Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

Täyttä betonia koko komeus ja tuuli kävi aivan vitusti... Ei oikein jaksanut olla... mäjes
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taas rintahauispelletreeni. Luulisi, että viikonlopun ankara ryyppääminen olisi vaikuttanut jotenkin negatiivisesti, mutta taisin joutua pistämään kaikkiin sarjoihin lisää painoa edelliskertoihin verrattuna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lämmittelynä hanskahippaa, osuman saanut tekee 5 etunojapunnerrusta hanskoja 4 kpl heiteltävinä. Venyttelyn jälkeen potkutekniikoita pareittain, seuraavaksi lyöntisarjoja, sitten lyöntisarjat yhdistettynä potkutekniikoihin, 3 x 3 min. sparrausta. Loppuun erilaisia vatsalihasliikkeitä n. 200 kpl.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tanssitunti, ja mikä parasta vielä ilmainen sellainen!
Pikku-Akka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Eilen kävelyä 4-5km ja tunti hikijumppaa tanssillisesti.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tunti uintia jälleen. Ensin vatuttiketuttihatuttipotutti kun niistä kolmesta jäljellä olevasta radastakin (puolet altaasta on käyttökelvoton väliseinän takia) yksi varattiin kilpaurheilijoille. Tuli kauhea ryysis niihin loppuratoihin eikä siellä mitenkään voinut uida omaan tahtiin. Uimalasitkin alkoivat reistailla, kun pisaroitumisen estoainen tuntuu kuluneen niistä jo pois.

Sitten ryysis pikkuhiljaa hälveni, ja lopussa oli kivaa kun pari sulokasta uimarikaunotarta piti minulle seuraa. Nam.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Pyörälenkki 9 km raskaimmalla vaihteella jatkuvasti polkien.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

En olekaan aikoihin osallistunut tähän!

Eilen discotanssia ja pilatesta, tänään olisi vuorossa jalkatreeni.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tunti sählyä. Sähly on kivaa!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyöräilyä ja soutua salilla. Pulssia nosti komeat urheilevat miehet. Kaksi kolmesta oli oikein pantavan näköisiä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Jalkatreeni salilla.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kuntonyrkkeilyä: Lämmittelynä vartalosparrausta. Tekniikkaa, 4 x 2 min. sparrausta, loppuun juoksua päästä päähän ja kymmenen lyönnin lyöntisarjoja ensin 10 kertaa sitten 9, 8, 7........1
sinkkumatti

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

1,5 tuntia lyönti ja potkutekniikoita pariharjoiteluna. Voi kilinkellit että on mahtava ja rankka laji. Mä oon ihan dead.
Jos ei potkunyrkkeilyssä sula ihra, niin ei sitten missään.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

sinkkumatti kirjoitti:Jos ei potkunyrkkeilyssä sula ihra, niin ei sitten missään.
Sulamisen lisäksi ihra myös tummuu potkunyrkkeilyssä. Ja eivätkö suomalaisnaiset tykkää tummista miehistä? Puujalka.

Tunti uitu. Periaate uida säännöllisesti pitää edelleen, mikä on ihan jees. Punnitsin itseni tällä kertaa ennen ja jälkeen uinnin ihan piruuttani, ja huomasin että olin uituani 10 grammaa kevyempi. En edelleenkään ollut laskenut altaaseen, joten se oli kai sitten elimistöstä poistunutta hikeä. Eikös läskikin muutu hiilidioksidiksi ja vedeksi palaessaan?

Joka tapauksessa tuntuu että olen saavuttanut jonkinasteisen lakipisteen. Kuntoni ei kohoa enää tätä korkeammaksi näillä urheilutavoilla. Lisäksi pelkkä uinti ja sähly eivät harjoita kroppani kaikkia lihaksia. Jos haluaisin kuntoutua enemmän ja/tai tulla skrodemmaksi, minun pitäisi urheilla ankarammin esim. salilla.

Mieleen nousee kauhukuvia siitä kuinka älyttömän paljon liikuntaa huippukuntoiset / huippuskrodet joutuvatkaan harrastamaan pelkästään ylläpitääkseen kuntooan / massaansa?! :shock: Tai no, yksilöllistähän se on, joillakin yksilöillä lihasmassaa kertyy helpommin kuin toisilla. Itse olen tämmöinen leptosomi joka joutuisi reenaamaan aika simonahomona jos sikaniskaksi mielisin.
Noriyumi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:[
Mieleen nousee kauhukuvia siitä kuinka älyttömän paljon liikuntaa huippukuntoiset / huippuskrodet joutuvatkaan harrastamaan pelkästään ylläpitääkseen kuntooan / massaansa?! :shock: Tai no, yksilöllistähän se on, joillakin yksilöillä lihasmassaa kertyy helpommin kuin toisilla. Itse olen tämmöinen leptosomi joka joutuisi reenaamaan aika simonahomona jos sikaniskaksi mielisin.
Öö, mutta kai vedät tarpeeksi protskuja jos hauista tahdot kasvattaa...?

Tuli vain mieleen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja BrianW »

AarneAnkka kirjoitti:

Mieleen nousee kauhukuvia siitä kuinka älyttömän paljon liikuntaa huippukuntoiset / huippuskrodet joutuvatkaan harrastamaan pelkästään ylläpitääkseen kuntooan / massaansa?! :shock: Tai no, yksilöllistähän se on, joillakin yksilöillä lihasmassaa kertyy helpommin kuin toisilla. Itse olen tämmöinen leptosomi joka joutuisi reenaamaan aika simonahomona jos sikaniskaksi mielisin.
Kolme kertaa viikossa max 45 min treeni riittää mainiosti kun tietää mitä tekee, treenaa tosissaan ja syö oikein. Kevyttä aerobista treeniä esim uintia sitten muutamana välipäivänä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Öö, mutta kai vedät tarpeeksi protskuja jos hauista tahdot kasvattaa...?
En. Mutta kai alkaisin vetää jos tahtoisin hauista kasvattaa. Tahdonko vaan vetää homman niin vakavaksi? Vakavasti, tosissaan treenaaminen on tylsää. Nyt uiminen on vielä hauskan rajoilla.
Turbohaltija

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Eilisestä juoksulenkistä jalat on vieläkin vähän jäykät. Siitä huolimatta aion mennä tänäkin iltana. Ajattelin tiedottaa näin etukäteen, koska kaikkia kuitenkin kiinnostaa.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

ää, kun sattuu nilkkaan kengän laitto :P

Löysästi kävin laskemassa, mutta ihan jees :)
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Krav magan eri tekniikoita. Niskalenkeistä ja kuristusotteista irtautumisia, maahan vienti tekniikoita hallintaotteiden kanssa, mattopainia toinen saa lyödä avokämmenillä vartaloon.
safi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja safi »

Spinni/coreyhdistelmä. Tehokasta todella vatsa/reisilihakset huutaa vieläkin armoa. Nuo myöhemmin illalla olevat tunnit on siitä ikäviä, ettei millään meinaa uni tulla simmuun ihmisten ajoissa. Rauhoittuminen ja palautuminen vie oman aikansa..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Noni. Hyvin mä vedän. Olin salilla yli tunnin. Semmosta koko kroppa kerralla -tyyppistä.. Kurkku ei tunnu kyllä vieläkään ihan omalta, mutta pakko oli päästä tekemään jotain. Kyllä kai se elämä tästä taas alkaa lutviutua. Ja ilmoittauduin hitto hölkkäkouluunkin! :shock: Minä, joka olen aina inhonnut juoksemista ja hengästymistä!! Vitsit mä kosketan mua.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

14 km pyöräilyä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Pilatesta ja vähän pyöräilyä tänään. Eilinen olkapää-hauis-vatsa-yläselkätreeni vissiin raportoimatta myös.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Pilatesta ja vähän pyöräilyä tänään. Eilinen olkapää-hauis-vatsa-yläselkätreeni vissiin raportoimatta myös.
Tuuksäkin hölkkäileen?? Tule!
Vastaa Viestiin