Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Tänks. Vähissä kyllä ovat.
Been there, done that. Ja niin leimiä kun laulun sanojen postaaminen onkin, teen sen, sillä näillä sanoilla oli omassa kamppailussa helpottava vaikutus. Joskus on vaan parempi luovuttaa...

Kun puhalletaan tulta tähän
sammuvaan hiileen,
se savullansa meitä tukehduttaa.
Ja jos vain muistellaan,
jäädään kiinni ikuisuuteen.
Eikä eletä ollenkaan,
kaikki tämä vähäkin vain tuhotaan,
rohkeempaa on luovuttaa.

Kyllä sinä muistat, kuinka katse viiltelee.
Kyllä sinä tiedät, miten lehdet putoilee.
Kaikki on jo nähty, siksi pisteen nyt teen.
Anna jo olla.
Anna mun olla ja unohtaa.

Kun nyt jutellaan,
voidaan hyvin katsoa silmiin,
on nähty nämä seinät ennenkin.
Ei saa koskettaa,
ne aamut meidät imee vain kuiviin.
Ei tästä tule näin valmiimpaa,
ehkä on jo aika irroittaa,
kai saa nyt luovuttaa.

Kyllä sinä muistat, kuinka katse viiltelee.
Kyllä sinä tiedät, miten lehdet putoilee.
Kaikki on jo nähty, siksi pisteen nyt teen.
Anna jo olla.
Anna mun olla ja unohtaa.

Kyllä minä tiedän, kuinka kehomme kietoutuu.
Kyllä minä muistan, kelle ihosi tuoksuu.
Jos tulevatkin vuodet käsiimme
vain rikkoutuu.
En jaksaisi olla, anna mun olla ja unohtaa…

Stella - Piste
hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hebuli »

killkill kirjoitti:Kotona helvetin vaikeaa. Pitkän jatkuneet ristiriidat kärjistyivät yllättäen ja nyt koko paska natisee liitoksissaan - ihan oikeasti.
Voi pee... :? Ulkopuolista erotuomaria ja tunteiden tulkitsijaa kannattaa oikeasti harkita, jos ne samat jutut aina vaan kaihertavat (kantapään kautta oppinut). Jos ei muuten, niin ainakin jää vähemmän hampaankoloon vaikka yhteiselo ei jatkuisikaan.
Viimeksi muokannut hebuli, 17.03.2006 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: Kotona helvetin vaikeaa. Pitkän jatkuneet ristiriidat kärjistyivät yllättäen ja nyt koko paska natisee liitoksissaan - ihan oikeasti.
Vanhempiesi välillä vai sun ja vanhempiesi välillä vai sun parisuhteessa?

Mä kun en tiedä KITYläisten siviilisäätyasiota ollenkaan.

Jos vanhempiesi välillä riitaa, ne ovat ikäviä asioita, jotka aina heijastuvat lapsiin väkisinkin. Pitää muistaa silloin, että lapset ovat riitojen ulkopuolisia osapuolia ja pitäisi osata pitää itsensä niistä erossa. Antaa vanhempien selvittää riidat keskenään ja keskittyä oman elämänsä elämiseen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
RolloTomasi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti:Kotona helvetin vaikeaa. Pitkän jatkuneet ristiriidat kärjistyivät yllättäen ja nyt koko paska natisee liitoksissaan - ihan oikeasti.
Koita jaksaa.

Sellaisia ne parisuhteet kuulemma ovat.
Filovirus

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

[quote="killkill"][/quote]

:boohoo:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tuntuupa pahalta kk:n puolesta. Parisuhdekriisit pöllähtävät yleensä pinnalle vielä silloin kun olisi tuhat muutakin asiaa joista huolehtia, ja väkisinkin kiilaavat kärkeen ajatuksissa. Selvittely, mietintä ja keskustelu (riitely) ovat syvältä mutta kyllä niihin kannattaa käyttää kaikki mahdollinen aika. Oli lopputulos sitten mitä vaan, tietää ainakin yrittäneensä tosissaan päästä molempia tyydyttävään ratkaisuun.

Olin aikeissa kirjoittaa jonkun pienen vitutuksen muttei se nyt tunnu enää painavalta. Leivänmurut ovat leivänmuruja.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä nyt jää naudanfile toiseksi. KK:lle voimia, keskustelua keskustelua, ja kuten Hebuli ehdotti, ulkopuolinen erotuomari kehiin, jos ette itsekseen saa paskaa pysymään poissa tuulettimesta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nowaysis

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mä kuulen eteisestä askeleet,
sä viereen kaadut, tilaa siihen teet.
Et sano sanaakaan,
tuijotat mun niskaa vaan,
samalla kun mä, leikin nukkuvaa.

Liian usein kaipaan niitä hetkiä,
et saisin yksin nukahtaa ja herätä.
Ei tarvis jännittää,
ja sisintänsä selvittää,
kun ei sitä ymmärrä.. itsekkään.

hmm...

Kerto:
Mä tiedän, sun on vaikee ymmärtää.
Haluan sun lähelle mutten että kosket.
Ja voi, kun se riittäisi sullekin,
niin tää kaikki vois jatkuu paljon helpommin.


Mulle tämä syvä hiljaisuus,
on parempi kuin huono valhe uus.
En voi sanoo suoraakaan,
et 'joo, edelleen ahdistaa',
kun me sitä jäätäis sitten kelaamaan.

Ja joo,

Kerto:
Mä tiedän, sun on vaikee ymmärtää.
Haluan sun lähelle mutten että kosket.
Ja voi, kun se riittäisi sullekin,
niin tää kaikki vois jatkuu niin kuin ennenkin.


Mut hei, ei tää oo helppoo mullekaan.
Mä en vaan pysty sanomaan,
mikä mieltä painaa.
Joo.. ja mä tiedän, ettet jaksa kovinkaan kauaa.
Tää hiljaisuus taitaa meidät tappaa.

mm... tää hiljaisuus taitaa meidät tappaa...
--
Irinan Hiljaisuus oli sitten pakko postata tähän, itse asiassa mulle tuli tää Patsystä mieleen.

KK toivottavasti pääsette asiasta yksimielisyyteen, oli päätös sitten suuntaan tai toiseen. Joskus suhteet voivat kääntyä vielä isonkin myrskyn jälkeen ihan hyviksi. Koittakaa jaksaa, molemmat..
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

martza kirjoitti:Vanhempiesi välillä vai sun ja vanhempiesi välillä vai sun parisuhteessa?
Viimeinen. Vanhempani ovat eronneet kohta 15 vuotta sitten.
Kaikille kiitos myötätunnosta. Koskettaa. Oikeasti.
nypari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nypari »

Täältä kans tsemppikset sulle kk. Sitten pientä hajatelmaa ihan vain omiin pieniin kokemuksiini perustuen. Jos pitemmän aikaa on tuntunut siltä, että parisuhde vie paljon enemmän energiaa kuin antaa sitä ja tulevaisuus myös siltä vaikuttaa, niin kannattaa pohtia asiaa, niin vaikeaa kuin se onkin, pitemmällä tähtäimellä - vaikka ihan oman hyvinvoinnin kannalta. Toinen hyväksi havaitsemani korsi on etäisyyden ottaminen suhteeseen ja toiseen ihmiseen. Saat siitä tervettä perspektiiviä asioihin, joka on usein varsin objektiivista. Nämä sä varmaan jo tiesitkin. Mutta tottakai toivon parasta mahdollista ratkaisua sulle, mikä ikinä se onkin.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt ei vituta enää omat asiat. Miten elämä voi olla näin epäoikeudenmukaista. Voi helevetin helevetti :cry:
Feiz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:
martza kirjoitti:Vanhempiesi välillä vai sun ja vanhempiesi välillä vai sun parisuhteessa?
Viimeinen. Vanhempani ovat eronneet kohta 15 vuotta sitten.
Kaikille kiitos myötätunnosta. Koskettaa. Oikeasti.
Jostain kumman syystä omalle kohdalle on nämä suhteiden taistelut sattuneet aina kevääksi. Kai se on niin, että Suomen pitkässä talvessa on jo sinällään selviämistä eikä suuremmista jakseta kitistä kunnes tulee valoisaa ja kevät niin kaikki asiat mitkä ovat vaivanneet pimeän talven ajan revitään auki.

Yritähän pärjäillä, ehkä koko tuo homma on vain vähän tunteiden tuuletusta ja homma menee loppujen lopuksi hyvin. Toivottavasti...
Nimitz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

killkill kirjoitti:Kotona helvetin vaikeaa. Pitkän jatkuneet ristiriidat kärjistyivät yllättäen ja nyt koko paska natisee liitoksissaan - ihan oikeasti.
Voimia ja koitahan jaksaa. Feiz jo tuossa hyvin sanoikin, että toivottavasti on vain tunteiden tuuletusta, eikä kaikki liitokset repeä. :roll:
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Miksi joka paikkaan tarvitsee erillisen käyttäjätunnuksen ja salasanan??!!
V*tuttaa kun en pääse tsekkaamaan EuroBonareita kun en nyt voi mitenkään muistaa mitään tunnuksia...!!
Mulli75

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Patz kirjoitti:Miksi joka paikkaan tarvitsee erillisen käyttäjätunnuksen ja salasanan??!!
V*tuttaa kun en pääse tsekkaamaan EuroBonareita kun en nyt voi mitenkään muistaa mitään tunnuksia...!!
Niin just nykyään itsekin olen tallentanut kännykkääni kaikki käyttäjätunnukset ja salasanat joita käytän töissä, riittää kun muistaa pin-koodin. Sekin vielä ärsyttää välillä kun seuraavan salasanan vaihdon tullessa ei kahta edellistä salasanaakaan saa enää käyttää.
Pirullisin tilanne syntyy kun ei päivitä tietoa kännykkään tai silloin kun palaa lomilta töihin eikä muista mitään. Tosin silloin on loma onnistunut kun ei muista mitään :) .
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pääsi sitten kävellessä maatajärisyttävä aivastus jonka seurauksena kakkulat lensi päästä. No eihän tämmöinen paskamaha eli astuin lasien päällekunnon massalla. Hetken siinä taivuttelin sankoja takaisin muotoon ja sainkin ne suunnilleen päähän sopiviksi. Sitten huomasin, että toiseen linssiin, ei siihen jota koira on pureskellut, oli tullut kunnon naarmut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kittys

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Bluntly kirjoitti:Pääsi sitten kävellessä maatajärisyttävä aivastus jonka seurauksena kakkulat lensi päästä. No eihän tämmöinen paskamaha eli astuin lasien päällekunnon massalla. Hetken siinä taivuttelin sankoja takaisin muotoon ja sainkin ne suunnilleen päähän sopiviksi. Sitten huomasin, että toiseen linssiin, ei siihen jota koira on pureskellut, oli tullut kunnon naarmut.
KovanOnnenmiäs!!11
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Duuni ketuttaa. Alaiset tekee huonoa työtä ja joskus se lipsahtaa ohi silmien. Ja sitten päämaja valittaa. Kaiken kukkuraksi meillä on kaksi paikkaa avoinna (toinen otti loparit, toinen tuli raskaaksi) ja ensi kuussa toiset kaksi lähtee pois. Mä en pysty tekemään kaikkien töitä, varsinkaan jos joudun kirjoittamaan uudestaan kaiken, mitä meiltä lähtee ylöspäin.

Äh, kohta sentään pääsee lomille. Kai se tästä taas.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sylettää ihanan värinen, mut paska kynsilakka. Se lohkee/kuluu pois heti seuraavana päivänä eli kestää kauniina vaan vajaan vuorokauden. Mut mistä perkeleestä saa kunnon tumman lilaa kynsilakkaa joka oikeesti kestää???!!111
nypari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nypari »

Missä vitussa se vitutusketju? Ai, täällä. Vituttaa ihan kybällä, just nyt kaikki mahdollinen ja mahdoton. Vittu, jään peiton alle, etten tartuta ketään, sillä tämä jos mikä tarttuu ja leviää.

Mutta kyllähän tällainen kusipää on kaiken paskan ansainnut, ei kai sitä ole kiistäminen. Siis paska löytää paskan ja vittupäällä on päässä ainainen vitutus. Vittupäälle saa vittuilla, koska vittupää on sen ansainnut olemalla vittupää.
Filovirus

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

[quote="nypari"][/quote]

:paijaa:
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vaadin että seuraavat hymiöt poistetaan valikoimasta:

1) :rofl:
2) :lol:

Vituttaa moiset, vievät viestistä lopunkin järjen.
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

1108 kirjoitti:Vaadin että seuraavat hymiöt poistetaan valikoimasta:

1) :rofl:
2) :lol:

Vituttaa moiset, vievät viestistä lopunkin järjen.
Komppaan, vittu!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Harmittaa, että Fiskarsin sivut eivät jostain syystä aukea koneellani. Niinpä en saa linkitettyä varmasti oikeaa sivua hankkimalleni Fiskarsin hienolle valkosipulinpuristimelle. Mielestäni olisi ollut erinomaisen hauskaa käydä postaamassa sellainen linkki tuonne nörttigadgetketjuun. :(
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Vittu tuota yläkerran kusipäätä. Eikö sitä saatanan jumputusta voi kuunnella yhtään hiljemmalla? Minua kun ei sattumalta oikein nappaa tuo basarin pauke :evil: .

EDIT:Typoja.
Viimeksi muokannut Starflare, 20.03.2006 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin