Oletko näpistänyt kaupasta?

Yleinen lätinä jä kitinä

Näpsitykset

Äänestys päättyi 06.10.2005 17:08

viikon sisään
1
2%
kuukauden sisään
0
Ei ääniä
viimeisen vuoden kuluessa
2
3%
5 vuoden sisään
0
Ei ääniä
joskus nuorena (nuoruuden hairahdus)
25
43%
joskus nuorena (paljonkin)
12
21%
En vain osaa
18
31%
 
Ääniä yhteensä: 58

Mulli75

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

En koskaan enkä jatkossakaan.

Kerran erään kaupan hälytinlaitteet piippasi kun menin sisään. Huomasin ja ihmettelin niin kuin henkilökuntakin. Ulos mennessäni sama homma.

Silloin jähmetyin paikalleni, menin suoraan lähimmän vartijan luo ja sanoin että nyt on jotain hämärää kun minulla ei ole mitään muuta kuin päällä olevat vaatteet, rahapussi ja kännykkä.

Tyhjensin taskuni, bingo n. 4 kk sitten ostetusta rahapussista löytyi hälytin, jonka myyjä oli unohtanut poistaa.

Mitenköhän monessa kaupassa olin ehtinyt käydä 4 kk:n aikana eikä ollut piipannut.
SnapaHead

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Oi niitä mukavia shoplifting-aikoja... nyyh... Jos tässä paskamaassa annettaisiin 12-vuotiaiden tupakoida jäisi moiset ryöstelyt tekemäti.
Mutta ei niin ei. Tämän takia aionkin pitää oman lapseni viinoissa, röökeissä ja naisissa heti kun pallit näyttävät laskeutumisen merkkejä.
Toki pennun pitää jotakin siitä maksaa, nimittäin lukea tiettyjä teoksia joista pidän sitten tenttejä.
Miksi minä en voinut saada näin loistavaa kasvattajaa, ah.
ninnithequeen

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Joskus yläasteella. Piti olla kova jätkä.
:komp: Los Comppaus :komp:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Joskus yläasteella. Piti olla kova jätkä.
:komp: Los Comppaus :komp:
Haluan kuulla los detales.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Joskus yläasteella. Piti olla kova jätkä.
:komp: Los Comppaus :komp:
Haluan kuulla los detales.
Senkun haluat.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: :komp: Los Comppaus :komp:
Haluan kuulla los detales.
Senkun haluat.
No v...u kerro! Mitä, kuinka paljon, jäitkö kiinni, myymäläetsivän kikkoja ja niin poispäin.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Joskus yläasteella. Piti olla kova jätkä.
:komp: Los Comppaus :komp:
Haluan kuulla los detales.
No n. 13-vuotiaana kavereitten kanssa käytiin tyhjentämässä tasaisin väliajoin Kivenlahden Säästäri (?) Uimahallin lähellä. Se oli semmonen ihana pikku kyläkauppa ennen Lippulaivaa, ollut tyhjänä jo yli 10 vuotta, mutta soma pikku rakennus on kyllä pystyssä vielä. Isot pojat pölli kyllä ihan kaljaa ja tupakkaakin, jotka sitten kristillisesti jaettiin. Itse nappasin vaan jonkun suklaapatukan silloin tällöin. Kamalaa :oops:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: :komp: Los Comppaus :komp:
Haluan kuulla los detales.
No n. 13-vuotiaana kavereitten kanssa käytiin tyhjentämässä tasaisin väliajoin Kivenlahden Säästäri (?) Uimahallin lähellä. Se oli semmonen ihana pikku kyläkauppa ennen Lippulaivaa, ollut tyhjänä jo yli 10 vuotta, mutta soma pikku rakennus on kyllä pystyssä vielä. Isot pojat pölli kyllä ihan kaljaa ja tupakkaakin, jotka sitten kristillisesti jaettiin. Itse nappasin vaan jonkun suklaapatukan silloin tällöin. Kamalaa :oops:
Kiitos. Olen nyt melkein itsekin varastanut.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti: Kiitos. Olen nyt melkein itsekin varastanut.
Jonkun pojan neitsyyden???

Oli pakko.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

alghaslbg
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Kiitos. Olen nyt melkein itsekin varastanut.
Jonkun pojan neitsyyden???

Oli pakko.
Äh, mulla on niitä neitsyiden esinahkoja makkarin seinällä ainakin neljä.
Kiitos tämä riittää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hehheh.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
ManZel

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja ManZel »

En ole koskaan moista harrastanut. Muuten olen kyllä rikkonut Suomen lakipykäliä hyvinkin ansioituneesti, mutta vain sellaisissa tapauksissa, joissa siitä ei ole ollut haittaa muille, lähinnä vain itselleni.

(Vielä tarkennukseksi: nämä tapaukset eivät ole olleet kovinkaan vakavia)
Edith

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Edith »

En koskaan mitään.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Edith kirjoitti:En koskaan mitään.
Tätä mun täytyy kompata ihan täysillä. :komp:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

*lukee Wittgensteinia kuunnellen Mahleria* :vihelt:
bedlam

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joskus penskana pöllittiin kaverin kanssa 30 pussillista Pantteria paikalliselta huoltoasemalta. Siinäpä onkin jo ihmettelemistä. Karkkipussit takin sisään sullottuani ja matkaa jatkettuamme joku hemaiseva ulkomaalainen tyttö tuli pyytämään tulta tupakkaan. Ja valahtivat tottakai sytytintä lainatessa sitten Pantterisäkit pitkin asfaltteja.

Ja vielä pienempänä pöllin tietokonepelin vahingossa! Palautin tuotteen kyllä välittömästi. Sattui nimittäin niin, että selailin tietokonepelejä kotikylän puodissa ja pidin yhtä pelikasettia kädessäni kun pläräsin loppupinoa. Jotenkin se pelikasetti unohtui(!) käteeni ja tajusin tämän vasta poistuttuani putiikista. Juoksin sitten raput takaisin ylös palauttamaan kasettia takaisin pinkkaan ja huomasin, että kassasetä oli touhuamistani ilmeisesti seurannut jo pidempään. En kyllä vieläkään tajua, että miksi hän ei lähtenyt perään juoksemaan.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

bedlam kirjoitti:En kyllä vieläkään tajua, että miksi hän ei lähtenyt perään juoksemaan.
Sä näytit jo silloin aivan waltavan peloittavalta? 8)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Muistelen, että kun Stockkalla ostiskelin Alanis Morissetten levyä ja kaivelin jumittavaa lompakkoa povesta aika pitkään, myyjäpoitsut supisi: "Katso!" .. kun sain lompsan lopulta ulos : "Lompakko!" ja sitten mielistelivät kassalla ja komppasivat Morissettea.

Toisen kerran Mega Epesillä pillit soi, kun ne oli virittäneet hälyportteja keskelle kauppaa! Miksi? Onneksi minulla oli sekä dekin puhdistusneste että raha silloin kädessä.

Viime kesänä kirjaston hälytin soi.. olin unohtanut talon kynän taskuuni. Kuka pistää hälyttimen kirjaston Bic-halpakynään? Höh.

Nämä kerroin siis vain ylläpitääkseni lainkuuliaista imagoa...
bedlam

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KisSandra kirjoitti:
bedlam kirjoitti:En kyllä vieläkään tajua, että miksi hän ei lähtenyt perään juoksemaan.
Sä näytit jo silloin aivan waltavan peloittavalta? 8)
Jo? Näytänkö mä nyt muka jotenkin pelottavalta? Pienenä olin pellavapäinen pullaposki, näytin niin epämiehekkäältä että minulle jopa myytiin kerran tyttöjen hiihtomonot. En kehannut korjata asiaa sanomalla pitkän valikoinnin jälkeen, että "olen muuten poika".
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ylä-asteikäisenä näpistelin. Ja paljon.
Tuotemerkkeinä lähinnä suklaa ja tupakka.
Lopetin jäätyäni kiinni ja kirottuani juuri saavuttamaani 15-vuoden ikää ja sitä sakkolappua, jonka poliisisedät antoivat mukaani saattaessaan maijalla kotiin. :evil:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lapsena / teini-ikäisenä jouduin usein epäillyksi näpistelystä. Ja aina nimenomaan silloin, kun EN ollut nyysinyt mitään. Kerran 11-vuotiaana eräs kaverini huomautti ko. asiasta kun menimme erääseen polkupyöräliikkeeseen: "Täällä ne ei ainakaan epäile sua pöllimisestä. Ethän sä voi fillaria pistää povariin!" :D :D :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tää Bill Gunstonin kirja suihkuhävittäjistä on muuten aikas hyvä. Seuraavaksi ajattelin katsoa Meat Loafin videoista sen kohdan, missä se hoikka italopystytisu laulaa. Kerran ihmettelin, kun palautellessani kirjastoon misu tiskin takana sanoi yhdestä kirjasta , että tää on jo poistettu. :vihelt:
Angita

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Määki kunnostauduin yläasteikäisenä parin suklaapatukan pöllimisellä. En jääny kiinni. Kaveri sen sijaan jäi kun myyjä näki tämän pistävän lakupötköä tms. sukkaan. Takahuoneeseehan siitä joutui ja pyysivät vanhempien puhelinnumeron, kun ketään ei ollut kotona painettiin asia villasella ja annettiin vain varoitus. Kun kaveri pääsi ulos kaupasta otti hän tyynen rauhallisesti taskustaan pöllimänsä Mövenpick-suklaajäätelön ja alkoi pistelemään poskeensa. Samainen kaveri on myös huvitellut aikoinaan kauppojen valvontakameroiden edessä laittaen epäilyttävän näköisenä mm. muovisia isoja kulhoja takin alle "piiloon."
Enthu

Re: Oletko näpistänyt kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

en ole näpistänyt enkä näpistä (vaikka joskus mieli olis tehnyt)
Vastaa Viestiin