Epätoivoiset miehet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
AarneAnkka

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mölli kirjoitti:mutta jotenkin tuntuu että minunlainen saa sitä ainostaan suhteessa kun en ole seksikkään näköinen
Tästä nouseekin kysymys: onko muiden kuin komeljanttareiden turha mennä baariin piparin toivossa? Haluavatko naiset siis paritella hetken mielijohteesta vain ja ainoastaan komeljanttareiden kanssa?

Tästähän seuraa tietenkin epätoivon toinen muoto, eli "minun on päästävä parisuhteeseen saadakseni seksiä" joka johtaa joskus merkillisiin tapahtumaketjuihin miesten ja naisten välillä, kun tavoitteet eivät ole selviä.
killkill

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Tästähän seuraa tietenkin epätoivon toinen muoto, eli "minun on päästävä parisuhteeseen saadakseni seksiä" joka johtaa joskus merkillisiin tapahtumaketjuihin miesten ja naisten välillä, kun tavoitteet eivät ole selviä.
Voi voi, tämä keskustelu on käyty useasti ennenkin.
Ei miehen tarvitse olla komea in order to get laid. Jos jaksaa olla ulospäinsuuntautunut ja höpöttää flikoille tarpeeksi, onnistuminen on vain ajan kysymys. Siellä nurkassa yksin tuopposensa kanssa jupottavaa äijää ei kyllä kukaan tule hakemaan.
SingleMalt

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:Siellä nurkassa yksin tuopposensa kanssa jupottavaa äijää ei kyllä kukaan tule hakemaan.
Ei todellakaan, jos sitten kyseessä ei ole Jussi Salonoja.

Mitä suurempi virne naamalla, suuremmat hymykuopat, pilke silmissä ja positiivinen iloinen asenne, sitä enemmän on miehellä vientiä.
Jurottamalla ei saa kuin tyhjää.
AarneAnkka

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No niin, mölli, eihän sun sitten tarvi ku hymyillä ja pitää hauskaa. Tai ainakin teeskennellä pitäväsi hauskaa. :wink:
Yönmustaritari

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Turbohaltija kirjoitti:Tässä joku aika sitten menin Suomi24:n seksichattiin nickillä "Himoisa Pimpsa" ja kesti noin minuutin kun sain ainakin 20 vonkauspyyntöä kaiken maailman karjuilta. Oikeesti, miten epätoivoinen mies voi olla?
Asiaa. Allekirjoittanut saattaa joskus ilmentyä chateissa nickillä Reijo47 ja heruttaa juuri esittämiäsi nimimerkkejä. Kyse ei tällöin ole niinkään epätoivosta vaan tapauksesta, jota kutsun tutkivaksi journalismiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Gattaca kirjoitti:Just eilen illalla minulle valkeni tärkeä juttu. Että jospas baareista ym. seuraa löytävät ihan oikeasti ovat samalla aaltopituudella siellä tapaamiensa ihmisten kanssa ja siksi juttu sujuu? Ihmiset on niin ihQja ja niinpoispäin.
Minä taas en kiinnostu kenestä vaan hyvännäköisestäkään, ja jututtaminen olisi minulle teennäistä pillunvonkuuta. Lakkaan siis vääntämästä väkisin ja kyllä, olen siitä ylpeä.
Sama netin kanssa. En enää meilaa kenellekään, josta en oikeasti kiinnostu pillun lisäksi. Siis en meilaa kenellekään.
Ongelmasi on se, että pidät kaikkia baareissa/netissä olevia lutkina eli olet ennakkoluuloinen. Itse kärsin samasta asiasta. Vaikka on järjellä ajateltuna selviö, että baareissa/netissä on myös fiksua ihmisiä (kuten maailmassa yleensä), negatiivinen suhtautuminen baarien näkyvään osaan (=sekoilu, meluaminen, örvellys) pilaa kaikki mahdollisuudet suhtautua asiaan normaalisti.

Yllä kuvattu on moraalisesti vahvarakenteisten ihmisten oma juttu. Hällä väliä -tyypit eivät sitä koe. Liiallinen selkärankaisuus ei ole hyvästä, kuten eivät äärimmäisyydet yleensä ole. No tämmöistä tämä elämä on, kovasta yläpäästä kärsii lerpun alapään muodossa.
:lol:
Paras päivä ikinä.
killkill

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:No niin, mölli, eihän sun sitten tarvi ku hymyillä ja pitää hauskaa. Tai ainakin teeskennellä pitäväsi hauskaa. :wink:
Mä itseasiassa luulen ymmärtäväni, mitä ajat takaa. Inhoat pakkohauskaa ja teeskentelyä sekä pakonomaista baarirallia. No, pelkkä baareiluun orientoitunut elämäntapa on tylsä ja tyhjänpäiväinen minunkin mielestäni. Juuri tuosta syystä itse aikanani kokeilin nettideittailua. Tulihan sielläkin välillä "paskaa käteen", mutta monta mukavaakin hetkeä tuli koettua.
killkill

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja killkill »

Turbohaltija kirjoitti:Siveyteni säilyttäneenä :D
Tätä en ymmärrä. Onko tässä käytösmallissa takana joku kiero logiikka tyyliin "pelkään torjutuksi tulemista, siksi torjun kaikki vähätkin lähestymisyritykset?" Jos siitä siveydestä pitää kiinni, kannattaa ryypätä yksin kotona - mutta katkoa ADSL -yhteyden kaapelit ;)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Jos nyt sanoja revitään kappaleiksi, epätoivoiseksi voi laskea niin miehillä kuin naisillakin, kaikenlaisen satunnaisheruttamisen. Toinen ei kiinnosta ihmisenä, genitaalit voivat olla siistimättömät ja rahaakin menee hukkaan.

Tai sitten sen voi perustella todennäköisyyslaskelmin kannattavaksi, kyllä joskus nappaa, joskus jopa se Oikea. Tarkoitus pyhittää keinot, harvoin tosiaan tullaan norsunluutornista noutamaan vaikka olisi sydän puhdasta kultaa ja muodot kuin Pöyhösellä.

Ja toisaalta, ovat epäonnistuneetkin yritykset/suhteet/panot osa elämää. Ei koskaan tule ikää jolloin olisi niin jalostunut, että kaiken tekemisensä pystyy suunnittelemaan tarkoituksenmukaiseksi. Saati että lopputulos olisi aina mitä toivoo.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AarneAnkka kirjoitti: Tästä nouseekin kysymys: onko muiden kuin komeljanttareiden turha mennä baariin piparin toivossa? Haluavatko naiset siis paritella hetken mielijohteesta vain ja ainoastaan komeljanttareiden kanssa?
killkill kirjoitti: Voi voi, tämä keskustelu on käyty useasti ennenkin.
Ei miehen tarvitse olla komea in order to get laid. Jos jaksaa olla ulospäinsuuntautunut ja höpöttää flikoille tarpeeksi, onnistuminen on vain ajan kysymys. Siellä nurkassa yksin tuopposensa kanssa jupottavaa äijää ei kyllä kukaan tule hakemaan.
SingleMalt kirjoitti: Mitä suurempi virne naamalla, suuremmat hymykuopat, pilke silmissä ja positiivinen iloinen asenne, sitä enemmän on miehellä vientiä.
Jurottamalla ei saa kuin tyhjää.
AarneAnkka kirjoitti:No niin, mölli, eihän sun sitten tarvi ku hymyillä ja pitää hauskaa. Tai ainakin teeskennellä pitäväsi hauskaa. :wink:
No niin.
Tässä minun tragedia.
Paitsi että näytän siltä kuin minut olisi kaivettu juutalaisten joukkohaudasta, en ole tippaakaan sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut. Enkä haluakaan olla. Naisten netti-ilmoituksissakin "sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut ja iloinen" ovat minulle pitkä miinus ja pinnallisuuden merkki.

Ja sitten asiat "baari" ja "hauskanpito" ovat minulle vastakohtia. Tympeitä tylsiä meteliluoliahan ne. En pysty minuuttia pitempään teeskentelemään, että minulla olisi hauskaa tai että olisn kiinnostunut tradenomien kännijutuista. Muista se on aidosti "juhlimista" mitä en ymmärrä. JOULU on juhla.

