Ensirakkautesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Enthu

Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Tuli tällänen aihe mieleen mitä ei välttämättä käsitelty vanhassa
kityssä.Mun ensirakkauteni oli ujo tyttö ala-asteella,pidettiin tavallaan
yhtä koko ala-asteen ajan 5 vuotta ja vielä about 2 vuotta sen jälkeen kun olin vaihtanut koulua.Oli aika jännä juttu kun me päästiin vauhtiin
meistä ahkerista/tunnollisista/hiljaisista tuli tosi riehakkaita.
SikaMika

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ensi rakkauteni oli jalkapallo. Pidettiin yhtä koko nuoruuteni, kunnes tulin aloin harrastamaan viinaa ja naisia. Enää en ole juurikaan tekemisissä ensirakkauteni kanssa, mutta välillä käymme pientä silmäpeliä, erityisesti arvokisojen aikaan...
killkill

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ihan ensimmäinen taisi olla ala-asteella sellainen laiha, pitkälettinen tyttö, olisikos nimi ollut Merja tai Mervi. Toivoin kovasti että olisin saanut häneltä hieman huomiota, mutta kas kummaa, kaupungin vuokratalossa häiriköivästä ongelmaperheestä kotoisin oleva nuorisorikollisenalku olikin kiintoisuuskertoimeltaan suurempi kuin slipoveriin puettu perhepoika.

Tästä opin yhden tärkeimmistä läksyistä elämässäni: "nice guys finish last", joka suomennettaneen "kivoilta kundeilta tulee viimeiseksi" :P
Gina

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Gina »

luulen että en ole koskaan rakastanut.
Filovirus

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Semmonen poikanen jonka kanssa seukkasin koko yläasteen.
Geetzu

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Yläasteella kai se ensimmäinen todellinen, muistan enemmän seksikokeiluistamme kuin kädestäpitelystä.
slam

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Joku kaukorakkaus ruskea kihara päiseen tyttöseen... kesällä 92? :oops:

Taisi yksi villinmän puoleinen poikanen hänet napata itselleen joksikin aikaa tai ainakin ylä-asteella heillä hommat jatkui...

2003 luvulla pääsin vihdoin vasta lähempää morjesteleen tyttösiä... Vähän siinä taisin ihastuakkin. Aivokapasiteetit ei varmaan oikeen kohdanneet.... Kait myö olen aika pölö.

Vaimon metsästys siitä sitten lähti käytiin, mutta on homma edelleen poissa hanskasta. Hanskoja tuskin saan tiskiin tällä menolla. Pitäisi varmaa alkaa lueskeleen baarin auki olo aikoja...

Englannissa on kait kaljottelijan taivas... 24h kaljatarjonta... Voisi ainakin hyödyntää koko vuorokauden yrittämiseen....
Enthu

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Katos täällä onkin elämää :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Yks söpö suomalainen poika ulkomailla.... :oops: (joka mun tuurilla vielä lukee tätä foorumia, joten enpä laita nimiä)
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

"Ensirakkauteni" oli eskarisa Ilari niminen poika. Ihailin häntä vain etäältä. Tutustuin yläasteella kavereiden kautta tähän poikaan paremmin, ja sillä kertaa ihastuminen oli molemminpuolista. Olimme yhdessä ehkä reilun kuukauden, joka tuntui silloin pieneltä ikuisuudelta. Se oli semmoista söpöä teini-ihastumista :h:
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Eipä nyt ihan rakastuminen ollut mutta ensimmäinen ihastuminen kuitenkin. Toiselle luokalle ala-asteaikoina tuli sellainen äärettömän suloinen Sini -niminen tyttö. Vieläkin muistan ne vaalet lyhyehköt hiukset, vaaleansiniset silmät ja ujon hymyn. Välitunneilla leikimme aina jotain hippa-tyyppistä leikkiä luokan kanssa ja minä nopeana juoksijana kävin aina ottamassa tämän Sinin kiinni. Syy oli se, että aina kun jonkun sai kiinni, piti hänet saattaa kädestä kiinni pitäen tiettyyn paikkaan. Aluksi hän ihmetteli että miksi otan aina hänet kiinni, mutta ajan mittaan hän ns. ymmärsi yskän. Elämän kohokohtia olivat ne...:D
Ovela kuin orgasmi
sincia

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja sincia »

---
Viimeksi muokannut sincia, 06.10.2005 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonyjl

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Lukiossa oli joskus yksi stunnerityttö johon ihastuin sillä siunaamalla kun näin ensimmäisen kerran. Liikkui aivan uskomattoman houkuttelevasti ja ääni oli pehmeän mukava. Joskus intin älkeen tapasin hänet yhteisellä kaverilla ja rakastuin melkolailla sillä hetkellä kun enemmän hänelle juttelin. Vieläkään en ole vastaavaa kohdannut. Tuskin kohtaankaan. Ensimmäinen ja paras tyttö kenen viereen ole päätynyt. Sellainen tapaus jonka eteen olisin tehnyt mitä tahansa. Ne ajat olivat elämäni parhaat. Juttuhan ei siis onnelisesti päättynyt :?

Seuraavaa vastaavaa odotellessa. Two years and counting..
Exsat

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Eka ihastus oli kirjeenvaihtokaverini joskus ekaluokalla. Samaa jatkui vielä koko ala-asteen ajan, mutta tunne ei ollut ilmeisestikään molemminpuolinen. Eka poika kuitenkin jonka kanssa nukuin yhdessä yön samassa huoneessa ihan kaksin. Ihanan viatonta!

Toinen oli sitten tän ensimmäisen kanssa samoihin aikoihin, eli tokaluokalla. Luokkakaveri, kaikkien tyttöjen suosiossa ollut poika. Tais sekin olla muhun vähän ihastunut, kun toi mulle karkkia ja neonvihreän terottimen. Ei voinut kuitenkaan julkisesti sanoa tykkäävänsä musta, kun olin läski kakarana eikä sellasista tykätä.

EnsiRakkaus taisi sitten olla tuo toinen poikaystävä, eli viimeisin eksä. Jospa tää nykyinen sitten olisi se TosiRakkaus.
Exsat

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Amatöörit. Tapasin ensirakkauteni kypsässä 3 kuukauden iässä. Tajusin kiintymykseni ensimmäisen kerran, kun istuimme vierekkäin joskus 5-6 vuoden ikäisinä kesällä riippumatossa. Tyttö antoi tuolloin minulle elämäni kolme ensimmäistä heteroottista suukkoa. Tajusin tuolloin olevani 130% ja että tytöt ovat tosi kivoja, pehmeitä ja hyväntuoksuisia.
Nyt se saamarin nörtti tietenkin löytää tiensä tänne, mutta paljastumisenkin uhalla kerron lisää. Eli tämä mun kirjeenvaihtokaveri-ensi-ihastus on syntynyt mun kanssa samassa sairaalassa kaksi päivää ennen mua, ja me ollaan kans "tapailtu" ihan minikokoisesta asti, kun vanhemmat on tuttuja keskenään. Varsinainen ihastuminen tapahtui kuitenkin "vasta" kun yhteydenpidosta tuli kaksinkeskistä ja henkilökohtaista kirjeenvaihdon muodossa.
hermine

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mun lapsuuskuva-albumistani löytyy otos, jossa pussailen samanikäisen pojan kanssa jossain nojatuolissa, meillä on jopa melkein samanlaiset potkupuvutkin ja ikää puolisen vuotta. Mahtoi olla kuolaisia pusuja.

Tähänastisen elämäni pisin suhde kesti päiväkodista jonnekin tokaluokalle. Enemmänkin olen kuullut siitä muilta kuin mitä itse muistan, miten söpöjä oltiin kun haluttiin aina keinua yhdessä. Intohimoa suhteesta ei tainnut puuttua, kerrankin muistan kavereideni yrittäneen piilotella minua pöydän alle kun "poikaystävän" hellyydenosoitukset olivat käyneet vähän turhan rajuiksi...

Todellinen ensirakkaus taisi kuitenkin olla paria vuotta nuorempi serkkuni jonka kanssa vietimme kaikki lapsuuskesät yhdessä ja vannoimme alle kouluikäisinä menevämme isona naimisiin. Nyyh, enää koskaan minulla ei tule olemaan yhteisiä mielikuvitusmaailmoja kenenkään pojan kanssa. Mitä joku seksi tai muut aikuisten jutut voivat olla siihen verrattuna... :(
Angita

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Ensirakkauteni oli perhepäivähoidossa 4-5 vuotiaana poika, jonka kanssa romanttisesti karkasimme yhdessä. Oltiin kai pari-kolme tuntia kateissa ja korttelipoliisikin hälytettiin apuun. Mä olin halunnu näyttää poitsulle, missä mä oon musiikkileikkikoulussa. Muistan, että ylitettiin suuri ja vaarallinen autotiekin turvallisesti ku mä osasin kattoo ensin vasemmalle, sitten oikeelle ja vielä kerran vasemmalle. Opetin pojallekin tämän taidon. Sitten vaan palattiin kotio ja ihmeteltiin, miks kaikki oli ollu niin huolestuneita.
sincia kirjoitti:NKOTB:n Joey McIntyre :roll: :oops: :lol: Oli se vaan ihana.
Ja sit ala-asteella oli tietty toi :D
Hebuli

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Angita kirjoitti:Ensirakkauteni oli perhepäivähoidossa 4-5 vuotiaana poika, jonka kanssa romanttisesti karkasimme yhdessä. Oltiin kai pari-kolme tuntia kateissa ja korttelipoliisikin hälytettiin apuun.
Jaaha, muitakin pikkukarkulaisia löytyy. Tällä ei ole mitään tekemistä ensirakkauteni kanssa joka oli naapurin tyttö usean vuoden ajan, mutta päiväkodista karkasin toisen pojan kanssa minun yllytyksestäni. Hoitaja varoitti "Uskaltakaapa lähteä tuosta portista ulos!", ja jotenkin koin tuon melkein kehoituksena karata.

