Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pssssst.... xxx:n kasvot näkyy yhdessä Niban kuvista ;)
Ehkei kyseinen henkilö tuosta niin välitä, mutta noin yleisesti ottaen tuollaiset tiedot kannattaisi välittää yksityisviestinä, jos sitenkään. Eiköhän jokainen laita itsestään galleriaan omakuvia, jos sellaisia haluaa esille. Sori että olen taas tiukkapipo.

Jaaha Keikaus menikin sanomaan saman itsekin. Kaikki eivät kuitenkaan ole samanlaisia linssiluteita ja galleriaprinssejä/-prinsessoja kuin toiset.
Juu, olen tiukkapipo. Jokainen joka laittaa jonkun tyypin kuvan julkisesti esille, voisi kysyä asianomaiselta siihen luvan. Ja saa tuon kuvan tuolta ottaa poiskin, ei haittaa yhtään.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hebuli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pssssst.... xxx:n kasvot näkyy yhdessä Niban kuvista ;)
Ehkei kyseinen henkilö tuosta niin välitä, mutta noin yleisesti ottaen tuollaiset tiedot kannattaisi välittää yksityisviestinä, jos sitenkään. Eiköhän jokainen laita itsestään galleriaan omakuvia, jos sellaisia haluaa esille. Sori että olen taas tiukkapipo.
Pöh sun kanssas.
Olisihan sen itsekin löytänyt sieltä :perse:

EDIT: Siinä kuvassa on muuten monia muitakin. Siinähän mietitte, kuka niistä on Keikku.
hebuli

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Pöh sun kanssas.
Olisihan sen itsekin löytänyt sieltä :perse:
Tästä päästään jälleen siihen aiempaan pikkujoulujen jälkeiseen keskusteluun siitä, mikä pitäisi olla politiikka tuollaisten (pien)ryhmäkuvien julkaisun suhteen ilman asianomaisten suostumusta (varsinkin gallerioihin joita kaikki pääsevät näkemään, mukaanlukien henkilöt jotka eivät ole olleet kyseisessä tilaisuudessa), ja tulisiko yksittäisten henkilöiden halua suojella yksityisyyttään kunnioittaa vai ei.
EDIT: Siinä kuvassa on muuten monia muitakin. Siinähän mietitte, kuka niistä on Keikku.
Kenellekään vähänkään aikaa palstaa lukeneille ei liene vaikea päätellä kuka, esim. jos hiustenväri ja muita yksilöllisiä seikkoja ulkonäössä on mainittu vaikka kuinka monessa otteessa.

Ihmettelen vaan kuinka vitun monta kertaa tämä sama keskustelu pitää käydä? Nimim. Tiukkapipo
ninnithequeen

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jep. Olisikohan tuo kuva siellä, ellei asianosaisilta olisi kysytty, saako sen laittaa?

Tosin en kyllä tiedä, sillä minulta ei ainakaan kysytty :think:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Jep. Olisikohan tuo kuva siellä, ellei asianosaisilta olisi kysytty, saako sen laittaa?

Tosin en kyllä tiedä, sillä minulta ei ainakaan kysytty :think:
Ei kysytty.. No voin laittaa postia Nipsukalle ja pyytää poistamaan.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kid »

Saako ilmottaa jos on bongannut Kityläisen telkkarista?
Huimaaaaah..
ninnithequeen

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Saako ilmottaa jos on bongannut Kityläisen telkkarista?
Huimaaaaah..
Missä missä millon???
rontti26

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Kid kirjoitti:Saako ilmottaa jos on bongannut Kityläisen telkkarista?
Huimaaaaah..
kukamikämissä?
Runkkis

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Itsekkin katsoin yhtä subin ohjelmaa ja luulin nähneeni yhden Kityläisen, mutta se taisikin olla vaan kovasti sen näköinen... "kuin kaksi marjaa"
Kid

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kid »

Runkkis kirjoitti:Itsekkin katsoin yhtä subin ohjelmaa ja luulin nähneeni yhden Kityläisen, mutta se taisikin olla vaan kovasti sen näköinen... "kuin kaksi marjaa"
Eilen? Ollaankohan me katottu samaa ohjelmaa?
huima

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja huima »

Runkkis kirjoitti:Itsekkin katsoin yhtä subin ohjelmaa ja luulin nähneeni yhden Kityläisen, mutta se taisikin olla vaan kovasti sen näköinen... "kuin kaksi marjaa"
Jep. Tuohon hommaan olen törmännyt usein. Onneksi ihmiset ovat oppineet, että kun näyttäisi siltä että huima olisi näkynyt, vilahtanut tai törttöillyt jossain - se on yleensä ollut se toinen kovasti saman näköinen duudsoni.

Ja mikäli se ei ole auttanut, seuraavat fraasit ovat yleensä tehonneet:

It wasn't me!

Se oli jo rikki kun saavuin.

Ei hätää, sinkkumatti maksaa.

Katsokaa, Matti Nykänen tulee tuolta!
Runkkis

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kid kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Itsekkin katsoin yhtä subin ohjelmaa ja luulin nähneeni yhden Kityläisen, mutta se taisikin olla vaan kovasti sen näköinen... "kuin kaksi marjaa"
Eilen? Ollaankohan me katottu samaa ohjelmaa?
Ei välttämättä. Henkilö, jota tarkoitin ei ollut Huima. (ellei sitä DNA:n Urho mainosta lasketa mukaan)
Kid

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kid »

Runkkis kirjoitti: Ei välttämättä. Henkilö, jota tarkoitin ei ollut Huima. (ellei sitä DNA:n Urho mainosta lasketa mukaan)
Ok.
Mut Huima sais tulla vastaileen et oonko mä oikeessa vai oonko mä oikeessa?!?!111
swirl

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mie bongasin SikaMikan Diablon keikalla pari viikkoa sitten. Ikävä kyllä ei ehditty pahemmin turisemaan, kun bändi juuri aloitteli.

Edit: Ai niin, samalla keikalla bongasin myös ketjun aloittajan.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Kid kirjoitti:Saako ilmottaa jos on bongannut Kityläisen telkkarista? Huimaaaaah..
Mä olin yhes subin ohjelmas ni luulin et huima oli se juontaja! Siks mul oli niit aika outoi flirtti-ilmeit. :-p

Ja sit kerran ku katoin Star Trekkii ni havahduin et häh, et onks toi Dumari niinku joku näyttelijäheebo vai!? En tiä oliko.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Kid

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lucky Luciano kirjoitti:
Kid kirjoitti:Saako ilmottaa jos on bongannut Kityläisen telkkarista? Huimaaaaah..
Mä olin yhes subin ohjelmas ni luulin et huima oli se juontaja! Siks mul oli niit aika outoi flirtti-ilmeit. :-p
No tämä Huima kenet näin, ei esiintynyt missään. Sai vaan flaijerin kauniiseeen kätöseensä rautatieasemalla.
Yönmustaritari

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Ainnnih.

Viime vkonlopun tapahtumat palautuvat mieleeni. Elppis tuli pilaamaan mun herutukset ja tsäännsit päästä pukille tms. niiden Turukkulaisten tsiksien kanssa tanssiravintola prahassa.
1108

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja 1108 »

swirl kirjoitti:Mie bongasin SikaMikan Diablon keikalla pari viikkoa sitten. Ikävä kyllä ei ehditty pahemmin turisemaan, kun bändi juuri aloitteli.

Edit: Ai niin, samalla keikalla bongasin myös ketjun aloittajan.
Oliko hyvä keikka?

T: ehken_paikalla_ollut_vaan_ei_kerro_oliko_vai_ei
swirl

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vaola kirjoitti:
Mä muuten luulen, että bongasin sut yhdestä chatista eilen illalla..?
Mie en kyllä ole mistään chatistä bongattavissa. En koskaan.

Snapa bongattu tänään postissa.
swirl

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja swirl »

1108 kirjoitti: Oliko hyvä keikka?
Oli :D
Noriyumi

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Jonkun verran on tullut bongattua kityläisiä:

Prahasta bongasin viimeksi Kidin ja Alben. Kid oli värjännyt lettinsä. Albe jutteli tohkeissaan jonkun kaverinsa kanssa. Viereisessä pyödässä arvailtiin mitä kannoin selässäni. Eräs jenkki tunnisti laukkuni muodosta laukun sisällön, ja oli tosi ylpeä siitä.

Sitten olen bongannut Melnaisin joskus 1½ vuotta sitten Kukontorilla hän ja kertoi olleensa juuri hävinnyt viinalakon ja ostavansa Tapiota kavereille. Minä harjoittelin korkkareilla kävelyä kaveri seuranani.

Sikamikaan törmäsin syksyllä Elielinaukiolla kun olin ollut Hulluilla Päivillä ostamassa lentolippua ja olin matkalla kotiin aamupalalle ja torkuille. Unelias aamuolemukseni ei ollut bileiden jäljiltä, vaan huonosti nukutun yön ja Stockan tunnelmajonotuksen tulosta. Palasin Stockalle 3 tunnin kuluttua kun vuoronumeroni vuoro koitti. Suupielet korvissa poistuin matka buukattuna vihdoin kotiin tutimaan.

Hämärään taisin törmätä viime syksynä Forumin DinSkossa, vai koskas se olikaan... Molemmat tietty etsimme kenkiä. En ostanut tuolloin mitään. Harvoin itse asiassa ostan.

**
Sitten Keskuskadun Iguanassa taisin jotain 2 vuotta sitten nähdä jonkun joka joskus oli ollut Flirttipuistossa, mutta en muista nimimerkkiä. Samaten joku Cityn deitti-ilmooni vastannut tuli samaan bussiin jotain 2 vuotta sitten. Kuvista tunnistin molemmat herrat. En mennyt juttelemaan. Miksi olisin?
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja mölli »

Taisin vähän aikaa sitten nähdän ninnin tai sitten en ainakin samaa näköä ja samanlainen lakki mitä noissa kuvissa.
Kingi I
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onks kukaan nähnyt mua?
Kikkelis kokkelis.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja mölli »

Keikaus kirjoitti:Onks kukaan nähnyt mua?
Näytä kuvas.
Kingi I
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hihhih.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin