PerwoPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti: Jaksuja!! <3
Kiits! Teille kans hauskoja juhlia ja sille pikkusiskoselle paljon onnea!
Kittys

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

rontti26 kirjoitti:
Niba kirjoitti: Mä luulen vaan että se on niin runsas, ettei olisi tulossa alas sun syliis, katon läpi? siitähän sä tykkäisit?
heh,oishan se ehanaa jos se tipahtais katon läpi mun sänkyyn missä mulla ois teltta pystyssä :P
Muista kumi!
Turbohaltija

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ihanaa, vihdoinkin olen innostunut tenttiluvusta! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan... Tiedossa siis intensiivisen pervo perjantai, joka kestänee pitkälle lauantain puolelle ja jatkuu hektisellä erällä heti aamutuimaan ennen kello yhdeksää ja niin sanottua totuuden hetkeä.
Patz

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hyvää päivää kuukunat!
Auttakaas naista mäessä. Mulla on ens viikolla viimeinen työpäivä tällä osastolla ja haluaisin tehdä jotain pieniä jäyniä lähtiessäni. Ei siis mitään ilkeää tuolien kastelua tai nastoja lattialla vaan jotain sellaisia hyväntahtoisia ja hauskoja kepposia. Ja mielellään vielä sellaisia jotka paljastuvat vasta hetken kuluttua eikä heti pomppaa silmille. Ideoita?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RolloTomasi kirjoitti:Jos ihmiselle lähettää meiliä ja pyytää häntä tekemään jotain (siis niinkuin kouluhommia, ei parisuhdehommia), niin onko mahdollista, että ihminen ei vastaa kahteen päivään (joka on pitkä aika koska on kiire), koska ei kehtaa sanoa ei? Jättää siis vastaamatta koska ei halua sanoa ei, vaikka vastaus olisikin ei.
Kyllä, valitettavasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kylläpäs tuli hyvä olo, kun täytti tulos- ja kehityskeskustelulomaketta ensi viikkoa varten ja sai kehua itseään niin paljon kuin sielu sietää. Haukuin kyllä samalla pomoa, mutta ei kai se haittaa niin paljoa, etten kehteisi palkankorotusta pyytää? Mä olen aivan loistava työntekijä!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Angita

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Kylläpäs taas uni maitto - kummaa kevätväsymystä mulla. Illalla pääsen juttelemaan naisten juttuja (=miehistä) tyttöjenillassa. Sinne pitäis leipoa pullia - kohta leviää ihana tuoksu ympäri taloa. Uuuh!
RolloTomasi

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti: Kyllä, valitettavasti.
Kiitos, tuo auttoi ja huojensi. Nyt voin alkaa etsiä jotakuta toista hommaan.
Exsat

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Patz kirjoitti: Ideoita?
Onko teillä optiset hiiret? Läpinäkyvää teippiä vähän hiirenpohjaan siihen valon kohtaan -> hiiri on kuollut, mutta mitään näkyvää syytä ei (ainakaan helposti) löydy.

No tän huomaa tietty heti kun seuraavan kerran istuu koneelle, mutta aika harmiton pila silti.
RolloTomasi

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti: Haukuin kyllä samalla pomoa, mutta ei kai se haittaa niin paljoa, etten kehteisi palkankorotusta pyytää?
Jos se on hyvä pomo, niin se tykkää rehellisyydestä, ja jos se on huono, niin ei se palkankorotusta kuitenkaan olisi antanut. Eli siitä vaan ja onnea matkaan! :D
Feiz

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Patz kirjoitti:Hyvää päivää kuukunat!
Auttakaas naista mäessä. Mulla on ens viikolla viimeinen työpäivä tällä osastolla ja haluaisin tehdä jotain pieniä jäyniä lähtiessäni. Ei siis mitään ilkeää tuolien kastelua tai nastoja lattialla vaan jotain sellaisia hyväntahtoisia ja hauskoja kepposia. Ja mielellään vielä sellaisia jotka paljastuvat vasta hetken kuluttua eikä heti pomppaa silmille. Ideoita?
ETsit sopivan tuuletusaukon mistä ilmaa kiertää koko toimistoon ja sen ritilän taakse tökkäät avonaisen maitopurkin. Mun mielestä se herättää hilpeyttä kun koko office haisee oksennukselle maanantaina.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Känkkäränkkäpäivä.

