Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi vitun vittu että oli epäkohtelias lehtimyyjäimbesilli! :twisted: Litaniansa lopuksi totesin, että olen lopettanut kaikki lehdet, enkä aio nyt alkaa heti uudestaan taas tilailemaan, että tilaan sitten joskus ihan itse jos siltä tuntuu, niin tää ääliö paiskas että no tilaileppa sitte joskus iha itte, morjens, ja löi luurin kiinni. Perkele! Sitäpaitsi se jätkä oli tosi rasittavan nokkava ja tenttaava. Mitä helvettiä sille kuuluu m i k s i joku ei halua tilata. Mulle ei oo sitäpaitsi i k i n ä näin paljon soiteltu kuin nyt ihan viime viikkoina. Hermot menee. ..Ttu sarjamurhaan ne kaikki!!!! :twisted:
nypari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nypari »

Vituttaa kuunnella luennoitsijaa, joka toistaa joka saatanan sanan - tiedätte varmaan tyylilajin. Vittu, mä olisin pitänyt saman esitelmän 10 minuutissa, johon äijällä meni kolme varttia. Onneksi oli Aamulehti pulpetin päällä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

HAMPAISIIN VIHLOOOOOOOO!! Ikkunasta tulee just ärsyttävä kylmä viima, tää sairaala on liian vanha.
The great club outshines the individual, always and forever.
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

irmelianneli kirjoitti:Voi vitun vittu että oli epäkohtelias lehtimyyjäimbesilli! :twisted: Litaniansa lopuksi totesin, että olen lopettanut kaikki lehdet, enkä aio nyt alkaa heti uudestaan taas tilailemaan, että tilaan sitten joskus ihan itse jos siltä tuntuu, niin tää ääliö paiskas että no tilaileppa sitte joskus iha itte, morjens, ja löi luurin kiinni. Perkele! Sitäpaitsi se jätkä oli tosi rasittavan nokkava ja tenttaava. Mitä helvettiä sille kuuluu m i k s i joku ei halua tilata. Mulle ei oo sitäpaitsi i k i n ä näin paljon soiteltu kuin nyt ihan viime viikkoina. Hermot menee. ..Ttu sarjamurhaan ne kaikki!!!! :twisted:
Mulla oli tuo samainen vaiva, kaikki nokkavat läpyskänkaupustelijat soittelee ja kaupittelevat paskaansa, sitten kun en tahdo tilata hevoshullua niin kysellään perään miksi. Voi vittu, ihan puhtaasti tuon takia meni numero vaihtoon, kun useimmiten mulle soittaa myyjät eikä kaverit. Ja uusi numero onkin luonnollisesti salainen.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

irmelianneli kirjoitti::twisted:
Starflare kirjoitti:jotakuinkin samaa

Mä aloin tentata niitä lehtimyyjiä tyyliin: MISTÄ sä sait tän numeron?? Tätä ei todellakaan pitäis sulla olla... jne jne, antamatta niille puheenvuoroa :roll:
Ei oo soiteltu enää......

Ja se numero ei etes ole tipan tippaa salainen
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bliss kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti::twisted:
Starflare kirjoitti:jotakuinkin samaa

Mä aloin tentata niitä lehtimyyjiä tyyliin: MISTÄ sä sait tän numeron?? Tätä ei todellakaan pitäis sulla olla... jne jne, antamatta niille puheenvuoroa :roll:
Ei oo soiteltu enää......

Ja se numero ei etes ole tipan tippaa salainen
Mulla se taas paheni kun aloin lyömään hanttiin.
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Minä en vastaile tuntemattomiin tai muuten vaan epäilyttävän näköisiin numeroihin. Voi olla että missaan jotain tärkeää, mutta jos asia on t-o-d-e-l-l-a tärkeä, niin eiköhän minuun oteta yhteyttä jollain toisellakin keinolla. Ja onneksi aika harvoin tommoisista tulee puheluita.
Lehtimyyjät on kyllä aika rasittavia pahimmillaan, vaikka pitäisi kai yrittää ajatella että töitään hekin vain tekee. Ei se silti oikeuta heitä olemaan tylyjä/töykeitä.
Mulli75

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

irmelianneli kirjoitti:Voi vitun vittu että oli epäkohtelias lehtimyyjäimbesilli!
Mä pyysin kerran puhelinmyyjää lukemaan mulle viimeisimmän lehden sisältöä. Myyjä ihmetteli ja kysyi miksi pitää lukea minulle ääneen.
Vastasin no kun olen itse sokea enkä voi lukea. Se puhelu päättyi siihen ja myyjä pahoitteli ettei ymmärtänyt heti.
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mua vituttaa herätä joka aamu märkänä hiestä väsyneenä ja vittuuntuneena. Vatsa ihan tohjona edelleen, pörisee ja kurisee ja jatkuva kuvotus päällä. Pitäsi perehtyä uuteen duunipaikkaan 150% mutta voimat ei riitä ja poiskaan en kehtaa olla. Vitun vittu!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Miehet. Vituttaa. Ja kunnolla.
Joko ne on yltiömustasukkasia raivohulluja tai sit vasikoivia "no-lifejä".
En ikinä enää vittu seurustele tai muutenkaan juttele yhdenkään äijän kanssa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voi saatana. Pitäisi alkaa oppimaan pikkuhiljaa lukemaan ne manuskat ennenkuin hakkaa päätään seinään (3 kuukautta).

