Nuuuuuuh?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Koska tästä nuuuuuuuhista on lanseerautunut Kityssä jonkinlainen lentävä lause(?) ja olen jotenkin onnistunut missaamaan sen alkuperän, konnotaatiot ja nyanssit, on ihan pakko kysyä: mitä nuuuuuuuhilla oikein tarkoitetaan, ja missä yhteydessä sitä tarkalleen ottaen kuuluu käyttää? Tä? Mitämissä? Kuka? :? Nyt rautalangat vääntymään, Kityläiset.
ninnithequeen

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Käsittääkseni ystävämme Letkupetku sen aloitti. Mut varma en voi olla. Loistava sanonta kyy :D
Ja sillä voidaan tarkoittaa ihan mitä vaan, mutta yleensä, etkö sinäkin halua nuuuuuuuhkia hyvännäköistä naista?
1108

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei muuten aloittanut. Se oli Gissa. Neidillähän se oli allekirjoituksena, ja käytti chatissa/palstalla sangen usein sanontaa. Letku on taas apinoinut tapansa mukaan juttunsa jostakin muualta kuin omasta päästään.
AarneAnkka

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Käsittääkseni ystävämme Letkupetku sen aloitti. Mut varma en voi olla. Loistava sanonta kyy :D Ja sillä voidaan tarkoittaa ihan mitä vaan, mutta yleensä, etkö sinäkin halua nuuuuuuuhkia hyvännäköistä naista?
Letkupetku taisi käyttää sitä myös håmåuden haisteluun, tyyliin "nuuuuuuuuuuuh, tuohan haiskahtaa ihan håmålle". Siis mikäli ymmärsin hänen kukkean symbolikkaan proosansa kierteissivumerkitykset oikein. Tai sitten olen taas pihalla.
ninnithequeen

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Ei muuten aloittanut. Se oli Gissa. Neidillähän se oli allekirjoituksena, ja käytti chatissa/palstalla sangen usein sanontaa. Letku on taas apinoinut tapansa mukaan juttunsa jostakin muualta kuin omasta päästään.
Heiiii, niin muuten olikin. Mutta Letku kyllä käytti sitä aina ja joka paikassa, joten paha sanoa kumpi aloitti :think:
ninnithequeen

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Käsittääkseni ystävämme Letkupetku sen aloitti. Mut varma en voi olla. Loistava sanonta kyy :D Ja sillä voidaan tarkoittaa ihan mitä vaan, mutta yleensä, etkö sinäkin halua nuuuuuuuhkia hyvännäköistä naista?
Letkupetku taisi käyttää sitä myös håmåuden haisteluun, tyyliin "nuuuuuuuuuuuh, tuohan haiskahtaa ihan håmålle". Siis mikäli ymmärsin hänen kukkean symbolikkaan proosansa kierteissivumerkitykset oikein. Tai sitten olen taas pihalla.
Voi kuule, ei sen jätkän proosaa ymmärrä kukaan....
Durasel

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Kyllä Gissa edelleen käytti sitä aiemmin kuin letku.
ninnithequeen

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Durasel kirjoitti:Kyllä Gissa edelleen käytti sitä aiemmin kuin letku.
Asia selvä.

Ja mihis Gissa muuten on hävinnyt?
Turbohaltija

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mä haluan nuuhkia yhtä ei-kityläistä...
Yönmustaritari

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

1108 kirjoitti:Ei muuten aloittanut. Se oli Gissa. Neidillähän se oli allekirjoituksena, ja käytti chatissa/palstalla sangen usein sanontaa. Letku on taas apinoinut tapansa mukaan juttunsa jostakin muualta kuin omasta päästään.
Rasittava älykääpiö. Alkaa harmittaa, ettet ole itseäsin sillä naulapistoolilla osunut.

Apinoinhan mä mitään vain vain vain vain. Sinä mistään mitään tietävä, vasaralla itseään kolhiva turjake voit pitää leipäläpesi ummessa siitä mistä minä läppäni otan. Sen voin kyllä taata, että teiltä vajaaälyisiltä en mitään kopioisi vaikka siinä olisikin jotain järkeä.
Durasel kirjoitti:Kyllä Gissa edelleen käytti sitä aiemmin kuin letku.
Viljelläänkö teitä jossain?

Minun Nuuuh! on trademarkattu ja on ihan sama onko joku joskus käyttänyt jotain vastaavaa. Mä en edes tiedä mikä on joku "gissa". Ihan sama peelot. Te olette niin noulaiffeja ettei ole tosi. Ja mistä Nuuuh!tm on saanut alkunsa ei vittu kuullu teille pätkääkään. Haistakaa paska koko remmi.
1108

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Yönmustaritari kirjoitti:Rasittava älykääpiö. Alkaa harmittaa, ettet ole itseäsin sillä naulapistoolilla osunut.

Apinoinhan mä mitään vain vain vain vain. Sinä mistään mitään tietävä, vasaralla itseään kolhiva turjake voit pitää leipäläpesi ummessa siitä mistä minä läppäni otan. Sen voin kyllä taata, että teiltä vajaaälyisiltä en mitään kopioisi vaikka siinä olisikin jotain järkeä.
Niin joo ja joo taas

Heiluta hiirtäsi ja apinoi lisää IRC-lausahduksia. Ota omaksesi, pidä hyvänäsi ja ulosta tänne. Pässi, urpo ja verkonpaino.

Keksit vissiin ruudinkin vai onko vasta työnalla?
Yönmustaritari

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

1108 kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Rasittava älykääpiö. Alkaa harmittaa, ettet ole itseäsin sillä naulapistoolilla osunut.

Apinoinhan mä mitään vain vain vain vain. Sinä mistään mitään tietävä, vasaralla itseään kolhiva turjake voit pitää leipäläpesi ummessa siitä mistä minä läppäni otan. Sen voin kyllä taata, että teiltä vajaaälyisiltä en mitään kopioisi vaikka siinä olisikin jotain järkeä.
Niin joo ja joo taas

Heiluta hiirtäsi ja apinoi lisää IRC-lausahduksia. Ota omaksesi, pidä hyvänäsi ja ulosta tänne. Pässi, urpo ja verkonpaino.

Keksit vissiin ruudinkin vai onko vasta työnalla?
Älä kysy minulta. Pakollisen kommunikoinnin kanssasi pystyn hoitamaan toisella kädellä ja sen yhdellä sormella. Arvaatko millä? Älä vastaa ääneen, koska en mieluusti vastaa takaisin.

JA niin paljon kuin vihaankin itseni toistamista.
Yönmustaritari kirjoitti:Rasittava älykääpiö. voit pitää leipäläpesi ummessa
segma

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja segma »

Yönmustaritari kirjoitti:Haistakaa paska koko remmi.
Nuuuuuuuuuuh!
MarthaFocker

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Tiedän, mutten kerro.

En ehkä ole yhden päivän aikana koskaan nauranut niin paljon, kun ko. päivänä, jolloin juttu sai alkunsa.

Oli se sitten gissa (who the fuck is that?) tai ei joka voi huutaa, että "mä olin täällä eka", on Nuuh(tm) Letkusen lanseeraama.
slam

Re: Nuuuuuuh?

Viesti Kirjoittaja slam »

pimpsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Vastaa Viestiin