Tollo Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

värinpoistoainetta taas päässä, välillä hierotaan, välillä huilataan. Ehkä ihan pientä haalistumista havaittavissa?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Georgina kirjoitti:värinpoistoainetta taas päässä, välillä hierotaan, välillä huilataan. Ehkä ihan pientä haalistumista havaittavissa?
Ihanaa, joku muukin raiskaa tukkaansa lähes yhtäpaljon ku minä :P
Mulla tahtoo kuukausittain vaihtua hiustenväri. Pari kk sitten olin blondi, sit punatukkanen ja nyt on vielä raita mustaa..
Seuraavaks varmaan kokonaan musta ja taas alkaa blondaaminen..Eh.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Georgina kirjoitti:värinpoistoainetta taas päässä, välillä hierotaan, välillä huilataan. Ehkä ihan pientä haalistumista havaittavissa?
Toivottavasti onnistuu! Kun itse poistatin mustaa männäviikolla tulos oli jotain pirkkoliinamaatasoa, ei violetti mutta yhtä laimean, aneemisen punertava. Muistan miten kampaajatyttö hymyili niin että hampaat olivat tippua suusta kun kysyin väriä aikanaan laitettaessa saahan sen värjättyä kerralla takaisin vaaleaksi. "Tottakaaai saa! Otetaan vain värinpoisto ja sitten värjätään vaalea takaisin." Nyt on tummanruskea sävy, saa nähdä mitä seuraavalla poistolla saadaan aikaiseksi. Niin joo, aina yksi kerta tätä iloa 184 €.
Elämä kantaa, jos sen antaa
bedlam

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:värinpoistoainetta taas päässä, välillä hierotaan, välillä huilataan. Ehkä ihan pientä haalistumista havaittavissa?
Tsemppiä! May the force be with you!
Runkkis

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Jopas mikä sotku... No, en tiedä miten tämä eroaa pikkujoulujen tms. miittien jälkeisistä palstatappeluista. Mitä nyt muutama toimittaja tai ahkera googlettaja on käynyt täällä kurkkimassa.

No, jokainen meistä neljästä sadasta rekistöröytyneestä käyttäjästä saa nauttia julkisuudesta 2,25 sekunttia, jos se 15 min jaetaan tasaväkisesti? Vai onko kellään parempia ehdotuksia?
Nowaysis

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Killkill, ei se setyys oo mitään negatiivista. Ennemminkin setä-nimee käytetään hottiksista miehistä, oli ne sit nuoria tai vähän, hmm, kypsempiä.
Et no worries, sanosin :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:värinpoistoainetta taas päässä, välillä hierotaan, välillä huilataan. Ehkä ihan pientä haalistumista havaittavissa?
Tsemppiä! May the force be with you!
Kiitos!
*huitoo valomiekalla*
Mä huitasen nuo hiukset poikki jos tuo musta ei ala irtoamaan. Nyt, tuplattuani vaikutusajan, on suurin osa päästä kirjavaa, sävyt valkoisesta oranssin kautta punaiseen ja mustaan. Mutta aika paljon jo vähemmän sitä mustaa! Yöksi mahtaa jäädä sen uuden punaisen laitto huomista onnela keikkaa silmälläpitäen. Kai se irmelianneli on lähdössä?
Melnais kirjoitti:Toivottavasti onnistuu! Kun itse poistatin mustaa männäviikolla tulos oli jotain pirkkoliinamaatasoa, ei violetti mutta yhtä laimean, aneemisen punertava. Niin joo, aina yksi kerta tätä iloa 184 €.
Tuliskin edes toi! Kun riittäis että sen verran saa päästä pois että sais tummanruskeanpunaisen. Ja maksaa 9,50 valintatalosta ;)

Kidille myös kiitos kannustuksesta. :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Enthu

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Päitä vadille... mie luin "meidän sarjamurhaaja kessistä" viikonloppuna mutta en ainakaan ollut soittamassa iltapäivälehdistölle... ellei sitten joku ole ollunna niin ilkiä että paljastanut nikit&viestihistorian mun nimis :roll:

Edit:Dumiski sit löysi elämän ???
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mihin se Dumis on kadonnu?!! Whatta fack....

