Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voisitteko kertoa käsityksenne, mihin maahan suomalaisen miehen olisi hyvä muuttaa ja missää maassa olisi kokonaishyöty suurin.

Itse ajattelen jotain yhdistelmää edullisesta maasta, oikeasti mukavista naisista niin että arvostavat miehen kunnollisuutta eikä pelkästään rahakukkarona, turvallisuudesta ja terveydenhoidon korkeatasoisuudesta.

Miettikää tosissaan. Naiset eivät voine olla objektiivisia, mutta jos teillä, naiset, on ajatuskykyä laajemmalti miesten asemasta kuin se, että se antaa elatusmaksuja eroamisen jälkeen, niin kertokaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja saira »

Miksi Arska kuulostaa niin ei-Arskamaiselta?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Latvia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Miksi Arska kuulostaa niin ei-Arskamaiselta?
Sinä kulta :h: olet oikeasti poikkeukellinen nainen. Niitä aina joukossa on. Mutta ovat varattuja. Tarkoitin sitä, että miehen mukavuus ja kunnollisuus ei ole kovin suuressa arvossa Suomessa enää.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12357
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Miksi sinun pitäisi muuttaa täältä minnekään?

"Suomi on paras maa meille suomalaisille." - kenraali Ernroth

"Paskat. Ylä-Volta on parempi." - majuri Rysäperse (teoksia mm. Tykinruokaa vaivatta, WSOY 2003)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
NuoriD

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Yleisesti ottaen suomi on suomalaisella paras maa, koska maassa puhuttavaa kieltä ymmärtää helposti ja täällä on monelle eniten läheisiä.

Ai niin, luulen, että suomalaiset naiset ovat globaalisti arvioiden hyvin vähän kiinnostuneita miesten rahoista, koska heillä ei ole siihen tarvetta, ja miehillä ei ole rahaa.

Muuta en osaa sanoa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eikö täällä saa myös masentua ja hakata vaimoa ilman että leimataan oudoksi? Ostan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja elco »

Riippuu vähän mitä hakee. Jos haluaa olla stara nuorten ja kauniiden naisten kanssa, hyvät kelit ja on jonkin verran rahaa tahi pääomatuloa niin sitten Kuuba/Thaimaa/Kambodzha/Filippiinit/Vietnam. Jos haluaa pärjätä duunissa ja elintasoa, muttei pelkää työntekoa niin jenkkeihin tai Britanniaan. Jos haluaa tasa-arvoa, äidinkieltä ja ympäristön vakautta niin sitten jää Suomeen.

En usko, että tuohon on yksiselitteistä vastausta. Itse voisin kuvitella edes etäisesti lähteväni komennukselle Ukrainaan, Espanjaan, Kanadaan, Jenkkeihin, Brasiliaan, Singaporeen, Honkkareihin, Australiaan tai Uuteen Seelantiin. Luultavasti palaisin kuitenkin lopulta Suomeen, kuten aina tähänkin asti on tapahtunut.
NuoriD

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mulla on oleellista se, että kun olen löytänyt oman ekologisen lokeroni, niin voin päästellä pintakaasulla eteenpäin.

Jos lähtisin johonkin muualle, pitäisi nähdä paljon vaivaa, jotta pääsisi samaan tilanteeseen.

Lisäksi tietty se, että läheiset on täällä.

Jonnekin banaanitasavaltaan lähtö nyt olisi viimeinen temppu. Olisin kaikille vain rikas gringo, jolta pitää ottaa rahat pois.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Alkaa olla sellasta Gattismaista valitusta havaittavissa. Että kun ne naiset sitä ja tätä, mutta itsehän olen suoranainen helmi!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Alkaa olla sellasta Gattismaista valitusta havaittavissa. Että kun ne naiset sitä ja tätä, mutta itsehän olen suoranainen helmi!
Kitinä muuttaa meidät kaikki lopulta gattiksiksi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ei tuu äkkiseltään mieleen montakaan maata, joissa naisia kiinnostaisi miehen lompakko parisuhdetekijänä vähemmän kuin Suomessa. Ehkä Ruotsi, jossa Danielkin heittäytyi huoletta Vickanin elätettäväksi?

Ihme vikinää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RP

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja RP »

Suosittelisin jotain islamilaista maata, siellä saa naisen ruotuun, juuri sellaiseksi itselle sopivaksi pakkaukseksi (varo vaan oman pääsi puolesta, kuitennii, vääräuskoinen). Mitä se sitten ikinä onkin! Oikeastaan, nyt kun on monta päivää nähnyt pitkin interwebbiä tätä naukunaa suomalaisesta naisesta niin alkaa pikkuhiljaa keittämään.

Herra on vaan hyvä ja katsoo peiliin, sieltä löytyy vastaus. Jo tuo "naiset vaan rahan perässä yms."-asenne on niin vastenmielinen että se loistaa sadan kilometrin päähän ja karsii kaikki mielenkiintoiset kohdalle sattuvat kohteet.

Katkeruus yms. signaalit on takuuvarma tie parittomuudelle. Hyh helvetti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

RP kirjoitti: Herra on vaan hyvä ja katsoo peiliin, sieltä löytyy vastaus. Jo tuo "naiset vaan rahan perässä yms."-asenne on niin vastenmielinen että se loistaa sadan kilometrin päähän ja karsii kaikki mielenkiintoiset kohdalle sattuvat kohteet.

Katkeruus yms. signaalit on takuuvarma tie parittomuudelle. Hyh helvetti.
Ja mulla on tunne että miehet jotka itkevät tota "naiset on vaan rahan perässä" juttua käsittävät jossain syvällä sisimmässään että niissä itsessään ei ole yhtään mitään muuta minkä perässä voisi olla. Ja ovat siksi katkeria.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onks turska naukunut suomi-naisen perään vai? :D

Aikamoisia angstailuja naiset täällä vetävät, taitaa tosin syystäkin.
Eijjole ollut mielikuvissa muuttaa kuin korkeintaan Tampereelle, sinne asti pystyy. Ehkä johonkin Espooseen sitkun persettä alkaa siunaantuu.
Mieluiten sillein että kekarat pääsis jylkisillä sivistyksen pariin.
elco

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja elco »

Tässä voisi siteerata Valentino Rossia, joka on paitsi hauska veijari ja maailman kovimpia staroja yhdessä kaikista vaarallisimmista lajeista niin myös sikarikas: "I don't care why women approach me - I am just happy that they do."

Stadinarskan kannattaa varmaan itse vähän reissata ja katsella, mistä lohkeaa parhaiten dynamiittiläpällä ja luontaisella charmilla. Jollei kummallakaan niin sitten helpointa lienee ottaa Valentinon asenne, vaikkei ihan yhtä kova stara olisikaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Juu, luin kaikki postaukset. Olivat Buenoja.
Ja jatkakaa vain. Elco laittoi sellaista matskua, jota oikeastaan myös kaipasinkin. Kyllä matkustelenkin ja pitää ymmärtää olla itsensä, heh.

Ei pidä ymmärtää väärin myöskään! Varmuuden vuoksi: onhan tämä Suomi aivan loistava maa molemmille sukupuolille juuri varsinkin vakaudessa ja turvallisuudessa, ja se on valtavan suuri asia.
Minä kysyn siksikin kun spekuloin elämänkulkua muutoinkin.

Olen vakaahko Stadinarska, joka välillä epäuskossaan huojuu. Se lienee normaalia :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tumma(ei liian) saksalaiskaunotar Berliinissä kyseli minulta jotain mutta ei löytynyt yhteistä kieltä niin siitä sen kummempaa koska saksaa taitava kaverini ei suostunut kääntämään minulle, josta voin arvata kyseessä olleen jotain positiivista.. Minäkin seuraan Valentinon meininkiä, annan naisten lähestyä.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Mikä maa suomalaiselle miehelle oikeasti parhaaksi maaksi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niba kirjoitti:koska saksaa taitava kaverini ei suostunut kääntämään minulle, josta voin arvata kyseessä olleen jotain positiivista..
Epäilemättä juuri näin. Mikä voima itsensäkusetuksessa onkaan.
Vastaa Viestiin