Miten piristätte itseänne?

Yleinen lätinä jä kitinä
Na

Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Na »

Joinakin päivinä sitä nousee väärällä jalalla sängystä. Mieli maassa, tippa silmässä, suupielet alaspäin, synkkiä ajatuksia pää täynnä, riittämättömyyden tunne vaivaa jne.

Jotain tarttis tehrä! Vaan mitä? Mikä on teidän itsepiristeenne tuollaisina päivinä? Millä ilostutatte itseänne?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

900g hornetteja toimii aina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Na kirjoitti:Joinakin päivinä sitä nousee väärällä jalalla sängystä. Mieli maassa, tippa silmässä, suupielet alaspäin, synkkiä ajatuksia pää täynnä, riittämättömyyden tunne vaivaa jne.

Jotain tarttis tehrä! Vaan mitä? Mikä on teidän itsepiristeenne tuollaisina päivinä? Millä ilostutatte itseänne?
Tee ittelles iso kasa lemppari ruokaas ja syö hyvällä halulla kaikki yksin se piristää :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
aimohaiku

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Na kirjoitti:Joinakin päivinä sitä nousee väärällä jalalla sängystä. Mieli maassa, tippa silmässä, suupielet alaspäin, synkkiä ajatuksia pää täynnä, riittämättömyyden tunne vaivaa jne.

Jotain tarttis tehrä! Vaan mitä? Mikä on teidän itsepiristeenne tuollaisina päivinä? Millä ilostutatte itseänne?
Tuollaisena synkkänä päivänä yleensä soitan eräälle lähes aina iloiselle tytölle. Ei tarvitse kuin kuulla hänen äänensä, niin johan hymyilyttää. Myös liikunta on hyväksi havaittu keino.
Bliss

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mie lähden shoppailemaan :oops:

Kallis ja huono harrastus, eikä edes piristä kuin hetkeks, mutta silti.
Onhan edes joku tekosyy lähteä turhaan kiertelemään kauppoja :lol:
Na

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Na »

aimohaiku kirjoitti: Myös liikunta on hyväksi havaittu keino.
Normaalisti lähtisin pitkälle lenkille, mutta kun flunssakin vaivaa. :tiistai:
aimohaiku

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Na kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti: Myös liikunta on hyväksi havaittu keino.
Normaalisti lähtisin pitkälle lenkille, mutta kun flunssakin vaivaa. :tiistai:
No sitten suosittelen sitä ensimmäistä vaihtoehtoa. Soitat jollekin kivalle ihmiselle, kyllä se siitä. :)
bedlam

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Arkipäiväni kulkevat melkolailla rutiininomaisella radallaan ainakin aikataulutuksen puolesta, eli melkein mikä tahansa pieni poikkeuma kiertokulkuun tavallisesti piristää känkkäränkkäpäivää. Tosin, jos olen pahalla tuulella, sen poikkeuksen täytyy lähteä itsestä. Nimittäin jos joku muu jotain ehdottaa ärsyynnyn luultavasti entisestään.

Mulle kyllä toimii vaikka kipaisu levykauppaankin. Tunnin uppoutuminen uuteen musiikkiin saa parhaimmillaan unohtamaan täydellisesti kaiken muun. Jollekin oikeampi vaihtoehto saattaa olla kirja- tai vaatekauppa. Leffateatteri tai ravintola.
Viimeksi muokannut bedlam, 06.09.2005 11:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Dumari

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Siis jos on vitutus tai pieni masis päällä, niin sitä ei saa veks kyllä mässäämällä herkkua tai edes leffalla. Urheilu on se mikä mielen tyhjentää ja aggressiot purkaa.

Jos urheilu ei onnistu, niin sit pyrkisin tekemään jotain kavereiden kanssa esim. kahvittelua, bilistä tai jopa oluelle. Hyvä fiilis kyllä tulee, jos saa jotain isompaa tehtyä kotona esim. siivottua/ojennettua vaatekaapin, järjestettyä kellarin romut tjms.

Vaatteiden shoppailusta sen verran että mulla tulee kyllä hyvä mieli, sitten kun ne kledjut on ostettu, mutta se etsiminen/kokeileminen on tuskaa. Vaatteiden soppailu ei siten kyllä toimi, mutta musiikkia, elokuvia ja elektroniikka voi kyllä katella vaikka kuinka paljon. :wink:
Kid

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Na kirjoitti:Joinakin päivinä sitä nousee väärällä jalalla sängystä. Mieli maassa, tippa silmässä, suupielet alaspäin, synkkiä ajatuksia pää täynnä, riittämättömyyden tunne vaivaa jne.
Tänään just tämmönen päivä ja päätäkin särkee.
Kouluun menosta ei tullu taas mitään ja sekin masentaa.
Kiitoksia kaikille vinkeistä..
Mä siivoon ny vaatekaapin, lähen kävelylle ja sit ostoksille!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jäätelöllä/suklaalla/muilla herkuilla ja/tai orgasmilla on hyvä aloittaa. Sitten seuraava suositeltava tapa on etsiä muuta ajateltavaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Amorosa

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

Kyl se yleensä on shoppailu/herkuttelu ja sit joku leffa. Tai sit ihan peiton alle itsesäälimään.
AarneAnkka

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Joskus lähden lenkille ja mietin asioita. Joskus alan siivoamaan saadakseni ajatukseni pois näistä asioista. Joskus otan siiderin tai peräti kunnon kännin jotta asiat eivät vaivaisi. Joskus kuuntelen musiikkia joka rauhoittaa tai piristää. Joskus napostelen niitä näitä. Päiväunillekin saatan mennä.

Joskus ylläoleva toimii, joskus ei. Hyvin tapauskohtaista.
santtu

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja santtu »

Iloa ja miellyttävää elämänsisältöä mihin tahansa hetkiin löytyy useimmiten perinteisistä, jo tehdyistä ja koetuista asioista. Kirjallisuus, seksi ja ruoanlaitto ovat lähimpänä huolia, ei ehkä poistavia, mutta siirtäviä tekijöitä.

Viime aikoina takareisien hierominen kuunnellen samalla Tukevasti ilmassa -ohjelmaa ennen nukkumaanmenoa ovat rentouttaneet itseäni kummasti. Onneksi ladattavana ovat parin vuoden ohjelmat ja hierottavana tasaisesti ikääntyvät reidet. Työnsarkaa riittää ja syysmasennus väistynee.
Geetzu

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Na kirjoitti:Joinakin päivinä sitä nousee väärällä jalalla sängystä. Mieli maassa, tippa silmässä, suupielet alaspäin, synkkiä ajatuksia pää täynnä, riittämättömyyden tunne vaivaa jne. -- Mikä on teidän itsepiristeenne tuollaisina päivinä? Millä ilostutatte itseänne?
Tixillä yleensä, suosittelen!
nypari

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kotona kotitöitä tai jotakin hyödyllistä tehden tahi ulos menemällä. Jos jää märehtimään sängyn pohjalle omaan surkeaa oloaan, niin eihän siitä hyvää seuraa. Liikunta, jos siitä muutenkin nauttii, on kyllä ykkönen.
Storytuuli

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Mulla toimii ainoastaan se, että teen jotain hyödyllistä. Mitä tahansa komeron siivoamisesta hyötyliikuntaan - jotain mikä näkyy ja tuntuu.
Feiz

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Ensin pitää syödä ihan pirusti hyvää safkaa. Sitten täytyy katsoa joku leffa missä on pirusti ninjailua, hakkaamista, kaikki tapetaan, machoilua, uhoamista, one linereita jne.
Sen jälkeen pari punnerrussarjaa lattialla ja sitten peilin eteen ninjaileen ja hyppiin ympäri kämppää kalsarisillaan ja ilmanyrkkeilyä+ninjailua. Tässä vaiheessa riippuu ihan päivästä miten piristysprosessi jatkuu. Eli joko suoraan salille ja sieltä reporankana himaan TAAAAI salille ja sen jälkeen kunnon pano ja sitten nukkumaan. Ei mitään rakastelua tai hyväilyjä vaan rehti ja reipas Pano. Kun on kaiken energiansa kuluttanut ninjailuun, urheiluun ja hässimiseen niin kumma on jos vituttaa vielä nukkumaan mennessä.


edit: tai sitten vaan siivoo koko kämpän. Puhdas kämppä piristää aina mieltä.
Viimeksi muokannut Feiz, 06.09.2005 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HoundDog

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Toisen auttaminen. Hänen, kuka ikinä onkin, iloiseksi saattaminen. Jos siitä vielä kiitoksen saa, on se omiaan tuomaan hymyn kasvoille myös itselle. Pienetkin asiat riittää ja toimii.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja nexie »

santtu kirjoitti: Kirjallisuus, seksi ja ruoanlaitto...

Viime aikoina takareisien hierominen...
Lisätään listaan liikunta, musiikki, elokuvat sekä tee ja sympatia. Ja kyllä ruoan _nauttiminen_ ja hieronnan _vastaanottaminen_ myöskin piristää, vaikka jälkimmäinen toiminta jumistustilassa saakin ensisijassa aikaan tuskantäyteisiä huutoja :)
Don't Panic!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Feiz kirjoitti:Ensin pitää syödä ihan pirusti hyvää safkaa... pari punnerrussarjaa lattialla ja sitten peilin eteen ninjaileen ja hyppiin ympäri kämppää kalsarisillaan ja ilmanyrkkeilyä+ninjailua.
Mahdoton yhtälö. Jos syö kunnolla, ei pysty nousemaan sohvalta enää samana päivänä. Ei aina edes seuraavana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sannu

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Viitatetn aikaisempaan seiska keskusteluun niin mä piristän itseäni katsomalla tositeeveeshittiä. Tulee hyvä mieli kun ei ole itse itseään nolaamassa (vrt. Nörtti ja Kaunotar, MTV3)
killkill

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Perskänni, laatikollinen White Owl-sikareita, KoRnin huudattaminen hullulla volyymilla, hikinen jumppaseksi. Jos oikein masentaa, niin kaikki yhtä aikaa.

Myös liikunta tai onnistuminen jossain työ-friikkurojektissa tuo hyvän mielen.
Amorosa

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

Hirveesti ihmiset tuntuvat "pakenevan" huonoa fiilistä. Mulla jos on tosi surkee olo, niin kohtaamalla se, antamalla sille tunteelle vallan, se menee äkkiämpää ohi ja samalla olen taas itsekin viisaampi kun pohdin sen tunteen syitä. Eli mulla se peiton alle "itsesäälimään" on ehkä paras apu, jos oikein paska päivä koittaa.
Bliss

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Amorosa kirjoitti:Hirveesti ihmiset tuntuvat "pakenevan" huonoa fiilistä. Mulla jos on tosi surkee olo, niin kohtaamalla se, antamalla sille tunteelle vallan, se menee äkkiämpää ohi ja samalla olen taas itsekin viisaampi kun pohdin sen tunteen syitä. Eli mulla se peiton alle "itsesäälimään" on ehkä paras apu, jos oikein paska päivä koittaa.
Niin mutku...
Se paska päivä on liian hyvä tekosyy kaikelle mahdolliselle muuten ei-hyväksyttävälle toiminnolle. Ei voi sellaista tuhlata itsesäälimiseen... :roll:
Vastaa Viestiin