Tutuistuin äskön valtavan hienoon lumilinnaan tääl työmaalla ku kävelemässä kävästiin. Huomisessa Hesarissaki juttua tuosta naapuripapan tekeleestä.

Muuten haikea, hyvä fiilis. Töitten puolesta asiat rullaa painollaan hianosti. Asioilla kuulemma on tapana järjestyä, hoppas. :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Kid

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

mustaenkeli kirjoitti:Asioilla kuulemma on tapana järjestyä
Tää on lause minkä muru on sulta oppinut ja sitä jaksaa toistaa mulle jos mua joku asia oikeen rassaa :P
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kid kirjoitti:Tää on lause minkä muru on sulta oppinut ja sitä jaksaa toistaa mulle jos mua joku asia oikeen rassaa :P
Jesh, mä kylvän tätä lausettani nyt omahoitajasuhteessani ja paijaan tyttöä päähän. Elämä on.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Kid

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

mustaenkeli kirjoitti: Jesh, mä kylvän tätä lausettani nyt omahoitajasuhteessani ja paijaan tyttöä päähän. Elämä on.
Ja mä kylvin sitä just muruun, koska sillä on duunin takia mahtava vitutus päällä..
Elukka

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Runkkis kirjoitti:No, jokainen meistä neljästä sadasta rekistöröytyneestä käyttäjästä saa nauttia julkisuudesta 2,25 sekunttia, jos se 15 min jaetaan tasaväkisesti? Vai onko kellään parempia ehdotuksia?
On: Mulle kaikki, vaikken mistään mitään tiedäkään. :mrgreen:
Turbohaltija

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jou, mitä hattua? Kity ilmoittaa, että minulle ei ole lupaa nähdä omaa kuvagalleriaani!!!11! Siis mitä häh! Nyt luennolle kuitenkin.
killkill

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nowaysis kirjoitti:ei se setyys oo mitään negatiivista. Ennemminkin setä-nimee käytetään hottiksista miehistä, oli ne sit nuoria tai vähän, hmm, kypsempiä
HA! Eipäs kusta eKaveria silmään 2.5 tuuman letkulla! Pissis-ikäisen sukulaistytön sanavarastossa ei ole koskaan "setää" tuotu mitenkään erikoisen mairittelevassa valossa. Muita samaa tarkoittavia ilmaisuja taisi olla "soijainen". Kun kysyin tarkoitusta, vastaus kuului että "esim Danny, Frederik tai Tomppa Jones on soijaisia äijiä".

Kiitos silti harhautusyrityksestä ;)
slam

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="killkill"][/quote]

Vedä soijaa niin saattaisi tuo sun agre vähän lievittyä... 8)
nypari

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mun mielestä setä kk:sta kuulostaa semmoselta irstaalta namusedältä, jonka aika on jättänyt, ja joka heruttaa täällä itseään puolta nuorempia tyttöjä oman elämänkokemuksen kautta saadun karisman turvin.
killkill

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

nypari kirjoitti:irstaalta namusedältä, jonka aika on jättänyt, ja joka heruttaa täällä itseään puolta nuorempia tyttöjä oman elämänkokemuksen kautta saadun karisman turvin.
:mrgreen:
Jos muuten ihan tarkkoja ollaan, niin tuo olisi sovitettavissa 1:1 erääseen toiseen palsta-aktiiviin...
WanhaPervo

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
nypari kirjoitti:irstaalta namusedältä, jonka aika on jättänyt, ja joka heruttaa täällä itseään puolta nuorempia tyttöjä oman elämänkokemuksen kautta saadun karisman turvin.
:mrgreen:
Jos muuten ihan tarkkoja ollaan, niin tuo olisi sovitettavissa 1:1 erääseen toiseen palsta-aktiiviin...
Öö, ei kai mua voi lukea aktiiviksi, kun olen ollut puoli vuotta poissa??
ninnithequeen

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muah, hyvät rahat tuli tyhjistä pulloista, kiitos Kityläiset :mrgreen:

Ohjelmassa televisiota, saunaa ja perheen kesken olemista :dream:
1108

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ohjelmassa televisiota, saunaa ja perheen kesken olemista
+parin toimittajan kanssa neuvottelua, Hannu Karpon erikoislähetykseen valmistautumista ja A-Studion haastatteluun asusteen valintaa.

Taitaa jäädä saunominen vähäiseksi kaiken tuon ohessa.
Noriyumi

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Päivää. Tulin just kotiin heittämään aimo kuorman tavaraa tänne. Ja kohta taas ulos :) Ekana voisi ottaa japanilaista Miso-keittoa :)
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Nowaysis kirjoitti:Ne asiat, joista minä kirjotan Kityyn, eivät ole useinkaan semmoisia, joita haluaisin painettavaksi Hesarin etusivulle.
Reilua ylireagointia. Oli ilman muuta arvostelukyvytöntä ja idioottimaista avata suunsa alunperin ylipäätään millekään toimittajalle, mutta nämä jutut Kityn sulkemisesta ja ketjujen poistamisesta ovat ihan oikeasti naurettavia. On fakta, että toimittajat ovat jo penkoneet täältä ihan kaiken, mikä viittaa vähimmilläänkään yhtään mihinkään olennaiseen. Siltä osin asiaan ei voi enää vaikuttaa. Sen sijaan se mahdollisuus, että Kitystä tulisi turistinähtävyys, tuntuu huvittavan, itselleen sokean pikkuyhteisön pahasti vääristyneeltä ajatukselta.

"Mun pää hajoo, baariin!"

En pysty myöskään ymmärtämään stressiä siitä rytikerttusen paskan kokoisesta todennäköisyydestä, että joku tänne eksyvä tuttu vahingossa sattuisi tunnistamaan näiden kirjoitusten perusteella. Ja sitä paitsi, jos viitsii postailla tänne vammojaan niille samoille ihmisille, joita tuntee miittien kautta jopa reaalielämässä, on lähinnä psykoottisen vaikutuksen antavaa hysteriaa pelätä yhtään kenenkään mahdollisia tunnistamisia.

"Mullon tänään pilkulliset pikkarit jalas. Ihanan eroottinen fiilis, panettaa!"

Mutta Helsingin Sanomien etusivu sentään! Ei kai yhtään ketään jaksa oikeasti kiinnostaa, mitä Kerttuliini, SexyBebeh ja RunkkuEmerson ajattelevat harmaaasta arjestaan? Siitä sellaisessa, jossa soisi olevan hieman enemmän seksiä ja vähän vähemmän ylikiloja. Viimeisimmän tiedon mukaan, sitä varten ovat avioliitot.

"Armomurha... hmm... toisaalta jokaisella on oikeus elämään... mutta toisaalta taas... eihän se raato tajuu tästä elämästä enää yhtään mitään!"

Relatkaa, jooko?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
ninnithequeen

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

[quote="1108"][/quote]
Voisitko jo vetää vitun päähäsi? Mä alan kyllästymään tähän noitavainoon.

EDIT: no en mä oikeesti noin rumasti haluu sulle sanoa....
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

killkill kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:ei se setyys oo mitään negatiivista. Ennemminkin setä-nimee käytetään hottiksista miehistä, oli ne sit nuoria tai vähän, hmm, kypsempiä
HA! Eipäs kusta eKaveria silmään 2.5 tuuman letkulla! Pissis-ikäisen sukulaistytön sanavarastossa ei ole koskaan "setää" tuotu mitenkään erikoisen mairittelevassa valossa. Muita samaa tarkoittavia ilmaisuja taisi olla "soijainen". Kun kysyin tarkoitusta, vastaus kuului että "esim Danny, Frederik tai Tomppa Jones on soijaisia äijiä".

Kiitos silti harhautusyrityksestä ;)
Mulle miehet on monesti joko poikia tai setiä. Ja kumpikaan kutsumanimistä ei ole negatiivisessa mielessä sanottu koskaan. Nii, että valitse! :D
Vastaa Viestiin