Pettämisen rajasta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Missä siis sinun mielestäsi menee pettämisen raja?

Kaikki flirtti, leikitteleviä katsekontakteja myöten, on liikaa, aina
1
1%
Eroottisten elokuvien tai muun materiaalin katselemisessa
0
Ei ääniä
Sähköinen flirtti (tekstiviestit, sähköposti, sättäily jne) muun kun oman kumppanisi kanssa, vaikka se ei johtaisi yhtään pidemmälle
10
12%
Halauksessa /poskisuudelmassa /toisen kanssa tanssimisessa
1
1%
Kielisuudelmassa/ sylittelyssä /lääppimisissä hitaiden yhteydessä tai muuten
34
41%
Muiden miesten /naisten minkäänlaisessa huomioimisessa silloin kun oma kumppanisi on paikalla
0
Ei ääniä
Muiden miesten /naisten kanssa muhinoimisessa silloin kun oma kumppanisi on paikalla
0
Ei ääniä
Sänkyyn menemisessä
6
7%
Mitä kumppanisi ei tiedä sinun tehneen, se ei voi häntä satuttaa
0
Ei ääniä
Valitsisin useamman vastauksen kombinaation
24
29%
Jossain muualla
7
8%
 
Ääniä yhteensä: 83

ninnithequeen

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hebuli kirjoitti:...sidottuina...
Lääh!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

ElanorRaven kirjoitti:Minä en hyväksyisi edes toisen naisen kädestä kiinni pitelyä kumppaniltani.
Huhhuh,siis hetkinen,sä vetäisit kamalat kilarit jos miehesi pitäisi ystävätärtään kädestä syystä tai toisesta? Varmaan kuolisit saman tien jos hän halaisi jotain ystävätärtään,tai saati antaisi jonkun poskipusun tervehdyksenä.

Tiedän olevani harvinaisen vapaamielinen,mutta huh mitä tiukistelua.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
bedlam

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Haemaeraemies kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Minä en hyväksyisi edes toisen naisen kädestä kiinni pitelyä kumppaniltani.
Huhhuh,siis hetkinen,sä vetäisit kamalat kilarit jos miehesi pitäisi ystävätärtään kädestä syystä tai toisesta?
Samaa ihmettelin. Enpä osaisi kyllä syyllisyyttä tuntea, jos ottaisin naispuolista ystävääni kädestä kiinni esim. lohduttaakseni häntä hänen mieshuolissaan. Eikö saa edes halata ystäväänsä esim merkkipäivän johdosta? Saatikka sitten tanssia hitaita kaverinsa kanssa? Aika ranggaa.

Emme muuten ole tainneet kertaakaan tanssia hitaita nykyisen asuinkumppanin kanssa, vaikka kumpikin on tahollaan pari kertaa kavereiden kassa tanssahdellut. Luulin olevani liiankin mustasukkaista sorttia, mutta taidankin olla tosi vapaamielinen! Jee!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja Think »

bedlam kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Minä en hyväksyisi edes toisen naisen kädestä kiinni pitelyä kumppaniltani.
Huhhuh,siis hetkinen,sä vetäisit kamalat kilarit jos miehesi pitäisi ystävätärtään kädestä syystä tai toisesta?
Samaa ihmettelin. Enpä osaisi kyllä syyllisyyttä tuntea, jos ottaisin naispuolista ystävääni kädestä kiinni esim. lohduttaakseni häntä hänen mieshuolissaan. Eikö saa edes halata ystäväänsä esim merkkipäivän johdosta? Saatikka sitten tanssia hitaita kaverinsa kanssa? Aika ranggaa.
Ihmettelisin suuresti jos parisuhteessa eläessäni se kauniimpi puolisko vetäisi palkokasveja hengityselimiinsä siitä, että halaan jotain naispuolista ystävääni hänet tavatessani. Minusta se on mukava tapa osoittaa ystävyyttä ja sitä, että hän on tärkeä ihminen. Kai tässäkin pitää ottaa huomioon se, että miksi siitä kädestä pitää kiinni tai miksi toista halaa. Mielestäni poskisuudelmassakaan ei ole mitään pahaa.

Mitä sitten tulee itse aiheeseen, niin noita kaikkia edellämainittuja voisin tehdä sen tyttöystäväni nähdessä...tai tanssia jonkun kanssa hitaita.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Suvinen kirjoitti: Onneksi meitä on moneen junaan. Löydät varmasti itsellesi joku päivä jonkun mukavan vapaamielisen naikkosen.
Katsotaan sitten kuinka ymmärtäväisesti suhtaudut vastakkaisen sukupuolen kanssa pelehtimiseen.
Kiitos,ja niin varmaan löydänkin.Et varmaan ylläty jos kerron että olen antanut eräässä suhteessa seurustelukumppanilleni luvan käydä vieraissa miehissä ja naisissa,jos en jostain syystä häntä pysty täysin tyydyttämään tai hän haluaa kokea jotain mihin en syystä tai toisesta tahdo osallistua.Sama oikeus oli siis molemilla.

Asialla oli tasan 2 ehtoa,luonnollisesti se että suojausta oli käytettävä & ja käydä myös testeissä jos seikkaili ja se että minulle asiasta piti kertoa heti välittömästi,mieluusti ennen kuin se edes tapahtuu.

Miten siis uskalsin/pystyin/kehtasin tuollaisen luvan antaa?No,ensiksi hän oli luonteeltaan sellainen ihminen että pystyin luottamaan siihen että seksi pysyy seksinä,eikä siihen syty tunteita mukaan,joten minun asemani hänen rakkaana ei olisi uhattuna.

Eli sanalla sanoen luottamus oli kovempi kuin suomalainen peruskallio,ja tuo pieni sopimus oli meidän tapa osoittaa se.Nykyään en enään noin avomieliseen toimintaan ihan herkällä kykenisi,muttei se oikean luottamuksen vallitessa ole mahdoton ajatus.

Ps: Kumpikaan ei koskaan käyttänyt vapaa seksi-korttia.Kyllä,olen varma tästä.Ja ei, meidän seksielämässä ei ollut vialla mitään.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja Think »

Haemaeraemies kirjoitti:........
Ei voi muuta sanoa kuin, että kerrassaan loistava asenne. Respektiä! :hail:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Think kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:........
Ei voi muuta sanoa kuin, että kerrassaan loistava asenne. Respektiä! :hail:
Kyllä!!

Itse olen antanut saman vapauden aina parisuhteessa, mutta en vaadi sitä samaa vapautta itselleni.
Luottamus toiseen ja itseensä pitää olla.

Pettäminen on sitä kun pettää, ei kerro ja valehtelee. Jos luottamus on kunnossa ei tarvitse pettää.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Haemaeraemies kirjoitti:...
En hiffaa... Muija tulee töistä tullessasi vastaan ovella ja toteaa "Lähden tästä naimaan" vastasitko silloin että "Kait on ruokaa?".

Ei stana, kyllä oma narttu saa olla tasan oma ja vain oma. Ja niin urpo olen että en muita käy tökkimässä vaikka miten vituttas.

Mut kyy... kukin tavallaan.

EDIT: paska väittämä.
Feiz

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja Feiz »

bedlam kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Minä en hyväksyisi edes toisen naisen kädestä kiinni pitelyä kumppaniltani.
Huhhuh,siis hetkinen,sä vetäisit kamalat kilarit jos miehesi pitäisi ystävätärtään kädestä syystä tai toisesta?
Samaa ihmettelin. Enpä osaisi kyllä syyllisyyttä tuntea, jos ottaisin naispuolista ystävääni kädestä kiinni esim. lohduttaakseni häntä hänen mieshuolissaan. Eikö saa edes halata ystäväänsä esim merkkipäivän johdosta? Saatikka sitten tanssia hitaita kaverinsa kanssa? Aika ranggaa.

