Vanhasen seuraaja

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja Leila »

Veikkaan vahvasti Paula Lehtomäkeä kunhan se nyt saa ensin päätettyä lähteekö ehdolle vai ei. Toisaalta, olisihan se aika siistiä, jos takavasemmalta hyökkäisi Anneli Jäätteenmäki ja korjaisi koko potin. No todellisuudessa, liekö tuolla nyt niin väliä, en usko, että kepu voittaa tulevia eduskuntavaaleja, joten pääministeri tulee sitten kokoomuksesta tai demareilta.
Äiti ei tiedä
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Muistan ajan, jolloin Vanhasesta tuli pääministeri. Eikö hän taistellut tittelistä Hannu Takkulan ja kumppanien kanssa. Siis silloin hyvin nimetöntä possea. Nyt Vanhanen on kaikesta, ihan kaikesta huolimatta kepun ykköstekijä. Tätä vasten nämä kepun naisministeritkin olisivat suhteellisesti erittäin potentiaalisia pääministerikandidaatteja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Muistan ajan, jolloin Vanhasesta tuli pääministeri. Eikö hän taistellut tittelistä Hannu Takkulan ja kumppanien kanssa. Siis silloin hyvin nimetöntä possea. Nyt Vanhanen on kaikesta, ihan kaikesta huolimatta kepun ykköstekijä. Tätä vasten nämä kepun naisministeritkin olisivat suhteellisesti erittäin potentiaalisia pääministerikandidaatteja.
No Paula Lehtomäkihän on selvä ennakkosuosikki.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:No Paula Lehtomäkihän on selvä ennakkosuosikki.
On joo. Ajoin takaa sitä, että on kepun tilanne ollut joskus jopa huonompi kuin nyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja elco »

Joo, toi Jäätteenmäki on mun kakkossuosikki Kelmin jälkeen.

Kelmi, Paavo, Anneli: kepuleilla ei kyllä ole kandidaateista pulaa etenkin ottaen huomioon, että Kanki Kaikkonen on kasvamassa korkoa.
NuoriD

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:No Paula Lehtomäkihän on selvä ennakkosuosikki.
On joo. Ajoin takaa sitä, että on kepun tilanne ollut joskus jopa huonompi kuin nyt.
:sir:
Kai Nalo

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Minusta kepu voisi värvätä Meri-Kukka Forsiuksen riveihinsä ja seurata ns. SDP:n linjaa. Tulos olisi takuuvarmasti varsin loistava, jos ei ihan herkullinen. Sitä paitsi, siitä hyötyisi sekä Kokoomus että Kepu!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kai Nalo kirjoitti:Minusta kepu voisi värvätä Meri-Kukka Forsiuksen riveihinsä ja seurata ns. SDP:n linjaa.
Siis poimia puheenjohtajakseen jonkun tyypin Kokoomuksen mittavasta tuulitunneliosastosta, kuten SDP teki Urpilaisen kohdalla? Minulla tuntuu taas olevan ongelmia Masalogiikan kanssa, vaan eipä ole ensimmäinen kerta.

Olen alkanut epäillä, että kepun johtopaikkojen uudelleenjärjestelyssä on kyse sinänsä kunnioitettavasta salaliitosta, jonka tarkoituksena on saada nimellinenkin valta sinne, missä se todellisuudessakin Suomessa on: Keilaniemeen. Kepussahan on jo moneen otteeseen väläytelty Jortsu Ollilan kutsumista kepun presidenttiehdokkaaksi, ja nyt tämä pääministerifarssi päättyy siihen, että Nokian yhteiskuntavastuujohtaja E. Aho palaa pääministeriksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Kai Nalo

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

urpiainen kirjoitti: Minulla tuntuu taas olevan ongelmia Masalogiikan kanssa, vaan eipä ole ensimmäinen kerta.
Sinulla ei taida näemmä olla huumorintajua lainkaan? Miten tosikko pitää olla että ottaa kirjoitukseni tosissaan?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kai Nalo kirjoitti:Miten tosikko pitää olla että ottaa kirjoitukseni tosissaan?
Luulen, että nyt olemme ikäänkuin asian ytimessä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Miten tosikko pitää olla että ottaa kirjoitukseni tosissaan?
Luulen, että nyt olemme ikäänkuin asian ytimessä.
Urpiainen on tosikkouden singulariteetti, jossa arvo muuttuu äärettömäksi. Koska kyseessä on asiakeskustelu, niin asia matemaattisessa muodossa:

F(x)=1/X
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja aasi »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009123 ... 4_uu.shtml
Väyrynen haastaa Lehtomäen puheenjohtajakisassa
HAHHAH!

...olikohan näillä muutamaan strategiseen paikkaan jättämilläni äänestysvihjeillä merkitystä...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

PaVe taktikoi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja elco »

Olisikohan Warren Beatty käytettävissä?
NuoriD

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:Olisikohan Warren Beatty käytettävissä?
Beatty on kyllä kyntömies par excellence
NuoriD

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

aasi kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009123 ... 4_uu.shtml
Väyrynen haastaa Lehtomäen puheenjohtajakisassa
HAHHAH!

...olikohan näillä muutamaan strategiseen paikkaan jättämilläni äänestysvihjeillä merkitystä...
Taas on aika äänestää

Kävin jo antamassa Paavolle ääneni 4 kertaa.

Kun poistaa evästeet ja sulkee selaimen, voi äänestää useaan kertaan.
Kai Nalo

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti:
Kävin jo antamassa Paavolle ääneni 4 kertaa.

Kun poistaa evästeet ja sulkee selaimen, voi äänestää useaan kertaan.
Musta sun tarttee harkita ajankäyttöäsi paremmin.
bliss

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: Kävin jo antamassa Paavolle ääneni 4 kertaa.
Olet pelottava.
NuoriD

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^^ ja ^ älä kysy, mitä maasi voi tehdä puolestasi, vaan mitä sinä voit tehdä maasi puolesta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja aasi »

Äänestin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
elco

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja elco »

Paavo sai mukavasti kampanja-aikaa ylen pääuutislähetyksessä. Tarvitaan kuulemma kriisitilanteeseen kokeneempaa verta puheenjohtajaksi.

Paavo on kyllä niin käsittämätön luikuri: ei mitään väliä, että kepulijengi ei Paavon johdolla seuraaviin vaaleihin nouse vaan romahtaa kuin ei koskaan ennen kunhan vaan Paavo itse pääsisi edes hetkeksi pääministeriksi. Kunhan Paavon pääministerikausi olisi lusittu niin seuraava kahdeksan vuotta menee maan kannalta parhaan hallituskombon vallassa eli pääministeripuolue kokoomuksen ja heidän aseenkantajiensa demareiden.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Paavo sai mukavasti kampanja-aikaa ylen pääuutislähetyksessä.

Paavo on kyllä niin käsittämätön luikuri.
Paavon paluu tekee kyllä paikoin tylsästä politiikkauutisoinnista taas paljon mehevämpää!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Paavo Euroopan presidentiksi!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja huima »

Paavo näyttää kyllä kyntensä.

Ei ihme, että Keskustan nuori polvi on peloissaan, sillä Paavo iskee siihen +40v. sektoriin kuin kuuma veitsi voihin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vanhasen seuraaja

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti:vakavasti puhuen olen, vaikka aika hekosti kepuasioita tunnenkin, taipuvainen pitämään Kimmo Tiilikaista kenties ainoana järkevänoloisena kepukkana parhaana pj-kandidaattina.
Järkevä keskustapuolue olisikin ollut varmasti liikaa Suomelle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin