TISSIT!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: TISSIT!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

LillyMunster kirjoitti:Lapsen ruokintaanhan ne on tarkoitettu.
Korjaan. Maitorauhaset on tarkoitettu lapsen ruokintaan. Tissit on tarkoitettu miesten hallitsemiseen.

Toisin ilmaistuna: Tisseissä olevan rasvakudoksen määrällä ei ole mitään korrelaatiota maitorauhasten maidontuotantoon.
AarneAnkka

Re: TISSIT!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Niba kirjoitti:Aarne kai tiesit että naisissakin on sellasia, joille toisen naisen TiZZiT voi olla oivia kohteita katselulle?
Unohdin. Vaikka viime esimerkistä oli kovin vähän aikaa. :doh:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TISSIT!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

AarneAnkka kirjoitti: Tissit on tarkoitettu miesten hallitsemiseen.
Pakko vähän :off: mutta menkööt kun aihetta sivuaa;

Töissä eräs vakioasiakas tuli pyytelemään minulta anteeksi, kun hänen on aivan pakko sanoa minulla typerä itsestäänselvyys, mutta että hän aikoo sanoa sen kuitenkin; "Minun on ihan pakko tunnustaa, että en voi olla ihailematta sinun pystyjä, kiinteitä... puskureitasi!"

Repesin aika totaalisesti mutta sain pidettyä naaman peruslukemilla: "Ai mistä ihmeestä sä tiesit, että ajan Opelilla?!?"

Ottaen huomioon tissini (jotka eivät tods ole pystyt eivätkä kiinteät) ja säkkiä muistuttavan työpaitani, on vain mietittävä, että mikä tämän miehen todellisuudessa pakotti tarjoamaan minulle tämän (virheellisen) tietoiskun rintavarustuksestani?
Onko kyseessä juuri tämä miesten tissien hallinnassa oleminen?

Eli siis jos näkee kohouman naisen rintapuolella, on pakko kuvitella, että siellä ne upeat puskurit on, ja on pakko alkaa tuijottamaan, kuolaamaan ja käyttäytymään kuten idiootti, ja vieläpä päästellä suustaan älyttömyyksiä minun työpaikallani?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill

Re: TISSIT!

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Eikös bändin imago ole aina ollut jokseenkin gay?
Ei kai? Ainakaan mun Lahjomaton Homosäteilytutkani [c] ei ole vinkaissut kertaakaan Rammrammia huudattaessani.
Feiz

Re: TISSIT!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Eikös bändin imago ole aina ollut jokseenkin gay?
Ei kai? Ainakaan mun Lahjomaton Homosäteilytutkani [c] ei ole vinkaissut kertaakaan Rammrammia huudattaessani.
Hä? EIkös jotkut niitten jäsenistä ole umpihomoja?
Itse olen ainakin siinä käsityksessä. Jostain muka vielä luinkin tuosta.
bedlam

Re: TISSIT!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Eikös bändin imago ole aina ollut jokseenkin gay?
Ei kai? Ainakaan mun Lahjomaton Homosäteilytutkani [c] ei ole vinkaissut kertaakaan Rammrammia huudattaessani.
Bändin jäsenet poseerasivat rasvattu yläkroppa paljaana useammalla sivulla niissä ainoissa levynkansissa, jotka heiltä olen nähnyt. Kyllä minulle melkoisen geimäiset fiilikset sen perusteella orkesterista jäi.
killkill

Re: TISSIT!

Viesti Kirjoittaja killkill »

No tämä levynkansipimento johtuu ihan vain siitä, etten ole ostanut kaupasta ensimmäistäkään heidän levyään. Läheskään aina vertaisverkkoalbumeissa ei ole kansia mukana. Voihan olla, että kyseessä on bändin sisäinen läppä, jolla halutaan ravistella kukkahattutätejä. Hyvää sahausta tuo on silti, homoa tai ei.
bedlam

Re: TISSIT!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:Voihan olla, että kyseessä on bändin sisäinen läppä, jolla halutaan ravistella kukkahattutätejä.
Toki huumorimielessä bändi aiheella pelleilee. Mutta pakko siinä jotain todenhiventä on olla, koska googlettamalla näitä aiheeseen littyviä kuvatuksia niinkin paljon löytyy:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Eikä mulla tuota meininkiä vastaan ole mitään, hienoahan se että uskaltavat, vaikken bändin musiikista diggailekaan.

Ja ettei menisi ihan offtopikiksi, googletin tissin:

Kuva
killkill

Re: TISSIT!

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Mutta pakko siinä jotain todenhiventä on olla, koska googlettamalla näitä aiheeseen littyviä kuvatuksia niinkin paljon löytyy:
Tuli noista promokuvista mieleen, notta RHCP:llähän on paljon samaa paidatonta brotherhood-meininkiä - puhumattakaan siitä että "Warped"-videolla Dave Navarro ja Ant Kiedis kielaroivat. En kyllä ihan äkkiä muista kenenkään julkisuudessa arvuutelleen, notta josko Pippurit olisivat Ruskean Reiän Ritareita? :D
sanctus

Re: TISSIT!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

.....
Viimeksi muokannut sanctus, 28.03.2006 14:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TISSIT!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

LillyMunster kirjoitti:[Ottaen huomioon tissini (jotka eivät tods ole pystyt eivätkä kiinteät) ja säkkiä muistuttavan työpaitani, on vain mietittävä, että mikä tämän miehen todellisuudessa pakotti tarjoamaan minulle tämän (virheellisen) tietoiskun rintavarustuksestani?
Onko kyseessä juuri tämä miesten tissien hallinnassa oleminen?

Eli siis jos näkee kohouman naisen rintapuolella, on pakko kuvitella, että siellä ne upeat puskurit on, ja on pakko alkaa tuijottamaan, kuolaamaan ja käyttäytymään kuten idiootti, ja vieläpä päästellä suustaan älyttömyyksiä minun työpaikallani?[/size]
Joo, mielikuva on kaikki kaikessa, muistakaamme se. Siksi on keksitty push-upit ja stay-upit ja body pump ja tukisukkahousut. Miehet eivät kuitenkaan kuvittele sinua rintaliiveissä, vaan alasti, joten siksi sait kehuja pystytisuista. Voit silti olla iloinen, kyllä se varmaan olisi innostunut pussukoistasi ilman liivejäkin ja voi olla, että se olisi ollut vielä sitä mieltä, että juuri tuollaisiltahan ne paidan päältä katsottuina näyttivät.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin