Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti: Tuuksäkin hölkkäileen?? Tule!
En mä voi tuollasiin ilmottautua, kun oon kuitenkin aina töissä. Mä si hölkkäilen ittekseni kun on vapaata.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Uh, kivasti tuntuu takaosastossa eilinen salillakäynti. Eikä tuon tämänaamuisen bodybalancen kyykkäilytkään varmaan helpotusta suo ainakaan huomiseksi. Kävin mä vähän taljaakin riuhtomassa ennen balance-tuntia. Eli huomenna on selkäkin kipee. Hih. Saapa nähdä huomisen hölkkäklubit..

Exsat kirjoitti:En mä voi tuollasiin ilmottautua, kun oon kuitenkin aina töissä. Mä si hölkkäilen ittekseni kun on vapaata.
Ainiin juuu. Mä taas en voi ittekseni hölkkäillä, kun mulla tarvii olla joku tollanen ryhmä siinä ympärillä että en voi luovuttaa :) Ja ei hävetä niin paljo juoksennella yleisillä paikoilla ku jos olis yksin. Sitäpaitsi emmä kyllä tiedä mihin mä täällä hölkkäilisinkään, keskellä kaupunkia.. Anttilaa ympäri? Jospa noilla ois joku kiva reitti mielessä.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Salilla 25 min lämmittelyjä ja jalkatreeni.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Olipas taas hyvät treenit, lyöntitekniikoita, reaktioita ja lyöntien torjuntoja alkuun. Sitten vähän raskaampaa treeniä loppua kohden reppuselässä paria kantaen. No mulle tuli sitten se n. 100 kiloa painava kaveri reppuselkään ja kevyttä juoksua n. 40 metriä sitten toisin päin. Kottikärrykävelyä, sitten taas treenipari reppuselkään josta laskeutuminen etunojapunnerruksia tekemään niin että treenipari on selässä koko ajan. No tätä mä en 100 kiloinen möykky selässä jaksanut. Loppuun sitten minuutin ajan etunojapunnerruksia ilman mitään lisäpainoja jne.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

En ymmärrä miksi porukka pelkää lumisadetta, tai ei ainakaan rinteessä näkynyt paljon muita. Yksin sai paukuttaa kuusi tuntia lähes putkeen, kun ei malttanut lopettaa nautiskelua. Olen täysin PA laskija, että aivan pelkästään puhtaasti pipen syyksi laitan ilmat ja trikit tänään. Thank you pipe. Joskus tuossa taannoin olin myös lumisateella ja sama meno. !

Juuri ajetun pipen kaariin tarttui lunta ja pito jotain aivan käsittämättämätöntä HYVISSÄ kaarissa. Keltainen parafiini (-2) - (+2) antoi vauhtia älyttömästi, vaikka satoi lunta. Kantti piirsi seinään kohtuullisen syvää jälkeäkin, että ei se jäinenkään mielestäni ollut ja kompuroinkin muutamaan otteseen ja tarpeeksi pehmyt oli :)

-bs alley ooppi airi... lähti parhaiten ever... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1!!!!1111111111111111111½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vitun letkee trikki! !!!!!!!
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Yöllä epämääräistä rempomista tanssilattialla toimintaan täysin sopimattomassa varustusessa ehkä pari tuntia.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Noin 40min salilla plus lämmittelyt. 1h hölkkää. Jee, ei ollut yhtään kauheeta, vaan kulki tosi hyvin, eikä tullut mieleenkään että ois pysähtynyt välillä. Paitsi ne 'pakolliset' kävelypätkät. Ohjaaja sanoikin, että ei oo ennen pysynyt näin kasassa porukka, että aina yleensä joku jää hännille tai joukosta pois. Ja nyt mentiin kuulemma myös kovempaa, käveltiin siis vähemmmän, jes. Ens viikolla vielä tää sama setti, sit siitä eteenpäin on tunnin ja puolentoista lenkkejä huh, en tiä jaksanko. Vaikka kyllä meillä nytkin melkein tunti meni siinä, vaikka piti muka 45min.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kolmen vartin lenkki, nilkkapainoilla. Enkä ees kävelly kertaakaan :cheer:
Pikku-Akka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Tunnin tanssillinen jumppatunti sekä vatsalihastemppuilua pallon päällä.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tunti sählyä. Ei mitään uutta ja ihmeellistä sinänsä.

