HAASTE: Helsinki City Run

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Think »

alja kirjoitti:
Think kirjoitti: Muita vähän epätavallisempia hankauspaikkoja on esim. persaus...Eli vakoon vaan vaseliinia.
mutta voin tulla viralliseksi kityläisten nännien teippaajaksi 8)
No kukas nuo vaseliinit hoitaa tarvitseville ;)
Ovela kuin orgasmi
Na

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Na »

Think kirjoitti: Se varsinainen tavoite tai tavoitteet ovat kaikki sellaiset mäet, joita voi sanoa vuoriksi.

No tuon juoksemisen lisäksi käyn lenkillä pyörällä ja luistimilla. Etenkin talvisin uintia, sulkapalloa, squashia, punttisalia ja satunnaisesti muita lajeja. Seinäkiipeilyä ja joogaa pitäisi alkaa myös tässä talvella harrastamaan aktiivisemmin.
Mainiolta kuulostaa tuo kiipeily. Oon joskus ajatellut kokeilla seinäkiipeilyä. Joku sitä suositteli; sanoi keveydestä ja voimistelutaustasta olevan hyötyä siinä. Kannattaa muuten kokeilla joogan lisäksi Pilatesta. Ulottuvuutta, voimaa ja kestävyyttä. :)
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Think »

Na kirjoitti: Mainiolta kuulostaa tuo kiipeily. Oon joskus ajatellut kokeilla seinäkiipeilyä. Joku sitä suositteli; sanoi keveydestä ja voimistelutaustasta olevan hyötyä siinä. Kannattaa muuten kokeilla joogan lisäksi Pilatesta. Ulottuvuutta, voimaa ja kestävyyttä. :)
Seinäkiipely on ihan mukavaa, mutta häviää kalliokiipeilylle tai vuoristovaelluksille 100-0. Voimistelijan taustasta ja sirosta ulkomuodosta tai keveydestä on paljonkin hyötyä tuossa lajissa.

Ehkä mä vielä toistaiseksi pidättäydyn tuossa astangajoogassa kun se hobby on muutenkin niin alkuvaiheessa. Se tuo hyvää vaihtelua monessakin mielessä niin arkeen kuin urheilemiseenkin. Mutta ehkä tuota Pilatesta voisi joskus myöhemmin kokeilla.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Na kirjoitti: Mitäpä muuta herrasväki urheilee juoksun rinnalla?
Mä ratsastan about kolme kertaa viikossa, käyn body pumpissa tai salilla, spinningissä, uin ja joogaan/jumppaan. Siis aina kun on vaan aikaa ja saan itseni kiskottua sohvalta. Haluaisin mennä mm. uimakouluun että oppis kroolaamaan oikein, mutta mistäköhän sais pari ylimäärästä tuntia vuorokauteen?

Harrastin kans kiipeilyä nuorempana, se oli kivaa varsinkin kesäisin ulkona mutta nykyään painan aika paljon enemmän eikä se ole enää niin helppoa :shock:
Patz

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Patz »

Eipäs unohdeta tätä! Joko on treeni alkanut ja miten?

Itsellä se on alkanut lenkkeilyn, pyöräilyn ja sauvakävelyn merkeissä. Tavoitteena syyskuun aikana totuttaa itsensä säännölliseen liikuntaan, eli vähintään 4, n. 45 minuutin suoritusta viikossa. Ostin jopa fillariin matkamittarin jotta pääsen edes jonkinlaiseen selvyyteen lenkkieni pituudesta. Ja tietysti uudet tossut ja muutaman juoksusukat. Ja uudet lenkkeillessä tarpeeksi tukevat rintsikat.

Mites muut?
Viimeksi muokannut Patz, 08.09.2005 17:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Na

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Na »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:Eipäs unohdeta tätä! Joko on treeni alkanut ja miten?
No justiinsa sain flunssan kun tämä haaste tuli.

Unissani olen juossut, valveilla ollessa fyysisesti raskain treeni oli edellispäiväinen pullanleipominen. :)
Eli pakkolepoa nyt, ensviikolla sitten juoksen lyhyttä (alle10km) lenkkiä ihan sen varalta ettei keuhkot sano poks. Nyt kipeänä olen sen verran löhöämisestä laistanut, että oon päivittäin parikin kertaa muistellut voimisteluaikoja ja venytellyt oikein kunnolla. Ei tule uni illalla ellei jonkinlaista urheilua harrasta.
santtu

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja santtu »

Haaste vastaanotettu. :twisted:
UnelmaSäleikkö kirjoitti:Siinähän se otsikossa jo melkein tulikin eli:
Mahdollisimman moni rohkeasti nyt mukaan! :cheer:
Turbohaltija

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:Eipäs unohdeta tätä! Joko on treeni alkanut ja miten?

Mites muut?
Kolme kuukautta olen jo asunut stadissa ja nyt vasta ehdin juoksemaan täällä. Maalla toki olen jolkotellut kolme, neljä kertaa viikossa kesän aikana. Nyt vedin tunnin lenkin: Lähtö Lintsin tienoilta, siitä Töölönlahden ja Säästöpankinrannan ympäri, Pitkänsillan yli Unioninkatua Havikselle ja siitä Olympiaterminaali, Ursula, Kaivarin läpi Pyhän Henrikin kirkolle, mistä rappuset ylös moikkaamaan Stigellin Haaksirikkoutuneita ja uudelleen Unionkatua suoraan Kallion kirkolle asti ja alas Helsinginkadulle ja kotiin. Ihan kiva iltavarvi, tasaista vauhtia.

Lenkkiseura vois olla kiva joskus. Anybody?
SikaMika

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

En harrasta juoksua lainkaan, minusta se on aina ollut jotenkin tylsää verrattuna esim. pallopeleihin. Nyt kuitenkin tässä päivänä muutamana sain päähänpiston lähteä juoksemaan. No, en tietenkään lähtenyt!! Mutta jos näitä pistoksia alkaa sattumaan useamminkin, joudun vielä painelemaan lenkille. Ja jos alan painelemaan lenkille useamminkin, voin hyvin ottaa osaa kyseiseen juoksutapahtumaankin.

Vastaukseni on siis "ehkä".
Chap

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Chap »

Nostetaanpa tätä aihetta ylös. Itselläni on treeni alkanut sulkapallolla ja pelejä on nyt 4-5 takana ja kunto selkeästi nousussa pitkän vähätreenisen kauden jälkeen.

Kaikki jotka saavat puolimaratonin suoritettua voivat sitten ottaa seuraavaksi tähtäimeksi golfin aloittamisen Mongoliassa. http://www.golfmongolia.com/
Yönmustaritari

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:Siinähän se otsikossa jo melkein tulikin eli:

Haastan kaikki Kityilijät juoksemaan toukokuussa 2006 järjestettävän Helsinki City Run -puolimaratonin.

Aikaa on vielä ruhtinaalliset 9 kk eli ihan jokainen rapakuntoinenkin Kityilijä ehtii vielä mukaan. Ilmoittautua voi tähän ketjuun, joka toimii myös treenipäiväkirjana niin halutessanne.

Mahdollisimman moni rohkeasti nyt mukaan! :cheer:
8km/h ei kuulsota kovin pahalta. En löytänyt maksuja mistään. Ei kait se ilmainen ole.

Mattimyöhäisiä kyllä vähän sorsitaan nuissa osallistumismaksuissa.

HCR OSALLLISTUMISMAKSUT:
- 31.12.2005 25,00 €
1.1.2006 - 14.4.2006 30,00 €
15.4.2006 - 30.4.2006 35,00 €
1.5.2006 - 12.5.2006 40,00 €
kisapäivänä 13.5.2006 45,00 €
Patz

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Patz »

Yönmustaritari kirjoitti: Mattimyöhäisiä kyllä vähän sorsitaan nuissa osallistumismaksuissa.

HCR OSALLLISTUMISMAKSUT:
- 31.12.2005 25,00 €
1.1.2006 - 14.4.2006 30,00 €
15.4.2006 - 30.4.2006 35,00 €
1.5.2006 - 12.5.2006 40,00 €
kisapäivänä 13.5.2006 45,00 €
Loistavaa! Tämähän vaan kannustaa suorittamaan osallistumismaksun mahdollisimman ajoissa, joka taas motivoi treenaamaan enemmän että kykenee touhuun toukokuussa.

Olihan tää ilmottautuminen, oi ritari? Voit juosta mun perässä ja ihailla treenattuja pakaroitani samalla. muahahahaaaa!
Na

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Na »

Vieläkös tämä haaste on voimassa?

Ketkä ovat vielä osallistumassa? Onkos treenattu?
huima

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja huima »

Na kirjoitti:Vieläkös tämä haaste on voimassa?

