Sama kaava toistuu.

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
slam

Sama kaava toistuu.

Viesti Kirjoittaja slam »

Sama kaava toistuu yhä uudelleen ja uudelleen suhdeasioiden kanssa. Onnistun puhumaan, niin villiä juttua, että nainen on tietenkin toisella aaltopituudella. Minulla on asian tähden paha olo, niin tekisi mieli selostaa ja sanoa kaikenmaailman teoreettisia esityksiä saadakseen edes palasen joskus rakkautta. Tiedän, että minun mielikuvitus on vain niin laaja, että se häiritsee normaalia näkymäkuvaa ja annan olla lisäselosteet mielessäni ja liitän ne kityyn ;) . Suren itsekseni kelpaamattomuuttani taas tovin ja kerään taas voimia arkeen. :cry:

Minä olen vain ainoa, joka joutuu itkemään karvaat kyyneleet tunteilun tähden, kun se sattuu liikaa. Se menee aina tähän ja minä olen se joka lopulta kärsii eniten ja itkee yksin itkut. Naisen ymmärtämättä koskaan edes, mistä oli kysymys ja välittämättä minusta tipan vertaa.

En minä olisi halunnut saada tälläistä mielikuvitusta. Tiedän toden, mutta saatan arvuutellen pölistä jotakin, joka menee naisella aivan ylitse "ymmärryksen" tai ymmärtää, mutta ei hyväksy luulemaani kokonaisuutta.

Karkea totuus paljastuu lauseesta; "haluaisin nähdä sen naisen, joka tuollaisia juttuja kirjoittelevaan rakastuu." En minä olisi halunnut syntyä tälläisen aivotoiminnan kanssa ja en minä ole kirjallinen lahjakkuus valitettavasti, vaikka kirjoittamistauti perimä vaivaakin ja siitä olen harmissani :P

Voinko mä koskaan olla kunnollinen, että joku voisi edes rakastua? :cry: Saman kaltainen immeinen, voisi olla jees, kun toinen ei olisi kyttäämässä, että mitä sä tällaista mietit. Kun en kelpaa tällaisena minusta tuntuu yksinäiseltä.

(anteeksi taas kerran, että olen olemassa... kulaus kaljaa lohdukkeeksi)
slam

Re: Sama kaava toistuu.

Viesti Kirjoittaja slam »

(ajatus on yön tunteina hidas, joten näihin aikoihin kannattaa yrittää esittää niitä kysymyksiä, ja ehkä tajuan vastata :lol: )

Turhan päiväistä yrittää kirjoitella "novelleja" väkisin yöllä, kun ei oikein ajatus luista ja pääkin tyhjä. Tekotaiteellisuuden loppu tuntuu varmasti tältä, mikä fiilis on nyt parhaillaan. Seesteisyys vallitsee ja mielikuvitus ei laukkaa "tipan tippaa". Enköhän mie nyt rekisteröi ylös henkisen tilan pinnallinen mielikuvitus, ja normaalitila.

Nyt pystynee ehkä paremmin lukemaan kuin kirjoittamaan. Monesti se on toisin päin... :) Ei kait tälläinen normaali elämäkään pahiteeksi olisi, mutta eiköhän sitä taas joskus pysty vaipumaan ja sanat tulee kuin itsestään. Asiaan vaaditaan usein pitkä yksin olo. Yhteiskunnan mukana menessään harvemmin ehtii olemaan "unessa" Kiire pitää virkeänä...

mut älkää kokeilko kotona. Olen sen 6 vuotta ainakin ollut käytännössä yksin suurimman osan ajasta. Mut oli kait tuo lapsuuskin villi, kun usein ylimääräistä kelasin. Kait mie edelleenkin olen perusluonteeltani uneksija paremmin kuin käytännön ratkaisuihin pystyvä maailmassa viipottava ihminen.

Katselin hiljattain tv;eestä, kun yksi kaveri söi huumepuunjuurta ja se sekosi + oksenteli. Oli kovasti tuskissaan. Kaverin päätä jomotti ja minua nauratti, kun mies väänsi samanlaista juttua millaisessa tilassa minun aivotoiminta on toisinaan ihan ilman minkäänlaista kemiallista lisäystä.

Kun on pitkään valvonut, niin aivotoiminta hidastuu ja se vaikuttaa varmasti osaltaan mielikuvituksen villeyteen, joka hidastuu myös. Aivot käy virkeänä toisinaan niin kovilla kierroksilla, että varsinkin jos on paljon informaatiota ympärillä se alkaa hieman "keittää" ylitse. Mutta FAK! nyt ymmärrän jotain.

Pitkä yksinäisyyden tila ja siitä naps äkkiä ihmisten pariin -> Tein tuon kerran eli olin pitkään yksin mietiskelemässä ja menin ruuhka aikaan kauppaan. Muistan vieläkin tuon tilanteen. Ei vähiten tietenkään siksi, että olisin puhunut asiasta ennenkin ja tilanteen jälkeen. Rekisteröin vidusti settiä ympäriltä talteen. Yksinäisyydessä "synytynyt" tai ulos mennessään muodostuva pelko siivittää varmasti lisää tarkkailu-alttiutta. Herkkyystila saattaa laskea, jos on liian pitkään omissa oloissa, mutta joo... en tiedä kait se joulu sieltä jollottelee luokse tänäkin vuonna :D

Kausiluontoista heittelyä masennuksen (suremista, sillä olo on haikea) - nauramisen (yleensä teksti täyttä soosia ja vitsailua)...

Kunhan selvittelen asioita paperilla, jos joku muukin tästä oppii jotain samalla, niin hyvä niin... 8)
Vieras

Re: Sama kaava toistuu.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

En ole asiantuntija mutta tulee mieleeni, että olisikohan sinulla jonkinlainen keskittymishäiriö tms. Olet kuitenkin kova liikkumaan ja siinä lahjakas.

Keskittymishäiriötä pystytään kyllä hoitamaan. Kannattaisikohan selvittää ?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sama kaava toistuu.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulle taas tulee mieleen, etta sulla on paljon asioita, joista sun on vaikea puhua ja sen takia puhut paljon ja kiertaen kaartaen. Ehka toivot, etta toinen ymmartaa jotakin sun runsaista vihjeista ja vertauskuvallisista tarinoistasi.

Muista kuitenkin Slamppyseni, etta hyvaksyntaa ja rakkautta saa varmemmin kun on ensin antanut niita itselleen.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Sama kaava toistuu.

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Muista kuitenkin Slamppyseni, etta hyvaksyntaa ja rakkautta saa varmemmin kun on ensin antanut niita itselleen.
Ok. Menen sänkyyn ja lueskelen. On aika nautinnolista, kun alkaa nukuttamaan vähitellen lukiessa. Valot poies ja unille. Mihinkään ei ole kiire ja aamulla ei tarvitse nousta. Viime yönä taisin lueskella 5 asti.

Samper, pitää pestä suukin... , että ientulehdus ei muodosta reikiä...
Vastaa Viestiin