Avioliittoajatuksia

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Kittys

Re: Avioliittoajatuksia

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tahdon, tahdon.. sitten ehkäpä joskus..

Mä en näe oikeesti mitään pointtiä tämän hetkiseen tilanteeseen, et miks mennä naimisiin. Se ei juuri nyt muuttais yhtään mitään, yhessä oltu päälle 6v, joista asuttu yhes päälle 4v. On muksu, lisäystä tulossa dogidog, auto ja motskari. Velkoja ei yhteisiä, tosin, jos kämppää hankittas, sillon miettisin tätä tilannetta varmaan kahdesti. Ja häät, iso kustannus, jos meinaa oikeen kunnolla ja suuresti juhlia. Pöh sanon minä, en mä sellasest perusta. Voi nekin rahat laittaa sitten siihen sormukseen ja häämatkaan.. :wink:
slam

Re: Avioliittoajatuksia

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Kuulun nähtävästi juurikin näihin miehiin..
Kuulun niihin naisiin, joille kelpaisi muija emännäksi :lol:


Avioliittoon vihkiminen ihmisten edessä erottaisi parisuhteen erilliseksi kumppanuudeksi.... Pitävät toisistaan sen verran, että voivat ihmiseläinten edessä ryhtyä siihen, ja saattavat jopa pysyä siinä... Ihan jees juttu.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Avioliittoajatuksia

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Kuulun nähtävästi juurikin näihin miehiin..
Avioliittoon vihkiminen ihmisten edessä erottaisi parisuhteen erilliseksi kumppanuudeksi.... Pitävät toisistaan sen verran, että voivat ihmiseläinten edessä ryhtyä siihen, ja saattavat jopa pysyä siinä... Ihan jees juttu.
No jaaa, kyllä se siitä kuule väljähtyy ennen pitkää..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Avioliittoajatuksia

Viesti Kirjoittaja Ann »

Se suurin sitoutuminen tapahtuu korvienvälissä, muu on ulkokultaista "pomppia ja sirku(m)stanssia". Naimisiin sitten vasta jos/kun aikoo lisääntyä, muuten ollaan vaan ja hengaillaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Avioliittoajatuksia

Viesti Kirjoittaja brona »

Kai miekin sitten kuulun romantikkoihin, kun aina olen ajatellut naimisiin päätyväni. Edelleen elän uskossa, että jonain päivänä löytyy Se mies, joka haluaa mut vaimokseen ja jonka vaimo haluan olla.
Se miten (häät/maistraatti) naimisiin mennään on toisarvoista.
...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avioliittoajatuksia

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Öh, mikä tässä avioliittoinnokkuudessa oli niin hämmentävää? Tietysti miehet haluavat naimisiin, eivät tosin ihan kenen kanssa vain.
Bliss

Re: Avioliittoajatuksia

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Eipä se vihkiminen meillä ainakaan muuttanut juuri mitään.
Tai no... Ovessa on enää yksi nimi, ja minä juoksin kaikenmaailman virastot ja laitokset ympäri uusimassa kortteja ja papereita :lol:

Olen täysin juhla- (ja varsinkin sukujuhla-) allerginen, joten bileitä ei ollut, eikä tule!
ninnithequeen kirjoitti: Korkeintaan maistraattiin ja joojoo, tahdontahdon ja sitten lähimpään mäkkiin syömään :lol:

Näinpä tapahtui.
Tosin menimme Shellille kahville :roll:
Lähes viiden minuutin raskaan vihkitoimituksen jälkeen...

Ja tämän tulevan tiivitaavin kanssa on paljon vähemmän byrokratian kiemuroita tässä siviilisäädyssä.

Meniköhän tämä nyt loppujen lopuksi edes liki alkuperäistä aihetta?!?
pajazzo

Re: Avioliittoajatuksia

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

En ole koskaan ajatellut mennä naimisiin. Tiedän, ettei koskaan saisi sanoa -Ei koskaan!. En käsitä mitä avioliitto voisi muuttaa paremmaksi yhteiselossa. Ehkä joitakin yhteiskunnallisia tukia? Häiden järjestäminen on yhtä hössötystä ja melkoinen rahareikä. Päivä prinsessana??? Ei kiinnosta yhtään. Olenko sitten onnellisempi kun pappi sanoo aamen? Kun virallinen hääyö/matka on koettu? Häälahjat avattu ja kaappiin tungettu? Sama sukunimi? Enpä usko... :paavi:
Vastaa Viestiin