Seikkailimme pari tuntia johon kuului käynti lähikaupassa valittamassa kassalle millä oikeudella he tappavat hevosia meetwurstia varten (hän ei ymmärtänyt kysymyksen pointtia), ja kaverini kävi varastamassa meille molemmille purukumia rukkasiinsa kätkettyinä kuin vanha tekijä. Ties millainen rikollisura hänellä nykyisin on. Lopulta päädyimme minun kotiini, eri puolilla oltiin jostain syystä tosi vihaisia. Jostain syystä menin kertomaan millä tavoin olimme saaneet purukumia, siitä ei hyvää seurannut.

Ei tullut silloin mieleen että olisi voinut karata jonkun kivan tytön kanssa, pahus.
SnapaHead

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Esikoulussa pitkä ruskeahiuksinen lutka, joka vaihtoi paikkaa kun menin istumaan sen viereen. Sillä oli isot siniset silmät ja olin myyty, mutta ei se antanut. Muille kyllä. Vieläkin vituttaa ettei se pikku paska lämmennyt. Nyt sillä on varmaan seitsemän lasta ja se on rapahuorana piriin koukussa. Perhosefekti; vittuako vaihtoi paikkaa.
swirl

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Angita kirjoitti:
Ensirakkauteni oli perhepäivähoidossa 4-5 vuotiaana poika, jonka kanssa romanttisesti karkasimme yhdessä.
Minäkin karkasin joskus samanikäisenä "poikaystäväni" kanssa. Lähettiin fillaroimaan kaupungin keskustaan ja poliisithan saatiin tietenkin perään. Saman pojan kanssa pöllimme myös vanhempieni hääasut. Äippä sai "pienen" raivarin, kun löysi mut hääpuvussaan ja pojan faijan puvuntakissa :roll: Me pussattiinkin yhden kerran.
bedlam

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kosin erästä naapurintyttöä muistaakseni joskus 4-5-vuotiaana, mutta kyseisestä tapauksesta en muuta muistakaan. Vanhempien tuttavaperheen tytölle suurinpiirtein samassa iässä kerroin kovasti hänestä tykkääväni. Tuon tytön kanssa vietetyistä romanttisista hetkistä muistan esimerkiksi sen, kun pesimme hampaamme kynsilakanpoistoaineella.

Kunnolla rakastuin vasta ensimmäiseen pidempiaikaiseen kumppaniin 19-vuoden iässä, vaikka sitä ennen jotain seurusteluntynkiä mukamas olikin.
Herra Manala

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kyllä se oli melkein-naapurin Suvi, joka oli meillä joskus päivähoidossakin. Suvi oli aika kamalasti vanhempi kuin minä (4kk), ja tiesi ties mitä juttuja. Noin 5-vuotiaana Suvi näytti meidän vessan lattialla istuen minkälainen on pinppa sormilla auki levitettynä. Tämän jälkeen tiesin olevani 130%. Näytin Suville minkälainen on pippeli. Pippeli seisoi, enkä tajunnut miksi.
Geetzu kirjoitti:Yläasteella kai se ensimmäinen todellinen, muistan enemmän seksikokeiluistamme kuin kädestäpitelystä.
Voisitko millään kertoa lisää näistä kokeiluistanne?
Geetzu

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Yläasteella kai se ensimmäinen todellinen, muistan enemmän seksikokeiluistamme kuin kädestäpitelystä.
Voisitko millään kertoa lisää näistä kokeiluistanne?
Höp. Juttelisin mielelläni ensirakkaudesta mutta en tosiaan muista kovin suuria tunteita pentuna kokeeni. Poppistarat ja tv-tähdet ja naapurin tytön tissit saivat kyllä paikat värisemään, mut olin aika ujo poikien kanssa. Ihmettelin miks sisko työntää kieltään lippispäisen pojan suuhun ja itse tyydytyin lähinnä kivien heittelystä ja poikien pesismailalla pieksemisestä. Tunnevammainen myöhään kypsynyt olen.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Geetzu kirjoitti:itse tyydytyin lähinnä kivien heittelystä ja poikien pesismailalla pieksemisestä. Tunnevammainen myöhään kypsynyt olen.
Selvisihän se syy vihdoin sille IFK-faniudellekin. 8)
Ovela kuin orgasmi
HellBell

Re: Ensirakkautesi?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Karkaa karautimme leikkikaverini (poika) kanssa kolmipyörillä valtatielle, josta vanhemmat sitten saivat meidät kiinni.. Olimme kuulemma menossa naimisiin. Emme oleet ihastuneita toisiimme vaikka erittäin hyviä kavereita olimmekin - lähinnä olimme ihastuneita aiheuttamaan mahdollisimman paljon päänvaivaa vanhemmillemme.
'Naimisiinmeno' oli siinä sitten vain yksi hassu idea muiden joukossa.

Kriittisesti rakkaus-sanaa ajatellen ei ensirakkautta ole ollut - on ollut ihastumisia, hullaantumisia, rakastumisen kynnyksellä hoipertelua, (askellusta kohti hullaantumista suurempaa hulluutta).... mutta todellista hulluutta eli Rakkautta ei ole ollut.
Tämä on ihan ookoo.
Vastaa Viestiin