Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja exsu »

Sä oot niin myöhässä. Mä seurailin vähän aikaa sen niiden teinivahvistuksen tilannetta, mutta kävi niin hulluksi että lopetin. Ilmeisesti superfoodit ei tee hyvää ihmisen mielenterveydelle.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja huima »

Mä tiedän, että olen myöhässä :-(

Miksei mulle kerrota näitä juttuja?

Miks mulla on vaan selkäjärkisiä kavereita ja ninni Facebookissa?
Dave

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja Dave »

Voitko huima laittaa tosta pienen synopsiksen.
Dave

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja Dave »

"Life Detox –jalkakylpy on hämmästyttävä koko kehon puhdistusmekanismi erilaisille myrkyille ja kuona-aineille. Jalat laitetaan lämpimään veteen ja niitä kylvetetään samalla kun elektrolyysilaite antaa veteen positiivisia ja negatiivisia ioneita. Toiminta tunnetaan myös nimellä elektrolyysi.
Elektrolyysilaite on ionigeneraattori, joka upotetaan veteen ja tämä tuottaa varautuneita ioneita, joita virtautetaan soluihin. Elektrolyysilaite kiinnitetään Life Detox –koneeseen, joka konrolloi ionien varauksia ja virtauksia.
Käytön hyödyt:
-Poistaa kehosta myrkkyjä ja kuona-aineita, jotka voivat aiheuttaa terveysongelmia
-Auttaa puhdistamaan huonoa ihoa
-Auttaa passivoittamaan viruksia, baktereita, sieniä ja hiivaa
-Myönteinen vaikutus painonhallintaan
-Edesauttaa päänkipuongelmissa
-Hidastaa ikääntymistä ja parantaa kehon joustavuutta
-Nuorentaa ja energisoi koko kehoa
-Tehostaa ravinteiden imeytymistä
-Poistaa raskasmetalleja
-Lisää energiaa
-Nopeuttaa toipumisaikaa sairauksista ja vammoista
-Lisää kehon happipitoisuutta
-Auttaa lieventämään kipuja ja jännitystä
-Parantaa unen laatua
-Vähentää tulehduksia ja nesteen kertymistä
-Auttaa tasapainottamaan immuunijärjestelmää!


Systeemi kesti puoli tuntia ja sinä aikana juttelimme Hilkan kanssa mm. jalokiviterapiasta. Hilla saikin Hilkalta lahjoituksena nätin energisöivän kivilaatan samalla, kun itse join energisöityä vettä....
Kuvan vesi oli hoidon loputtua aivan ********* eikä varpaita näkynyt... Huhhuh!
Kysyin, tietääkö Hilkka pakurikäävästä ja heitin muutaman faktan. Siitä innostuneena maksoin hoitoni pakurijauheella ja jatkoin iihanaa päivää astetta puhtaammalla keholla!



jahas jahas.

Mulle on turha tulla maksamaan millään pakurijauheella. Täytyy olla vähän paremmat pulverit.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja huima »

Dave kirjoitti:Voitko huima laittaa tosta pienen synopsiksen.
Sä olet niin kaavoihin kangistunut establishmentin edustaja, ettet kuitenkaan ymmärtäisi.

Mut niinqu rahajärjestelmä ja valtiot on perseestä, joten kannattaa sijoittaa hopeaan ja viedä se Viroon niinqu salaiseen holviin, joka on sen näköinen - että sinne ajaa Rytkö ja Einar jossain vaiheessa sisään - eikä niistä kuulla sen jälkeen mitään. Tee internetbiznestä kirjoittamalla blogeja ja juutuubivideoita siitä kuinka sulla on kliffaa ja kuinka sä olet niin upea, ja jaa neuvoja kuinka muutkin voivat olla yhtä kliffassa fiiliksessä ja olla yhtä upeita. Juo lähdevettä, syö superruokia jotka on superruokia sen takia että niistä tulee jollekin hyvä olo. Älä välitä Evirasta tai kenestäkään muusta vanhan maailman rajoittavasta toimijasta, koska ne eivät tiedä mitään. Tullilaboratoriokin vaan yrittää estää sun oman menestymisen ja hyvinvoinnin!

Eli siis yhdistettynä:

1) potentiaalinen taloudellinen vedätys hopeasijoitustoiminnalla. Asiakkaina foliohattuja jotka odottavat romahdusta... Ilman talletussuojaa.

2) amerikkailainen selfhelp ja empowerement -filosofia

3) luonnonmukainen ruokavalio ( tai placebo efekti ) hyvinvoinnin perustana

4) ilmaisen työvoiman hyödyntäminen kaikessa. Jengi lahjoittaa aikaansa homman pyörittämiseen vastikkeetta.

5) Kulttihenkisyys tai lahkolaisuus. Me vastaan muut. Alaikäisten itseään etsivien nuorten rekrytoiminen hommaan mukaan.

6) jollekin pieni ansaintapotentiaali: mainostamisella, diilaamalla superfoodeja, viemällä kermat päältä erilaisina maksuina
Dave

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja Dave »

Onko tuossa jonkinlainen (edes löyhä) organisaatio?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Eli siis yhdistettynä:
Se on varmaan se munamies (siis se näyttelijä - ei se stagehahmo) ihan kybällä mukana tuossa, kun tuo kuullostaa niin älyttömältä. Siis ihan täysillä mukana kunhan sen itse ei vaan tarvitse tehdä ilmaiseksi mitään.
Dave

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja Dave »

http://www.viidakkomies.com/maadotus/

Kenkien käyttäminen aiheuttaa lähes kaikki sairaudet, koska ionit eivät pääse kulkemaan vapaasti.

Miten sitten lie foliohatun käytön kanssa?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dave

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja Dave »

http://opettelenosaksi.blogspot.com/201 ... okela.html

Eli Miina on nyt sitten jossain hoidossa?

Vähän Charles Mansonin perhe tulee mieleen..
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja huima »

Osahan noista on vaan hyväntahtoisia hölmöjä. Tosin hemmetin energisiä sellaisia.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti: Miks mulla on vaan selkäjärkisiä kavereita ja ninni Facebookissa?
Mikä toi selkäjärkinen on? Semmonen jolla on valahtanut aivot ydinjatkeen tietämille vai semmonen jolla kaikki tulee jo selkäytimestä?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dave

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja Dave »

Miten tää https://www.silverbank.net/

liittyy hommaan?

Jossain blogikommenttissa luonnehdettiin WinCapita kakkoseksi.
Dave

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja Dave »

Lilo kirjoitti:
huima kirjoitti: Miks mulla on vaan selkäjärkisiä kavereita ja ninni Facebookissa?
Mikä toi selkäjärkinen on? Semmonen jolla on valahtanut aivot ydinjatkeen tietämille vai semmonen jolla kaikki tulee jo selkäytimestä?
Huima ei tarkoittanut loukata luonnehtimalla sua selväjärkiseksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja huima »

Dave kirjoitti:Miten tää https://www.silverbank.net/

liittyy hommaan?

Jossain blogikommenttissa luonnehdettiin WinCapita kakkoseksi.
Samat jätkät tossa hopeajutussa.

Kato kun paperiraha romahtaa kohta.

Hopea porskuttaa. Ja noi säilöö sen vain 7% talletuskululla!
Dave

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja Dave »

Minne voin lähettää rahani :)
Dave

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja Dave »

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/04/b ... 09326.html

Voi lollero. Elämä matkii taas huono viihdettä. Jos tämä olisi fiktiivinen juttu, niin se olisi liian epärealistinen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja exsu »

Niin siis nuo kakarat on tuossa se huolestuttavin osuus. Niitä on pyöritelty mukana perheineen todella rumasti, lasten näkökulmasta toki "omasta tahdostaan". Tuolta blogeista voi lukea tarkempaa selvitystä. Ilmeisesti lapset ovat olleet paitsi työvoimaa, myös ennen kaikkea mediapelin väline.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tein raakasuklaata ja oli ihan saiRaan hyvää. Muuten oon useaankin kertaan miettiny alan heebojen muumien määrää laaksossa, mutta safkoilla on kyllä pointtinsa. Ainakin maun suhteen, jos ei muuten 8)

No doubt on ihmiselle hyväksi välillä käppäillä ilman kenkiä, hengittää puhdasta ilmaa ja poistua kaupungin saasteita, mutta joo.. :roll:
Prepare for the worstest.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja annepa »

nowaysis kirjoitti:Tein raakasuklaata ja oli ihan saiRaan hyvää. Muuten oon useaankin kertaan miettiny alan heebojen muumien määrää laaksossa, mutta safkoilla on kyllä pointtinsa. Ainakin maun suhteen, jos ei muuten 8)
Katsoin vähän aikaa sitten dokkarisarjaa jossa englantilainen tohtoritäti testaili kaikkia juttuja mitä nykyään on esillä. Ne teki kokeen, jossa testattiin ruuan aineiden imeytymistä. Testiaineena oli porkkana. Raa'asta kokonaisesta (tietysti pureskellusta, duh) porkkanasta aineet imeytyi huonoiten, keitetystä muussatusta porkkanasta parhaiten. Että se siitä raakaruuasta. En oo nähny varsinaisia isoja tutkimuksia asiasta mutta niitä varmaan jossakin on.

Itse tykkään kuitenkin enemmän raa'asta porkkanasta kuin keitetystä, MAUN takia.

Tuo viidakkomieshän kertoo että sillä on todettu MS hirveillä lääketieteellisillä kokeilla, ja heti kun se jätti lääkkeet pois ja rupes raakaruokaileen ja juokseen avojaloin, sen MS hävisi. Tietenkään se ei suostu hirveisiin lääketieteellisiin kokeisiin uudestaan jotta MS:n häviäminen voitaisiin todeta (koska ne kokeet oli niiiiin hirveitä), hänelle riittää oma kokemus. Todellakin toivon että siltä on tauti hävinnyt, mutta pelkään pahoin että se on siinä suvantovaiheessa ja kun seuraava etenemisaalto tulee niin jätkä romahtaa.

Minäki voin kertoa että kala-allergiani on lieventynyt kun tein sitä ja tätä enkä ole omalle koiralleni allerginen vaikka muille olen, mutta en mene kertomaan sitä yleismaailmallisena totuutena ja kehota muita samaan, koska se voi olla vaarallista. Kun ei mulla ole dataa kehotuksen tueksi, on vain oma kokemus.

Voi elämä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Muistelin, että ainakin just porkkana ja tomaatti on terveellisempiä/hyödyllisempiä kypsennettyinä. Lämmin ruoka on ihkua, vaikka toki paljon rehuja raakanakin menee. Leukaongelman takia juurekset aina kypsennettyinä.

Eiq sori, tää koskikin vain nuorison ruokailutottumuksia :oops:
Viimeksi muokannut nowaysis, 06.05.2011 12:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja annepa »

nowaysis kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Katsoin vähän aikaa sitten dokkarisarjaa jossa englantilainen tohtoritäti testaili kaikkia juttuja mitä nykyään on esillä. Ne teki kokeen, jossa testattiin ruuan aineiden imeytymistä. Testiaineena oli porkkana. Raa'asta kokonaisesta (tietysti pureskellusta, duh) porkkanasta aineet imeytyi huonoiten, keitetystä muussatusta porkkanasta parhaiten. Että se siitä raakaruuasta. En oo nähny varsinaisia isoja tutkimuksia asiasta mutta niitä varmaan jossakin on.
.
Muistelin, että ainakin just porkkana ja tomaatti on terveellisempiä/hyödyllisempiä kypsennettyinä. Lämmin ruoka on ihkua, vaikka toki paljon rehuja raakanakin menee. Leukaongelman takia juurekset aina kypsennettyinä.
Ooh osaan kuuklata. Noinhan se menee, karoteeni ja lykopeeni tykkää kuumasta.

Tosin tuossa artikkelissa sanotaan että "Valmistusmenetelmien muuttaminen tuskin vaikuttaisi merkittävästi näiden vitamiinien saantiin" puhuttaessa lihasta ym saatavasta B-vitamiineista ja rasvaliukoisista. Miten niin TUSKIN???

Viimeinen kappale on hyvä!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21371
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

huima kirjoitti:
Dave kirjoitti:Voitko huima laittaa tosta pienen synopsiksen.
Sä olet niin kaavoihin kangistunut establishmentin edustaja, ettet kuitenkaan ymmärtäisi.
Kyllä dave ymmärtää kun hänelle kerrotaan ettei tuossa vaihtokaupassa maksella alveja. Jos itse leivotun kakun vaihtaminen toisen leipomaan leipään tarkoittaisi sitä, että verottaja kävisi haukkaamassa 22% molemmista, niin tuo ihanuus loppuisi siihen.

Tosin en usko tuollaisen vaihdantatalouden olevan kannattavaaa nykyisessä veronkiertomoodissakaan.
Dave

Re: Nuorten elämäntavat/ Skenet ja suklaaseksilähdevesisuperfood

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Tein raakasuklaata ja oli ihan saiRaan hyvää. Muuten oon useaankin kertaan miettiny alan heebojen muumien määrää laaksossa, mutta safkoilla on kyllä pointtinsa. Ainakin maun suhteen, jos ei muuten 8)
Katsoin vähän aikaa sitten dokkarisarjaa jossa englantilainen tohtoritäti testaili kaikkia juttuja mitä nykyään on esillä. Ne teki kokeen, jossa testattiin ruuan aineiden imeytymistä. Testiaineena oli porkkana. Raa'asta kokonaisesta (tietysti pureskellusta, duh) porkkanasta aineet imeytyi huonoiten, keitetystä muussatusta porkkanasta parhaiten. Että se siitä raakaruuasta. En oo nähny varsinaisia isoja tutkimuksia asiasta mutta niitä varmaan jossakin on.

Itse tykkään kuitenkin enemmän raa'asta porkkanasta kuin keitetystä, MAUN takia.

Tuo viidakkomieshän kertoo että sillä on todettu MS hirveillä lääketieteellisillä kokeilla, ja heti kun se jätti lääkkeet pois ja rupes raakaruokaileen ja juokseen avojaloin, sen MS hävisi. Tietenkään se ei suostu hirveisiin lääketieteellisiin kokeisiin uudestaan jotta MS:n häviäminen voitaisiin todeta (koska ne kokeet oli niiiiin hirveitä), hänelle riittää oma kokemus. Todellakin toivon että siltä on tauti hävinnyt, mutta pelkään pahoin että se on siinä suvantovaiheessa ja kun seuraava etenemisaalto tulee niin jätkä romahtaa.

Minäki voin kertoa että kala-allergiani on lieventynyt kun tein sitä ja tätä enkä ole omalle koiralleni allerginen vaikka muille olen, mutta en mene kertomaan sitä yleismaailmallisena totuutena ja kehota muita samaan, koska se voi olla vaarallista. Kun ei mulla ole dataa kehotuksen tueksi, on vain oma kokemus.

Voi elämä.
MS:stä: voi olla, että joku saa vain yhden shuubin (=tautivaiheen) koko elämänsä aikana. Eli voi olla, että viidakkomies ei enää koskaan saa oireita. Liikkui avojaloin ja söi superfoodia tai ei. Tai sitten saa.
Vastaa Viestiin