Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Eli pahin mahdollinen asia on säilyttää suojatiet vilkasliikenteisillä kaduilla ja järjestää liikennevalistuskamppanja suojatien eteen pysähtymisestä muistuttamaan.
Jos ei suojateitä ole, niin monikohan kadun ylitystä haluava lähtee kiertämään ehkä kilometrin päässä olevan risteyksen kautta. Jos niitä suojatiekamikazeja on jo nyt, niin kuinka paljon niitä tien ylittäviä kamikazeja onkaan jatkossa..

Minusta taajamien nopeusvalvontaa ja sanktiointia pitäisi kiristää helvetisti.
Viimeksi muokannut masa, 03.04.2012 9:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Ajoin vuonna 1992 rekkakorttin Oulussa. Kapparikouluttaja valitti minulle että ajan koko ajan alinopeutta ja minun pitäisi ajaa nopeusrajoituksen mukaan. Kun sitten ajoin Rautatienkatua 50 km/h lasissa ja apparin paikalla istuva kappari löi päänsä auton kattoon hypyssä, tuumasi sekin että joo, nyt voi hidastaa.

Siitä vauhdista on ihan turha kuvitellakaan pysäyttävänsä täysperää taajamanopeuksissa jos ei yhtään ennakoi suojateitä. En tosin tiedä mikä rajoitus tuolla samaisella kadulla on nykyään voimassa..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6694
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja aasi »

masa kirjoitti:En tosin tiedä mikä rajoitus tuolla samaisella kadulla on nykyään voimassa..
40 km/h koko keskustassa nyt.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

^:sir:

On syytäkin. Eikös se Rautatienkatu ole mukulakiveä ja kuoppainen kuin pelto?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6694
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja aasi »

^ Onhan se.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23599
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Clay »

Minua risoo pyöräilijänä, kun autot pysähtyvät liian usein antamaan tilaa - pyrin risteyksessä mieluummin hidastamaan sen verran, että pääsen ajamaan auton takaa pysähtymättä, mutta todella usein auto alkaa hidastamaan niin paljon, että on pakko mennä etupuolelta tai pysähtyä kokonaan. Schaissepäät!!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14946
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mjoo-o.

http://www.hs.fi/ulkomaat/Ilmaisheroiin ... 5559222022

En ymmärrä miksi näin ei voisi toimia muuallakin. Kun bisnes saadaan vähemmän kannattavaksi viemällä asiakaskuntaa, tarjonnan voisi olettaa laskevan.
Universaali disclaimer.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

So Hard kirjoitti:Mjoo-o.

http://www.hs.fi/ulkomaat/Ilmaisheroiin ... 5559222022

En ymmärrä miksi näin ei voisi toimia muuallakin. Kun bisnes saadaan vähemmän kannattavaksi viemällä asiakaskuntaa, tarjonnan voisi olettaa laskevan.
Koska voittamattomissa olevan sodan vastainen (aivo)toiminta luetaan epäeettiseksi karkuruudeksi. Ongelma on kai se, etteivät huumeet ole täällä tarpeeksi suuri ongelma jotta sille kannattaisi tehdä mitään (se, että saadaan kiinni satunnaisia käyttäjiä ja toisinaan kokonaisia rinkejä ilman, että käyttäjien sen enempää kuin huumeidenkaan määrä muuttuu miksikään, on sama kuin ei tehtäisi mitään, paitsi vitun paljon kalliimpaa). Yhtälailla, täällä ei uskalleta tehdä mitään ennen kuin joku muu tekee ensin. Vastaavalla munattomuudella kukaan ei koskaan tekisi missään mitään. Lailliseksi vaan, muutama random-narkki lisää ei tunnu missään jos saadaan samaan rahaan huumekuolleisuus alas, käyttäjät kontrolliin ja ennen kaikkea alaan nykyisin liittyvä rikollisuus poistettua. Win-win, mä voin ottaa prokkiksesta kepulaisen poliittisen vastuun.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21587
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Mjoo-o.

http://www.hs.fi/ulkomaat/Ilmaisheroiin ... 5559222022

En ymmärrä miksi näin ei voisi toimia muuallakin. Kun bisnes saadaan vähemmän kannattavaksi viemällä asiakaskuntaa, tarjonnan voisi olettaa laskevan.
Vaikuttaisi voittajakonseptilta, koska kaiken järjen mukaan ensimmäisten piikkien saatavuus laskisi ja hinta nousisi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14957
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hans Jörgen kirjoitti:Ongelma on kai se, etteivät huumeet ole täällä tarpeeksi suuri ongelma jotta sille kannattaisi tehdä mitään.
Näinhän yhtälö muissakin asioissa toimii. Suomessa huumetilanne ei ole räjähtänyt käsiin, vaikka aikoinaan niin pelättiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14946
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:Vaikuttaisi voittajakonseptilta, koska kaiken järjen mukaan ensimmäisten piikkien saatavuus laskisi ja hinta nousisi.
Niin - ja jos siinä ei ole rahaa saatavilla, niin halu koukuttaa uusia käyttäjiä on aika pieni, ja omaan/hupikäyttöön hepoa maahantuovia tahoja tuskin kauheasti löytyy, kyllä siinä mennään tienestit mielessä.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Ei mee Jokereillakaan hyvin:




Hän on Jokereiden seksikkäin fani!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14946
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Ei mee Jokereillakaan hyvin:

Hän on Jokereiden seksikkäin fani!
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tämän Janni Hussin hehkutusta, liekö jonkun Iltalehden toimittajan sukulainen tms. mutta kyllähän lätkäkatsomot ovat täynnään lähinnä paskamahaisia kalapuikkoviiksimiehiä ja räkänokkaisia teinejä. Helppo olla seksikkäin siinä joukossa.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: Mä en ole koskaan ymmärtänyt tämän Janni Hussin hehkutusta

No en minäkään. Tavallinen persjalkainen siiderillä pöhötetty suomalaisteini joka ei ole fitnessiä nähnytkään.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14946
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nyt selvisi miksi Wallin ei hae puheenjohtajaksi:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040 ... 6_uu.shtml

Sikailulla säätiöissä ei näköjään ole mitään rajaa.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

LOL!

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/121471- ... i%E2%80%9D

Vai että Vasemmistonuorille 318 500 euroa ja Soinijugendille vaan 15 000. No ihmekkös että jengiä sylettää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Mä en ole koskaan ymmärtänyt tämän Janni Hussin hehkutusta
No en minäkään. Tavallinen persjalkainen siiderillä pöhötetty suomalaisteini joka ei ole fitnessiä nähnytkään.
Ootteks te sokeita? Jos siiderillä saa tollasen kropan niin mä lähden pakettiautolla Tallinnaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14946
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:LOL!

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/121471- ... i%E2%80%9D

Vai että Vasemmistonuorille 318 500 euroa ja Soinijugendille vaan 15 000. No ihmekkös että jengiä sylettää.
Todella törkeää touhua. Jollekin vitun kommunistipioneereille pari miljoonaa vanhaa markkaa aatteen levittämiseen junnuille. Ei saatana.
Universaali disclaimer.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Niin. On Janni aika siideriValas :roll:
Sivuston mukaan voisi luulla kuvan olevan 3.4.2012.
Kuva
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Tavallinen persjalkainen siiderillä pöhötetty suomalaisteini joka ei ole fitnessiä nähnytkään.
Miehiäkö sä nykyään jo kuolaat mieluummin jos tämä edustaa sulle siiderillä pöhöttynyttä naista?

Kuva
Kuva
Kuva

Alkaa nimittäin jo naisellisuus vähän kärsiä kun ei ole valaalla tarpeeksi rasvaa. Sais tirppa käydä parilla siiderillä eka ennenku tulee meikäläisen makkarin ovelle kolkuttelee!
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: jos tämä edustaa sulle siiderillä pöhöttynyttä naista?

Noissa kuvisa on timmissä kunnossa. Jokerinutussa ei todellakaan ole.



Niissä kuvissa fitnesistä puhuminen on yhtä noloa kuin Hanna Partasen ravintoterapeutointi.
Manaaja

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Noissa kuvisa on timmissä kunnossa. Jokerinutussa ei todellakaan ole.

Niissä kuvissa fitnesistä puhuminen on yhtä noloa kuin Hanna Partasen ravintoterapeutointi.
Eihän niistä edes näe mitään?