Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pikkuhiljaa rupean taas pääsemään siihen lopputulokseen, että kaikki eivät tykkää kaikesta ja sitä rataa. Kiitos siitä teille ja itselleni. Seuraavan kerran, kun päädyn intiimeihin tilanteisiin, kysyn karva-asiasta ja samalla hajuistakin, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Taidan myös kääntää katseeni vanhoihin gubbeihin, he ovat yleensä suvaitsevaisempia naisten karvojen ja hajujen suhteen. Eivät tosin kaikki, kuten sain taannoin huomata. Siis onko mitään munattomampaa ja kehittymättömämpää kuin 4-kymppinen mies, joka ei voi nuolla pillua kun siinä on vähän karvoja? No, saa sekin olla erilainen.

Mietin myös tätä hikiasiaa. Musta on ihanaa nuuhkia hyväntuoksuisen miehen kainaloa, kun siellä on päivän tuoksut. Siis miljoona kertaa ihanampaa kuin haistella jonkun suihkusaippuan tuoksua, vaikka ei sekään paha ole. Olenko syntynyt väärälle vuosituhannelle?
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

[dlkfaldghasdfl
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 3:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
sinkkumatti

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:. Olenko syntynyt väärälle vuosituhannelle?
Et, vaan vääräksi lajityypiksi. Sinun olisi pitänyt syntyä koiraksi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

lsdkghaälgh
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 3:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja HotPants »

sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:. Olenko syntynyt väärälle vuosituhannelle?
Et, vaan vääräksi lajityypiksi. Sinun olisi pitänyt syntyä koiraksi.
Ei, kun se on syntynyt .. mikskä sitä nyt sanotaan, kun on omia mieltymyksiä ja muuta outoa.. ybsilöks?
<3
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HotPants kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:. Olenko syntynyt väärälle vuosituhannelle?
Et, vaan vääräksi lajityypiksi. Sinun olisi pitänyt syntyä koiraksi.
Ei, kun se on syntynyt .. mikskä sitä nyt sanotaan, kun on omia mieltymyksiä ja muuta outoa.. ybsilöks?
Hehheh.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

hebuli kirjoitti:Myönnän etten ole edelleenkään sisäistänyt väitettä että useimmat täällä ehostavat ulkonäköään (lähinnä) itsensä takia, ei muiden. Meikkaisitko tai pukeutuisitko nätisti ollessasi yksin kesämökillä, tai ollessasi koko päivän yksin kotona neljän seinän sisällä? Toki tekisit näin, jos kerran teet sen lähinnä itseäsi miellyttääksesi? Kai haluat miellyttää itseäsi aina myös yksin ollessasi?
No siis, yleisesti arkipäivinä en edes meikkaa/pukeudu "nätisti". Ei minulla edes ole vaatekaapissa kauheasti "nättejä" vaatteita - valkkaan sieltä ne, jotka ensimmäiseksi käteen osuu, piste. Mitä hiusten laittamiseen tulee, harjaan ne, ja se on siinä. Eli arkiminäni on samanlainen niin kotona kuin ihmisten ilmoillakin - meikitön, tavalliset vaatteet päällä, hiukset ei sen kummemmin laitettuna. Samalla lailla olisin kesämökillä, koska minulla ei ole erikseen kotivaatteita, kouluvaatteita, kaupunkivaatteita ja mökkivaatteita.

Erikseen taas on juhlatilaisuudet, joihin laittaudun, koska kunnioitan tilaisuuksien luonnetta ja tilaisuuden järjestäjää. Silloinkaan en pynttäydy edes sitää vertaa, mitä keskivertonainen baariin. Baariin menen toisinaan jopa ilman meikkiä, mutta usein kevyesti meikattuna (suom. ripsiväriä). Tavallisissa vaatteissani. Mutta sehän olenkin minä vain...

Anteeksi offtopic.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Minä en edes halua sheivata, kun karvatupet tulehtuvat, ellei tee ihan mielettömiä toimenpiteitä sen jälkeen, joten senkään takia en halua.
Tuo on mulle ihan uusi juttu, en ole tällaista huomannutkaan. Ajavathan miehet partojaankin päivittäin ilman karvatuppiongelmia. Olen aina luullut että nimenomaan nuo vahaukset (= karvat revitään irti juurineen?) ovat niitä joista tulee ongelmia, esim. uusi hennompi karva ei kasvakaan enää ihosta ulos vaan kasvaa sisäänpäin ja aiheuttaa tulehduksen, jne.
Viimeksi muokannut hebuli, 21.03.2006 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:meikeistä ja muusta
Ei ole mitenkään off topic.

Mulle tuottaa suuria vaikeuksia käyttää esim. silmämeikkiä, koska ajattelen, että en halua markkinoida itsestäni jotain feikkikuvaa. Sitäpaitsi monet miehet ovat olleet ihan lääpällään kun olen meikannut ja kehuneet niin kauniiksi ja sitä tätä ja tota ja auta armias, kun olen pessyt meikkini pois, niin jotenkin tunnelma on lätistynyt. Siksikään en meikkaa silmiäni. Muuten kyllä, mutta niin että ero meikkaamattoman ja meikatun välillä ei ole kovin suuri. Huulipunaa ja kiiltoa kyllä rakastan, koska haluan yläpään huulteni muistuttavan alapään lerpakkeita.

Lisäksi rupean käyttäytymään meikattuna viileänä, kauniina naisena enkä pidä itsestäni sellaisena.
Kikkelis kokkelis.
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Bloom »

hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Minä en edes halua sheivata, kun karvatupet tulehtuvat, ellei tee ihan mielettömiä toimenpiteitä sen jälkeen, joten senkään takia en halua.
Tuo on mulle ihan uusi juttu, ei mulla ainakaan ole karvatuppien kanssa tullut ongelmia ajellessa. Ajavathan miehet partojaankin päivittäin ilman karvatuppiongelmia. Olen aina luullut että nimenomaan nuo vahaukset (= karvat revitään irti juurineen?) ovat niitä joista tulee ongelmia, esim. uusi hennompi karva ei kasvakaan enää ihosta ulos vaan kasvaa sisäänpäin ja aiheuttaa tulehduksen, jne.
Se että sulla ei ole tullut ongelmia, on sulle hienoa.

Parranajo ei ole rinnastettavissa intiimialueen ajelemiseen. Just believe me ja jos et, kysäise vaikkapa ihotautilääkäriltä tai kosmetologilta.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Clay »

HotPants kirjoitti:
Clay kirjoitti: Monilla naisilla on kyllä suorastaan otsaan kirjoitettu "römpsä" ..ei tarttee kurkkia.
Mitä se römpsä kertoo sitten?? Toi on nyt joku maaginen kyky joka sulla on, yliluonnollinen hirvee asia, joka pelottaa kityläisiä. Ellet sitten ole kuten Clark Kent. Sehän oli aika sexy.
Repeatex: mitä se kertoo..?
Römpsä on se kaikkein pahin ajelematon monen lapsen reväyttämä 'luonnontilainen' rehevöitynyt lietettä tihkuva jätteenpuhdistamolta haiseva naisen värkki, mikä alkaa navasta ja kukaan ei ole pystynyt selvittämään mihin se loppuu. Kielletään EU-direktiivillä luultavasti kymmenen vuoden kuluessa.

En paljasta kykyjeni salaisuuksia, mutta voin kertoa, että sulla ei lue römpsää otsassa, ihkux.
Nyt penikseni on fantastinen!
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Erittäin hyvä kysymys. Luulen sen johtuvan siitä, että pimppi ja sen paljastaminen ja tarjoaminen on kuitenkin aika herkkä hetki eikä sitä pimppiä nyt ihan kaikille näytetä. Sitten siihen liittyy se, että on aika kamalaa, jos jonkun mielestä pimppini on kamala ja kuvottava. Sehän on itse asiassa ihan hirveää.
No nyt päästään asian ytimeen. Erimielisyyttä tuntuu enää olevan siinä pitäisikö noinkin vähäpätöiselle asialle tehdä jotain, jos sen pelkää aiheuttavan negatiivisia reaktioita joissakin ihmisissä? Periaatekysymys?

Mutta todistettavasti sinulla kuitenkin on ollut miehiä joille luonnotilaisuus ei ole ongelma, joten mitäpä turhia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

aphaälhg
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 3:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
HellBell

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja HellBell »

ElanorRaven kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Etkö sinä kuitenkin tee muitakin asioita miehiä miellyttääksesi, esim. meikkaat, hajustat itseäsi, käyt kampaajalla, pukeudut nätisti, pidät itsesi suht timmissä kunnossa jne.? Miksi genitaalikarvoitus on näihin verrattuna pyhä asia?
Naiset - teettekö te nämä oikeasti miesten takia? Näkemyksiä?..
Ei. Jos tekisin, pitäisin koko ajan mielessä miten minun kannattaisi olla ja pukeutua ja niin poispäin, jotta parhaiten miellyttäisin miesväkeä. Niinhän en tee. Teen siten mikä tuntuu itseltä. Boheemilta. En osaa selittää tarkemmin. Tuntuu hyvältä.
Miehiä miellyyttäkseni minun kannattaisi toki olla kaikkea vähän ihqummin. Leikkavathan jotkut älypäät kissoiltakin kynnet, jotteivät ne olisi niin elukoita.
Yrittäkääs.. joo.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Clay »

Keikaus kirjoitti: Mulle tuottaa suuria vaikeuksia käyttää esim. silmämeikkiä, koska ajattelen, että en halua markkinoida itsestäni jotain feikkikuvaa. Sitäpaitsi monet miehet ovat olleet ihan lääpällään kun olen meikannut ja kehuneet niin kauniiksi ja sitä tätä ja tota ja auta armias, kun olen pessyt meikkini pois, niin jotenkin tunnelma on lätistynyt.
Mä en huomannut, että kukaan olis käyttäytynyt mitenkään poikkeavasti niinä kahtena kertana, kun silmäni ovat olleet meikatut - taitaa ne meikit vaikuttaa sinuun enemmän kuin ympäristöön :wink:
Nyt penikseni on fantastinen!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

aldhadshf
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 3:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Clay kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Mulle tuottaa suuria vaikeuksia käyttää esim. silmämeikkiä, koska ajattelen, että en halua markkinoida itsestäni jotain feikkikuvaa. Sitäpaitsi monet miehet ovat olleet ihan lääpällään kun olen meikannut ja kehuneet niin kauniiksi ja sitä tätä ja tota ja auta armias, kun olen pessyt meikkini pois, niin jotenkin tunnelma on lätistynyt.
Mä en huomannut, että kukaan olis käyttäytynyt mitenkään poikkeavasti niinä kahtena kertana, kun silmäni ovat olleet meikatut - taitaa ne meikit vaikuttaa sinuun enemmän kuin ympäristöön :wink:
Jos mä olisin ollut lähellä, olisit huomannut. Mun mielestä meikatut miehet voivat olla kovin hot.

Luulen, että tuo tunnelman lätistyminen on osaksi omaksi päässäni, mutta osaksi johtuu siitä, että ripseni ovat vaaleat ja pitkät. Ne kun meikkaa, näyttää ihan erilaiselta.
Kikkelis kokkelis.
safi

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja safi »

Itse asiaan minulla nyt ei oikestaan mitään sanottavaa, mutta näille herkkäihoisille (joihin myös itse kuulun). Suosittelen pimpsakarvojen (käy tietty muuhunkin karvoitukseen) siistimiseen Veetin ihokarvojenpoistovoidetta. Ei repimistä yms... Tököttiä vaan tarpeellisiin paikkoihin, odottelua 10min ja karvat irtoaa kevyellä rapsuttelulla ja pesulla. Jälki on todella siistiä, iho ei edes punoita käsittelyn jälkeen. Kannattaa koklata.
hebuli

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Bloom kirjoitti:Se että sulla ei ole tullut ongelmia, on sulle hienoa.
Miten te olette oikein yrittäneet ajella? Kuulen kertomuksia haavoista ja karvatuppien tulehtumisista, ja mistä vielä.

En jaksa käydä kosmetologilla ihan vain tuota yhtä asiaa kysymässä, joten voisitko briiffata ihan niinku silleen lyhyesti, miten esim. millin tai parin sängen leikkuu "intiimialueille" (mikä käytännössä tarkoittanee lähinnä alavatsan seutua pimpsan yläpuolella, sinnehän se pehko yleensä tuntuu kasvavan) aiheuttaa yllättäen ongelmaa karvatupelle? Ilmeisesti intiimialueeni ovat sitten todellakin valurautaa, kun ei ole edes empiiristä havaintoa tuollaisesta ongelmasta. Tai sitten sheivaan jotenkin ihan väärin.
Patz

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Patz »

hebuli kirjoitti:Tai sitten sheivaan jotenkin ihan väärin.
Tai sitten oikein. Ne karvatupethan saa toki ärtymään ajamalla ns. vastakarvaan. Kun taas liu´uttelee sitä terään karvojen kasvusuuntaan, ei ongelmia tule. Tai no, eipä ainakaan minun pöheikköön.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Böö.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 3:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Kid »

safi kirjoitti:Tököttiä vaan tarpeellisiin paikkoihin, odottelua 10min ja karvat irtoaa kevyellä rapsuttelulla ja pesulla. Jälki on todella siistiä, iho ei edes punoita käsittelyn jälkeen. Kannattaa koklata.
Toisille sopii, toisille ei. Multa ei karvat lähe millään aineella. Iho vaan tulehtuu... Kokeiltu säärille, kainaloille ja bikinirajoille. Ei veet auta ei.
Kid

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Kid »

Patz kirjoitti: Tai sitten oikein. Ne karvatupethan saa toki ärtymään ajamalla ns. vastakarvaan. Kun taas liu´uttelee sitä terään karvojen kasvusuuntaan, ei ongelmia tule. Tai no, eipä ainakaan minun pöheikköön.
Mut jos ei aja vastakarvaan ni jää pienenpieni sänki. Tuntuu silittäessä juuri vastakarvaan.
Ja varsinkin sheivauksen jälkeen seksi tuntuu todella epämiellyttävältä jos on se minisänki..siinä se raastinrauta efekti.
Patz

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kid kirjoitti:Mut jos ei aja vastakarvaan ni jää pienenpieni sänki. Tuntuu silittäessä juuri vastakarvaan.
Näinhän se tekee. Mutta jos kovin raskaalla kädellä ajaa vastakarvaa, jää siihen terään helposti vähän muutakin kun karva. Ja vinkki vitonen, jonka saatte ihan ilmaseks. Käyttäkää terävää terää, ne ei ole ikuisia...

tähän vois vaikka joku tulla kertomaan että osaanko vai enkö ;)
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Naisiin kohdistetut kauneus- ja karvattomuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Bloom »

hebuli kirjoitti:
Bloom kirjoitti:Se että sulla ei ole tullut ongelmia, on sulle hienoa.
Miten te olette oikein yrittäneet ajella? Kuulen kertomuksia haavoista ja karvatuppien tulehtumisista, ja mistä vielä.

En jaksa käydä kosmetologilla ihan vain tuota yhtä asiaa kysymässä, joten voisitko briiffata ihan niinku silleen lyhyesti, miten esim. millin tai parin sängen leikkuu "intiimialueille" (mikä käytännössä tarkoittanee lähinnä alavatsan seutua pimpsan yläpuolella, sinnehän se pehko yleensä tuntuu kasvavan) aiheuttaa yllättäen ongelmaa karvatupelle? Ilmeisesti intiimialueeni ovat sitten todellakin valurautaa, kun ei ole edes empiiristä havaintoa tuollaisesta ongelmasta. Tai sitten sheivaan jotenkin ihan väärin.
Karvatupet tulehtuvat siinä vaiheessa kun sänki alkaa kasvamaan. Tuntuu olevan varsin yleinen ongelma. Vaikka olisi ajellut vuosikaudet kainaloita ja säärikarvoja, intiimialueen kanssa homma ei vaan toimi.

Ihmiset ovat tässä suhteessa varsin erilaisia. Se, että oma ihosi ei reagoi, on varmasti helpotus. Ymmärrän, että toisten karvanpoisto-ongelmat tuntuvat tällöin vierailta.