Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Rakentaa?

Äänestys päättyi 22.05.2010 0:31

Ei
7
70%
ei mielipidettä
1
10%
Kyllä
2
20%
 
Ääniä yhteensä: 10

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Helsinki päätti olla rakentamatta sveitsiläistä lasikuutiota katajanokalle, olisiko pitänyt? Ja kuka siellä yöpyisi kanssani?
Viimeksi muokannut Niba, 12.04.2010 8:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Totta vitussa olisi, Niba. Mistä nyt on kysymys, Niba?

Vastaan sittenkin "Niba".
Manaaja

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Rakentaa?

Kirjoittaa?

Internet?

Mielipide?

Muusia kaksi kontaten ottaa niin tulee myös älymystölle nälkä torstaisin kera hybdiriauton? Pitäisikö moraalin kannalta kepulaisten se asentaa?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Puhunpa tapani mukaan aiheen vierestä ja kerron kaikille lukijoille, että en ole koskaan ymmärtänyt tätä Niban kaikenkattavaa hyljeksintää.

Seuraavaksi ennakoin tulevat nillitykset aiheesta 'Niban puolustaminen/paapominen/jne.', ja huomautan että ylläoleva ei ole mitään noista (nillityksiltä en silti usko tällä ennakoinnilla vältyttävän).

Ja sitten vastaus aiheeseen: suunnitellun kaltaista hotellia ei olisi kannattanut rakentaa.
Manaaja

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:Puhunpa tapani mukaan aiheen vierestä ja kerron kaikille lukijoille, että en ole koskaan ymmärtänyt tätä Niban kaikenkattavaa hyljeksintää.
Käykää treffeillä. Ota pikkusisko mukaan.

Näin villinä veikkauksena "Niban kaikenkattava hyljeksintä" on ihan ansaittua vastareaktiota Niban useista todella halvoista ja mauttomista riman alle menemisistä ja toisien epäonnelle nauramisesta, sekä tietynlaisesta yleiskuvottavasta seksuaalisesta röyhkeydestä joka tulee monen mielestä vähän turhan paljon tontille.

Saatan olla myös väärässä, mutta kyllä se useimmin olet sinä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Helpoimman ja tylsimmän kautta, kuten tavallista. Menkää seuraavaksi huumorintajuketjuun kertomaan, kuinka vitsikkäitä veikkoja olette.

No, pidän mahdollisena että en vain ole sattunut huomaamaan Niban rumaa käytöstä. En kyllä toisaalta ihan heti keksi, mitä jonkun pitäisi tehdä jotta pitäisin tätä sylkykuppina kohtelua ansaittuna (muistan nähneeni mm. sellaista, että häntä on kielletty osallistumasta julkisesti sovittuun yhteiseen miittiin). Ja siinä harvinaisessa tapauksessa, että jonkun kohdalla pitäisinkin sitä ansaittuna, en varmaan kuitenkaan pitäisi sitä tarpeellisena. Vaikka jossakin marginaalisessa tapauksessa onnistuisin jopa pitämään sitä tarpeellisena, niin missään tapauksessa en pitäisi sitä viihdyttävänä.
SikaMika

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niba.
Manaaja

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:Ja siinä harvinaisessa tapauksessa, että jonkun kohdalla pitäisinkin sitä ansaittuna, en varmaan kuitenkaan pitäisi sitä tarpeellisena. Vaikka jossakin marginaalisessa tapauksessa onnistuisin jopa pitämään sitä tarpeellisena, niin missään tapauksessa en pitäisi sitä viihdyttävänä.
Kiitos että jaoit meidän kanssamme sen mitä sinä ehkä pitäisit ansaittuna, tarpeellisena ja viihdyttävänä ehkä harvinaisessa ja marginaalisessa tapauksessa. Asiasta kiinnostuneet ovat luvanneet ilmoittautua ketjuun alapuolelle:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Manaaja kirjoitti:Kiitos
Eipä kestä kiittää, mielellänihän minä!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

EveryWoman kirjoitti:Puhunpa tapani mukaan aiheen vierestä ja kerron kaikille lukijoille, että en ole koskaan ymmärtänyt tätä Niban kaikenkattavaa hyljeksintää.
Niba on se ontuva gaselli. Palstan pinjata. Whack a niba.

Omituisesti höpisevä, pervosti hymyilevä, perseesees tarttuva, kiiluvasilmäinen gnu, joka grillaa gasellien kanssa.

I are baboon.

Henk.koht. mulla ei ole nibleristä pahaa sanottavaa.

Hotelli näytti rumalta, joten hyvä että jäi.. toistaiseksi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ann kirjoitti:toistaiseksi
Pahapaha.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minulla ei ole kitinätekstien perusteella sitten niin mitään Nibaa vastaan. Päinvastoin melkein arvostan. Toisaalta en ole nähnyt Nibaa miitinomaisissa olosuhteissa. Käpälöikö se naisia? Onko saanutkin pillua moneltakin kitinämisulta? Henki pois sitten

Vai hetki.. oliko Nibakin siellä Espoon räkälässä, jossa aiheutin kalabaliikin? Angitalle huutamalla. Mitäs meni kysymään onko mielestäni lutka. On se. Kuitenkin maksoin Angitankin taksin johonkin perseRocksiin. Loukkasin myös Superioria, mutta sehän haluaa minua silti. Mutta Nibaa en tunnistanut, olin nääs kännissä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:Minulla ei ole kitinätekstien perusteella sitten niin mitään Nibaa vastaan. Päinvastoin melkein arvostan. Toisaalta en ole nähnyt Nibaa miitinomaisissa olosuhteissa. Käpälöikö se naisia? Onko saanutkin pillua moneltakin kitinämisulta? Henki pois sitten

Vai hetki.. oliko Nibakin siellä Espoon räkälässä, jossa aiheutin kalabaliikin? Angitalle huutamalla. Mitäs meni kysymään onko mielestäni lutka. On se. Kuitenkin maksoin Angitankin taksin johonkin perseRocksiin. Loukkasin myös Superioria, mutta sehän haluaa minua silti. Mutta Nibaa en tunnistanut, olin nääs kännissä.
En muista tuota intellektuaalisesti merkittävää tapahtumaa olin ehkä kusella, mutta Gallows does not ring a bell? :wink: Sä olit vaan niin holtittomassa känässä silloin ja iso otti vaihde silmässä!
? Jostain syystä joku påorukka tuli jatkoille luokseni ja viinahan ei taaskaan loppunut!(ei ole koskaan)
Eipä ole siinäkään ansiokkaassa juottolassa tullut sittemmin käytyä, mutta hyvä että Espoolaisilla on edes joku "kunnon" ottaen olutta ohraista paikka!
Kaikenlaista palautetta pitää kestää eikä olla liian herkkäperse, joskus toisilla kärpäsestä tulee härkänen..
Mutta jos tulee skeidaa tuulilasiin niin pyyhintä käyttää ja jatkaa menoa? Erään kerran jos niin ei tee matka katkeaa ikävästi.

Pitäisikö ellei ole jo siirtää keskustelu sinne itseensä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niba puristi mua perseestä ilman lupaa eräässä miitissä vuonna 2006 tai oliko 2005. Eipä sillä, että lupaa olisi pyytämälläkään herunut. Tämä on kuitenkin tunnetusti teko, josta joutuu ikuiseen kadotukseen, helvetin esikartanoon ja paarialuokkaan koko loppuelämäksi vähintään.

Syvään halveksuntaani toki vaikuttavat Nibaskuukkelin olemus ja sen laatu, tai laadun puute. En mäkään voi ihan kaikkea antaa anteeksi.
Prepare for the worstest.
Kai Nalo

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

nowaysis kirjoitti:Niba puristi mua perseestä ilman lupaa eräässä miitissä
Mä puristin Crowbaria tai Yönmustaa perseestä legendaaristen pikkujoulujen etkoilla ilman lupaa. En muista kumpiko se oli, mutta hämmästyneeltä se näytti.

Vihaakohan ne mua yhtä paljon nykyään.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jos olit silloin nuori ja komea, en usko pojille jääneen kovinkaan epämiellyttäviä muistoja..
Prepare for the worstest.
Kai Nalo

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

nowaysis kirjoitti:Jos olit silloin nuori ja komea, en usko pojille jääneen kovinkaan epämiellyttäviä muistoja..
Entä jos oisin puristanut sun rumppaa?

No ei vaan. Perseenpuristelijat ovat totaalisia idiootteja IMO.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En muista miltä sä näytät! Se konteksti missä tapasimme ei kuitenkaan olisi suosinut mainitunlaista kontaktitapaa, joten parempi että jäi tekemättä :wink:
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:En muista miltä sä näytät! Se konteksti missä tapasimme ei kuitenkaan olisi suosinut mainitunlaista kontaktitapaa, joten parempi että jäi tekemättä :wink:
Mä kyllä muistan Kainaloisen, mutta tosiaan susta en sitten muista oliko sulla harmaa tukka? Muuten mulla on kyllä mainio kasvomuisti, tänään S-Marketissa kassa kiertäen kyseli että olisinko auttanut vanhempaa miestä joka etsi hammastikkuja? Mutta kun nyt televisiota katselen niin en missään tapauksessa jotain Sakari Kiurua(ylen entinen pääjohtaja) olisi auttanut..
Mitävielä..
:rofl: :rofl: :lollero:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hotelli katajanokalle vai paskanjauhantaan?

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:
Niba kirjoitti:Muuten mulla on kyllä mainio kasvomuisti, tänään S-Marketissa kassa kiertäen kyseli että olisinko auttanut vanhempaa miestä joka etsi hammastikkuja? Mutta kun nyt televisiota katselen niin en missään tapauksessa jotain Sakari Kiurua(ylen entinen pääjohtaja) olisi auttanut..
Mitävielä..
:rofl : :rofl : :lollero :
Miksi et? Mielummin autat jos apua ei tarvitse? Vähän höhlää imo.
En kuulu kyllä minkään kaupan henkilökuntaan. Unohdin hetkeksi että olen maailman keskipiste vaikka olenkin.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin