Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
slam

Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja slam »

Vaikuttaa, että naiselle ei riitä säännöllinen yhdessä olo, ja hän haluaa häiritä myös sellaista aikaa, kun mies haluaa tehdä omia juttujaan.

Kuuntelin rinteellä erään (tutun) pariskunnan keskenäistä keskustelua ja vaikutti, että mies yritti hieman lepertää naiselle ja saada häntä olemaan "aisoissa". Naisen suhtautuminen suhteeseen on kieroa ja hankalaa?
slam

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja slam »

okei... onhan nakuttaja jees, ja hyötysuhteen mietintä liian kaupallista... :lol:
ninnithequeen

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehell

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:Vaikuttaa, että naiselle ei riitä säännöllinen yhdessä olo, ja hän haluaa häiritä myös sellaista aikaa, kun mies haluaa tehdä omia juttujaan.
Tokkiinsa maailmasta löytyy niitä nalkuttavia akkoja, jotka haluavat pitää miehensä nuhteessa ja kurissa joka hetki. Eli suomeksi miesparalla ei saa olla mitään omia harrastuksia tai kavereita. Valitettavasti näitäkin on nähty, muutaman hyvän, rakkaan ystävän olen "menettänyt" pirttihirmuille.
hermine

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehell

Viesti Kirjoittaja hermine »

ninnithequeen kirjoitti:
slam kirjoitti:Vaikuttaa, että naiselle ei riitä säännöllinen yhdessä olo, ja hän haluaa häiritä myös sellaista aikaa, kun mies haluaa tehdä omia juttujaan.
Tokkiinsa maailmasta löytyy niitä nalkuttavia akkoja, jotka haluavat pitää miehensä nuhteessa ja kurissa joka hetki. Eli suomeksi miesparalla ei saa olla mitään omia harrastuksia tai kavereita. Valitettavasti näitäkin on nähty, muutaman hyvän, rakkaan ystävän olen "menettänyt" pirttihirmuille.
Ja ihan samalla tavalla noita löytää miehistäkin, jotka aloittavat kamalan syyllistämisen joka kerta kun nainen tahtoisi viettää aikaa "tyttöjen kanssa", tai auta armias jos miespuolista ystävää tahtoisi tavata ja naisen kaikki omat harrastukset ovat tottakai typerää ajanhukkaa ja kesto(teko)syy sille miksi suhteessa menee huonosti, "pakkoko sun on joka hetki liehua siellä kylillä huoraamassa".

En usko että tuossa on kyse edes mistään tahallisesta ilkeydestä, monilla vaan käy niin että suhteeseen alettuaan kummatkin symbioositilassa haluavat unohtaa koko ulkopuolisen maailman ja kun toinen sitten ensihuuman mentyä haluaisi ettei koko ajan oltaisikaan kuin paita ja peppu, ei se muutos enää ole kovin helppo, kummallekaan. "Saavutetuista eduista ei luovuta...".
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehell

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hermine kirjoitti:
Täysin off topic, mutta oletko koskaan liftannut ja tullut poimituksi nuoren pariskunnan kyytiin ja pariskunta halusi ottaa sinusta valokuvan vaaleanpunaisen puhallettavan alienin kanssa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hermine

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Joo! Ne sanoivat tekevänsä jommankumman veljelle (vai kukahan se oli...) jotain synttäriyllätystä tms. johon kuului noita kuvia Alienista eri paikoissa. Menin sitten sen alienin kanssa "Biologinen asema"-kyltin luo kuvattavaksi. Missä ihmeellä oot nähnyt?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hermine kirjoitti:Joo! Ne sanoivat tekevänsä jommankumman veljelle (vai kukahan se oli...) jotain synttäriyllätystä tms. johon kuului noita kuvia Alienista eri paikoissa. Menin sitten sen alienin kanssa "Biologinen asema"-kyltin luo kuvattavaksi. Missä ihmeellä oot nähnyt?
En olisi ikinä uskonut todeksi ja siksi en ole aikaisemmin kysynyt. Minä olen se naispuoli ja Isohaara on se veli, jolle tuota albumia tehtiin. Alien lähetteli postikortteja kotiin ympäri Suomea ja lopulta palasi kotiin valokuvien kera. Albumi kuvineen on muuten Tampereella...

Edit: Jos haluat, niin varmaan onnistuu tehdä kuvasta kopio tai skannata se koneelle. Pitää kysyä veljeltä.
Viimeksi muokannut Lolita, 28.02.2006 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehell

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:
hermine kirjoitti:
Täysin off topic, mutta oletko koskaan liftannut ja tullut poimituksi nuoren pariskunnan kyytiin ja pariskunta halusi ottaa sinusta valokuvan vaaleanpunaisen puhallettavan alienin kanssa?
Ei helvetti mikä kysymys keskellä ketjua. Ajattelin jo, että nyt siellä on pahemman luokan pimahdus tapahtunut.
hermine

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Lolita kirjoitti:
hermine kirjoitti:Joo! Ne sanoivat tekevänsä jommankumman veljelle (vai kukahan se oli...) jotain synttäriyllätystä tms. johon kuului noita kuvia Alienista eri paikoissa. Menin sitten sen alienin kanssa "Biologinen asema"-kyltin luo kuvattavaksi. Missä ihmeellä oot nähnyt?
En olisi ikinä uskonut todeksi ja siksi en ole aikaisemmin kysynyt. Minä olen se naispuoli ja Isohaara on se veli, jolle tuota albumia tehtiin. Alien lähetteli postikortteja kotiin ympäri Suomea ja lopulta palasi kotiin valokuvien kera. Albumi kuvineen on muuten Tampereella...
Huh, miten maailma voi olla pieni..nyt vaan harmittaa kamalasti kun en muista miltä kumpikaan teistä näytti tai ylipäänsä muuta kuin sen alienin ja hassun tilanteen, kun tuotakin väliä on tullut mentyä sen sadan ihmisen kyydissä. Taisi olla toissakesä? Oli kyllä loistava idea tuo alienin kesälomamatka, toivottavasti veli ilahtui!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hermine kirjoitti:Huh, miten maailma voi olla pieni..nyt vaan harmittaa kamalasti kun en muista miltä kumpikaan teistä näytti tai ylipäänsä muuta kuin sen alienin ja hassun tilanteen, kun tuotakin väliä on tullut mentyä sen sadan ihmisen kyydissä. Taisi olla toissakesä? Oli kyllä loistava idea tuo alienin kesälomamatka, toivottavasti veli ilahtui!
Ei se mitään, ettet muista, mä olen nykyisin ihan erinäköinen ja exähän ei ollut mistään kotoisin. Se oli kesä 2003.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MarthaFocker

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehell

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

bedlam kirjoitti:
Ei helvetti mikä kysymys keskellä ketjua. Ajattelin jo, että nyt siellä on pahemman luokan pimahdus tapahtunut.
Minäkin hämmennyin, että jopa Lolita tempasi hämmentävän kysymyksen. Itse pidän itseäni hyvänä hämmentävien kysymysten esittäjänä, mutta nyt olen kohdannut voittajani. Ainoana erona tässä tietysti se, että Lolitan kyssä perustui toteen.
ninnithequeen

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehell

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Ei helvetti mikä kysymys keskellä ketjua. Ajattelin jo, että nyt siellä on pahemman luokan pimahdus tapahtunut.
Minäkin hämmennyin, että jopa Lolita tempasi hämmentävän kysymyksen. Itse pidän itseäni hyvänä hämmentävien kysymysten esittäjänä, mutta nyt olen kohdannut voittajani. Ainoana erona tässä tietysti se, että Lolitan kyssä perustui toteen.
Lisää offtopikkia: ei perskeles että repesin sun allekirjoitukselle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tiedän, että mun olisi pitänyt aloittaa aiheesta gallup, jotta vaikutelma olisi ollut mahdollisimman surrealistinen. Jos olisin todella uskonut tähän lopputulokseen, olisin varmaan gallupin väsännytkin. Nyt vaan ajattelin hieman hämmentää teitä ja aiheuttaa ihmetystä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:edit: Ja paljastetaan nytten detaljeja sanomalla että ko. kertominen tapahtui sängyllä maaten!

edit2: ja vieläpä hotellissa!
Totta tosiaan. Mutta tässä vaiheessa ei vielä taidettu olla siellä peiton alla? Eikös se tullut vasta myöhemmin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jos kumppanisi on oikeanlainen ja suhteenne on tasapainossa, parisuhteesta tulee voimavara, ei rasite.

Sellainen tasapainoinen suhde sinun pitää vain ensin löytää.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Nykyjään on jos ei halua perhettä. Jos ei halua lapsia mitä vittua jollain ämmällä tekee edes? Rahalla saa siivoojan, ruokaa ravintolasta ja pillua myös jos ei saa tai jaksa metsästää. Tarpeeksi kun on rahaa niin saa hankittua vaikka pennun jos ämmistä ei pidä.
Kingi I
slam

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja slam »

mölli kirjoitti:Nykyjään on jos ei halua perhettä. Jos ei halua lapsia mitä vittua jollain ämmällä tekee edes? Rahalla saa siivoojan, ruokaa ravintolasta ja pillua myös jos ei saa tai jaksa metsästää. Tarpeeksi kun on rahaa niin saa hankittua vaikka pennun jos ämmistä ei pidä.
Melko katkeraa... Vaihda asennetta ja yritä olla sitä kelpaavaa tyyppiä. Äläkä ole liian älykäs. 8) Itse mainitsit joskus hurmoksellisen sympatian yhdistettynä perusihmisen aivolliseen näkemykseen, jossa ei... (en kerro)

naur* ei olisi ollut edes ihmeempää sanottavaa, mitä nyt jatkuvasti tekstiä pystyn punnertaan...
Avatar
Avaruuskatti
Kitinäaddikti
Viestit: 63
Liittynyt: 03.02.2006 11:48
Paikkakunta: Kissamuorin suuri pyökki

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja Avaruuskatti »

slam kirjoitti:
mölli kirjoitti:pillua myös
Äläkä ole liian älykäs.
En usko että tästä on pelkoa.
Avaruuskatti näkee tulevaisuuteen.
slam

Re: Naisesta enemmän haittaa kuin "hyötyä" miehelle?

Viesti Kirjoittaja slam »

Avaruuskatti kirjoitti:
slam kirjoitti:
mölli kirjoitti:pillua myös
Äläkä ole liian älykäs.
En usko että tästä on pelkoa.
Sinä nyt saisit olla itse vain ihan kunnolla. :)
Vastaa Viestiin