Turhamaisuuden huippuja

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Turhamaisuuden huippuja

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi persuksen perälaukaus!

Ärsyttää ihmiset, jotka rakastavat itseään ja omaa ulkonäköään niin paljon että sen ihaileminen menee liiallisuuksiin. Äskenkin sairaalan aulassa n. 30 v. suht hyvännäköinen mies peilasi itseään koko sen ajan kun seisoin kahvion jonossa.. Väänteli naaamaansa.. "now look sexy!" - "now look sad" - "now look like you're pooping" - "now look like you're mad"- tyyliin. Nauroin melkein ääneen, kun miehen naamasta huomasi, että todellakin katsoi peiliin vain ihaillakseen itseään eri kulmista.

Mulla on kotona vähän samanlainen tapaus. Joka kerta, oli vaatteita tai ei, kun ukko kävelee kokovartalopeilin ohi, pitää sen jollain tavoin poseerata itselleen :D Naurattaa joka kerta, kun se tekee sen täysin tietämättään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Feiz

Re: Turhamaisuuden huippuja

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Parempi se, että katsoo peiliin ja pitää huolta siitä miltä näyttää kuin se ettei katso.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turhamaisuuden huippuja

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Feiz kirjoitti:Parempi se, että katsoo peiliin ja pitää huolta siitä miltä näyttää kuin se ettei katso.
Sitä mä en tarkoittanut, vaan se, että tyyliin lähettelee itselleen lentosuukkoja ja sanoo ääneen "mitäs seksikäs?" on naurettavaa. Tottakai peiliin saa katsoa, mutta itsensä ihaileminen julkisisissa tiloissa menee jo mun mielestä vähän pitkälle..

Vai kuuluuko Feiz nimenomaan tähän "pullistelija"- ryhmään? Itserakkaus on ainakin kohdallaan ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turhamaisuuden huippuja

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Feiz kirjoitti:Parempi se, että katsoo peiliin ja pitää huolta siitä miltä näyttää kuin se ettei katso.
Sä taisit olla siellä sairaalan aulassa? Pullistelitko habaa kanssa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hebuli

Re: Turhamaisuuden huippuja

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Turhamaisuuden huippuja:

- Lukee Kityssä omaa viestihistoriaansa ja naureskelee omille jutuilleen.

- Ostaa tietskariinsa SLI-tuplanäyttökortit, ikäänkuin niitä oikeasti tarvittaisiin mihinkään siis aikuisten oikeesti.

- Vaatii oman kity-hymiön omalle harrasteelleen.

- Juo kahvia vain maidon kanssa, kerma ei käy.

- Antaa kissalleen nimeksi Prinsessa.

- Kaivelee vesimelonista siemenet pois ennen syömistä koska on mielestään liian hieno ihminen syljeskelemään niitä lattialle ja seinille.

- Kuuluttaa kaveriporukassa suureen ääneen "Minä menen nyt sitten paskalle!" niin että kaikki varmasti kuulevat. Huutaa "Tulin jo takaisin, pesin kädetkin!" palattuaan.

- Ajelee urheiluautolla kaupungissa, vaikka kotona autotallissa olisi citymaasturikin tuota tarkoitusta varten.

- Tarjoaa ravintolassa kaikille kierroksen ja pitää kahta hottista pimatsua kainaloissa, ikäänkuin yksi ei muka riittäisi. Onko sillä muka tuplagenitaalit?

Oli noita jotain muitakin, mutta ei nyt tule mieleen.
hermine

Re: Turhamaisuuden huippuja

Viesti Kirjoittaja hermine »

Häh, toihan on vaan hauskaa. Samanlaista leikkiä, kuin hymyillä aamulla peilikuvalle, siitä tulee oikeasti parempi mieli. Tosin en mä kyllä julkisilla paikoilla kehtaa pelleillä noin mutta vähän varmaan näytän typerältä esim. joka kerta kun töissä yksin astun hissiin (siellä on iso peili). En myöskää osaa ohittaa heijastavia näyteikkunoita vilkaisematta (useimmiten viimeaikoina olen näyttänyt mielestäni säälittävän rumalta, mutta pakko katsoa silti). Mun mielestä toi päinvastoin kertoo siitä, ettei suhtaudu omaan ulkonäköönsä turhan vakavasti. Silloinhan se muikistelisi ja lähettelisi lentopusuja muille, ei itselleen.
swirl

