kyllä jotakin sellaista, mitä mä en ymmärrä. Tosi urpoa touhua!!! :evil:
Sun kommentti ja avatar on pahasti ristiriidassa.
Kai sitä voi helpomminkin itsensä hengiltä ottaa...? Tai ekoistisemmin.
Ovelaa vaihtaa avatar - nyt kaikki ihmettelee, että mitä ihmettä minä höpisen. Ehkä on helpompia tapoja, mutta onko sillä niin väliä miten sen tekee? Bensan imppaaminen tuskin kovin paljoa saastuttaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti:Mie imppailen kainaloita.
Niin minäkin! Oikean tuoksuisen miehet kainalot on niiiiin hyvänhajuiset, että sinne työnnän aina nokkani kun vain voin. Pallihiki voi olla kanssa aika pop. Ah, nyt rupesi tekemään mieli. Ja sitten korvat haisevat hyvälle myös ja nenänviertä tekee myös mieli nuuskuttaa. Ja puhdas pebareikä, siitä ne vasta aromit lähtevätkin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:
Niin minäkin! Oikean tuoksuisen miehet kainalot on niiiiin hyvänhajuiset, että sinne työnnän aina nokkani kun vain voin. Pallihiki voi olla kanssa aika pop. Ah, nyt rupesi tekemään mieli. Ja sitten korvat haisevat hyvälle myös ja nenänviertä tekee myös mieli nuuskuttaa. Ja puhdas pebareikä, siitä ne vasta aromit lähtevätkin.
Luulin jo ettei minulla enää ole kiinnostusta eikä asiaakaan näille palstoille mutta kun tämä naisten nainen taas näytti kyntensä niin pakkohan on todeta, että kyllä ihana ihminen, mistä kohtaa vain, on paljon parempi pään sekoittaja kuin jokin imppaus-aine. Esimerkiksi korvan, pimpsan ja pyllynnuolemista eipä voita mikään. Eikä vastaanottavana puolena myöskään.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bensiinin imppaus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Niin minäkin! Oikean tuoksuisen miehet kainalot on niiiiin hyvänhajuiset, että sinne työnnän aina nokkani kun vain voin. Pallihiki voi olla kanssa aika pop. Ah, nyt rupesi tekemään mieli. Ja sitten korvat haisevat hyvälle myös ja nenänviertä tekee myös mieli nuuskuttaa. Ja puhdas pebareikä, siitä ne vasta aromit lähtevätkin.
Luulin jo ettei minulla enää ole kiinnostusta eikä asiaakaan näille palstoille mutta kun tämä naisten nainen taas näytti kyntensä niin pakkohan on todeta, että kyllä ihana ihminen, mistä kohtaa vain, on paljon parempi pään sekoittaja kuin jokin imppaus-aine. Esimerkiksi korvan, pimpsan ja pyllynnuolemista eipä voita mikään. Eikä vastaanottavana puolena myöskään.
Minä taas iloitsen siitä, että olemme jälleen asialinjalla.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin