Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vituttaa työt. Taas napsahti viikonloppunakin vuoroja. No, rahaa tarvitaan mutku mutku....ei jaksa sitä paskahommaa enää. Toisessa duunissakin on tarpeeks tekemistä. Toisaalta taas vituttaa, kun ei tiedä loppuuko työt ja myydäänkö baari :think:
Sangen ristiriitaisia tunteita siis.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ääh, mä en taas meinaa millään saada mitään hyödyllistä aikaiseksi. :tiistai:
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vituttaa kun suomisoffan palautelaatikkoon kirjotettu reklis ei mee perille
Eikä siellä oo muuta osotetta mihin sen laittais..
Tosin työnhaku sivulla on annankadun toimistolle jonkun tyypin meiliosote. Kehtaisko laittaa sinne..Njääh, oon yrittäny soittaakkin sinne muttei ne perkeleet vastaa!!!
:twisted:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa elämänpuutostauti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Nighthawk

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Rikoin äsken osan ylioppilaslahjaksi saamastani Teema-astiastosta. Voi vi**n vi**n vi**u. On olevinaan niin laadukasta suomalaista kädenjälkeä. Ja pah. Heikkolaatuisinta paskaa mitä olen koskaan nähnyt, kun ei edes pientä kolahdusta kestä, vi**u. Suomalainen laatu my ass, vi**u.

Kiitos, helpotti kovasti. Saa**na
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vituttaa tylsyys. Ja se että mut jätetään tänne vahtimaan tota vitun pesukonetta, kun perhe päätti lähteä kahdestaan ulos. Vitun vittu. Kiitti vaan niinku vitusti vittu saatana.
Nighthawk

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kid kirjoitti:Vituttaa kun suomisoffan....reklis ..
Tuohon yritykseen on parempi olla sekaantumatta, kuuluu paskafirmojen aateliin.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nighthawk kirjoitti:
Kid kirjoitti:Vituttaa kun suomisoffan....reklis ..
Tuohon yritykseen on parempi olla sekaantumatta, kuuluu paskafirmojen aateliin.
Noh, ei hutkita ennenku tutkitaan. Sain palautteeni toista kautta perille. Odotellaan vastausta ja korvausta!
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Nighthawk kirjoitti:Rikoin äsken osan ylioppilaslahjaksi saamastani Teema-astiastosta.
Eläpä sano, itselläni kestäneet kovaakin kulutusta vuosikausia.
Mutta:Mikä v*ttu vaivaa Iittala Grcic-laseja kun ne p*rkeleet halkeilee koneessa koko ajan??!! Sain jo yhden vastineen Iittalalta ja uudet lasit tilalle, mutta kun nekin on kohta kaikki halki!! Jännite my ass!!
Nighthawk

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kid kirjoitti:Noh, ei hutkita ennenku tutkitaan. Sain palautteeni toista kautta perille. Odotellaan vastausta ja korvausta!
Kannattaa vaatia aggressiiviseen sävyyn korvauksia / omiaan takaisin, muulloin he eivät tunnu ottavan valituksia kuuleviin korviinsa. Tällaisissa tilanteissa Suomisoffan asiakaspalvelu on jotain, mitä en ymmärrä. Omaa luokkaansa on myös heidän kotiinkuljetus, joka tosin on ulkoistettu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minua vituttaa enää satunnaisesti ja pienesti se metron lattialle jäänyt naudanpaisti. Lohduttaudun ajatuksella, että tiedän mihin ne muut paistit myytiin ja voin käydä milloin vaan syömässä kyseisessä ravintelissa varastettua lihaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nighthawk kirjoitti: Kannattaa vaatia aggressiiviseen sävyyn korvauksia / omiaan takaisin, muulloin he eivät tunnu ottavan valituksia kuuleviin korviinsa. Tällaisissa tilanteissa Suomisoffan asiakaspalvelu on jotain, mitä en ymmärrä. Omaa luokkaansa on myös heidän kotiinkuljetus, joka tosin on ulkoistettu.
Korvauksia todellakin vaadin, mutta kokeilen ensin ystävällistä lähestymistapaa. Kotiinkuljetus taas sujui mallikkasti ja pian, vaikka hinta olikin hieman kallis..
Nighthawk

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kid kirjoitti:Kotiinkuljetus taas sujui mallikkasti ja pian, vaikka hinta olikin hieman kallis..
Kohdallani kotiinkuljetuksen huippu oli se, kun sänky oli unohtunut heidän matkastaan, toivat siis pelkän sohvan. Sanoivat sitten että joudun maksamaan sängyn roudaamisesta vielä erikseen!!

Loppujen lopuksi olin tyytyväinen ostoksiini. Sänky tuli -50% alella ja sohva -60%.

*hankala asiakas*
:twisted:
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nighthawk kirjoitti: Kohdallani kotiinkuljetuksen huippu oli se, kun sänky oli unohtunut heidän matkastaan, toivat siis pelkän sohvan. Sanoivat sitten että joudun maksamaan sängyn roudaamisesta vielä erikseen!!

Loppujen lopuksi olin tyytyväinen ostoksiini. Sänky tuli -50% alella ja sohva -60%.

*hankala asiakas*
:twisted:
No vittu! Eihän se ny sun vikas ollut että NE unohti sängyn ottaa mukaan. Urpoa meininkiä tosiaan!!! Sun osassas, olisin minäkin ollut hankala! (Ite oon asiakaspalvelussa ja muiden mielestä välillä liiankin ymmärtäväinen ku asiakkaat soittaa ja valittaa..Hehe)

Me saatiin uus sänky viime viikolla ja siinä vikaa. Uus tuotiin eilen ja kappas, samaa vikaa tässäkin kappaleessa!
Kassellaan mitä ne ny vastaa mun meiliin..jos ei vastaa niin mä soitan huomenna jo perään!
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Join kaksi puolen litran tölkkiä lonkeroa eilen. Koko päivän on ollut sellainen olo kuin olisi krapula. Herranjumala!
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:Join kaksi puolen litran tölkkiä lonkeroa eilen. Koko päivän on ollut sellainen olo kuin olisi krapula. Herranjumala!
Minulle ihan tavallista tuollainen. Siksi pyrinkin juomaan aina kerralla reilusti, niin ei jää spekuloinnin varaa.
Nighthawk

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Patz kirjoitti:
Nighthawk kirjoitti:Rikoin äsken osan ylioppilaslahjaksi saamastani Teema-astiastosta.
Eläpä sano, itselläni kestäneet kovaakin kulutusta vuosikausia.
Mutta:Mikä v*ttu vaivaa Iittala Grcic-laseja kun ne p*rkeleet halkeilee koneessa koko ajan??!! Sain jo yhden vastineen Iittalalta ja uudet lasit tilalle, mutta kun nekin on kohta kaikki halki!! Jännite my ass!!
Katos vaan, mulla on lahjaksi saadut, varmaan halvimmat kiinalaiset viinilasit mitä Suomesta saa, ja erittäin hyvin ovat kestäneet. Tästä sen huomaa, Suomi on paska maa. Taidan lähteä Kiinaan työvaihtoon, vaikka johonkin kaivokseen, siellä kun asiat ovat mallillaan. :)
Nowaysis

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

killkill kirjoitti:Join kaksi puolen litran tölkkiä lonkeroa eilen. Koko päivän on ollut sellainen olo kuin olisi krapula. Herranjumala!
Hehheh, mulla oli viime viikolla vastaava olo yhden puolen litran siiderin jälkeen. Ja hei, voisin sanoa et me ollaan vaan tultu vanhoiksi, mutta kun mä taidan olla sua kummiskin vielä 10 vuotta nuorempi.. :roll:

Itse vitutusaiheeseen. Että pitääkin tulla flunssa just nyt. Tai no, ihan niinq ylipäänsä flunssautuminen ei oikein sopis, hankala toteuttaa kiinteytymissuunnitelmaa jos ei voi puNppia, sano!1
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Patz kirjoitti:Mutta:Mikä v*ttu vaivaa Iittala Grcic-laseja kun ne p*rkeleet halkeilee koneessa koko ajan??!! Sain jo yhden vastineen Iittalalta ja uudet lasit tilalle, mutta kun nekin on kohta kaikki halki!! Jännite my ass!!
Koneessa?

Vaikka noissa Essence-sarjan valkoviinilaseissani lukeekin, että voi laittaa koneeseen en ole kyllä uskaltanut. Helppo nuo on pestä käsin sitten seuraavana aamuna ja jättää paperin päälle kuivumaan.
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

PerttiMakimaa kirjoitti:Koneessa?
No enpä kyllä ala normaaleja käyttölaseja käsin tiskaamaan...
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Patz kirjoitti: No enpä kyllä ala normaaleja käyttölaseja käsin tiskaamaan...
Ah, lukihäröni oli lukevinaan tuon viini-sanan jostakin tuolta.

Joo, pitäisihän noiden kestää. Ainakin Teemat kestävät konerääkkiä vuodesta toiseen. Ehkä koneesi pesee niin kuumalla, että lasit eivät kestä.

Itsellä kuului ainakin 70-asteen pesussa eräistä erittäin ohuista mehulaseistani (joku keskieurooppalainen yksitellen myytävä merkki, en muista mikä) koneesta vain "rips" ja tiesi mitä odottaa. Yksi selkeä ongelma oli, että jos lasit eivät olleet ehdottoman suorassa vaan nojallaan koria vasten halki menivät. Ne olivat myös tuon tyylisiä mitä kuvasta voi päätellä, että ohut lasi ja paksu pohja.

Nyt kun pidän niitä suorassa (eli paine kohdistuu tasaisesti lasin yläosaan, jonka varassa ovat) lasit ovat toistaiseksi kestäneet (sitkeänä hommasin uusia, koska pidin niistä :) )
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tiputin just keittiön lattialle kilon riisiä.. ja imurin pölypussit on lopussa.
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kotona helvetin vaikeaa. Pitkän jatkuneet ristiriidat kärjistyivät yllättäen ja nyt koko paska natisee liitoksissaan - ihan oikeasti.

Sen sanon, että jos tämä karahtaa kiville, vietän loppuelämäni bachelorina.
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Killerille voimia!

Mu v*tuttaa se, että tää työpiste on jääkylmä. Mulla on sormet jäässä koko ajan ja toi saakelin tötterström tossa päällä puhkuu viileää ilmaa hela tiden! Maanantaina laitan mielenosoituksellisesti sellaset torimummohanskat käteen. Stana!
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Killerille voimia!
Tänks. Vähissä kyllä ovat.
Vastaa Viestiin