Kahden akusto-levyn liimaaminen katonrajaan karhutarralla yksin voidaan ehkä myös laskea urheilusuoritukseksi. Ainakin siinä tuli hiki kun piti kattolampun takia vääntäytyä aika hankalaan asentoon.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tunnin pace.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tunti ja 45 minuuttia taas meni kuntonyrkkeilyssä. Alkuun lämmittelyt ja venyttelyt sitten pareittaina lyöntitekniikoita, 4 x 2 minuuttia sparrausta, pari pitää potkutyynyä toinen lyö voimakkaita alakoukkuja molemmin käsin minuutin ajan sen jälkeen minuutin ajan etunojapunnerruksia minuutin ajan. Tätä kaksi kierrosta sitten vaihto. Loppuun n. 200 vatsalihasliikettä.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

Paippi oli periaatteessa suljettu, kun starat kuvaili. Kaikki heistä veti oikeastaan samalla korkeudelle ilmaan.

Noin abauttia kaksi bs-airia sain onnistumaan ihan hienosti "yleisön" edessä. :lol: Oli ihan mukva katsellakin ja vetää sekaan muutaman kerran. Olisin halunnut laskea vielä paljon, paljon enemmänkin, mutta paipin päällä oli ihmisnosturi ja rinnekone, joten keskuksen porukat eivät päästäneet yleisöä telomaan niihin itseään.

Huomenna on pakko mennä aikaisin mestalle. Jäi niin (lasku)nälkäinen olo. Ja pipekin oli aivan perfecto. Vähän luiston kanssa oli ongelmia, mutta taidan napata tuon fluori-voiteen messiin ja painella 9 aamulla rinteellä, jos herään :)
safi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja safi »

RVP elikkäs reisien, vatsan ja peffan muokkausta jumpassa ja siten vielä yläkropan treeni punttiksen puolella yhteensä n. 1 1/2h. Huomiseksi on varattu spinni 75min, joten näillä edetään...
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

Tänään vasta päivä olikin. 9.30-16.30 oleskelin rinnealueella. Samperi, että lähti ilmaa. Yksi äijä jaksoi kehua jopa kahteen kertaan niitä. :oops: Sanoin ekoihin kehuihin, että vahingossa lähti. Tottahan se olikin toisaalta. Usein lähti "matalia" (korkeita nekin vert. aiempaan), mutta joskus (vauhdit, ponnistus ja ajoitus osuivat nappiin... niin viivyin pitkään ilmassa.) :lol: Rento puhelias kaveri, jonka kanssa tuli väännettyä puhetta lot...

vedin bs alley ooppia... method gräpillä ja fs alley ooppia... indyllä ja useimmiten mutella. letkeitä trikkejä. Jotekin ei jaksanut siehoa asteita, vaan korkeista suorista ilmoista nautti.

Aloin puhumaan yhdelle naiselle. Sitten jouduin puhumaan toisellekin ja lopuksi mölisin pitkän aikaa yhden kolmannen. Tosi himmeen kimman kanssa. Olin hiljaa välillä ja se saattoi alkaa itsekkin möliseen. Harvinaista. En tajua miksi pipelläkin saattaa nainen seisottaa tota oravaa housuissa... :P aika panettava.

yritin selostaa sille, että vedä täysillä kaareen. Raivolla. Pehmee ländi ja kaikkea! "Ei, ei kun minä jarrutan." Noh kait hänellä mies o, mutta ihan kivaa oli puhua vapautuneesti naaraalle... + Onhan naisilla tietysti omat möykkeensä puheissaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pikaiset punnertelut hirmupainoilla kuntosalilla ennen bodybalancea jossa olikin sitte sellanen vatsasarja, että meinas niskat mennä poikki ja vatsat krampata..
safi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja safi »

irmelianneli kirjoitti: bodybalancea, jossa olikin sitte sellanen vatsasarja, että meinas niskat mennä poikki ja vatsat krampata
Nyt alkoi ihan kiinnosta, että minkälainen sarja? Lopetin koko BB:n, kun se alkoi tuntua ihan tätijumpalta. Sama ohjelma, kun kaikilla saleilla on kuitenkin menossa noissa body-jutskissa, niin kerro nyt ihmeessä jos vaikka taas innostuis..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

safi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: bodybalancea, jossa olikin sitte sellanen vatsasarja, että meinas niskat mennä poikki ja vatsat krampata
Nyt alkoi ihan kiinnosta, että minkälainen sarja? Lopetin koko BB:n, kun se alkoi tuntua ihan tätijumpalta. Sama ohjelma, kun kaikilla saleilla on kuitenkin menossa noissa body-jutskissa, niin kerro nyt ihmeessä jos vaikka taas innostuis..
Ne vatsat oli niitä, että selällään maaten ojennetaan jalat viistoon mahd alas, ja kädet suoraan taakse, ja sitten vedetään taas kroppa suppuun. Sit semmosia jännitys- ja kurkotusjuttuja väliin aina. Mulla kun on tuo niskavamma, niin tuntui että niskat menee poikki ja pää poksahtaa. Osaksi tuo rankkuus saattoi kyllä johtua myös vielä edellisen vatsatreeninkin vaikutuksista.

Minäkin olen nyt vasta alkanut käydä uudestaan tuolla silloin tällöin, ei oikein oo päässy sisälle vielä. Joutuu tuossa kunnolla keskittymään kyllä, minä ainakin. Suunnilleen 1/3 näyttäis tekevän päin persettä (voi olla että itsekin kuulun niihin) niin eihän ne liikkeet sitten tunnu tietenkään, ainakaan siellä missä pitäisi. Mulla kyllä tulee aina kunnon hiki päälle. Liikkuvuudelle hyvä laji myös.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ratsastukset menneet jo hetken päin helvettiä, sitten tulee väännettyä perse ruvella pari tuntia putkeen mikä ei auta asiaa. Lähden taas kokeilemaan uusin ajatuksin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Pikku-Akka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Eilisen saldo: puoli tuntia halkojen pinoamista ja illalla vielä lumitöiden tekoa. Hyötyliikunta kunniaan.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Pyörälenkki n. 9 km raskaimmalla vaihteella jatkuvasti polkien.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mulli75 kirjoitti:Pyörälenkki n. 9 km raskaimmalla vaihteella jatkuvasti polkien.
Varo nivelsiteitäsi. Liian raskaalla vaihteella polkemisesta voi tulla todella kipeät polvet. Mulle kävi niin Ahvenanmaalla.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tänään vähän paremmin, näillä ajatuksilla jatkamme ensi viikkoon. Lauantaina ensimmäiset pikkukisat.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

Lievä aivotärähdys ja moottorikelkalla ylös. Hieman huippaa vieläkin. Toivoen huomenna olen kunnossa.
safi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja safi »

irmelianneli kirjoitti: Joutuu tuossa kunnolla keskittymään kyllä, minä ainakin. Suunnilleen 1/3 näyttäis tekevän päin persettä (voi olla että itsekin kuulun niihin) niin eihän ne liikkeet sitten tunnu tietenkään, ainakaan siellä missä pitäisi. Mulla kyllä tulee aina kunnon hiki päälle. Liikkuvuudelle hyvä laji myös.
Sorry, ei ollut tarkoitus arvostella liikunta valintojasi, sen kuvan taisit ilmeisesti saada. Tarkoitin lähinnä tätijumpalla sitä, että on jotenkin liian rauhallista meikäläisen makuun. Mä saan kiksejä liikkumisesta, vasta kun hiki virtaa noroina persvakoon saakka. :lol: Lemppareita tällä hetkellä spinni ja steppi. Siinä tietää kyllä tehneensä hommia ja sykkeet paukkuu taivaissa. Kivaa vaihtelua tuo samalla tohon raudan nosteluun.
Vastaa Viestiin