Ehkä se ulkonäkö ei aina ole tärkein. Veikkaan, että naisia saa parhaiten joku Topi Tuomainen -tyyppi (Se pieni paksu savolainen turpeanaamainen verenpainetautisen näköinen oikeasti ruma näyttelijä) koska hänellä suu käy koko ajan iloisesti ja silmät säteilevät.

Toimii muuallakin kuin baareissa. Kerran Ylioppilasmiekkailijoiden alkeiskurssilla oli sellainen susiruma mutta suomalaiskansallisen tanakka persjalka (sekin tietty Suomessa plussaa), joka koko ajan hölötti "siistejä" juttuja itsevarmasti. Kun pariharjoitukseeen ryhdyttiin, pystytisu-opiskelijaneitoset stringijumppavermeissään oikein kilvoitteli, että mä haluun ton Pekan kanssa! Eiku mä! Mäpäs!

Vain kerran tai kahdesti on minua nainen baarissa puhutellut. Ja kun minä kärvistelen pillunpuutteessa, sieluun koskee kun näkee miten itsestäänselvästi fiksunkin näköiset naiset menevät niiden hymypoikagigoloiden luo. Maailman luontevin asia heille ja minulle iäti saavuttamaton ylellisyys.

Kerran erehdyin käymään Hesassa baarissa vanhan isäni kanssa. Ja eikös ruvennut joku 50 vee kapakkaruusu heti vonkaamaan isääni! En päästänyt kiinni! :D

Täällä toisaalla olen isälle selittänyt, että paikallisessa yökerhossakaan en vapaata naista näe. Isä sanoo, että pakko olla. Yritin suostutella isää mukaan spottaamaan niitä minulle. Ei suostunut, mikä tarkemmin ajatellen on hyvä. En kestäisi sitä kun 40+ naiset kuitenkin alkaisivat jututtaa isääni. Ja minua ei kukaan koskaan. Vaikka äijä on 72, pahasti kulahtanut ja reippaasti ylipainoinen. Mutta ah... isäni "TYKKÄÄ IHMISISTÄ" haluaa "JUTELLA IHMISTEN KANSSA" ja "IHMISET ON MIELENKIINTOISIA".

Ärh.. isänmurhan tekisin sitten!
PerttiMakimaa

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Seuraavaksi off-topic muuten sinänsä vakavasta aloitusaiheesta. (Pohdin aika pitkään pitäisikö tämä sittenkin jättää postittamatta. -Toim. huom.)

Ihan jo keskustelun aikaansaamiseksi voisin kerrata hieman käsityksiäni siitä miksi tämä pariutuminen on niin pirun vaikeaa nykyään IMHO. Aion vetää mutkat suoriksi. Joten korjatkaa, runkkaritoverit, jos olen väärässä..

- Median tarjoamat täydellisen siloitellun kauniit ihmiset, joita tulee joka tuutista. => "Näitähän on maailma täynnä. Minäkin kelpuutan vain täydellisen ihmisen kumppanikseni. Ei sillä väliä, että en itse ole täydellinen."

- Internet. => Sukupuolensa, ikänsä, ulkonäkönsä yms. valehtelevat. Tusinadeittailijat, pettäjät, ei ketään kelpuuttavat... Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Siihen kun lisää vielä, että kuka tahansa voi kokeeksi heittää ilmoituksen nettiin etsien vaikkapa näin:"Etsin 20-30 vuotiasta itsestään huolta pitävää leskeä tai miljoonaperijää, joka mieluusti toimii mallina kansainvälisessä toimistossa. Nimim. Vittumainen ruma amis (ei varsinaisesti piikkiä tuon koulun käyneille) tositarkoituksella. P.S. olethan akateeminen".

- Loputtomalta vaikuttavat mahdollisuudet. En väitä, että vanhanajan naapurien naiminen olisi todellakaan ollut hyvästä geeniperimällemme, mutta nykyään tulee loputtomien vaihtoehtojen illuusio. Voinhan etsiä kumppania ympäri maapalloa jos ei täydellistä muuten löydy.

- Sinkkuuden ylistys (tämä on kai menossa/mennyt ohi). En onnistu löytämään ketään mahdottomilla kriteereilläni => viihdyn yksinäni.

- Ikuinen nuoruus. Luin juuri lehdestä miten "teinitytöt Pariisissa sytyttivät tuhopoltot". Kyseessä olivat siis 18-20 vuotiaat tytöt. Teini-ikä on siis jatkunut tuonne asti, joten olen tällä logiikalla päälle kolmekymppisenä vielä nuori. "Minulla on vielä aikaa". Keski-ikä alkaa suoraan nuoruuden jälkeen nelikymppisenä. Tai toivottavasti edes silloin... En jaksaisi juosta tanssibaareissa viisikymppiseksi asti.

- Lisääntyneet mielenterveysongelmat, joita yhteiskuntamme tuottaa. Vaikea on pariutua jos lähikaupassa käyminen tuottaa vaikeuksia.

Jos vain jotenkin voisi nähdä se ohi mitä tuossa yllä luetellaan. Ja keskittyisi itselleen sopivimman kumppanin etsintään. Jokainen ihminen voi olla mahdollisuus - ei uhka.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Riemumieli kirjoitti:Ongelmasi on se, että pidät kaikkia baareissa/netissä olevia lutkina eli olet ennakkoluuloinen. Itse kärsin samasta asiasta. Vaikka on järjellä ajateltuna selviö, että baareissa/netissä on myös fiksua ihmisiä (kuten maailmassa yleensä), negatiivinen suhtautuminen baarien näkyvään osaan (=sekoilu, meluaminen, örvellys) pilaa kaikki mahdollisuudet suhtautua asiaan normaalisti.
No NYKYÄÄN liikaa Cityä ja Kityä luettuani romanttinen käsitys naisista on kadonnut. Häiritsee oletus naisesta kuin naisesta, että tuokin se yhdenillanjuttuilee, kimppakivailee ja muotilesboilee. Ja jos en minä sitä tänään pane, niin joku muu kyllä. Ei millään sovi käsitykseeni romanttisesta tutustumisesta ja rakastumisesta. TOIVOTTAVASTI kaikki naiset eivät ole sitä minkä vaikutelman City/Kity antaa!

Mutta ei tuo Lutkuuskaan mulla alunperin este.
Vaan baareissa se, että enhän minä TIEDÄ jostain siellä näkyvästä naisesta kuin ulkonäön. Ja siinä helvetin metelissä ei yleensä voi puhuakaan. Ja jos puhuu, niin joku tyhmä tehtaantyttöhän se täällä yleensä on. Minua ei siinä kiinnostasi kuin pillu, joten kyllä rikkoisin itseänikin vastaan teennnäisellä piilovonkuuläpälläkin. Koska minä en muuten haluaisi sellaisen kanssa puhua sitten niin mitään!

JOS näkisin naisen, jolla on Animalian nappi tai NASA-lippis :lol: , sitten jo ulkonäöstä päättelisin että oikeaakin puhutavaa voisi olla.
killkill

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja killkill »

PM listaili ajatuksia jotka olisivat voineet olla omiani.. hei, nehän olivat omiani! PLAGIOIJA!!! :D

Ymmärrän Gattacan tuskan, mutten sitä että samasta asiasta maristaan koko ajan. Jo Cityn aikoina monikin ihminen koetti tsempata, neuvoa, auttaa yms, mutta mikään ei mennyt läpi. Alkaa tuntua että mies nauttiikiin tilanteestaan ja ennenkaikkea siitä miten se antaa mahdollisuuden marmattaa ja syyttää koko maailmaa omasta tilastaan. Siispä ignoretan from now on.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Killkill: Tässä olen just sanonut, että lakkaan yrittämästäkään väkisin. Ja olen ratkaisuuni tyytyväinen. Juttuni ovat monesti luettuja, mutta nyt ei mulle nyyhkyruikutusta vaan mielestäni ketjun aiheeseen sopivaa analyysia.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

killkill kirjoitti:
Ymmärrän Gattacan tuskan, mutten sitä että samasta asiasta maristaan koko ajan.
No ei hän nyt koko ajan ole marissut. Tässä oli aika pitkä tauko (suunnilleen Cityyn paluun jälkeen uudella nickillä tämän vuoden helmikuusta elokuuhun asti) jolloin hän ei pahemmin valitellut. Pienempiäkin taukoja on ollut. Mutta nyt se on alkanut taas. Deja vu. Jos Gattacan kirjoitukset ärsyttävät niitä ei ole pakko lukea. Sama pätee tietysti kaikkiin muihinkin kirjoittajiin täällä.

Minua Gattacan kirjoitukset eivät ärsytä. Silloinkin kun hän valittaa ikuisuusongelmaansa hän on mielenkiintoinen ja/tai hauska. Ja ennen kaikkea persoonallisuus.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja martza »

Turbohaltija kirjoitti: Tässä joku aika sitten menin Suomi24:n seksichattiin nickillä "Himoisa Pimpsa" ja kesti noin minuutin kun sain ainakin 20 vonkauspyyntöä kaiken maailman karjuilta. Oikeesti, miten epätoivoinen mies voi olla?
Mies on niin kauan epätoivoinen ja suuressa stressissä ja masennuksessa ennen kuin saa piNPPaa ja kunnolla.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Edith

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä en nyt voi sille mitään, että mua tympii tästäkin ketjusta aistivani perinteiset käsitykset, joiden mukaan miehen olisi ihan sopivaa ja jaloa olla epäsosiaalinen ja ajattevainen ja niin edelleen ja on häntä kohtaan aivan hillitön vääryys, kun naiset eivät häntä tule varta vasten kotoa tai baarin nurkasta hakemaan. Ja edellä tietysti tarkoitetaan sanalla 'naiset' vain niitä kaikken kauneimpia, seurallisimpia ja valovoimaisempia tapauksia. Niitä olentoja, jotka ovat biologiselta ja sosiaaliselta sukupuoleltaan naisia, mutta jotka eivät ole edellä kuvatun kaltaisia 'kunnon' naisia, ei siis lasketa naisiksi ollenkaan. Eihän tuollaisella epäsosiaalisella murjokemiehellä ja tuollaisella ihannenaisella edes olisi välttämättä paljoakaan henkisesti yhteistä, eihän?

Neuvoni valittaville ja muillekin miehille on laajentaa käsitystään naisista. Naisia ovat muutkin kuin ne tavoiteluimmat kymmenen prosenttia naisia.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Edith kirjoitti:Neuvoni valittaville ja muillekin miehille on laajentaa käsitystään naisista. Naisia ovat muutkin kuin ne tavoiteluimmat kymmenen prosenttia naisia.
Noin yleisenä neuvona ihmisille voi sanoa, että elämä ei ole reilua. On menestyjiä ja on muita, valitettavasti muita ei muista kukaan tai korkeintaan hyvin harva, menestyjät muistavat kaikki. Eipä silti, usein riittää kun tarpeellinen määrä ihmisiä tuntee, mutta on olemassa sellaisia muita, joita ei kukaan muista ja joista ei kukaan välitä. Mutta se on vaan voi voi.
Paras päivä ikinä.
PerttiMakimaa

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Edith kirjoitti:Mä en nyt voi sille mitään...
Olen sitä mieltä, että molemmilla sukupuolilla olisi petrattavan varaa. Toivotaan sellaista mentaliteettia lähiaikoina ilmenevän...

Runkkaritko edelläkävijöinä? :)
Turbohaltija

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

killkill kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Siveyteni säilyttäneenä :D
Tätä en ymmärrä. Onko tässä käytösmallissa takana joku kiero logiikka tyyliin "pelkään torjutuksi tulemista, siksi torjun kaikki vähätkin lähestymisyritykset?" Jos siitä siveydestä pitää kiinni, kannattaa ryypätä yksin kotona - mutta katkoa ADSL -yhteyden kaapelit ;)
No se nyt oli sellainen herja vaan. Mutta täytyy sanoa, että ihmisten kovuus ja tylyys pelottavat minua jonkin verran ja suomalaiset naiset ovat tunnetusti kovia tyrmäämään miesten lähestymisyrityksiä. Niinpä mietin aika pitkään, miten toista uskaltaisi lähestyä ja yleensä siinä menee se "kultainen hetki" ohi. Lisäksi minua vaivaa sama asia kuin Gattacaa: En oikein osaa kiinnostua ihmisestä ulkonäön perusteella ja tuo baariympäristö on vierasta ajatusmaailmalleni. Osatakseni rentoutua siinä kohinassa juon yleensä vähän liikaa, millä on vain väsyttävä vaikutus minuun. Ja kun olen väsynyt, tunnen tavallaan helpotusta siitä, ettei nyt enää tarvitse yrittääkään muuta kuin jaksaa kotiin asti nukkumaan. Baarissa käyminen on minulle vain ajan tappamista.

Josssain viisaassa kirjassa tosin sanottiin, että tullakseen onnelliseksi ihmisen pitää "elää vaarallisesti" eli kohdata pelkonsa ja luopua vanhoista turvaverkoista, jotka estävät elämästä elämää. Eli minäkin tekisin viisaasti jos vain iloisesti ja rohkeasti lähestyin näitä vittuja haistattavia suomalaisnaisia. Voihan tietysti olla, että sieltä löytyisi joku oikeakin tapaus. Kunpa joskus näkisi jotain aitoa ja todellista, josta voisi oikeasti olla kiinnostunut. Hmm... muuan kaverini tosin tapasi nykyisen vaimonsa eräästä tanssiraflasta. Se oli siinä mielessä koominen tilanne, että molemmat heistä inhosivat kyseistä paikkaa ja sattuivat sinne kuitenkin samaan aikaan. Kaverini oli kännissä ja avautui tälle naiselle aavistus itkua äänessään ja selitti olevansa epätoivoinen (kuulin vierestä) ja nyt ne on naimisissa ja niillä on lapsi.... Huh. Rehellisyys maan perii sittenkin?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Juu siis enhän minä viime aikoina ole paljoa ruikuttanut. Eikä edellisetkään minulle ruikutusta olleet. Komppasin aikaisempia kirjoittajia omilla havainnoillani.

Nykyään olen ihan seestynyt tämän "ongelmani" kanssa.
"Miksei ne BaariLutkat sitten jaa kerran mullekin ennen sadatta partneriaan"-katkeruuskin on väistynyt. Heti kun tajusin, ettei baarikulttuurin ulkonäköön ja trendikkyyteen tai ehkä niitäkin enemmän sosiaalisuuteen, ulospäinsuuntautumiseen ja kaikkien ihmisten kanssa mielenkiinnolla jutteluun perustuva pariutumistyyli ole minun juttuni. Ei voi ollakaan enkä haluakaan että olisi. Ihan vieras laji ja tyyli. Enhän minä katkeroidu äsken telkussa näytettyjen kenguruidenkaan kosiopuuhista! (Tuo siis ei mitenkään halveksivasti eikä kengurut ja baarihyppelijät suoraan rinnastaen)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Ann »

Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

:D

29 wee? Amatööri! Siinä iässä minä en vielä tytöistä uskaltanut haaveillakaan! :oops: Hyvät ohjeet kyllä.. mutta eihän muita naistyyppejä ole olemassakaan kuin nuo luetellut! :D
SingleMalt

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gattaca kirjoitti:minä en vielä tytöistä uskaltanut haaveillakaan!
Mitä jos alkaisit hihhuliksi? Niissä porukoissahan pyörii hyvännäköisiä ja kilttejä tyttöjä. Oikeisiin juhliin eksymällä, saa piirakkaakin niin paljon, että poikuuden 40 vuoden pölypussit tyhjenevät rusinaksi.
PerttiMakimaa

Re: Epätoivoiset miehet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SingleMalt kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:minä en vielä tytöistä uskaltanut haaveillakaan!
Mitä jos alkaisit hihhuliksi? Niissä porukoissahan pyörii hyvännäköisiä ja kilttejä tyttöjä. Oikeisiin juhliin eksymällä, saa piirakkaakin niin paljon, että poikuuden 40 vuoden pölypussit tyhjenevät rusinaksi.
Tässä oli vuosisadan ehdotus. Plussia:

+ Saarnamiehen taidot takuulla löytyvät.
+ Uskovaiset tytöt harvemmin naivat ympäriinsä.
+ Oletettavasti samantyylinen mielenlaatu.

"Herää" herra. :)
Vastaa Viestiin