Miten piristätte itseänne?

Yleinen lätinä jä kitinä
Mulli75

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Naamani on harvoin norsunvitulla, en ala purkamaan pahaa oloani toisiin ihmisiin. En ole perusluonteeltani itkijä, masentuja tai synkistelijä

Lähimmäiseni tunnistavat mielentilani monella eri tavalla, ja ne miten saavat kiukkusuoneni pullistumaan.

Joskus on hyvä ottaa etäisyyttä ongelmaan jos mahdollista ja miettiä miten ratkaista.

Rankka liikunta, kaverit, laiskottelua ruokaa ja jotain tekemistä niin siinä mieli muutuu.

Joskus on tilanteita ettei yöunilla otettu aikalisäkään tuo helpotusta ongelmiin, silloin täytyy vain elää hetkessä mukana ajattelemalla että kyllä se tästä vielä paranee.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä ajattelen asiat paremmiksi ja lohdutan itseäni ja selitän asioita itselleni mielessäni. Lisäksi avaudun läheisille ja kaukaisille ihmisille. Joskus taas pysyn kotona omassa rauhassa ja teen mukavia asioita. Joskus pidän ylityövapaan, jos ottaa pannuun tarpeeksi.
Kikkelis kokkelis.
RolloTomasi

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Na kirjoitti:Joinakin päivinä sitä nousee väärällä jalalla sängystä. Mieli maassa, suupielet alaspäin, synkkiä ajatuksia pää täynnä, riittämättömyyden tunne vaivaa jne.
Joinakin paivina?
Avatar
liz
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 04.09.2005 19:39

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja liz »

Täsmämusiikkia masennukseen eli surullisia ja sameita sointuja synkkyyteen! On hyvä möyriä mollisoinnuissa siihen asti kunnes alkaa tehdä mieli duuria. Toinen hyväksi kokemani keino on kirjoittaminen ja kolmas hyvälle ystävälle avautuminen.
Tell him to find me an acre of land. Parsley, sage, rosemary and thyme.
Between the salt water and the sea strand. Then he'll be a true love of mine.
ninnithequeen

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Paljon paljon hyviä ideoita teillä ihmiset.

Itse esim. vittuuntuneena paskan duunipäivän jälkeen on herkkua laittaa sauna päälle, ottaa lasi punaviiniä ja katsoa tosiaan joku hyvä leffa, tai kahlata läpi vanhoja Valittuja Paloja. Sytyttää pari kynttilää ja nauttia hiljaisuudesta.

Jos muuten vaan on pahalla päällä, niin valitettavan usein tekee mieli lähteä "kiukkukaljalle" (lue: perslärvit) Onneksi ei läheskään aina onnistu...
1108

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Over and out *Bäng, bäng*
Enthu

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

mun vitutus yleensä lähtee raskaalla hevimusalla a'la nigtwish,sonata,
apocalyptica tai klassinen musa/ooppera,toki myös punttiksella ähellys
auttaa sen poistossa...Teoria: vituttaako mua kityläiset alitajuisesti/
tietoisesti miiteissä/tapaamisissa kun aina pitää sammua jonnekkin??? :oops:
ninnithequeen

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:Teoria: vituttaako mua kityläiset alitajuisesti/
tietoisesti miiteissä/tapaamisissa kun aina pitää sammua jonnekkin??? :oops:
Mä olen miettinyt ihan samaa :shock:

Niin no, kotihuolet unohtaa parhaiten miiteissä, silloin ei tosiaan tule mietittyä miten kiukkuisena se avokki siellä kotona odottelee :D
Enthu

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

oho samiksia :P
ninnithequeen

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:oho samiksia :P
Eikä olla. Mulla ei ole tapana sammua vessaan. Mulla on vain tapana kompastua suhun :rofl:

Ja sitten on-topic:
Joskus kamalaa kiukkua lievittää myös se, että huutaa, siis suorastaan KARJUU suoraa huutoa, ei siis kenellekään, vaan ihan vaan karjuu. Helpottaa kummasti.
Enthu

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

:lol: :lol: :lol:
Tiikeriankka

Re: Miten piristätte itseänne?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Jos on paljon rahaa, ostaa jotain törkeän kallista. Jos ei ole, kiroilee paljon, menee salille, ajaa fillarilla, pelailee San Andreasta, rikkoo jotain.
Vastaa Viestiin