Geetzun muistoketju

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Gaia

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Nönnönnöö, erisnimet kirjoitetaan isolla ja Sä olet Bliss.
Et viittis vilkaista mitä tuolla avatarkuvan yläpuolella lukee?! :D
En :leuhka:
No selvä.
WanhaPervo on todella pänkki vanha äijä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Saisiko Hesarissa oleva kuolinilmoitus (oletetaan, että sellainen tulisi) Blissin vakuuttuneeksi? Sellaisenkin voisi tietenkin väärentää.

Kuolinilmoituksessa on kuitenkin vainajan koko nimi ja lienee googletettavissa, onko sen nimenen henkilö ollut olemassa.
Mä mietin tuossa viikolla sitäkin. Jos kyseessä on oikein kunnon vedätys, sellainen tottakai tulee - mahdollisimman isona.
Tuo on ihan totta. Hautakivi- ja paikkakaan ei paljoa maksa, joten ne eivät ole varma merkki. Hietsussa on kyllä semmoisia mausoleumin tyyppisiä, joita kukaan tuskin jaksaisi pystyttää pelkkää nikkiä varten. Jos mausoleumi siis ilmestyy jonnekin päin, niin eiköhän tässä ollut tosi kyseessä.

PS. Minulla ei ole Geetzusta kovin selvää mielikuvaa, mutta tapaus kosketti silti. Jokaisella pitäisi olla kaikissa tilanteissa sen verran luotettavaa turvaa, että on rohkeutta elää.
RP

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei ilmoituksen laittaminenkaan mitään halpaa puuhaa ole. Itse olen laittanut aikoinaan pari, pienempään jakeluun. Hinta 350€ ja 490€. Eivät olleet isoja yms.

Anyway, spekulaatio muistoketjussa on yh yh, joten osaltani olkoon tässä. Tajuan hävetä tähän osallistumista, katsoa peiliin.
ninnithequeen

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun pointti oli se, että jos Manis kerran Ninan tuntee, voisi toimittaa sen adressin. Mut ei sitten.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä oon aikoinaan sättäillyt flipussa Geen kanssa paljonkin ja seuraillut vierestä, kuten tapana. Kirjoituksensa olivat samantyyppisiä kuin palstalla, sanavalmiin ja hauskan oloinen tyyppi. Feikkauksen esiinnosto tietenkin vaatii attribuuttinsa eli millä lailla feikki Jenni oli/on? Siis epäilettekö, että kyseessä on täysin keksitty, osin keksitty vai vaan kuolemansa osalta sepitetty henkilö?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Todella ilkeetä, jos hän todella on kuollut niin te epäilette täällä hänen olleen feikki. Oikeesti. :evil:
NuoriD

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:Todella ilkeetä, jos hän todella on kuollut niin te epäilette täällä hänen olleen feikki. Oikeesti. :evil:
Selvennys: mä olen 99,9% varma, että ei ollut feikki.
Gaia

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Olen pahoillani jos joku pahoitti mielensä sanomisistani. Itse sanomisesta en sen sijaan ole pahoillani. Pitää olla oikeus kyseenalaistaa.
Itse asiassa lupasin itselleni ja vähän muille, että en ota asiaan kantaa mutta otin kuitenkin.
Manaaja

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En ole koskaan tavannut niin Jenniä kuin Ninaakaan, ainakaan tietääkseni. Nina ei soittanut mulle puhelimella, vaan rekisteröityi tänne sittemmin poistamallaan nimimerkillä ilmoittaakseen asiasta mulle ja nowalle henkilökohtaisesti, pyytäen että asiasta tiedotetaan eteenpäin muille palstalaisille.

Olen jutellut Geetzun kanssa puhelimessa lukemattomia tunteja. Muistaakseni myös niin, että Nina on ollut seurassa taustalla. Ollaan me saatettu Ninan puhelimessa jutellakin, en vaan muista enää varmaksi, kun tuolla messengerin puolellakin on juttua vaihdettu niin tuhottomasti. En tunne siis Ninaa henkilökohtaisesti kovinkaan hyvin. Nämä jututhan eivät toki todista mitään, ja kyllä mä itsekin mieluummin haluaisin uskoa tämän olevan jonkin sortin vedätys, sillä se ihminen jonka kanssa oon puhelinkeskustelut käynyt ja joka on palstalla kirjoitellut, on joka tapauksessa ollut todella sydämellinen, avoin, suvaitsevainen ja empaattinen, ja sellaisen ihmisen poistuminen on joka tapauksessa surullinen menetys.

En kuitenkaan usko että näillä ihmisillä joiden kanssa oon tavalla tai toisella ollut tekemisissä, olisi mitään motiivia tai edes kykyä leikkiä näin vakavalla asialla ja muiden ihmisten tunteilla.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja alja »

Gaia voisi mun puolesta kyllä vähän kattoa missä noita spekulointejaan heittää....
ja mistä SÄ tiedät, ettei kukaan oo tavannu Jenniä?! itsekin mietin, että miten helppoa se tavallaan ois tollanen utopistinen hahmo perustaa ja sit "tappaa"... mut en suostu uskomaan, että itkin jonkun kusetuksen takia... eikä mulla oo mitään syytä uskoakaan, että G ois ollu kusetusta.

mä oon ollu vähän poissa palstalta, joo, enkä tiedä onko Tix täällä jollain toisella nikillä... nousee mieleen kysymys mitä Tix tähän uutiseen on sanonut, onko mitään? tietääkö edes?

adressia ehdotin itsekin, mutta miten se käytännössä toimitetaan perille, jos ei tiedetä ihmisen nimeä. yks vaihtoehto, joka sopii myös ympäri suomea asuville ihmisille, on netti-adressi - joku tekee kauniin pohjan jonnekin ja siihen halukkaat käyvät laittamassa nimensä. ja perheenjäsenet osaavat sen sieltä printata mukaansa, jos haluavat.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Mo

Viesti Kirjoittaja salanikki »

Hei,

muistoketjunhan voi tulostaa ihan tällaisenaan. Spekuloinneistakaan ei varmaan ole haittaa, lie niihin jo totuttukin Geenne puolelta. =)

En aio vaatia puolestanne todisteita (en kehtaisi) mutta millihän voi halutessanne kysyä niiden perään kun tapaa läheisen seuraavan kerran? Tai toimittaa adressin? Henkilökohtaisesti paskat nakkaan internetissä vaadituista todisteista, enkä jaksa uskoa muiden reagoivan tähän. Älä Bliss pety jos suku ei riennä kahville tarjoamaan mielenrauhaa tai jaksakaa ainakin odottaa pahimman yli.

Kauniita sanoja ketjussa. Lauttasaaren rannoista lukiessani en kyyneleiltä välttynyt. Lepää aalloissa. <3

NP
lolleroinen ja repskops
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Zeb

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tuntuu surulliselta ja uskomattomalta että Gee on poissa. Kauheaa tuhlausta. Pidin ja symppasin vaikken tuntenutkaan kuin täältä. Perheelle toivon kovasti voimia jaksaa toipua.
milli

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä voin ottaa yhteyttä ihmiseen, jonka olen ymmärtänyt G:n puheiden perusteella olevan tämän paras tai tosi hyvä ystävä. Että jos haluamme laitta jonkin adressin tms.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Milli: Minusta ajatus on lämmin, olen mukana jos onnistuu.

Oikeita sanoja ei löydy tänne, vieläkään. Toivottavasti menivät toisaalla perille. Olet(te) ajatuksissa mukana, tänäkin päivänä ja varmasti vielä pitkään. Muistoissa aina.
Prepare for the worstest.
milli

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja milli »

^ ajattelin vain, että kun kerta se tänne haluttiin erikseen kertoa, niin .. eiköhän silloin ole myös sopivaa välittää osanotot
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Geelle suosikkiaan.


Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

On kai tämä jokin "vitsi", ettei Jenniä olisi olemassa, ts Geetzua.

Voi vakuuttaa että on tai sitten minä en ole mikään!

Jotenkin tää epäily on ylittänyt oikeasti sopivuuden rajat... hei siis, Jenni on kuollut! Mutten halua olla hapannaama, koska Jenni todennäköisesti olisi sitä mieltä, että on kiva kun hän saa keskustelua ja naurua vaikkain sitten näin.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Otan osaa. Geestä jää kaunis muisto.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
milli

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja milli »

Nonni, mä pystyn välittämään osanotat nyt halukkailta Geen perheelle. Voi laittaa vaikka privaan viestiä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:Nonni, mä pystyn välittämään osanotat nyt halukkailta Geen perheelle. Voi laittaa vaikka privaan viestiä.
Sulla on yv.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja milli »

^elppa selvä

Mitä enemmä näitä spekulointeja täällä pasltalla ajattelee, niiin sitä enemmän mua alkaa suututtaa tietyt kommentit täällä. Mun mielestä täällä on muutamat tyypit kirjoittaneet niin anteeksiantamattoman typerää ja asiatonta tekstiä niin surullisesta asiasta. Mä en ymmärrä miten aikuiset voivat toimia NIIn typerästä ja ajattelemattomasti. Ja se, että ei edes hävetä kirjoituksia tai olla pahoillaan niistä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miksi millin ja McJannen välistä oli deletoitu Lapitiin viesti, olisit antanut sen olla..
The great club outshines the individual, always and forever.
Charles Caldwell

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Ihmisperse

Re: Geetzun muistoketju

Viesti Kirjoittaja Ihmisperse »

^^^^^ tosi hieno ajatus tuo muistaminen/adressi, olenkin suorastaan odottanut tätä ja haluan ehdottomasti osallistua. Yritinkin lähettää YVtä, mutta sain vastaani: "milli on norannut sinut." Voisiko joku ystävällinen infota milliä asiasta, ja pyytää poistamaan noresta siksi aikaa että saadaan tämä asia hoidettua. Lupaan olla sen aikaa postaamatta kuvia intiimialueistani. Kiitos.
Vastaa Viestiin