Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
EN MINÄ parahin Homie sitä tarkoittanutkaan, että sinä olisit sivunikki! ......Gogh?
Täytyy myöntää, että joskus olen h a r k ... ...

.....Jääräkorpi

Homeboy
rajatapaus
Moi Homie sekä erikseen palstalapseni ja ihan kaikki lukijani tukijani tietenkin!

Tai harvemmin nyt 2-vuotiaan lapsen isä tulee "tapaamaan" lastaan...huh.

PALSTAMUKELO TÄYTTÄÄ KOKONAISTA KAKSI VUOTTA 11.10. Tosiaan, niinkuin Homie muistutit! Pitäisi jonkinlaiset kemut järjestää!

No mitäs kuuluu? Homielle ja lukijoille!

Minä en nyt vastannut ihan kronologisessa järjestyksessä kun sinulla ja SikaMikalla oli juttua, mutta kun ihan oikeasti ollut perillä mitä jutskasitte!

Ahaa, olet ajatellut sivunikkiä. Mutta kyllähän täällä niitä on kamalasti. Minuakin ainakin Manala epäilee joksikin, mutta se ei pidä paikkaansa siis.

Poliisijuttusi oli hauska kyllä! TUUTÖÖTUUTÖÖT.

Slobojuttu...Onko sellainen vääpeli tosiaan sanonut noin. Sehän on toki ihan mahdollistakin. Eihän rajamiehet nyt maailman valopäisempiä ole kaiketi haa.
Hyi Arska, ei saa arvostella luojan luomia...huuuuu.

Mitäs muuta? Kävin tuossa kaupungillakin erikseen luuhaamassa ja ihan olin hulluilla päivilläkin, mutta katsoin lähinnä ihmisten totista kulutustouhua. Minua aina ihmetyttää tuo totisuus siinäkin...

Että sellaista.


LUKIJANI, EHDOTTAKAA MITÄ PITÄISI TEHDÄ PALSTANI KAKSIVUOTISPÄIVÄNÄ??

Kuva

Kysyy

Stadinarska
Armaat arvokkaat arastelemattomat arisktokraattiset Arskalaiset ry.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HUOMENNA PALSTALAPSOSELLANI VUOSIA KAKSI. :dream:

STADINARSKA
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tuo em. slobojuttu oli fiktiota. Se siitä.

Mutta nyt...

ONNEA palstalapselle 2-vuotissynttäreiden johdosta! :cheer: :cheer:

Ilmeisesti nenänvalkaisukausi menossa ja fillarin korjauttaminen tulee maksamaan n. 90 egee. :(

Mutta aika pieniä murheita. Ei synkistellä juhlapaivänä.

Homeboy
muistaa juhlakalua
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Tuo em. slobojuttu oli fiktiota. Se siitä.

Mutta nyt...

ONNEA palstalapselle 2-vuotissynttäreiden johdosta! :cheer: :cheer:

Ilmeisesti nenänvalkaisukausi menossa ja fillarin korjauttaminen tulee maksamaan n. 90 egee. :(

Mutta aika pieniä murheita. Ei synkistellä juhlapaivänä.

Homeboy
muistaa juhlakalua
Ei synkistellä tänään ei, niinkuin totesit! :draama:

SUURKIITOS PARHAIN HOMEBOY!!

T. ISÄNSÄ PALSTALAPSI
Jenny Daa-aah! ling

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Kuva

:jee: :jee: :jee:
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Stadinarska kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Clash of the titans.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:[img]http://laisa.blox.pl/resource/Mia_happy_birthday.gif[/imarska]
Siis kiitos paaaljon Jenny Daa-aah! ling halausten kera.

Tuo nalle vetosi minuun. Ei tuollaista olekaan! Tarkoitan että maailman sööteintä!
Kyllä se vaan niin oli, että lämmitti kovasti. Ihana Jenny Daa-aah!! :h:


Palstalapsen puolesta STADINARSKA

p.s. Vastaan lupausteni mukaan seuraavaksi kirjoittaneille myös ihan varmasti! Kiitos jo tässä vaiheessa
.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Kuva

:jee: :jee: :jee:
Kiitoksia Niba onnitteluista! Koskas sinun Kitinäurasi täyttää vuosia jotta muksuni voi lähettää onnea?

palstamuklun puolesta

STADINARSKAMME
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Päivän tunnustus: viime aikoina olen katsellut Raija Pellin kuvaa erään aikakauslehden kannessa ja vetänyt kuivat parikin kertaa. :oops:
Kun muistaa RP:n pitkähköä karriääriä Poliisi-TV:ssä eikö hänen nimekseen sopisi paremmin...Raija Selli? :perse:

Päivän sää: viileää.

Päivän runo:

Nuori terve kansalainen sähköä sä säästä
hissiä sä älä käytä, jalan kun voit päästä
neljäs kerros, ei oo vaiva suuri
sulle ihan passeli, hyvä kuntokuuri

Päivän siteeraus:

"On olemassa Homeboyn mielipiteitä ja - vääriä mielipiteitä." - Homeboy

Päivän vitsi:

- Mikä on tunnusmusiikki?
- Tunnari.
- Oikein. Mikä on epäonnistunut tunnusmusiikki?
- ???
- Tunari.

Homeboy
päivän allekirjoittaja
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SikaMika kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Clash of the titans.
SIKAMIKA KIITOS runsahasti! Upeata. !!!
Eikös vain tullut vastaus!!


Homeboy! Kiitos etukäteen jutustasi. Mutta kun vastausvuoro oli SMikalla ja olen kertonut rikollisista vastausajoista minulla EHKÄ by Åsna. Pitää lähteä töihin!
Vastaus tulee kohta.


STADINARSKA JA PALSTAMUKLU OY
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Päivän tunnustus: viime aikoina olen katsellut Raija Pellin kuvaa erään aikakauslehden kannessa ja vetänyt kuivat parikin kertaa. :oops:
Kun muistaa RP:n pitkähköä karriääriä Poliisi-TV:ssä eikö hänen nimekseen sopisi paremmin...Raija Selli? :perse:

Päivän sää: viileää.

Päivän runo:

Nuori terve kansalainen sähköä sä säästä
hissiä sä älä käytä, jalan kun voit päästä
neljäs kerros, ei oo vaiva suuri
sulle ihan passeli, hyvä kuntokuuri

Päivän siteeraus:

"On olemassa Homeboyn mielipiteitä ja - vääriä mielipiteitä." - Homeboy

Päivän vitsi:

- Mikä on tunnusmusiikki?
- Tunnari.
- Oikein. Mikä on epäonnistunut tunnusmusiikki?
- ???
- Tunari.

Homeboy
päivän allekirjoittaja
VOI ANTEEKSI Palstalapseni, lukijani ja Homeboy erikseen, jolle vastaan vasta nyt. palveluni huononemiseen on minulla kuitenkin hyv syys ja se on Stadinarskan pöllipäisyys.

Noniin, tuli selvitettyä sekin likaisin paperein, hihhii (nauruhymiö tähän, en jaksa hakea, olisi se niin vaikeaa ja jennydaadaa geetzu g Fuck on toivonna ettei liikaa hymiöitä niin tässä nyt hymiötä hih)

Aluksi maisitsen että minulla on kaikenlaista menossa, mutta ei maatamullistavaa kuitenkaan. Terveyteni on ollut vakiona eikä se nyt ole ennustettavissakaan olevan huono. Omia työ ja harrastetouhuja tehty, naisia ihailtu kaukaa ja hyvinkin läheltä, haaveita ollut ja matkoja katseltu ja siivousta vältetty ja sensellaista. Nyt kohta räjähtää Arskan moottori PUM (eli auto) ja käännän rattia niin, että suuntaan tuonne Hesan keskustaa kohti. NAPPAAN kaffeet ja nautin ELÄMÄSTÄ.
Homeboylle olisin huono kaveri kun en osaa RÖPÖTTÄÄ enkä ainakaan ihailla Raija Pelliä. Se oli Homien kirjoituksessa aivan tavattoman kamalan kummallista. Minä en tunne häneen minkäänlaista vetoa ja syynä on minunmielestäni se että hän on hieman vanhakin. Mukava ihminen lopulta varmaan voipi olla. Anteeksi Homie, mutta saat Raijan kokonaan!


Homeboyn vastaukset

Niin Raija Selli, joo. Ja Raijasta puhuin yleisvastauksessa yllä myös. OLETKO HOMIE tosissasi Raijan suhteen? Eikö esim. Kiira Korpi sytytä enemmän? Sulla on nyt liian vähän kuvia??
Ota huumorilla!

Runo oli hieno! Kuka sen on tehnyt! OLETKO SINÄ?? Jos sinä olet tehnyt olet mahtava, mutta olet mahtava ilman runoakin tietenkiii!!

Vitsit olivat maittavat, kiitän.

Mitäpä muuta! Nyt Palstalapsi sai paljon MUONAA. Et kai van ole närkästynyt myöhästyneestä vastauksesta?

Vastaan jatkossa nopsemmin. Kiitos kommentoinnista Gatin käännöstekstissä vielä!


Vastauksen ja buffet-aamiaisen tarjosi, kyl tee tiiätte

STADINARSKA
värimestarien yhdistyksen värikkäin kala
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia sitten Arskalle.

Raija Pellin suhteen olen tosissani.

Sitten se runo...kaksi ensimmäistä riviä on eräästä nuortenkirjasta, jonka luin teini-ikäisenä. Tosin "kansalaisen" tilalla oli "koululainen".
Kaksi viimeistä riviä keksin joukon jatkoksi. :)

Siinä nuorten kirjassa päähenkilö, joku 16-vuotias jakaa lehtiä ja ylimmässä kerroksessa on jengi, jonka johtaja runoilee tuolla tavalla hänelle. Kirja taisi olla Arvi Arjatsalon "Näin on, Maukka".

Vitsi:

- No? Toimiiko se auton vilkku?
- Toimii...ei toimi...toimii...ei toimi...

Homeboy
runoilija humalan armosta
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Vastauksia sitten Arskalle.

Raija Pellin suhteen olen tosissani.

Sitten se runo...kaksi ensimmäistä riviä on eräästä nuortenkirjasta, jonka luin teini-ikäisenä. Tosin "kansalaisen" tilalla oli "koululainen".
Kaksi viimeistä riviä keksin joukon jatkoksi. :)

Siinä nuorten kirjassa päähenkilö, joku 16-vuotias jakaa lehtiä ja ylimmässä kerroksessa on jengi, jonka johtaja runoilee tuolla tavalla hänelle. Kirja taisi olla Arvi Arjatsalon "Näin on, Maukka".

Vitsi:

- No? Toimiiko se auton vilkku?
- Toimii...ei toimi...toimii...ei toimi...

Homeboy
runoilija humalan armosta
Ja muonaa!

Ja vastaukset tässä Homelle!


Tiedän että olit tosissasi Raijan suhteen. Meillä on erilainen naismaku! Voitaisiin tehdä joskus vertailu. Tykkäätkö sinä söpöistä ollenkaan?

Se oli ihan hieno ja syvällinen runo. Sinussa on ainesta, Homie!

Minä muuten olen lähinnä kirjailijatyyppi. En niinkään ole "ymmärtänyt" runoja muutoin kun jollain tavalla rauhoittavana terapiana.
Minua se tylsyttää. Tai olenko sitten vain itse tylsä?

Vitsi oiva.

Vai humalan armosta. Ainakin Homie sinä olet hauska ja huumormies ja sellaista AINA tarvitaan suuresti. Palstamukluni ja minä kiitämme seurastasi jälleen.


JA MUUTA YLEISTÄ

Ei mitään kovin suurta ole tapahtunut. Pelaamista ja työtä ja sosiaalisuutta ja kylmän ihmettelyä.


STADINARSKALAINEN
värimestari jonkun armosta
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: Vai humalan armosta. Ainakin Homie sinä olet hauska ja huumormies ja sellaista AINA tarvitaan suuresti. Palstamukluni ja minä kiitämme seurastasi jälleen.
Kiitos vaan noista(kin) sanoista, Arska. Samat sanat sinulle.

Kyllä minä söpöistäkin pidän.

Päivän siteeraus:

"Kitinä on osoittautumassa yhä selvemmin...soosikyrpien, louskupillujen ja räätiköiden foorumiksi."

- Nettiyhteisöjä tutkinut sosiologi Reino Paska-oja

Kitinäuutisia:

Tix siirtynyt Cityyn. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Tai tässä tapauksessa Kitinään...elco ei ole palaamassa Kitinään. Sen sijaan hän on matkustanut Zulumaahan...ninni pyykkää...Manaaja yrittää laihduttaa...Gat etsii emäntää. "Maatilalla tarvitaan työvoimaa", Orimattilan paroni kommentoi...urpiainen aiheutti hämmennystä Hesburgerissa tilaamalla juustohampurilaisen, isot ranskalaiset ja cokiksen ja lausui tilauksessaan 14 sivistyssanaa...maindi boglaa...