Ketkä ovat vielä osallistumassa? Onkos treenattu?
_o/

Treeniohjelma on pitänyt, eli Chapin kanssa pelataan ennen kevättä vielä kolme kertaa sulkapalloa - ja about sillä se hoituu. Tiukka peruskunto ja kiinteät pakarat ovat rock-treenin tulosta Tavastian hikisillä keikoilla. Tosin ennen kisaa saattaa jäädä douppaamisesta kiinni, jos lasketaan kuinka paljon Karhua on kulunut osana treeniohjelmaa.

Kyllä näillä eväillä aina 24 tuntia jaksaa.
Viimeksi muokannut huima, 27.11.2005 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Na

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Na »

huima kirjoitti:[ Tiukka peruskunto ja kiinteät pakarat ovat rock-treenin tulosta Tavastian hikisillä keikoilla. .
Älä huijaa, olit tänäänkin lenkille lähdössä.
Buns of steel-osio oli varmaan totta, mutta ei saa antaa vääriä treenivinkkejä meille muille. Pelaat likaista peliä voittaaksesi koko kisan! :P
huima

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja huima »

Na kirjoitti:Pelaat likaista peliä voittaaksesi koko kisan! :P
Likaista peliä en pelaa edes sängyssä, siitä takeena kuuma vaahtokylpy. Ainoastaan jos terroristit uhkaavat, saatan sortua likaiseen peliin - ihan kuten Jack Bauerkin -- sillä joskus tavoite pyhittää keinot.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä olen ainakin menossa.. treenaillut olen juoksua kerta viikkoon ja sitten muuta. Nyt en kyllä vähään aikaan juokse ulkona kun pelkään pyllähtäväni.
Chap

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Chap »

Na kirjoitti:
huima kirjoitti:[ Tiukka peruskunto ja kiinteät pakarat ovat rock-treenin tulosta Tavastian hikisillä keikoilla. .
Pelaat likaista peliä voittaaksesi koko kisan! :P
Hah! Tämäkö selittää Huiman viime aikaiset tappiot sulkapallossa - hän haluaakin nöyryttää minut sitten Helsinki City Runissa.
huima

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja huima »

Chap kirjoitti:Hah! Tämäkö selittää Huiman viime aikaiset tappiot sulkapallossa - hän haluaakin nöyryttää minut sitten Helsinki City Runissa.
Sun avatar on vaan syössyt mun ajattelun eri liikeradalle. Vaikea lyödä murhaavia smasheja, kun ajattelee että vastaanottaja on kuitenkin mukava muumimamma. Junou, ei Jack Bauerkaan viitsisi lyödä lyötyä.
Chap

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Chap »

huima kirjoitti:Sun avatar on vaan syössyt mun ajattelun eri liikeradalle. Vaikea lyödä murhaavia smasheja, kun ajattelee että vastaanottaja on kuitenkin mukava muumimamma. Junou, ei Jack Bauerkaan viitsisi lyödä lyötyä.
Vitsi sä oot taitava. Voitat mut selittelyssä 100-0. Niin varmaan HCR:nkin jälkeen. ;)
Na

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Na »

Teidän kummankin kannattaa jo valmiiksi keksiä hyvät selitykset sille, että häviätte tytölle. :)
huima

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja huima »

Na kirjoitti:Teidän kummankin kannattaa jo valmiiksi keksiä hyvät selitykset sille, että häviätte tytölle. :)
Keksiä? Ei Jack Bauerkaan mitään keksi, vaan kertoo totuuden.

Siis mehän säästellään voimia siihen, että sä tulet meidän kanssa suihkuun.

Voit tuoda oman saippuan, tai hieroa itseäsi meidän saippuaisia ihoja vasten.
Na

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Na »

huima kirjoitti: meidän kanssa suihkuun.
Tästä Kity-yhteissuihkusta ei ollut aiemmin mitään puhetta. Tuon mukanani oman saippuan ja Patzin puskuriksi.
huima

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja huima »

Na kirjoitti:Tästä Kity-yhteissuihkusta ei ollut aiemmin mitään puhetta. Tuon mukanani oman saippuan ja Patzin puskuriksi.
Tuota tarjousta ei pystyisi Jack Bauerkaan vastustamaan.

Aamulla lyhyt lenkki, jos pysyy kaduilla edes pystyssä.
Na

Re: HAASTE: Helsinki City Run

Viesti Kirjoittaja Na »

huima kirjoitti:
Aamulla lyhyt lenkki, jos pysyy kaduilla edes pystyssä.
Ei kannata, mun nilkkani on varoittava esimerkki. Pahenee vaan.

Kertokaahan millä kengillä juosta talvella? Ja onko espoossa jotain sulaa mestaa jossa juosta?
Vastaa Viestiin