Epätoivoiset miehet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Turbohaltija

Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tässä joku aika sitten menin Suomi24:n seksichattiin nickillä "Himoisa Pimpsa" ja kesti noin minuutin kun sain ainakin 20 vonkauspyyntöä kaiken maailman karjuilta. Oikeesti, miten epätoivoinen mies voi olla?
Tix

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Tix »

No aika epätoivoinen jos hakee deittipalstalta pippeliä naiseksi tekeytyneenä 8) Tosin oot aika söötti sen peruukin kanssa...
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Turbohaltija kirjoitti:Tässä joku aika sitten menin Suomi24:n seksichattiin nickillä "Himoisa Pimpsa" ja kesti noin minuutin kun sain ainakin 20 vonkauspyyntöä kaiken maailman karjuilta. Oikeesti, miten epätoivoinen mies voi olla?
Mä oon ollut joskus töissä HimokasPillu_69 ja noin 10 sekunnissa on tullut toi 20 vonkausta :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Tuohipää

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

Pipsalla on vientiä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

No saatana. Vasta nyt tajusin kuka tuo on.
Me ei olla väleissä, mutta viime kuussa on the Rocksissa tuo kouri mun persettä ja minä yritin tunkea sormen sen tuhkaluukkuun. Homo se on, uskokaa jo.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja aasi »

Gattaca kirjoitti:No saatana. Vasta nyt tajusin kuka tuo on.
Me ei olla väleissä, mutta viime kuussa on the Rocksissa tuo kouri mun persettä ja minä yritin tunkea sormen sen tuhkaluukkuun. Homo se on, uskokaa jo.
Mitähän te oikein tekisitte jos olisitte väleissä?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kun oltiin vielä väleissä, imettiin toistemme sormia ja hih.. painittiin.
Turbohaltija

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Joskus oon baarissa miettinyt, että miten noi kaikki muut äijät sais pois pelistä... Naisia on kiva katsella, mutta ne apinat häiritsee!!! :igor:
Kittys

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Niskalaukaus. Mitä sitä muuta tarviii?
Quarter

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Quarter »

:tymä: Sitten voikin pohtia, että kumpi on naurettavampi/säälittävämpi... ne miehet/pojat jotka etsivät seuraa internetin välityksellä vai ne miehet joilla ei ole muuta tekemistä kun mennä chattiin em. nimimerkeillä naruttamaan muita miehiä kun he ovat niin säälittäviä... :nuts:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aihetta sivuten kopypastaan itseäni toisaalta.

Just eilen illalla minulle valkeni tärkeä juttu. Että jospas baareista ym. seuraa löytävät ihan oikeasti ovat samalla aaltopituudella siellä tapaamiensa ihmisten kanssa ja siksi juttu sujuu? Ihmiset on niin ihQja ja niinpoispäin.

Minä taas en kiinnostu kenestä vaan hyvännäköisestäkään, ja jututtaminen olisi minulle teennäistä pillunvonkuuta. Lakkaan siis vääntämästä väkisin ja kyllä, olen siitä ylpeä.

Sama netin kanssa. En enää meilaa kenellekään, josta en oikeasti kiinnostu pillun lisäksi. Siis en meilaa kenellekään.
Turbohaltija

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

QuarterDot kirjoitti::tymä: Sitten voikin pohtia, että kumpi on naurettavampi/säälittävämpi... ne miehet/pojat jotka etsivät seuraa internetin välityksellä vai ne miehet joilla ei ole muuta tekemistä kun mennä chattiin em. nimimerkeillä naruttamaan muita miehiä kun he ovat niin säälittäviä... :nuts:
Aah, sorry... en tiennyt että sä olit yksi niistä jotka mua vonkas.... :D
SingleMalt

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Turbohaltija kirjoitti: Oikeesti, miten epätoivoinen mies voi olla?
Miten niin epätoivoinen, terveitä miehiä kaikki.

Sillonhan vasta asiat on miehellä huonolla mallilla, jos ei majava enää kiinnosta.

Aina kannattaa pyytää, sillä koskaan ei tiedä, jos vaikka sais.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Think »

RAM13 kirjoitti: Mä oon ollut joskus töissä HimokasPillu_69 ja noin 10 sekunnissa on tullut toi 20 vonkausta :wink:
Oletkos koskaan kokeillut tuota samaa jossain nettifoorumissa?
Ovela kuin orgasmi
Quarter

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Turbohaltija kirjoitti:Aah, sorry... en tiennyt että sä olit yksi niistä jotka mua vonkas.... :D
Ihanaa kun olet niin ennalta-arvattava vastauksissasi..
Puolustan vain tätä toista puolta. Toki osa on tissejä tuijottavia kuolaavia idiootteja mutta joukossa saattaa olla myös miehiä/poikia jotka ovat ujoja ja joille livenä juttelu on oikeasti kynnys. Kasvottomana netissä on helpompi tutustua. Ja joo onhan siinä ero meneekö nickillä "pillu märkänä" vai "Jenni82" mutta ymmärtänet pointtini?
Koko nimimerkeillä pelleily kuuluu peruskouluikäisten poikien "hihi, pippeli, hihi" sarjaan.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Think kirjoitti:
RAM13 kirjoitti: Mä oon ollut joskus töissä HimokasPillu_69 ja noin 10 sekunnissa on tullut toi 20 vonkausta :wink:
Oletkos koskaan kokeillut tuota samaa jossain nettifoorumissa?

En. joskus iltavuorossa ruokatauolla kiusaan jippiin sätissä vain :wink:

hurjat 2 kertaa olen sen tehnyt
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Turbohaltija

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

QuarterDot kirjoitti: peruskouluikäisten poikien "hihi, pippeli, hihi" sarjaan.
Hihi! Hihi! Pippeli! Hihi! :lol:

Joo, mutta jos nyt on pakko jotain vakavaa ja mukamas aikuista yrittää tähän ängätä, niin olen miettinyt aika paljon, että mikä siinä naisessa on niin ihmeellistä, että sen perään pitää epätoivoisesti huohottaa. Ja olen tullut lopputulokseen, että ei mikään, valitettavasti. Toisaalta lienen sillä onnellisemmalla puolella (?) suomalaisia miehiä, joka on jo saanut enemmän kuin keskivertoihminen saa elämänsä aikana (en muista tarkkaa lukua, mutta keskimäärin suomalaisella ehtii olla alle kymmenen partneria elämänsä aikana). Kaikesta tästä olen kostunut sen, että mua ei kiinnosta koko saaminen. Se on ihan kuin jokin vitsi; että on pakonomainen tarve "saada". Ja ehkä vähän irvailen niille, jotka otsa kurtussa yrittävät "saada". Ymmärrän kyllä, että moni on epätoivoinen ja yksinäinen, olen itsekin joskus kokenut niitä tunteita. Ja välillä se hulluus kummittelee vielä munkin päässä; että pitäis muka "saada". Mutta en jaksa uskoa siihen... ei se ole mulle mikään unelma, eikä se tunnu miltään, vaikka "saiskin". Mun unelma on toisaalla ja paljon enemmässä kuin "saamisessa".

Tästä huolimatta, toivon että kaikki meistä saisivat pikaisesti mahtavia orgasmeja mukavien ihmisten kanssa! :wink:
AarneAnkka

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ihmettelen edelleen mikä oikein oli pointtina tässä ketjussa? Oliko sinulla, Turbohaltija, oikeasti mitään sanottavaa vai oliko tarkoitus vain helistä?

Riippumatta sillä olenko itse saanut kuinka paljon, tahi ovatko unelmani saamisessa vaiko jossain elämää suuremmassa, minua ottaa aivoon tuollainen tyhjänpäiväinen kuittailu ja toisten yläpuolelle asettuminen.
:igor:
Turbohaltija

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

AarneAnkka kirjoitti:Ihmettelen edelleen mikä oikein oli pointtina tässä ketjussa? Oliko sinulla, Turbohaltija, oikeasti mitään sanottavaa vai oliko tarkoitus vain helistä?

Riippumatta sillä olenko itse saanut kuinka paljon, tahi ovatko unelmani saamisessa vaiko jossain elämää suuremmassa, minua ottaa aivoon tuollainen tyhjänpäiväinen kuittailu ja toisten yläpuolelle asettuminen.
:igor:
Minun mielestäni syyllistyt, Aarne, nyt itse mainitsemaasi tyhjänpäiväiseen kuittailuun ja ylimielisyyteen. Mutta vastataan tuohon ensimmäiseen, melkein asialliseen kysymykseesi. Tarkoitukseni oli ihmetellä miehisen epätoivon olemusta. Käyttämäni esimerkki oli tietenkin typerähkö ja provosoiva, mutta voihan sitä miettiä vakavamminkin esim. tapaa, jolla yöelämä pyörii. Nehän ovat naisten markkinat, joilla miehet kilpailevat keskenään naisten huomiosta. Kun olen itse tällainen vähän hiljaisempi luonne, jään usein tarkkailijan asemaan ja jotain epätoivoista siinä kyllä monesti näyttää olevan miesten osalta. Pitää juoda ja yrittää tanssia, vaikka kumpikaan ei näytä luontevalta eikä tuota tulosta. Lieneekö edes nautittavaa niille miehille itselleen. Ja kaikki vain sen takia, että löytyisi nainen. Saatan toki olla väärässäkin ja voihan olla, että monet oikeasti nauttivat baarielämästä. Itse en siellä viihdy enkä jaksa kilpailla naisten huomiosta humaltuneessa mekkalassa - nyt tietenkin asetun taas jonkun mielestä yläpuolelle, joopa joo - , mutta tunnistan kyllä tiettyä epätoivoa itsessänikin. Jos vaikutan nauravan muille, niin mukana on aina myös itseironiaa.
Edith

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nojaa, ei se baarielämä joka naisellekaan nyt niin vain mene, että valitsee vain. Enkä edes usko, että minä olen ainoa poikkeus tai maailman kaikkeuden ehdottomasti ei-pantavin nainen.

..tu tulis ne miehet joskus munkin luokse. Että mä voisin käskeä niitä menemään pois.
Turbohaltija

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti:No saatana. Vasta nyt tajusin kuka tuo on.
Me ei olla väleissä, mutta viime kuussa on the Rocksissa tuo kouri mun persettä ja minä yritin tunkea sormen sen tuhkaluukkuun. Homo se on, uskokaa jo.
Tuota tuota... mulla ei ole kyllä mitään muistikuvaa tuollaisesta. Mitä väleihin tulee, minulla ei ole mitään sinua vastaan. Voisit vain ehkä olla vähän sosiaalisempi, mutta niinpä kai voisin itsekin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

QuarterDot kirjoitti: Sitten voikin pohtia, että kumpi on naurettavampi/säälittävämpi... ne miehet/pojat jotka etsivät seuraa internetin välityksellä vai ne miehet joilla ei ole muuta tekemistä kun mennä chattiin em. nimimerkeillä naruttamaan muita miehiä kun he ovat niin säälittäviä...
Tosiasiassa kaikki chätissä ovat miehiä ja tietävät toistenkin olevan. Sitä se piilohomous teettää.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Turbohaltija kirjoitti:Tuota tuota... mulla ei ole kyllä mitään muistikuvaa tuollaisesta. Mitä väleihin tulee, minulla ei ole mitään sinua vastaan. Voisit vain ehkä olla vähän sosiaalisempi, mutta niinpä kai voisin itsekin.
Jo vain tarrasit mun hanuriin kiinni ja mun sormi haisee vieläkin peppureiältäsi. Peace bro, vaikka nimenomaan "sosiaalisuutesi" on rasittavin ominaisuutesi. Minä vihaan kaikkia ja minähän sanoin, että miittiin tuloni olisi katastrofi! :lol:

Asiaan... baarielämä tympii, mutta senhän olen sanonut ennenkin. Lisäksi alan olla baaripissisten ISÄN ikäinen ja näköinen *puistatus* Ja toistan itseäni, että saattaa tosiaan olla että baarista parittelukumppanin löytävät ovat aidosti kiinnostuneita toisista ihmisistä siellä. Minä en ole, en osaa enkä enää haluakaan feikata. Epätoivoakin näkyy.. kerran Zetorissa joku äijä kysyi KAIKILTA naisilta "haluatko seuraa".. kai hänkin lopulta onnistui.

Kerran joku jätkä lassytti lihavalle naiselle: "näin sinut kaukaa ja huomasin heti miten kaunis ja seksikäs ja fiksun näköinen olet. Ehdottomasti paras nainen täällä". Meni juopuneeseen akkaan täysillä.

Minua tympii tuo valheellisuus ja raadollisuus.
Minähän en saa muutenkaan, mutta vastedes en yritäkään panna kuin naista jota rakastaisin.. tai huoria. Huoran paneminenkin on puhtaampaa kuin tuo niljakas yrittäminen ja vonkuu paskapuheilla.

Edit:
Turbohaltija kirjoitti:[ tapaa, jolla yöelämä pyörii. Nehän ovat naisten markkinat, joilla miehet kilpailevat keskenään naisten huomiosta..
Tuosta on ollut puhetta 50-luvulla 60 -luvun alussa rankasti "bilettäneen" äiteeni kanssa. Äiteen mukaan ennen oli ihan toisinpäin. Iskumestoja eivät olleet baarit (oli pääasiassa vain hienoja ruokaravintoloita) vaan tanssiaiset. Ja silloin tanssittiin paritansseja niillä säännöin, että vain miehet hakivat naisia! Miehet ja naiset eivät edes seisoskellet sekaisin vaan salin eri puolilla!! Äiteeni mukaan siis naiset olivat täysin riippuvaisia miesten valinnoista, ja seinäkukkaseksi jäännin vaara oli suuri.

Tietty nainen päätti kenet "saatille" päästää, mutta jos se ihQuin mies ei edes tanssimaan pyytänyt, niin se siitä.

Ehdotan tuon käytännön palauttamista!!!
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja mölli »

SingleMalt kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: Oikeesti, miten epätoivoinen mies voi olla?
Miten niin epätoivoinen, terveitä miehiä kaikki.

Sillonhan vasta asiat on miehellä huonolla mallilla, jos ei majava enää kiinnosta.

Aina kannattaa pyytää, sillä koskaan ei tiedä, jos vaikka sais.

Hehe mua ei ole koskaan pahemmin kiinnostunut pimpin perässä juosta ja enkä ole koskaan edes kysynytkään sitä. Todennäköisesti saisin sitä kohtuu helpolla mutta jotenkin tuntuu että minunlainen saa sitä ainostaan suhteessa kun en ole seksikkään näköinen vaan iso nallekarhu.
Turbohaltija

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti:
Kerran joku jätkä lassytti lihavalle naiselle: "näin sinut kaukaa ja huomasin heti miten kaunis ja seksikäs ja fiksun näköinen olet. Ehdottomasti paras nainen täällä". Meni juopuneeseen akkaan täysillä.
!!
Tuohan kuulostaa aika hyvältä iskurepliikiltä, pitääkin muistaa! =P
Hmm... menin lauantaina, paremman tekemisen puutteessa - elämäni on todella surullista! - Zetoriin katsastamaan markkinoiden tarjontaa. Siinä seisoskellessani tanssilattian vieressä miehekkään jäykästi, yksi blondi alkoi tanssia ympärilläni. Ihmettelin, että mitähän tuokin meinaa. Säilytin hermoni ja pysyttelin kovana; ajattelin että kaipa se menee pois siitä kohta. Ja niin se menikin, paitsi että tuli takaisin monta kertaa illan aikana ja aina siihen minun luokseni. Samaan aikaan joku aika selväpäisen ja terävän näköinen nuori heppu alkoi iskeä sitä. Se yritti useamman kerran, mutta nainen ei tuntunut lämpenevän. Yhden kerran katsoin sitä tyyppiä suoraan silmiin, kun se lähti taas tulemaan naisen kimppuun ja meno pysähtyi kuin seinään. Tämän laskenkin illan suurimmaksi saavutuksekseni, sillä käytyäni tanssilattialla pyörittämässä persettä - siellä kaksi naista kiinnostui minusta: toinen oli kaatokännissä ja toinen näytti mukavalta, joten pelästyin - totesin, että promilleja on ihan tarpeeksi ja poistuin urhoollisesti takavasemmalle. Siveyteni säilyttäneenä :D
Vastaa Viestiin