Vitsi:

- Miksi hiiri ei näe pimeässä?
- Se ei yllä valokatkaisijaan.

Täältä tähän.

Homeboy
laktoositon ruokamakkara
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Vai humalan armosta. Ainakin Homie sinä olet hauska ja huumormies ja sellaista AINA tarvitaan suuresti. Palstamukluni ja minä kiitämme seurastasi jälleen.
Kiitos vaan noista(kin) sanoista, Arska. Samat sanat sinulle.

Kyllä minä söpöistäkin pidän.

Päivän siteeraus:

"Kitinä on osoittautumassa yhä selvemmin...soosikyrpien, louskupillujen ja räätiköiden foorumiksi."

- Nettiyhteisöjä tutkinut sosiologi Reino Paska-oja

Kitinäuutisia:

Tix siirtynyt Cityyn. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Tai tässä tapauksessa Kitinään...elco ei ole palaamassa Kitinään. Sen sijaan hän on matkustanut Zulumaahan...ninni pyykkää...Manaaja yrittää laihduttaa...Gat etsii emäntää. "Maatilalla tarvitaan työvoimaa", Orimattilan paroni kommentoi...urpiainen aiheutti hämmennystä Hesburgerissa tilaamalla juustohampurilaisen, isot ranskalaiset ja cokiksen ja lausui tilauksessaan 14 sivistyssanaa...maindi boglaa...

Vitsi:

- Miksi hiiri ei näe pimeässä?
- Se ei yllä valokatkaisijaan.

Täältä tähän.

Homeboy
laktoositon ruokamakkara
Ja muonaa palstalleni tai niinkuin olen sanonut palstalapselleni tai niinkuin olen sanonut palstamuklulleni tai niinkuin olen sanonut joskus tyhmyyksissani palstamulkulle.

Se on kuitenkin minun lapsi!

Mutta siis mulle kuuluu ainakin sita etta elan. Mina taidan olla onnistunut nyt eraan tyttonaisen liehittelyssa kun han lupasi tulla pikku saariretkelle. Ohhoh. Mita ma teen. No teen mita miehen pitaa, hih. Kun vaan tietais. No, tilannealya pittaa olla!


HOMEBOY kuitenkin vartoo vastauksia ja niita tassa seuraavassa olisi...

No hyva Homie etta pidat sopoista. Mina en naet tykkaa yhtaan hevosenpuolikasnaisista, joita on yllattavan paljonkin pohjoismaissa. MUKAVIA OVAT varmaan toki toki toki ja ihania mutta ei sillee niinkuin seksikkaita sitten yhtaan. ...Kamalinta on jos kengan koko yli 39, HUH.

TASSA on Arskalainen kamalan rajoittunut, myonnetaan!

Joo, kylla taalla aika mielivaltaista porukkaa on Kitinassa ja pahinta tuntuu olevan johtajiston kuuluminen niihin ainakin osittain...

Tunnetko sina Homie nama kaikki mainistemasi tyypit?
Tix, Manala, Urpiainen, Gat, Elco...
Ovatko ne mukavia vai rikkaita vai miksi kansa heita sietaa, hiihih!

Gat on kylla hauska, se on myonnettava. Mina silti luulen, etta sille on 6 naista joka paiva jonossa ja se puhuu ihan painvastaista kuin tilanne on?

MITENS HOMIEN oma elama nyt? Onko sulostuttajaa nytten. Minulla on nyt kiikarissa itseani aikapaljon nuorempi TOSI kiva ja suloinen ristiverinen tytto, jonka itse onnistuin jotenkin hurmaamaan huomaamattani!! Nainkin joskus tapahtuu.

Mutta katsotaan nyt , pitaa nyt sanoa tama kun innostuin taas sillai, yuu know!!

Hitsi ja on se alykaskin. Nauroi mun vitsille. Vautsi. Onko han vallan narraaja vai vakooja!

Otetaan selville. Jos meidan jutusta tulee muuta kuin seikkailu niin pitaa tuhota tama nopsaan popsaan! Tytolla on naet netissa hippaisen juttuja taiteellista...