Kylläpä täällä taas haetaan noita poikkeuksia.
Tottakai kaikessa tilanne määrittelee toiminnan, MUTTA sanotaanpä näin, että jos näkisin tyttöystäväni talssimassa kaupungilla kohtuu normaalin näköisenä(ei siis kyynel silmässä tukemassa kaveriaan ja pitämässä kädestä kiinni)jonku jannun kanssa käsi kädessä niin aivan varmasti vaatisin todella TODELLA hyvän selityksen kyseiselle meiningille.
bedlam

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Feiz kirjoitti: Kylläpä täällä taas haetaan noita poikkeuksia.
Tottakai kaikessa tilanne määrittelee toiminnan, MUTTA sanotaanpä näin, että jos näkisin tyttöystäväni talssimassa kaupungilla kohtuu normaalin näköisenä(ei siis kyynel silmässä tukemassa kaveriaan ja pitämässä kädestä kiinni)jonku jannun kanssa käsi kädessä niin aivan varmasti vaatisin todella TODELLA hyvän selityksen kyseiselle meiningille.
Kyllä minä ymmärsin, että tuo tekstinpätkä oli irroitettu väkivalloin asiayhteydestään. Mutta kun pilkun nussimista en pettämiseksi laske ja halusin sitä nyt välttämättä nusaista.
Zeb

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ruksasin "se, mitä en voisi tehdä kumppanini silmien alla".

Pettämisellä tarkoitetaan käsittääkseni ensisijaisesti luottamuksen pettämistä kuten salailua ja epärehellisyyttä. Lisäksi luottamuksen voi pettää tekemällä toisen tietäen sellaista, minkä tietää toista (pahasti) loukkaavan.

Suhteessa olen ehdottomasti monogamian kannalla, enkä voisi kuvitella ns. avointa suhdetta itselleni. Minulle pettämistä olisi kaikenlaatuinen romanttinen tai seksuaalinen kanssakäyminen kolmannen osapuolen kanssa. En myöskään haluaisi suhteeseen, jossa en olisi aina ensisijainen lojaaliuden kohde kumppanilleni ja toisinpäin. Minulle seurustelukumppani on aina myös paras ja läheisin ystävä.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja shue »

Kysymys teille, jotka pidätte flirttailua vaikkapa netissäkin jo pettämisenä: jos tutustuisitte potentiaaliseen kumppaniin tilanteessa, jossa ko. henkilö on varattu ja hän alkaisi flirttailla kanssanne netissä/IRL, mitenkäs suhtautuisitte? Lähtisittekö ilolla mukaan juttuun ja voisitteko luottaa tyyppiin parisuhteessa, vai koskeeko tuo flirttailemattomuus myös muiden parisuhteita?
slam

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja slam »

shue kirjoitti:henkilö on varattu ja hän alkaisi flirttailla kanssanne netissä, mitenkäs suhtautuisitte?
Pidän nettiseksiä omissa mielikuvissaan elämisenä. Joku puhuu tiseistä, niin vanhat muistot niiden sulojen äärellä vietetyistä ajoista muistuu mieleen ja saattaa sauvakin hieman värähtää. 8)

Platonisella tasolla voidaan netissä pitää toisen kirjoituksista ja sitten voi ajatella. Ompas kivoja ajatuksia ihmisellä. Sen jälkeen voisi miettiä, että toimiskohan luonnossa seksi. Ja sen näkisi sitten luonnon helmassa... jos testaamassa kävisi :)

Monesti myös luonnossakin saatetaan läpällä heittää iskuläppää. Netissä, jos sitä tekee... asialla ei ole juurikaan seksuaalista merkitystä kummallekkaan osapuolelle...
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja shue »

Lisäsin tuohon tuon IRL-option, koska totesin, että nettiflirttailu rajaa vähän liikaa tilanteita pois. Kiinnostaa lähinnä se, että ovatko pettämiseen jyrkästi suhtautuvat yhtä tarkkoja myös muiden suhteiden rajoista vai koskeeko se vain omaa mahdollista parisuhdetta :)
Elukka

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja Elukka »

shue kirjoitti:Kysymys teille, jotka pidätte flirttailua vaikkapa netissäkin jo pettämisenä: jos tutustuisitte potentiaaliseen kumppaniin tilanteessa, jossa ko. henkilö on varattu ja hän alkaisi flirttailla kanssanne netissä/IRL, mitenkäs suhtautuisitte? Lähtisittekö ilolla mukaan juttuun ja voisitteko luottaa tyyppiin parisuhteessa, vai koskeeko tuo flirttailemattomuus myös muiden parisuhteita?
Luultavasti jättäisin väliin, kahdestakin syystä:
- En kestäisi elää parisuhteessa ihmisen kanssa, johon en luota. Miten ihmeessä voisin luottaa naiseen, joka petti edellistäkin kumppaniaan (e)Flirttailemalla minun kanssani?
- En haluaisi mihinkään ei-niin-vakavaankaan juttuun alkaa. Minä olen kumminkin sitä ihmistyyppiä, jolla on taipumus rakastua "tositarkoituksella". Lisäksi kolmantena pyöränä ollessa olisi oivalliset mahdollisuudet päätyä aggressiopitoisen välienselvittelyn osapuoleksi.
:arrow: Ei kiitos varattuja minulle sen paremmin e- kuin tavallisiinkaan suhteisiin.

(Kaikki edelläoleva lähtee tietysti siitä teoreettisesta tilanteesta, että olisin ylipäätään etsimässä kumppania.)
hebuli

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

LillyMunster kirjoitti:Itse olen antanut saman vapauden aina parisuhteessa, mutta en vaadi sitä samaa vapautta itselleni.
Hmm, minä voisin tulkita tuon toisen välinpitämättömyydeksi minua kohtaan. "Kyllä sä saat mun puolestani käydä muissakin naisissa, ei sillä ole mulle merkitystä.". Toivoisin kuitenkin olevan.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

hebuli kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Itse olen antanut saman vapauden aina parisuhteessa, mutta en vaadi sitä samaa vapautta itselleni.
Hmm, minä voisin tulkita tuon toisen välinpitämättömyydeksi minua kohtaan. "Kyllä sä saat mun puolestani käydä muissakin naisissa, ei sillä ole mulle merkitystä."
Ei siinä ole sellainen ajatus taustalla.

Annan vapauden mennä, sillä minulla ei ole tarvetta laittaa palloa kenenkään nilkkaan. Luotan myös siihen, että toinen ei mene, että hän ei todellakaan koe tarvetta siihen.
Ja jos hän sitten menisi nussimaan muita, hän olisi luultavasti mennyt ilman lupaakin.

Minun käsite rakkaudesta perustuu vapauteen ja luottamukseen.

Luotan siihen, että toinen ei käy pökkimässä kaikkea mikä liikkuu ja munan tielle sattuu. Tämä pätee kuitenkin enemmän yksikkötapauksiin, en usko, että olisin ylipäätään alkanut parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka muita jatkuvasti nussisi.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kid

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja Kid »

LillyMunster kirjoitti: Luotan myös siihen, että toinen ei mene, että hän ei todellakaan koe tarvetta siihen.
Ja jos hän sitten menisi nussimaan muita, hän olisi luultavasti mennyt ilman lupaakin.
Mutta oisitko lopettanut suhteen jos toinen olisi mennyt nussimaan jotain toista? Vaikka luvan annoitkin? Vai luotitko siihen että hän ei mene?

Ajatukset juoksee liian nopiasti, en tiedä ymmärrätkö mitä ajan takaa..
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Haemaeraemies kirjoitti:Miten siis uskalsin/pystyin/kehtasin tuollaisen luvan antaa?No,ensiksi hän oli luonteeltaan sellainen ihminen että pystyin luottamaan siihen että seksi pysyy seksinä,eikä siihen syty tunteita mukaan,joten minun asemani hänen rakkaana ei olisi uhattuna.

...

Ps: Kumpikaan ei koskaan käyttänyt vapaa seksi-korttia.
Olisikohan kannattanut ainakin kerran kokeilla?

Itse olen ollut kolmantena osapuolena avoimessa suhteessa (toki ensin varmistettuani kummaltakin osapuolelta henk. koht. että se olisi aivan varmasti ok). Rakkauden ja luottamuksen piti olla niin pirun kova, että muiden kanssa nussimisesta ei muka ollut mitään haittaa - vaan kuinkas kävikään?

Suhteen naisosapuoli muuttui miestä kohtaan ilkeäksi ja pahantahtoiseksi, ikään kuin jotain olisi ollut hampaankolossa. Kysyttäessä mikä vaivaa, hän mainitsi että mies oli etääntynyt hänestä henkisesti sen jälkeen kun oli alkanut harrastaa seksiä minun kanssani. Mikä "yllätys"! Lopetin touhun omalta osaltani siihen paikkaan, koska toivon että pari saisi vielä suhteestaan hyvän ja toimivan, mutta erohan heille lopulta (muistaakseni yli vuoden yrittämisen jälkeen) tuli.

Olen omaakin elämääni miettimällä ollut jo pitkään sitä mieltä, että tunnepitoisen (eli monipuolisesti tyydyttävän) seksin harrastaminen lähentää osapuolia henkisesti - oli heillä muita suhteita tai ei ja riippumatta niissä vallitsevasta luottamuksesta (tästä mainitsin tuollekin parille keskustellessani touhun järkevyydestä; eivät uskoneet). Sille ei vain voi mitään. Ajatusta tukevat taannoiset tutkimustulokset, joiden mukaan avoimet suhteet (joissa "oikeutta" seksiin muiden kanssa myös toteutetaan käytännössä) ovat selvästi muita lyhytikäisempiä (linkkiä en jaksa myt kaivaa). Äläkä ota tätä moralisointina vaan yhtenä näkökulmana. Toki jokaisella on oikeus omissa suhteissaan kokeilla sellaisiakin toimintatapoja, jotka joku muu on todennut toimimattomiksi.
hebuli

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja hebuli »

LillyMunster kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Hmm, minä voisin tulkita tuon toisen välinpitämättömyydeksi minua kohtaan. "Kyllä sä saat mun puolestani käydä muissakin naisissa, ei sillä ole mulle merkitystä."
Ei siinä ole sellainen ajatus taustalla. Annan vapauden mennä, sillä minulla ei ole tarvetta laittaa palloa kenenkään nilkkaan.
Vaikka et ehkä niin tarkoittaisikaan, minä henk.koht. voisin edelleen kokea tuon välinpitämättömyydeksi, ja ehkä haluttomuudeksi sitoutua minuun (tai kehenkään). Vaikka en haluakaan kokea rasittavaa mustasukkaisuutta (yksi sellainen suhde riitti mulle, kiitti), niin toivon kuitenkin olevamme toisillemme sen verran tärkeitä että haluamme omia toisemme toisillemme tietyiltä osin. Seksi on yksi näistä asioista.

EDIT: Uudelleen luettuani en ehkä vieläkään täysin ymmärtänyt mitä ajoit takaa. Annat toiselle "luvan" käydä vieraissa, mutta silti koet sen vääräksi jos hän joskus käyttäisi tätä lupaansa? Eihän se silloin ole oikeasti ollutkaan mikään lupa, vaan jonkinlainen testi. Vähän kuin sanoisi toiselle "saat syödä tuon pöydällä olevan kirsikkakakun jos haluat", ja jos toinen tekee sen, olet pettynyt?

Jäin tosin joskus myös miettimään, mistä asioista yleensäkään on "oikeus" kokea mustasukkaisuutta. Seksi tuntuu tulevan useimmilla ensimmäisenä mieleen. Entä henkinen yhteys? Jos toisella on joku todella hyvä toista sukupuolta oleva ystävä jonka kanssa hän tuntuu tulevan jopa paremmin juttuun ja ymmärtävän toisiaan paremmin kuin me, pitäisikö silloin tuntea olonsa uhatuksi kumppanina? Jos ei, niin miksi sitten seksin osalta?
Viimeksi muokannut hebuli, 06.04.2006 15:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kid kirjoitti:
Mutta oisitko lopettanut suhteen jos toinen olisi mennyt nussimaan jotain toista? Vaikka luvan annoitkin? Vai luotitko siihen että hän ei mene?

Ajatukset juoksee liian nopiasti, en tiedä ymmärrätkö mitä ajan takaa..
Luulen ymmärtäväni.


-Siis, jos toinen kävisi vieraissa ja kertoisi minulle, olisi kaikki hyvin.
-Jos toinen kävisi vieraissa ja ei kertoisi minulle, ei mikään olisi enää hyvin.
-Jos toinen jatkuvasti nussisi muita (kertoi eli ei) niin katsoisin aiheelliseksi pitää vakavan keskustelun parisuhteestamme.

En siis hyväksy pettämistä.

Aivan, siis yksinkertaisesti jos vain vastaisin kysymykseesi; En olisi lopettanut suhdetta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kid

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja Kid »

LillyMunster kirjoitti:Luulen ymmärtäväni.
Ymmärsit oikein ja kiitos kun vastasit. Selvensi paljon. Ja samalla pisti miettimään.
Itse kun olen niin vankasti sitä mieltä, että kun seurustellaan niin muita ei panna.
Mutta jokainen toki tyylillään.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kid kirjoitti: Itse kun olen niin vankasti sitä mieltä, että kun seurustellaan niin muita ei panna.
En minäkään muita pane kun seurustelen.
Sitäpaitsi, miksi panisin? Parisuhdeseksi on parhautta, ja tuskinpa mikään irtonumero (luvalla tai luvatta nussittu) olisi parempaa. :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kid

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja Kid »

LillyMunster kirjoitti: En minäkään muita pane kun seurustelen.
Sitäpaitsi, miksi panisin? Parisuhdeseksi on parhautta, ja tuskinpa mikään irtonumero (luvalla tai luvatta nussittu) olisi parempaa. :D
Käväsin lukee sun tekstejä uudelleen ja siellä todellakin luki että et vaadi itsellesi samaa eli vapautta itsellesi.

Kai mun on vaan vaikea käsittää, että joku antaa kumppanilleen mahdollisuuden harrastaa seksia jonkun toisen kanssa. :)
prosessi

Re: Pettämisen rajasta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kid kirjoitti:Kai mun on vaan vaikea käsittää, että joku antaa kumppanilleen mahdollisuuden harrastaa seksia jonkun toisen kanssa. :)
Minäkin olen antanut sen mahdollisuuden, mutta vain Elukalle. Syynä on varmasti ollut se, että en ole kokenut sitä uhkaksi suhteelle, koska hän on niin samaa maata kanssani. Toisessa suhteessa taas olin erittäin mustasukkainen, syynä lähinnä se, että tunsin hänen voivan melko helpostikin löytää ihmisen, joka korvaisi minut ja olisi jopa jotain suurempaa. Lisäksi minulla on läheinen ystävyyssuhde mieheen, jonka kanssa seurustelin edeltävän ystävyyssuhteen jälkeen ja joka muuttui uudestaan ystävyyssuhteeksi seurustelun jälkeen. Vieläpä niin, että olin ystävä hänen kanssaan seurustellessani Elukan kanssa, parisuhteessa kun olimme Elukan kanssa katkaisseet suhteemme, ja erottuamme sekä päädyttyämme takaisin ystäviksi, aloin uudestaan seurustella Elukan kanssa. Niin yllättävältä kuin se kuulostaakin, pitää Elukkakin ystävästäni ja viihtyy hänen kanssaan. Jonkinlaista suhteellisuusteoriaa tämäkin, sanan molemmissa merkityksissä.
Vastaa Viestiin