Emossani ei sitten perinteiseen tapaan pistettykkään sitä yhtä kampaa ensimmäiseen slottiin, prkl.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

McJanne kirjoitti:
Joko saa kusta muuntajaan, jokojokojoko?
*Kusee*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

GRRRR!!! Vihaan duuniani koska se ei ole sitä mitä mulle luvattiin! Ja saan paskapalkkaa!!! Ja sit on ongelmia kans paratiisissa!! Ja perkele, mä häivyn hakemaan hyvää mutta terveellistä safkaa jotta tulisi parempi mieli. Ja ei, se ei ole Atrian eineksiä!! :lol:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

Piuh. Ärtsyä, kun mieli on fiksaantunut asuntomarkkinoiden kysynnän ja tarjonnan alueellisen jakautumisen saloihin, jotka eivät suloiksi muutu. Että pitäiskö myydä ja mitä pitäisi pyytää sekä ennen kaikkea, miten löytää putkiremontoitu asunto alueelta, jossa n. 95 % asuntokannasta on remonttiliipasimella.

Ja kiinteistönvälittäjät ne vasta pistävätkin vituttamaan. Lieroja, ahneita sellaisia. Osaisivat edes kirjoittaa, prkl.
Don't Panic!
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Säätiloista ei koskaan voi olla varma etukäteen... se viduttaa.
ElanorRaven

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Vituttaa tällä hetkellä äärettömästi eräs foorumimme jäsen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

ElanorRaven kirjoitti:Vituttaa tällä hetkellä äärettömästi eräs foorumimme jäsen.
Kas kun et mustanikannut sitä tähän..
Rotan aivot valtasivat pääni.
ElanorRaven

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ann kirjoitti:Kas kun et mustanikannut sitä tähän..
Älä pelkää, et ole sinä.

On se kumma - kun käyttää mustanikkiä, niin valitetaan, ettei uskalla omalla nikillään sanoa. Jos taas käyttää omaansa, niin pitäisikin käyttää mustanikkiä. :roll:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ElanorRaven kirjoitti:
Ann kirjoitti:Kas kun et mustanikannut sitä tähän..
Älä pelkää, et ole sinä.

On se kumma - kun käyttää mustanikkiä, niin valitetaan, ettei uskalla omalla nikillään sanoa. Jos taas käyttää omaansa, niin pitäisikin käyttää mustanikkiä. :roll:
Täytyy käyttää mustanikkiä ja muistaa ilmoittaa aina että kuka sitä kirjoittelee.
Loogisuus ei ole koskaan ollut kityn perisyntejä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

ElanorRaven kirjoitti: Älä pelkää, et ole sinä.
YLLÄRI! Sitähän mä tässä just takaahaeskelinkin. Ihankuin sitä nyteimukakaikkitietäisurponassunenkukasuakinnytniinkauheastirassaajakukaei.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti: YLLÄRI! Sitähän mä tässä just takaahaeskelinkin. Ihankuin sitä nyteimukakaikkitietäisurponassunenkukasuakinnytniinkauheastirassaajakukaei.
En mie tiiä. :shock:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kirjaston sakkomaksut. Miksi, voi miksi en opi uusimaan lainoja ajoissa? :maanantai:
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

McJanne kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Kirjaston sakkomaksut. Miksi, voi miksi en opi uusimaan lainoja ajoissa? :maanantai:
Tuska lisää nautintoa?
Ei, mutta puhuminen auttaa aina, eikös kyökkipsykologit ole sitä mieltä?
Sitä paitsi kirjoittaessani muistin, että jotkut sentään näkevät nälkää ja joillakuilla on parantumaton syöpä ja jotkut hakataan nakkikioskin nurkalla tuusannuuskaksi, joten loppujen lopuksi 23,50 egeä kankkulan kaivoon on pikkujuttu.
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

McJanne kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:...23,50 egeä ...
Hitsinvitsi. Säpä taidatkin lukea yhtäpaljon kun minä.... *pohtii*


:h:
Joo, ja nuo ovat vasta Helsingin kaupunginkirjastosta. Yliopiston kirjastoiden lainat ovat luku erikseen.
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

McJanne kirjoitti: Kauhia. Mut niin se menee, toisille kirja pari kuussa, toisille kirjasto pari ;)

edit: taisin pilata koko ketjun :C
Ei se haittaa, jos vitutusketjussakin on vähän huumoria :)
Vastaa Viestiin