Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Ihmiset jotka eivät v*ttu osaa laittaa koreja kampin kkk-marketissa oikein.
Niitä on kahta (2) eri sorttia saatana ja ne eivät sovi sisäkkäin, paitsi survomalla ja sitähän ihmiset sitten toki harrastavat. Idiootit. Saatanan saatana.
Aaahhahaa, näen sieluni silmin pikku-Myltsin repimässä koreja erilleen toisistaan jalkaa polkien. Hauskemman tästä jutusta tekee se, että luonnollisesti luulin sinun ensin tarkoittavan kaljakoreja :lol:
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vituttaa kaikki ja ei mikään. Ja vituttaa et mä oo soittanu suomisoffaan jo kahdesti sen jälkeen ku laiton rekliksen sinne. Vittu et ne homot ei ees vastannu et meili o tullu perille jne. Viimeks ku soitin ni tää urpo sano et asia ei kuulu mulle mut laitan tiedon eteenpäin. vittuvittuvittu. Mä haluan sieltä korvauksen.Nyt.
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Olo aika hyvÄ... sucks
Nowaysis

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kolmelta kauhulla odottamani tappo- ja päänkatkaisupalaveri, johon EI kuulu neukkarin pöytää, viinereitä, jakkupukuja eikä _the suitia_. Luvassa vittumaista vääntöä hopsista, eikä aihe vois vähempää kiinnostaa, jos jättäis kylmästi väliin? Mutq ei voi!1 Vittu!1
Tämän lisäksi mun opintotuki ei kulje vieläkään, this means :matsi: :9mm: :zap: :hood: :igor:

Viddu, jätän kaiken ja lähden Kaliforniaan s(m)urffiblomdiksi!1

Nyt pitää kyllä loggautua ulos, sillä kityily häiritsee mun irl-tavoittteita, eikä toisinpäin, kuten tavallista :roll:
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ottaa päähän se että oon kipeä, himassani on sotkuiset kaapit, vaatteita liikaa pyykkikorissa ja liian vähän kaapissa. AAARGH!!!!
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:Kuitti maksetusta verosta mukaan, sillä siitä selviää.
Itse asiassa AKE hoiti asian mallikkaasti, kirjasivat tuplaerän maksamattoman päälle ja homma toimii taas.

Toinen aihe:
Väsäsin tuossa viime vuonna paikalliselle suke-seuralle nettisivut talkootyönä. Ilmoitin ennen vuoden vaihdetta, että lopetan ylläpitopäivitysten tekemisen muiden projektien viedessä enemmän aikaani, joku teikäläinen varmaan jatkaa. Lupasin avittaa tarvittaessa.

No, nyt kaveri vinkkasi että "käypä katsomassa mitä siellä sivustolla on tapahtunut". Seuraajani oli tehnyt uuden sivun, teurastanut tyylitiedostot, koodi ei ollut validia, puolet kuvista - mm. navigaatio - oli kateissa, linkit eivät toimineet. Lähetin sähköpostiviestin jossa kerroin toimimattomuuksista, pistin mukaan virhelistan sekä lyhyen viestin että "nämä kannattaisi korjata". Vastaukseksi tulee "hanki selain joka toimii". Vittu, että sitten kiehahti.

Väänsin rautalangasta, että sinun oksennussivusi ei TODELLAKAAN TOIMI, korjaa ihmeessä. Vastaan tulee lisää vittuilua tyyliin "no olipa gurulle kova paikka, haista vee kun et enää meidän seuran sivuja tee, muille vain teet". Tässä vaiheessa olin valmis tuottamaan vakavia ruumiinvammoja.

Ei siinä mitään, jos ei osaa. Itsekin opin uutta joka päivä. Idioottimaisuutta on kuitenkin monenlaista. Pahinta sorttia taas edustaa sellainen joka ei osaa/tiedä yhtään mitään, luulee osaavansa/tietävänsä kaiken ja katsoo että hänellä on vara "rääpiä päätään" sellaiselle joka asiasta ihan aikuisten oikeasti tietäisi jotain.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Ei siinä mitään, jos ei osaa. Itsekin opin uutta joka päivä. Idioottimaisuutta on kuitenkin monenlaista. Pahinta sorttia taas edustaa sellainen joka ei osaa/tiedä yhtään mitään, luulee osaavansa/tietävänsä kaiken ja katsoo että hänellä on vara "rääpiä päätään" sellaiselle joka asiasta ihan aikuisten oikeasti tietäisi jotain.
Niinpä, niinpä. :roll: Kaikkein tehokkaimmin välttyy oppimasta koskaan tekemään mitään oikein, kun "tietää" olevansa teh Guru(tm), jolle ei todellakaan tartte kenenkään tulla mitään vitun palautetta antamaan. :doh:
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Spontaani tyrmistys iski. Olin aloittanut keskusteluketjun eräällä keskustelualueella, ja se oli vain salaperäisesti kadonnut ilman mitään ilmoitusta. Siinä ei tietääkseni ollut mitään sääntöjen vastaista, paitsi että se ehkä oli väärällä osastolla (olin asiasta epävarma).

A) miksei ylipitäjä ilmoittanut mistä kiikastaa? B) miksei hän vain siirtänyt ketjua oikealle osastolle? Näin vielä vaivaakin tekstin ja linkkien eteen, ja kaikki vaan katosi. Päh.
Turbohaltija

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Euroopan poliittiset järjestelmät vituttavat. Kaikkein eniten niissä jurppii se, että niistä on kirjoitettu 900 sivua tekstiä, joka minun tulisi hallita lauantaihin mennessä. Sisäinen anarkistini nostaa päätään.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Helvetinperkeleen ajokeli aiheuttaa ylenmääräistä säätöä yhden tuttavan tapaamisessa, kun ei voi matkustaa auton "sikaosastossa". :maanantai:
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hiekoitussora on perseestä. :perse:
Juuttuu kengänpohjiin, pölisee pilaamaan ilmaa, nasahtelee eHanasti auton tuulilasiin ja maalipintaan eikä edes estä liukastumisia p*skan vertaa.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

No se saatanan suomisoffa. Nyt lähti pahaa palautetta ja mä perun koko saatanan sänkykaupan. Johan on markkinat kun ei lafkasta kuulu mitään, vaan joutuu ite soitteleen perään.
Nighthawk..oikeessa olit.

Edit. Ahahahahaaa. 3 tuntia siitä ku laitoin meiliä että perutaan kauppa, tuli soitto. Yrittävät vieläki tyrkyttää uutta sänkyä. En huoli! Tää haluu rahat takas :twisted:
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ny vituttaa vaan ihan kaikki :tiistai:
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kid kirjoitti: Edit. Ahahahahaaa. 3 tuntia siitä ku laitoin meiliä että perutaan kauppa, tuli soitto. Yrittävät vieläki tyrkyttää uutta sänkyä. En huoli! Tää haluu rahat takas :twisted:
Voihan vittujen vittu. Tiistaina soittivat ja änkyttivät että saatais kolmas kappale samaa sänkyä. Pysyin tiukkana ja sanoin että halutaan rahat takas. Juippi sanoo että joku toinen soittaa saman päivän aikana, eli tiistaina. Eivät soittaneet.
Soitin tänään perään...ja joku kuulemma soittaa takas. ARGH!!!
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kid kirjoitti:
Kid kirjoitti: Edit. Ahahahahaaa. 3 tuntia siitä ku laitoin meiliä että perutaan kauppa, tuli soitto. Yrittävät vieläki tyrkyttää uutta sänkyä. En huoli! Tää haluu rahat takas :twisted:
Voihan vittujen vittu. Tiistaina soittivat ja änkyttivät että saatais kolmas kappale samaa sänkyä. Pysyin tiukkana ja sanoin että halutaan rahat takas. Juippi sanoo että joku toinen soittaa saman päivän aikana, eli tiistaina. Eivät soittaneet.
Soitin tänään perään...ja joku kuulemma soittaa takas. ARGH!!!
Soittoa kuluttaja-asiamiehelle ja nopsasti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kid kirjoitti:Voihan vittujen vittu. Tiistaina soittivat ja änkyttivät että saatais kolmas kappale samaa sänkyä. Pysyin tiukkana ja sanoin että halutaan rahat takas. Juippi sanoo että joku toinen soittaa saman päivän aikana, eli tiistaina. Eivät soittaneet.
Soitin tänään perään...ja joku kuulemma soittaa takas. ARGH!!!
Kuluttajaneuvonta 7312 2230. Soitat sinne ja sitten uhkailet Suomi Soffaa.
Ihan selvästi yrittävät väsyttää sua pitämään sängyn tai ainakin huolimaan uuden tilalle, mikä on heille edullisin vaihtoehto.
Viimeksi muokannut Lolita, 30.03.2006 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kid kirjoitti:Suomi Soffa
Niillä ei toimi YHTÄÄN MIKÄÄN...
Ikinä en euroakaan enää ko. firmaan kanna!!
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lolita kirjoitti: Kuluttajaneuvonta 7312 2230. Soitat sinne ja sitten uhkailet Finn Soffaa.
Ihan selvästi yrittävät väsyttää sua pitämään sängyn tai ainakin huolimaan uuden tilalle, mikä on heille edullisin vaihtoehto.
Mitä kauemmin ne vitkuttelee, sitä enemmän tuun vaatimaan korvauksia. Näkisittepä mun työkaverien ilmeet..Ikinä oo kuulleet mun puhuvan näin tiukkaan ja vihaseen sävyyn kenellekkään. Pelästyivät raukat :shock:
Nighthawk

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kid kirjoitti:
Voihan vittujen vittu. Tiistaina soittivat ja änkyttivät että saatais kolmas kappale samaa sänkyä. Pysyin tiukkana ja sanoin että halutaan rahat takas. Juippi sanoo että joku toinen soittaa saman päivän aikana, eli tiistaina. Eivät soittaneet.
Soitin tänään perään...ja joku kuulemma soittaa takas. ARGH!!!
Sympatiat puolellasi. Pysy kovana ja uhkaile kuluttaja-asiamiehellä heitä, tuo yleensä auttaa paskafirmoihin. Itse ostin hankalia tapauksia silmällä pitäen muutama kuukausi sitten puhelimen, jossa pystyi tarvittaessa (eli juuri tällaisissa tapauksissa) äänittämään puhelut.. Mutta joo, hemmetti soikoon hävitin sen gsmin kaksi viikkoa oston jälkeen.

Edit: Näköjään muut ehtivät sanoa saman mitä minä.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Missä se -ei vitutusketju oli? Eli rahat saadaan takas, kuljetusmaksua myöten ja ens ti nukutaankin sitten lattialla :P Ainakin hetken...
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kurkku on ihan prkln kipee koko ajan. :(
[edit]niin ja olis pakoittava tarve saada kauheasti kaikkea tehdyksi kun nyt kerran olis aikaa, mutta kun on niin paska olo ettei kykene. :tiistai:
Mä en osaa sairastaa, tulee heti huono omatunto. :| [/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 30.03.2006 18:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Järjestelykyvyn puute ja pakottava tarve hösätä. Helevetti, olen ihan perusakka, rasittava ja avuton. Saatana ku vituttaa!!

Pitäisi opetella ihmisten tavoille.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Mulli75

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vittu että ärsyttää joka vuosi samoista asioista. Lähetetään kutsu, pidetään palaveri isommalla joukolla, tehdään ohjeet, muistiot jne. Tumpelot sitten unohtavat, eivät muista/uskalla kysyä. Heidän itsekin pitää tehdä asialle jotain ja tajuta ei kaikki tule automaattisesti ja ilmaiseksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vitun vittu. Voitte kaikki saatana haistaa paskan vittu. perkele.
pitäis se jo oppia että mun elämään tarvii mitään onnistumisia odottaa, varsinkaan rahallisia.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Nighthawk

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

fysiikka = helvetti, ainakin nyt tuntuu siltä. En osaa hahmottaa yhtä juttua sitten millään.. :evil:
Vastaa Viestiin