Hommasin ensimmäiset sakot itselleni yli kahteentoistavuoteen pysäköimällä "väärin" käräoikeuden eteen. Tekisi mieli lähettää tuplasti sakkolapunsuuruinen lasku puljun nörtti-ihmisille kun eivät hoida asioitaan ajallaan.

Aamulla vielä ihmettelin kun vedin paitaa päälle kun kutitti niin saakutisti, no äsken asia selvisi: keskellä selkää kymmensenttinen haava poikittain. Ei mitään takua mistä tuommoinen on tullut, sänkykään ei ole verressä eikä löydy tällä kertaa yhtään teräasetta sieltä.

Lähden salille purkamaan pahaa mieltäni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen kadottanut kaksi kiloa painostani johonkin :cheer:
Ja vielä hillittömällä mässäilyllä! Tosin bileiden jälkeen olen syönyt ihan järkevästi ja jättänyt karkit, sipsit ja suolapähkinät pois. E-pilleritkin jäi pois, kun olin unohtanut ostaa niitä. Jos vielä kolmisen kiloa hukkaisi johonkin ennen kesää. Rupes tekemään mieli salille, kun näki nuo vaa'an lukemat.

Edit: mä en koskaan saa sanottua kaikkea kerralla :D
Voisi oikeasti mennäkin salille, kun työnteko ei oikein suju ja maistu ja en ole urheillut herran aikoihin millään tavalla. Näin se työpäivä sitten menee.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dodi, nyt on arkistoitu kolmen viikon tilaukset, tilattu lisää kansioita (kun kukaan muu ei osaa/viitsi) ja muutenkin töissä hjyvä olla :D Päätin etten tee tänään pitkää tai huomenna tule töihin olleskaan. Mun viikonloppu jatkuu tiistaihin asti joten ei ressiä vähään aikaa, eilenkin tuli siivoiltua ihan kohtuullisesti, tänään vois jatkaa sen siivoamisen loppuun niin tulis oikein kiva mieli.

Nyt sitten täytyy kehitellä jotain tekemistä viikonlopuksi, sporttailun vois huomenna aloittaa skouttaamalla Pirkkolan punttis&uinti-tarjonnan. Polvikaan ei ole enää niin paha kuin ennen, enää se naksuu&paukkuu 1-2 krt/pvä.

Aika kiva viilis, toivottavasti se ei mene mönkään autoverojupakan takia, kun menen tänään katastuskonttorille.
slam

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Vittan mikä uni. Heräsin siis äskön ja unessa ajelin pyörällä tavallisessa kaupassa pitkän aikaa ja pissis lauma istui tyhjien leipäkorien päällä nauroi minulle.

Vetelin monta kertaa manuaalilla eli polkematta takapyörän varassa heiluriovista ulos kaupasta ja hain fiilistä korkeampiin hyppyihin. Tempaisin side hopilla sellaisen normin kauppatelineen päälle ja sieltä hypyllä korkeamman vihannekojun päälle ja sitten välikön ylitse seuraavalle + sieltä pois.

Sen jälkeen hyppäsin pissisten viereen bunny hopilla ja kävin vastailemassa niiden mölinöihin. Sen jälkeen riuhtasin pihalla muutaman manual setin ja lähdin siitä panelemaan keulimalla asfalttitietä ylöspäin välillä poljin seisten ja välillä polkematta. Sitten siihen ilmestyi yksi viime vuotinen oppilas koulusta ja se oli siinä jotakin naureskelemassa. Tie muuttui lopuksi metsäiseksi kivikoksi ja piti siirtyä kahdelle renkaalle.

joo kait se kesä on joskus tulossa.
slam

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

vois melki lähtiä mäjelle, mutta nilkka aivan persus. :draama: pipe saattaa tosin olla ajettu?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Jumalauta että viikot menee nopeasti. Eilen oli maanantai ja mä olin ihan tuskassa että miten sitä taas viikon jaksaa ja nyt onkin jo perjantai ja puolet työpäivästä hoidettu! Loistavaa!

Semmoinen asia ärsyttää kun puolitutut ihmiset mulle selittää juurta jaksaen henkilökohtaisia asioitaan. Siis tosi henkilökohtaisia. Semmoisia mitä ehkä itse kertoisin parhaille ystävilleni ihan jurrissa. Jumalauta, hävettää niiden puolesta ja tekee mieli sanoa että vittuako kuuluu mulle hä???? yh.

Nyt mä oon keksiny mimmonen tukka mulle tulee. Värjäysapua olisin houkutellut tänne lauantaiksi niin Exsatti näyttää olevan töihin menossa ja ia siellä hevonjeerassa. höh. pöh.

pitänee tästä pikkuhiljaa hammaslääkäriin suunnata sitten. Kohta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Runkkis

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

En taaskaan onnistunut saamaan unta vaan vilkuilin kelloa vielä viiden aikoihin. Mites nyt unirytmi on mennyt niin sekaisin? Äh, ei mulla ole mitään sanottavaa, vaikka se ei ole mitään uutta näissä viikonpäiväkeskusteluissa.

*tylsistyy*
Elukka

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Runkkis kirjoitti:Äh, ei mulla ole mitään sanottavaa, vaikka se ei ole mitään uutta näissä viikonpäiväkeskusteluissa.

*tylsistyy*
Hei, me ollaan samiksii!!!1!!1!111!!1½!

*tylsää möllötystä töissä* :|
swirl

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Iltapäivää! Kityn veto on niin suuri - tai sitten duunissa on niin prkleen tylsää - että päätin palata keskuuteenne. Joitakin teistä olen kaivannut.
bedlam

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Päivää. Väsyttänyt koko viikon ihan kauheasti ja väsyttää edelleen. Jos muutaman oluen tänään kittaisi jo hyvissä ajoin, niin voisi olettaa unenkin tulevan nopsaan.

Pitäis vissiin tuosta pumpusta käydä puhumassa lekurille joskus. Välillä alkaa jyskyttää ihan järkyttävää kyytiä ja varsinkin nukahtamisvaiheessa jättää välillä lyönnin väliin sillä seurauksella, että tuntuu jotta nyt lähtee henki, hyvästi maailma. Yritä siinä nyt sitten odotella unta, kun tietää että kohta taas säpsähtää.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Olen tässä pohdiskellut erästä asiaa aloitettuani pari viikkoa sitten pepputreenauksen. Tämä on eka kerta koskaan kun vaivaudun tekemään jotain pyllyni eteen, mutta se on luonnostaan tosi ihanan muotoinen ja itse asiassa vähän... hmm... "rasvoittunut". Mitähän sille käy kun tulokset alkaa näkyä? Lähteekö läski vai jääkö se hyllymään sellaisen paisuneen lihasmassan päälle?

Pelottaa!
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Angita

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

swirl kirjoitti:Iltapäivää! Kityn veto on niin suuri - tai sitten duunissa on niin prkleen tylsää - että päätin palata keskuuteenne. Joitakin teistä olen kaivannut.
Tervetuloa takaisin! :yo:
Kid

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:Iltapäivää! Kityn veto on niin suuri - tai sitten duunissa on niin prkleen tylsää - että päätin palata keskuuteenne. Joitakin teistä olen kaivannut.
Tervetuloa! Mulla ainakin oli sua ikävä :h:
bedlam

Re: PerwoPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

swirl kirjoitti:Iltapäivää! Kityn veto on niin suuri - tai sitten duunissa on niin prkleen tylsää - että päätin palata keskuuteenne. Joitakin teistä olen kaivannut.
Moromoro ja teretulemas!
Vastaa Viestiin