Huumeet

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Paras huume on vaikutuksiltaan

heroiini
0
Ei ääniä
kokaiini
1
4%
metamfetamiini
0
Ei ääniä
crack
0
Ei ääniä
esso
0
Ei ääniä
marihuana
4
15%
tupakka
1
4%
kahvi
4
15%
alkoholi
5
19%
metadoni
0
Ei ääniä
Joku muu? Kerro oi paremmin tietävä!
11
42%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Huumeet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt taas on lehdissä ollut puheita huumeista. jossain missä huumeongelmat jyllää niinkuin USAssa ollaan käyty jo kauan taistelua huumeita vastaan.
Iltapäivälehtien sivuilla on ollut juttua asiasta, emmehän muuten tietäisi asiasta ellei meillä olisi omaa kitinäikkunaa huumeiden maailmaan?
NuoriD

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tupakkaa olen kokeillut muutaman kerran (aina kännissä) ja ei ole koskaan aiheuttanut mitään kiksejä. Nuuska kyllä menee kännissä päähän kuin metrin halko ja sitten lentääkin laatta. Viimeksi olen tainnut laittaa kananpaskaa huuleen yli 10 vuotta sitten.

Kahveeta juon joka päivä, se on ok.

Alkkohoolia pe ja la, mutta ei mitään känniä vaan pikku tissuttelua. Se toimii hyvin.

Maria en ole kokeillut, mutta kannabista muutaman kerran vuonna nakki ja muusi ja se tuntui mukavalta. Edit: yritin sanoa hasista.

Poppersia olen kanssa pari kertaa kokeillut ennen buurisotia ja tämä EI tapahtunut dark roomissa vaan 300 neliön omakotitalossa Marjaniemessä uima-altaalla. Pientä naureskelua aiheutti, tosin saattoi olla placebovaikutuskin.

Kokkelia voisin ehkä kokeilla, jos olisin aivan varma aineen laadusta.
Viimeksi muokannut NuoriD, 27.01.2010 21:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Ann »

[X] Se mitä niba napsii.
Rotan aivot valtasivat pääni.
bliss

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja bliss »

Listalta kokeiltu tupakka, kahvi ja alkoholi. Pallotetaan kahvi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Kaffipäissään, kofeiinivärinöissään, äijät on tupakkipäissään, se on douppausta päivästä päivään.
Dumis

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Alkoholi, nousuhumalaa on vaikea voittaa euforiassa. Tosin koklattu ainoastaan pilvi ja lätkä oikeista huumaavista aineista. Kahvista voin luopua enitaim, tupakki on saatanan keksintö; en polta enää ikinä. Nuuskaaminenkin sai jäädä samalla, vaikka kivaa hupia se olis laivalla käyttää. No joo, kyllä kaikki muukin polteltava saa jäädä....alan käyttää suonensisäisiä! Not.
Manaaja

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kokemusta ei ole kuin kahvista, tupakasta, viinasta ja marihuanasta/kannabiksesta (miten ND saa näistä eri asian?) ja noista viimeisinmainittu on kyllä ehdottomasti parasta euforiahyöty/haitta-suhteeltaan.

- Kahvista en saa mitään, maistuu paskalta ja tulee pahimmillaan päänsärkyä.
- Tupakasta en saa juuri mitään, tulee päänsärkyä, happi loppuu, yskittää, kuolema pelottaa.
- Viinasta saa ihan kivat nousut ekat 2h, mutta sen jälkeen homma menee joko syteen tai saveen, ja krapula on paska kaupunni.
- Kannabiksesta saa hyvän rennon fiiliksen, tajunta laajenee, aistit terävöityy, seksi ja musiikki on taivaallista, ei tule nousun jälkeistä laskufiilistä vaan voi pitää nousumaista olotilaa yllä pidempään kuin viinalla, eikä tule krapulaa.

Möyhyä tänne, saatana.
NuoriD

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Kokemusta ei ole kuin kahvista, tupakasta, viinasta ja marihuanasta/kannabiksesta (miten ND saa näistä eri asian?) .
No joo. Kun en ole asian harrastaja, niin meni termit sekaisin, tarkoitin erottaa marin ja hasiksen. Hasishan sisältää yleensä enemmän THC:tä kuin mari/kannabis. Molemmat ovat tietysti samasta kasvista peräisin.

Eli ero on vähän kuin oluella ja terävillä.
Manaaja

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kokemusta ei ole kuin kahvista, tupakasta, viinasta ja marihuanasta/kannabiksesta (miten ND saa näistä eri asian?) .
No joo. Kun en ole asian harrastaja, niin meni termit sekaisin, tarkoitin erottaa marin ja hasiksen. Hasishan sisältää yleensä enemmän THC:tä kuin mari/kannabis. Molemmat ovat tietysti samasta kasvista peräisin.

Eli ero on vähän kuin oluella ja terävillä.
Ei se ihan noin mene. Esimerkiksi kannabiksen kukinto sisältää usein THC:tä up to 20% siinä missä hasiksen THC-pitoisuudet jäävät usein alle 10%:iin.

Hasiksessa voi olla sitten taas ihan mitä tahansa muuta paskaa sisäänleivottuna katalyyteiksi/riippuvuutta aiheuttamaan, kuten opiaatteja. Eli hasiksesta ei voi sanoa että se olisi sataprosenttisen varmasti pelkkä kannabistuote.
Bhven

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Juokaa porkkanaa härpättikoneesta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kahvi, tupakka ja alkoholi kokeiltu. Alkoholi tulee varmaan aina olemaan mun suurin huumeni, vaikka se on noista ainoa, jota en käytä enää. Tai yritän kovasti olla käyttämättä, vitunmoinen taistelu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kahvi ei aiheuta mitään tuntemuksia, siispä en sitä juo kuin ehkä 5...10 kuppia per kuukausi.
Alkoholi ei toimi niinqu nuarempana, tai en ainakaan itse huomaa. Alkoholia menee keskimäärin 5...10 annosta per kk.
Tupakkaa en polta, mutta sikareita menee 5...20 vuodessa. Niistä saa hyvät nousut ja sopivasti poltettuna aamulla ei edes suussa maistu kissan paska.
Muita en ole kokeillut, enkä edes tunne tarvetta kokeilla. Mut mä oonki tylsä. Ai niin - elämä on paras huume !

edit. sikareilla tarkoitan ihan kunnon 30min+ pöllejä.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 27.01.2010 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Rrrrrakkaus!
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kahta en vaihda. Alkoholilla ja kahvilla mennään.

Alkoholi toimii itselläni erittäin hyvin. Hyvää pieninä ja suurempinakin annoksina. Krapulan saan vain kämmätessäni koko juomisen: aivan, aivan liikaa alkoa, liian vähän vettä ja unta. Kotioloissa skaalan ylälaidassa pullo punkkua ja litra sidukkaa on ihan toimiva ilta-annos.

Tupakka ja sikarit eivät potki ollenkaan. Poppersia joskus kokeillut, oli hauskaa, mutta hieman arveluttavaa kemiallisesti. Kannabikset jääneet väliin kun alko toimii niin hyvin.
NuoriD

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti: Siihen nähden miten torvi ja älyvapaa olin teininä sekä piirit joissa pyörin enemmän tai vähemmän hämäriä (yksi päätyi paloittelumurhan uhriksi, loput vissiin linnaan ja peräti yhdestä tuli kunnon kansalainen) on ihme, etten ole koskaan kokeillut laitonta huumaavaa ainetta. Maalla asumisen etuja, luulen.
Olisitte vaan poltelleet kukkaa, niin olisi paloiteltukin vielä kasassa.
Kai Nalo

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vastaan, Testosteroni.
NuoriD

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:Vastaan, Testosteroni.
Se on noita kaikkia yllä lueteltuja vaarallisempi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Alkoholi on (vaikutuksiltaan) ihan hyvää harvoin ja vähän juotuna. Mökkireissujen jälkeen on pientä vieroitusoiretta jokapäiväisestä parista olusesta.

Tupakkaa olen kokeillut teininä, en keksinyt miksi olisin jatkanut kokeiluja. Ihan pikkuvekarana taisin oikean tupakan puuttuessa (elettiinhän silloin pula-aikaa) koittaa polttaa teelehdistä käärittyä sätkää, kokeilu ei onnistunut kovin hyvin. Kai ajattelin silloin että sama se mitä siihen sätkään laittaa, kunhan näyttää oikealta. Joskus taidettiin koittaa kääriä pelkkää vessapaperiakin sätkiksi ja polttaa niitä, ei toiminut sekään.

Kahviin olen jonkinlaisessa koukussa, nyt taas aloittelen kahvilakkoa koska kahvi kuulemma tekee spermasta kitkerän makuista, aivan kuten valkosipulikin. Olen ostanut tilalle ananastölkkejä koska ananas puolestaan parantaa sen makua. Kahvista vieroittuminen tarkoittaa kohdallani päivän kestävää päänsärkyä ja pidempiä yöunia, henkinen riippuvuus puolestaan sitä että joskus kahvi vain tuntuisi kuuluvan asiaan, aivan kuten alkoholi.

Maria olen tainnut polttaa kerran, vedin pari henkosta joukossa kiertäneestä sätkästä ihan kuten elokuvissakin aina tehdään. Ihmettelen miten leffoissa pari henkosta saavat ihmiset rupeavat hihittelemään ja sanomaan naama irvessä: "Ooo-eee, that's good stuff, man!". Minulle kokemus oli mitätön, joko olen high ilmankin tai sitten minua viilattiin linssiin eikä siinä oikeasti polteltu mitään. En ole aikeissa koittaa uudestaan.

En tiennyt mitä on "poppers" ennenkuin Wikipeditin äsken. En ole tainnut kokeilla, ja mitä sitä suotta kokeilemaan. Wikipediassa luki että se on seksistimulantti mutta onneksi minua panettaa ilmankin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Zeb

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Oot inspiroivaa seuraa, nappaat mitä vaan... :hevikaraoke: :suihku: Joo, jätetään avautumatta, kerrankin.
Kai Nalo

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti:"poppers" .
Testattu!
Frederik Krueger kirjoitti:seksistimulantti
Paskapuhetta. Huono olo vaan tuli.

..tai ehkä se toimii vaan homoilla.
milli

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja milli »

hemmetin gee.. tai hemmetin minä, olin liian hidas tai jotian

mutta sama juttu.. rakkaushan se :h:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Zeb kirjoitti:Oot inspiroivaa seuraa, nappaat mitä vaan... :hevikaraoke: :suihku: Joo, jätetään avautumatta, kerrankin.
Lääkärinä olon etuja, voi kirjoittaa reseptilääkkeitä itselleen?

Unohdin listaltani särkylääkkeet, olen tavannut henkilön joka väitti olevansa riippuvainen niistä, siis tuntee tarvetta syödä niitä vaikka ei olisikaan mitään särkyä. Ihmettelen vähän miten niihinkin voi koukuttua.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kolekalsiferoli ja ergokalsiferoli
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Kolekalsiferoli ja ergokalsiferoli
Onx tää niinQ WoW nettikielellä? 50lvl batl-warru/tankki dispaa damaa 70m2+3
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumeet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viinaa vikoittain enen joulua lähes joka päivä, vaikka tammikuu ei tipaton, vauhti on hidastunut, paino nousee viinan vaikutuksesta, mutta kaikki on parasta kahden kaljan jälkeen! Olen kyllä onnistunut jättäämään yhteen tässä kuussa saunan päälle..
Tupakkaa poltin 5 vuotta, eroon vaikeasti..
Kahvia juon päivittäin ainakin litran verran eli pahahko addikti!
Hasaa pari kertaa, parin ekan henkosen jälkeen tuntuu jotain, mutta sitten pettymys! Ei tunnu erikoisen kivalta. :( Voi tietysti olla että oma erityinen aivokemiani estää huumausaineiden vaikutukset, ainakin vjoittenkin?
Viina sisänsä on sellainen hume joka läpäisee kaikki solukalvot eikä tarvitse mitään spesifiä vastaanottajaa ja välittäjää soluun päästäkseen..
Eli alkoholi toimii aina! Suosittelen alkoholia! Se korvaa kaikki hyvää oloa aiheuttavat monimutkaisemmat yhdisteet! Rakkaus on yliarvostettu nautinnon aiheuttaja.
Vastaa Viestiin