ARSKIS NARSKIS
Pohjolan turskaisin ihminen :P
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niin mikä pitää tuhota "nopsaan popsaan"?

Vastauksia myös Arskalle:

En minä noita mainittuja nimimerkkejä niin "tunne" paitsi virtuaalisesti. Manaajan olen tavannut pari kertaa IRL. Tixin kanssa kerran samassa miitissä mutta en nähnyt häntä...olin kyllä silloin aika moisessa "tuiskeessa"... :roll:
Gatin kanssa joskus puhunut puhelimessa ja vähän mailien vaihtoa, en ole tavannut IRL.

Ei ole "sulostuttajaa" tällä hetkellä.
(Yllättävää. - Latojan huomautus)

Vitsi vuodelta 2002:

- No Pelle. Ollaan siirrytty euroaikaan.
- Entäs sitten?
- Enää ei sovi olla Pelle Miljoona vaan Pelle 170 000.

P.S. Käytän tilaisuutta kysyäkseni kuka on tuo latoja?

Homeboy
urbaani eläjä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Niin mikä pitää tuhota "nopsaan popsaan"?

Vastauksia myös Arskalle:

En minä noita mainittuja nimimerkkejä niin "tunne" paitsi virtuaalisesti. Manaajan olen tavannut pari kertaa IRL. Tixin kanssa kerran samassa miitissä mutta en nähnyt häntä...olin kyllä silloin aika moisessa "tuiskeessa"... :roll:
Gatin kanssa joskus puhunut puhelimessa ja vähän mailien vaihtoa, en ole tavannut IRL.

Ei ole "sulostuttajaa" tällä hetkellä.
(Yllättävää. - Latojan huomautus)

Vitsi vuodelta 2002:

- No Pelle. Ollaan siirrytty euroaikaan.
- Entäs sitten?
- Enää ei sovi olla Pelle Miljoona vaan Pelle 170 000.

P.S. Käytän tilaisuutta kysyäkseni kuka on tuo latoja?

Homeboy
urbaani eläjä
HERRAN jumala . Eikun herran JUmala sentään siis nyt minä muistin että Manala sanoi minun olevan pelottava ja nauroin sille puoli päivää, mutta taidanhan mä olla ihan kauhea murhaaja. Tuhoan tuosta vain nopsaan popsaan, eikös ole tyylikkään suoraviivaista ongelmanratkaisua!

Hyvä että huomasit. En mä nyt tuhoa LUOJAN LUOTUA, rauhoittukaa. pari tylsää riviä kirjoituksestani tuhoan.
Tyttö soitti eilen, mutta oli niin lakoninen ja odotti minulta aloitetta. Nähdään kahvilla tänään. Hitsi kun vaikka olen rohkeakin niin silti kummeksuttaa mitä uskaltaa sanoa. Nyt tuntui siltä kuin tytön entiset poikakaverit olisi piirittänyt sitä puhelun ajan. Livenä se on erilaista, sanoisin.
Tiedätkö, että tämä tyttö ei myöskään röpötä! Sulle mahdoton! Eipä ole kilpailua ainakaan meidän kesken nyt! Ja tiedätkö että hän on hiihtäjä...ja vielä hyvä hiihtäjä. Ei kuitenkaan Virpi eikä AinoKaisa. Tuli muuten paljastettua nyt liikaa. Mutta menköön. Tuhoan sen sitten nopsan popsaan. APUAAA. Manala. Pysäytä pelottava Arska!!!

JA TÄMÄ nyt sitten EI TARKOITA sitä, että seurustelisin mitenkään. Tämä on ihan tavallista seurankatsomista joka saattaa päättyä siihen ettei vaan kemiat kohtaa. Niin se todennäköisesti tekee. ETTÄ muut tytöt, jotka mahdollisesti tämän näkevät ja ovat minusta oikeasti kiinnostuneita, näyttäkää se ja tuokaa itsenne esiin. kaikki on samalla viivalla!

Piti huomauttaa HB! Älä HB pidä minua klovnina nyt! Anna anteeksi vastauksessasi oleva ylimääräinen ilmoitus! Tytöt luulee aina että olen varattu, ihan säännöllisesti ja eivät uskalla lähestyä sen vuoksi. Olenkin koettanut laitaa suupieleeni hiukan sylkeä ja jogurttia että uskaltavat lähestyä "ressua"... Ihan tosi maailma on ihan kummallinen!!!

On ihan selkeä asia, että mies uskaltaa hakea ensin vaatimattoman näköistä tyttöä ja huonokäytöksistä ja lahjatonta ja silti haaveilee siitä jalosta kuningattaresta. ja tämä kuningatar jää yksin kun kukaan ei usko eikä uskalla ottaa sitä syliin!!!
TÄMÄN olen tiennyt aina ja sitten joutunut vaikeuksiin koska se hieno tyttö lopulta on aika ärripurri mörrimöykky vaikka onkin puhtaat alkkarit ja sievät piikkarit!

Ai siis tiedät ja tunnet Manaajan? Onko hän oikeasti ihan ihminen? Kerro tässä julkisesti onko se ihan kamala vai jopa siis ihminen?
Minä en siis usko että se on ihminen, ainakaan ennenkuin kerrot totuuden!


Tix-juttu oli hauska. Olimme samassa miitissä, tosin emme nähneet, hih. SÄ OLET HOMIE sellainen KLOVNI oikein! Pettämätön ja korvaamaton!

Ja Gatin kanssa maileja? Sama kysymys , onko hän liituraitapukuinen siisti porho ja vierellä taskuvenuksia vai onko hän paskalta haiseva oksennustynnyri?

Vitseihin sitten!

Pelle 170000 oli hauska toki!

MUTTA SITTEN EN YMMÄRTÄNYT LATOJAA???

Siis mitä kysyt minulta? Sori mahdollista tyhmyyttäni parahin Homeboy!

Ja sitten se on loppu. Stadinarska voi ihan normaalisti. On aika hupipäällä ja lähteepi kohta KULKUUN ja se on tooosi kamalaa ja pelottavaa!


STADINARSKALAISET OY, , keulavisiiri MISTER STADINPYÖVELI
valppautta jo viime vuosituhannelta
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sitten ensin vastauksia...

En minä tunne oikeastaan Manaajaa. Pari kertaa nähnyt & tervehtinyt häntä miiteissä, siinä kaikki.

Gatin habituksesta en osaa sanoa. Puhelinsoittoja & mailinvaihtoja, siinä kaikki.

Se Tix-juttu vielä...kitinäruNkkareita ehkä 3-4:ssä pöydässä, ulkonäöltä en häntä tuntenut (enkä tunne btw vieläkään), kun menin paikoilleni en siitä liikkunut kuin korkeintaan vessaan. Enkä viitsinyt ruveta katsastamaan että kuka nyt on kukin.

Latojasta en tiedä minäkään.
(Mitäpä sinä nyt tietäisit. - Latojan huomautus)

Homeboyn kirjelaatikko:

K: Hei, olen Jari. Reipas 17-vuotias lukiolainen. Harrastan postimerkkeilyä, virkkausta ja klassista musiikkia. Kaverit sanovat homoksi. Olenko homo?

V: Kyllä vain.

Täältä tähän, taas. 8)

Homeboy
latojan ahdistama/latoja uudenmaan maisemissa (alleviivaa oikea vaihtoehto)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Palstaimmeiselle, mukavalle mukulalleni muonaa!

SA:lle kuuluu ihan tavallista. Ei huonoa eikä erityisen hyvääkään. Onkos se sitten yhtäläisyysmerkki tylsään? Enpä tiedä?

Vastaan Homielle tässä


Sitten ensin vastauksia...

En minä tunne oikeastaan Manaajaa. Pari kertaa nähnyt & tervehtinyt häntä miiteissä, siinä kaikki.

Mutta jos olet siis nähnyt niin ilmeisesti on ihan ihminen...Mutta hassua, entinen Manala oli ei-ihminen, miksi se nyt on ihan lössö tavallinen pehmo?

Gatin habituksesta en osaa sanoa. Puhelinsoittoja & mailinvaihtoja, siinä kaikki.

Aijaa. Hänkin on melkoinen kysymysmerkki. Hauska jokatapauksessa.

Se Tix-juttu vielä...kitinäruNkkareita ehkä 3-4:ssä pöydässä, ulkonäöltä en häntä tuntenut (enkä tunne btw vieläkään), kun menin paikoilleni en siitä liikkunut kuin korkeintaan vessaan. Enkä viitsinyt ruveta katsastamaan että kuka nyt on kukin.

Olet niin itsesi, hauska Homeboy!. Mitäs sitä sellaista! Minä olen toisella tavalla erilainen kun mulle liikaakin merkitsee ja olen utelias kuka pöydässäja keitä ovat ja mitä ajattelevat. Haluan hiukan sun ominaisuuttasi!

Latojasta en tiedä minäkään.
(Mitäpä sinä nyt tietäisit. - Latojan huomautus)

Homie hyvä, saat selvittää tämän mulle!

Homeboyn kirjelaatikko:

K: Hei, olen Jari. Reipas 17-vuotias lukiolainen. Harrastan postimerkkeilyä, virkkausta ja klassista musiikkia. Kaverit sanovat homoksi. Olenko homo?

V: Kyllä vain.

Hauska!

Täältä tähän, taas. 8)

Homeboy
latojan ahdistama/latoja uudenmaan maisemissa (alleviivaa oikea vaihtoehto)

HOMIE!! Selitä! Olen varmaan tyhmä? En osaa alleviivata!

Mitäs pidät uudesta allekirjoituksestani?

S t a d i n a r s k a
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. Uusi allekirjoituksesi on mainio.

Kuulumisia:

Pe 30.10. röpötin.
La 31.10. faijan luona pizzalla. Muuten lähinnä kotona.
Su 1.11. siivosin (paljon likaa)
(Mielenkiintosta, joo. - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Saatanan HOMO. haluatko tämän grillimakkaran perseeseesi?
- Ahhh...ihanaa... :dream:

Homeboyn kirjelaatikko

K: Olen Klaus Vogler, entinen sotarikollinen. Jo 64 vuotta olen piileskellyt Brasilian viidakoissa Israelin agentteja, Saksan syyttäjäviranomaisia ja Simon Wiesenthalia. Uskaltaisiko jo mennä käymään Rio de Janeirossa? Olis nääs vähän asiaa kaupungille.

V: Siitä vaan. Mutta ole varovainen.

Päivän siteeraus:

"Saavuin Kabuliin 1.6. Perillä sain eksoottista ruokaa ja paljon. Silloin kysyin: Olenko minä tullut Safkanistaniin?"
- Reino Ryynänen, ex-rauhanturvaaja

Homeboy
mies tältä tähdeltä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Arska. Uusi allekirjoituksesi on mainio.

Kuulumisia:

Pe 30.10. röpötin.
La 31.10. faijan luona pizzalla. Muuten lähinnä kotona.
Su 1.11. siivosin (paljon likaa)
(Mielenkiintosta, joo. - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Saatanan HOMO. haluatko tämän grillimakkaran perseeseesi?
- Ahhh...ihanaa... :dream:

Homeboyn kirjelaatikko

K: Olen Klaus Vogler, entinen sotarikollinen. Jo 64 vuotta olen piileskellyt Brasilian viidakoissa Israelin agentteja, Saksan syyttäjäviranomaisia ja Simon Wiesenthalia. Uskaltaisiko jo mennä käymään Rio de Janeirossa? Olis nääs vähän asiaa kaupungille.

V: Siitä vaan. Mutta ole varovainen.

Päivän siteeraus:

"Saavuin Kabuliin 1.6. Perillä sain eksoottista ruokaa ja paljon. Silloin kysyin: Olenko minä tullut Safkanistaniin?"
- Reino Ryynänen, ex-rauhanturvaaja

Homeboy
mies tältä tähdeltä

Joo, kiitän Homieta, mutta samalla pidän pahana, ettei lapseni ole saanut ruokaa moneen päivään.

Minä itse olisin voinut sen tehdä, vaikka en olekaan Suomessa nyt viime päivinä enkä jatkossa . Mutta onhan netti.

SIIS RUOKAA PALJON!

Enmä nyt keksi muuta kuin että yhden eksottisen tyttösen kanssa saattoi olla hauskaa eilen.

HOMIE! Hauskoja vitsejä, mutta kuinka on nyt ollut röpötyksen laita ja onko selitystä, miksi palstalapseni on sanut olla yksin nälissään?

ja sitten, KUINKA KLAUS VOGLERIN sitten kävi Riossa. kauppa-asiaako hänellä oli vai kävikö mäkkärillä? Laitettiinko lihoiksi?

Se on
Stadinarska
...allekirjoitus on nyt ha KUsessa :wink:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Okei Arska. Tässä sitä ruokaa nyt tulee.

Vastauksia:

- Pieni paasto joskus tekee vain hyvää palstalapselle. Luulen.
(Selittelyn makua. - Latojan huomautus)
- Röpötin tässä kai keskiviikkona ja se riittää ainakin tältä viikolta.
- Klaus Voglerin kauppa- ja kapakkareissu onnistui, mutta nyt hän on kuollut ja kuopattu. En sure sitä.
(Vai ei sure. Kylmä jätkä. - Latojan huomautus.)

Pakastimen sulatus edessä tänään... :doh:

Isänpäivänä huomenna faijan luo käymään. Lahja ostettu.

Vitsi:

- Mitä astronautti sanoi luurangolle avaruudessa?
- Mitä kuu-luu?

Päivän siteeraus:

"Silloin kun poliitikon kannatus on alhaisempi kuin keskioluen alkoholiprosentti, on aika juoda kaljaa."
- Kansanedustaja X

Homeboy
olemassaoleva möhkäle
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Okei Arska. Tässä sitä ruokaa nyt tulee.

Vastauksia:

- Pieni paasto joskus tekee vain hyvää palstalapselle. Luulen.
(Selittelyn makua. - Latojan huomautus)
- Röpötin tässä kai keskiviikkona ja se riittää ainakin tältä viikolta.
- Klaus Voglerin kauppa- ja kapakkareissu onnistui, mutta nyt hän on kuollut ja kuopattu. En sure sitä.
(Vai ei sure. Kylmä jätkä. - Latojan huomautus.)

Pakastimen sulatus edessä tänään... :doh:

Isänpäivänä huomenna faijan luo käymään. Lahja ostettu.

Vitsi:

- Mitä astronautti sanoi luurangolle avaruudessa?
- Mitä kuu-luu?

Päivän siteeraus:

"Silloin kun poliitikon kannatus on alhaisempi kuin keskioluen alkoholiprosentti, on aika juoda kaljaa."
- Kansanedustaja X

Homeboy
olemassaoleva möhkäle
Kiitos hauskoista HB-kastike!!

Varsinkin mitä kuu-luu sai Arskiksen nauramaan.

Palstalapseni saa nyt sellaista Gourmetruokaa. Ihan vähän vaan. Ei mitään massakansan perunaa vaan vaikka karitsaa ja hiukan samppanjahernekeittoa...

Tässä ei nyt ole senkummempaa tapahtunut. Totuttelen taas kylmyyteen ja kaikki on ok. Sika ei ole purrut eikä oikeastaan mitään kummaa tapahdu. Olen ollut nyt aktiivisempi aamulla noilla muilla palstoillakin. Mutta onko sitten turhaan heitettyä kirjoitusta, sitä en tiedä kuinka moni jaksaa syventyä asiallisiin aiheisiin?

MUTTA TERVEISET KAIKILLE lukijoilleni ja tukijoilleni. Teitä aina tarvitaan.

Homeboy eli HB antaa aina kastikkeen mukavasti ja toivon että jokin tukijoistani tai vaikka sitten vähemmänkin tukijoista kirjoittaisi. Tai sitten jos tuntee niin että minä olen ansainnut haukut niin arvostelee tähän.

Tyyntä on ja onko tyyntä myrskyn edellä.

Adieu taas


S t a d i n a r s k a
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

S t a d i n a r s k a on voinut ihan hyvin tänään. S t a d i n a r s k a on nähnyt uusia kasvoja ja S t a d i n a r s k a on ollut rentoutunut. Välillä S t a d i n a r s k a on syönyt ja välillä taas S t a d i n a r s k a on juonut. Tosin S t a d i n a r s k a on juonut piimää vain kerta S t a d i n a r s k a on raitis tai sanotaan että S t a d i n a r s k a on melkein raitis. S t a d i n a r s k a toivottaa tukijoilleen ja lukijoilleen riemullista oloa S t a d i n a r s k an juttujen parissa. S t a d i n a r s k a on jo päivän jutuista väsynyt ja niinpä S t a d i n a r s k a käy kohta makaamaan ja nauttiipa S t a d i n a r s k a suloisesta lämmöstä jota kehittää peiton alla pääsääntöisesti S t a d i n a r s k a. Terveisin siis ja pusnus toivoo S t a d i n a r s k a

S t a d i n a r s k a