Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti:
1108 kirjoitti:Vaadin että seuraavat hymiöt poistetaan valikoimasta:

1) :rofl:
2) :lol:

Vituttaa moiset, vievät viestistä lopunkin järjen.
Komppaan, vittu!
Tuplakomppivittu.
HellBell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Se että sulta on varastettu tavaraa ja ettet voi syyttää varkaudesta omaa huolellisuuttasi vaan varkaus on silti tapahtunut. Tosin vituttaisi se tuossa toisessakin tapauksessa, okei.

Joka tapauksessa, varkaus pistää kyllä jurpintaa pintaan. Eniten minua ottaa se, etten nähnyt kyseistä rötöstapahtumaa, jolloin olisin voinut nähdä tyypit/tyypin silmästä silmään ja esimerkiksi antaa käsilaukusta päähän. Jumankekka en olisi miettinyt mitään "Hui, saako näin tehdä?!"- moraalismielisiä kyseenalaistuksia oman toimintani kohdalla vaan käsilaukusta olisi tullut rangaistusta ensi alkuun. "Pikkuneiti saa tästä nyt kyllä pahoinpitelysyytteen.." Joo-o ja potkua päälle. Jotain tolkkua näihinkin.
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Mistään ei taas tule yhtään mitään, minä luovutan ja menen nukkumaan.
nypari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nypari »

Dumari kirjoitti:
Patz kirjoitti:
1108 kirjoitti:Vaadin että seuraavat hymiöt poistetaan valikoimasta:

1) :rofl:
2) :lol:

Vituttaa moiset, vievät viestistä lopunkin järjen.
Komppaan, vittu!
Tuplakomppivittu.
Toi ykkönen henkilöityy niin voimakkaasti ninniin, etten voi muuta kuin mainita sen ääneen ja todeta, että jos ykkönen lähtee, niin ninni lähtee.
eps

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja eps »

1108 kirjoitti:Vaadin että seuraavat hymiöt poistetaan valikoimasta:

1) :rofl:
2) :lol:

Vituttaa moiset, vievät viestistä lopunkin järjen.
Pojot 1108:lle ainakin kakkosesta.

Päivän vihje: firefoxille saa Adblock-pluginin, jonka avulla voi estää tiettyjen kuvien lataamisen. Olen laittanut estolistalle pari rumaa avatarta ja tuon kakkoshymiön. Luettavuus nousi kuin raketti. Suosittelen.

e.

EDIT: Ykköset ja kakkoset menivät sekaisin. Sori.
Viimeksi muokannut eps, 20.03.2006 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

eps kirjoitti:Olen laittanut estolistalle pari rumaa avatarta
Tunnusta!
eps

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja eps »

ElanorRaven kirjoitti:
eps kirjoitti:Olen laittanut estolistalle pari rumaa avatarta
Tunnusta!
Mä olisin laittanut suosikkilistalle sen söpön kuvan, missä istut jonkun tosihottisblonditytön vieressä sängyllä, kun joku heebo katsoo teitä sen näköisenä kuin kaipaisi juotavaa, mutta semmosta listaa ei adblockissa ole. Mutta toi sun avatar on ihan jees, ei ole estossa. :)

e.
nypari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nypari »

Toissapäivänä kaikki alkoi. Se oli aluksi ihan viatonta yhteistyötä. Jostain vuorten takaa tuli kuitenkin ukkospilvi ja mun yläetuhampaat päättivät ruoan syömisen sijasta syödä palan alahuuleni sisäpintaa. Silloin kerran, eilen kaksi kertaa, tänään tähän mennessä kaksi kertaa - ja aina ruokailun yhteydessä. Ja joka kerta seurannut verenvuoto, joka luonnollisesti torpedoi lopun ruokailun. En voi kuin toivoa, että yhteistyö palaisi uomiinsa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarjottiin jotain ihme työsopparia, jossa sekaisin keikka-,tunti- ja tiesmitä palkkioita. Pikaisella laskennalla ansiot tippuisi tuolla reilusti.

Kai se on pistettävä CV kuntoon ja alettava häntä koipien parissa tekemään paluuta ohjelmistoalalle vaikkei juurikaan koko kakka nappaa.

Tarttis semmoisen suuren lottovoiton, jotta voisi lähteä yliopistoon lukemaan sosiologiaa ja tehdä kirjan kityn sosiopoliittisista vaikutuksista runkkarin elämään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Joo, vituttaa. Ei yksittäistä syytä.
sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Yksineläminen on halpaa hubaa, joka muistuttaa aina näin tilipäivisin.

Paipai 1600 euroa... :(
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sinkkumatti kirjoitti:Yksineläminen on halpaa hubaa, joka muistuttaa aina näin tilipäivisin.

Paipai 1600 euroa... :(
Mihin sä semmosen summan tarviit?
Ei mekään makseta lainoineen, sähkölaskuineen päivineen sadasta neliöstä noin paljoa.
MarthaFocker

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Nokian paskapuhelin tallentaa numeron puhelimen muistiin kysymättä multa haluanko sen sim-kortille vain puhelimeen.
Vittu kun vituttaa.
Eiks mun pitäisi olla sen puhelimen herra eikä toisin päin.
Vartokaa vaan. Tämä on salaliitto. Nokia alistaa pian teidät kaikki ja lapsenne syntyvät jo talutusvaljaat päällä.

edit: no ei ole iso homma ei, mutta kyllä se silti vituttaa.
Tollanen pieni kapula pompottaa mua ihan miten päin vaan.
Ja mikä vittumaisinta. Jos heitän sen parvekkeelta lumihankeen, niin
saan itse kärsiä siitä uuden puhelimen hinnan ja vaivan uuden hankkimisesta.
Kaikki toivo on nyt menetetty.
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 21.03.2006 18:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:Nokian paskapuhelin tallentaa numeron puhelimen muistiin kysymättä multa haluanko sen sim-kortille vain puhelimeen.
Vittu kun vituttaa.
Eiks mun pitäisi olla sen puhelimen herra eikä toisin päin.
Vartokaa vaan. Tämä on salaliitto. Nokia alistaa pian teidät kaikki ja lapsenne syntyvät jo talutusvaljaat päällä.
Mun puhelin ilmoittelee jatkuvasti, että kellonaika ja päivämäärä tallennettu tjtn. WTF???
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Disketit. Joo, ne on wanhoja, eikä niitä enää kukaan käytä tiedonsiirtoon.. paitsi minä!

Pahvinkeräys. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa taitella ne laatikot auki, häh? Kauhealla vaivalla taittelin ja järjestelin kaikki, ja sitten vammaset menee ja survoo sinne kokonaisia laatikoita miten sattuu. Nänänänänänänäää...
Rotan aivot valtasivat pääni.
sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti:Mihin sä semmosen summan tarviit? .
JetSet-elämä maksaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Disketit. Joo, ne on wanhoja, eikä niitä enää kukaan käytä tiedonsiirtoon.. paitsi minä!
Osta se usbtikkunen, hönöpetteri.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
MarthaFocker

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ann kirjoitti:Disketit. Joo, ne on wanhoja, eikä niitä enää kukaan käytä tiedonsiirtoon.. paitsi minä!
Hei kelaa elämää beibi. Osta muistitikku.

Niin ja vitutus muistitkusta: Jos sen kiskaisee huolettomasti irti mac-koneesta, niin tiedostot tikulla on tuusan paskana.

Mutta pc-käyttäjälle näppärä.
sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Mylwin kirjoitti:Osta se usbtikkunen, hönöpetteri.
tommonen

Kuva
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti: Osta se usbtikkunen, hönöpetteri.
Jos antaisit mulle tikkuas, niin ei tarttis korputella!
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Osta se usbtikkunen, hönöpetteri.
Jos antaisit mulle tikkuas, niin ei tarttis korputella!
Heiheihei, noista asioista puhutaan erotiikka-osiossa!
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Samalle päivälle tuli peltipoliisin ylinopeussakko 360 euroa ja AKEn ajoneuvoverolappu 120 euroa - ja jälkimmäisen olin jo maksanut vittu viime viikolla, se oli erääntynyt. Uudesta erästä piti tulla lappu näinä päivinä. Olihan tuo kuori tullut, avasin ja maksoin - enkä tyhmä tavannut lappua tarpeeksi tarkkaan. Tämä olikin karhu edellisestä erästä. Tänään menee verokausi poikki. Huomenna pitää lähteä ajamaan puoli Suomea ympäri työajoa ja AKEn tietokoneiden mukaan auto on vittu käyttökiellossa. Wuppi-witun-duu!!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

killkill kirjoitti:Huomenna pitää lähteä ajamaan puoli Suomea ympäri työajoa ja AKEn tietokoneiden mukaan auto on vittu käyttökiellossa. Wuppi-witun-duu!!!
Kuitti maksetusta verosta mukaan, sillä siitä selviää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Pahvinkeräys. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa taitella ne laatikot auki, häh? Kauhealla vaivalla taittelin ja järjestelin kaikki, ja sitten vammaset menee ja survoo sinne kokonaisia laatikoita miten sattuu. Nänänänänänänäää...
Tervetuloa kierrätysturhautuneiden kerhoon. Tanan vastuuttomat ihmisenkuvatukset, tekis mieli asentaa roskisvajaan valvontakamera ja käydä nuhtelemassa heitä henkilökohtaisesti. Nih.

Urbaani legenda Irlannista: kun jätemaksut nousivat ja roskien polttaminen takapihalla kiellettiin, irkut alkoivat heitellä roskasäkkejä minne sattuu. Yksi autoilija heitti roskasäkkinsä ikkunasta vauhdissa. Vaan perässä ajanut prätkäjätkä sai siitä kopin, ja hurautti tunkemaan säkin takaisin auton ikkunasta sisään. Härpiti hää.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ihmiset jotka eivät v*ttu osaa laittaa koreja kampin kkk-marketissa oikein.
Niitä on kahta (2) eri sorttia saatana ja ne eivät sovi sisäkkäin, paitsi survomalla ja sitähän ihmiset sitten toki harrastavat. Idiootit. Saatanan saatana.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin