Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Missä vietät syksyisen viikonlopun mieluiten?

Kotona. Sama se, onko lauantai vai maanantai
19
45%
Lähikuppilassa kaivettuani sohvatyynyjen välistä ja pesukoneen nukkasihdistä viimeisetkin kolikot
2
5%
Muutaman kaverin kanssa bilettäen, paikalla ei niin väliä
5
12%
Ei aavistustakaan, humalatilan vahvuus ei hetkeksikään laske alle 2,5 promillen
2
5%
Reipashenkisesti lenkkeillen ja lepäillen ja tulevaa viikkoa varten latautuen
8
19%
Mökillä saaressa, ilman sähköä ja juoksevaa vettä, sieniä poimien ja kalastellen
6
14%
 
Ääniä yhteensä: 42

Bliss

Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Viikonlopunviettotapoja.
Mulla on tietyt epäilykset vastausten jakautumisesta... :roll:




Mie mökkeilen.
Niin kauan kuin vielä kykenen :D
ninnithequeen

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie olen kotosalla perheen kanssa mieluiten. Torkkupeittoon kääriytyneenä kuumaa vaniljateetä hörppien. Iltojen pimetessä pihalle laitetaan tuikut lyhtyihin ja tuleepahan kynttilöitä poltettua sisälläkin. Ah, syksy on ihan parasta aikaa, kirpeät syys-illat ainakin :h:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mieluiten olisin varmaan vesillä purjehtien. Joo kylmää on, ja märkääkin mutta sauna illalla korvaa tollaiset pienet asiat.

Mutta koska se ei ollut vaihtoehtona valitsin mökillä kalastamassa. Se olis toisena kuiteskin.

8)
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Geetzu

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kotona... Meillä on saaressa juokseva vesi ja sähköt, eikä sieltä löydä sieniä. Ja käyn siellä viikolla, kuten nyt tänään olen lähdössä. :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mieluiten viettäisin mökissä saaressa, mutta kun sellaista mahdollisuutta ei ole niin linnouttaudun kotiini enkä pistä nokkaani pihalle.

Alkaa ketuttamaan muut ihmiset ja varsinkin koko tämä elämänmeno, taidan tehdä Linkolat kohta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei aavistustakaan, humalatilan vahvuus ei hetkeksikään laske alle 2,5 promillen.

Tahi sitten sängyn alla piilossa liskoja.
Dumari

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lähtisin sinne mökille nyt viikonloppuna, jos vain asiat natsaa kohdalleen. Ja tietty kaloja poimimaan sekä sieniä onkimaan.

ps. Viinaahan siellä ei juoda juuri yhtään :wink:
Kid

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jos ois mökki minne lähteä, niin sinne. Muuten mieluiten vietän viikonloppuni höpön kanssa kaksin vaikka sitten kotona.
Ällön imelää, tiedän.
bedlam

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Saari ja mökki olisi mieluisin vaihtoehto, mutta kun kysymyksessä lukee 'vietät' eikä 'viettäisit', vastaan koti.
Viimeksi muokannut bedlam, 06.09.2005 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aimohaiku

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Valitettavan usein tulee pyörittyä viikonloppuporukoissa. Etsimässä...en minä tiedä mitä.
Koska kysymys kuitenkin koski mieluisinta tapaa, vastasin viettäväni viikonlopun lenkkeillen ja lepäillen.
Amorosa

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

Mökillä mieluiten, jos sellainen olisi lähellä - niin ja hyvin varusteltuna!!

Eli kotosalla yleensä suurimmaksi osaksi aikaa...ulkosalla joskus toki happea haukkailemassa. Kaupoilla menee yleensä lauantait.
Starflare

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kotona on sohva, levyhylly, stereot sekä viikonlopun koittaessa saan oluttakin. Tähän vielä yksi tai kaksi hyvää ystävää niin johan rupeaa homma lutviutumaan.

PS. Vastausvaihtoehdot ovat perseestä, mitä on "bilettäminen"?
Bliss

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Starflare kirjoitti: PS. Vastausvaihtoehdot ovat perseestä, mitä on "bilettäminen"?
Tiedän.
"bilettäminen" on sana, jota olen kuullut itseäni 15-20 vuotta nuorempien käyttävän. Asiayhteydestä oletin sen liittyvän jollain tavoin viikonlopun viettoon.
Tai yleiseen riekkumiseen.
Starflare

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bliss kirjoitti:
Starflare kirjoitti: PS. Vastausvaihtoehdot ovat perseestä, mitä on "bilettäminen"?
Tiedän.
"bilettäminen" on sana, jota olen kuullut itseäni 15-20 vuotta nuorempien käyttävän. Asiayhteydestä oletin sen liittyvän jollain tavoin viikonlopun viettoon.
Tai yleiseen riekkumiseen.
Jahah, nooh, hmm, hyväksytään kunnes jotain parempaa ilmaantuu.
Mulli75

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ylin vaihtoehto napsahti kohdalleni.

Arjen aherrus ja kiireet kotona unohtuu, hulinassa savuisen kapakan mieli lamaantuu.

Kaikkia vaihtoehtoja kokeillut, parhaimmiksi havaitut käytössä.

Samaa kaavaa en kuitenkaan joka viikonloppuna tai arkena käytä, ihan vaan vaihtelun vuoksi ja piristykseksi.

Jotkut mukavuudet on sen verran kaukana pohjoisessa joista en voi nauttia joka viikonloppuna, mutta sitten kun voi niin laatu korvaa määrän.

Liikkuakin pitää ettei ihan mökkihöperöksi tule.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rakastan kotona olemista, lukemista, televiisorin katsomista ja sensellaista. Osaksi varmaan siksi, että tuollaista rauhaisaa laatuaikaa ei ole niin kauheasti.
Kikkelis kokkelis.
SikaMika

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Liian ehdottomat ja toisensa poissulkevat vastausvaihtoehdot, en ruksaa niistä mitään.

Hyväksi havaittu ainakin seuraava kombo:

- perjantai-iltana kotona ihan selvinpäin, kiireetöntä oleilua, kirjojen lukemista ja musiikin kuuntelua ja rutiineista riisuuntumista.

- lauantaina pitkään nukkumista. Kiiretön aamupa lehden luvun/netissä roikkumisen kera. Iltapäivällä urheilemaan ja sitten korkki auki ja elämä risaiseksi. Armotonta riekkumista ja elostelua niin kauan kuin vain meininkiä/kuntoa riittää.

- sunnuntaina huilitaan. Virkistäviä alkoholittomia juomia kurkusta alas, aivotoimintaa vaatimattomien tv-/videospektaakkelien vahtaamista, nukahtelua ja kevyttä hikeen asti nussintaa kaikkien edellä mainittujen suoritteiden välillä.

Toimii. Suosittelen.
Exsat

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tervehenkisesti lenkkeillen ja muutoinkin urheillen mieluiten. Aika paljon tulee oltua viikonloppuisin töissäkin. Mä olen löytänyt uudelleen myös rakkaan lukioaikaisen harrastukseni baarissa tanssimisen, jolle on ollut aivan liian vähän aikaa loppukesästä. Pitänee pyrkiä korjaamaan tilannetta syksyllä.
pajazzo

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Mieluiten luultavasti ulkoillen ja jos olisi mökki, niin siellä sitten. En voi kyllä kieltää, etteikö välillä olisi promillet vähän kohollakin... :lol:
Kreivitar

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Minä valitsen mökkeilyn, mutta vain siinä tapauksessa ettei tarvitse mennä marjastamaan tai sienestämään. En ole kiinnostunut tuhrimaan käsiäni metsän siimeksessä, vaan sotken ne mieluummin esimerkiksi savusaunassa ja ***** :oops:
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Lisää turhaa Gallup-osastolle

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Geetzu kirjoitti:Kotona... Meillä on saaressa juokseva vesi ja sähköt, eikä sieltä löydä sieniä.
Teillä on sit maailman ihanin mökkipaikka jos siellä ei ole sieniä, Tykkää :h: :h:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Vastaa Viestiin