Re: Turhamaisuuden huippuja

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yhdessä entisessä duunipaikassa oli ovessa sellainen lasi, jossa toinen puoli oli peiliä ja toiselta puolelta näki läpi. Yksi miespuolinen duunikaveri pullisteli jatkuvasti siinä toisella puolella ja suki kulmakarvojaan ja muikisteli suutaan naama kiinni "peilissä" ja flirttaili peilikuvansa kanssa, vaikka muistettiin aina kiusata sitä asiasta. Se punastui aina kun jäi kiinni, mutta todennäköisesti unohti sen saman tien kun saattoi taas vartin päästä olla ihailemassa itseään.
Elukka

Re: Turhamaisuuden huippuja

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Parempi se, että katsoo peiliin ja pitää huolta siitä miltä näyttää kuin se ettei katso.
Sä taisit olla siellä sairaalan aulassa? Pullistelitko habaa kanssa?
No tieteski tarttee hei habanderit ja sixpäcci tsekkaa aina kun osuu joku heijastava pinta kohdalle. Muutenhan sitä saattaa vaikka rasvaprosentti huomaamatta hujahtaa yli 0,5%:n! :shock:
Feiz

Re: Turhamaisuuden huippuja

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Elppis kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Parempi se, että katsoo peiliin ja pitää huolta siitä miltä näyttää kuin se ettei katso.
Sitä mä en tarkoittanut, vaan se, että tyyliin lähettelee itselleen lentosuukkoja ja sanoo ääneen "mitäs seksikäs?" on naurettavaa. Tottakai peiliin saa katsoa, mutta itsensä ihaileminen julkisisissa tiloissa menee jo mun mielestä vähän pitkälle..

Vai kuuluuko Feiz nimenomaan tähän "pullistelija"- ryhmään? Itserakkaus on ainakin kohdallaan ;)

Tottakai jos himas peilin ohi käppäilee niin pitää AINA flexaa vähä habaa tai jotain sillä hetkellä valitsemaansa kehonosaa. Voin taata sulle, että aika harvassa on sellaset jannut jotka ei aamulla/illalla hampaita pestessä tai suihkusta tullessa vilauta vähä habaa tai tsekkaa missä kunnossa maha on tai onks se pippeli vielä tallella.

Eri juttu sitten on nämä yleisellä paikoilla pullistelijat. Tee-se-itse "alfa"urokset jotka tekevät itsestään lähinnä pellejä eivätkä tajua sitä :roll:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Turhamaisuuden huippuja

Viesti Kirjoittaja Mojo »

hebuli kirjoitti:Lista
- Raahaa väkipakolla ilmaiseksi saamansa jää-viileäkaapin kotiin, vain jotta vanhan pienen jääkaapin voisi käyttää yläkerrassa tv-pöytänä, ettei tarvitse kesken matsin juosta alakertaan hakemaan olutta.

... tai sitten se on vaan laiskuutta jalkapallofanituksen varjolla.
Hebuli kirjoitti:- Kuuluttaa kaveriporukassa suureen ääneen "Minä menen nyt sitten paskalle!"
Mieleeni muistuu eräs pari vuotta sitten toteutettu laivareissu. Baarissa ilmoitin kohteliaasti muulle pöytäseurueelle että "anteeksi, mutta poistun hetken, koska luonnonhätä niin vaatii" Vastaukseksi tuli tuo sarkastinen "Ai vittu ku kiinnostaa että menet paskalle"

Noh, seuraavana päivänä, paluumatkalla eteen tuli sama tilanne. Mutta edellisestä viisastuneena, nousin vain pöydästä sanomatta sanakaan ja menin paskalle. Takaisin tullessani naamaani pläyjäytettiin oitis kysymys: "Ja missä vitussa sä olit"

Joten minulle tämä on vieläkin eläämää suurempi kysymys: Jos menet paskalle, kuuluuko sinun ilmoittaa siitä muulle seurueelle vai ei?
Tuntuu ett jos ilmoitat, ketään ei kiinnosta. Mutta jos jätät ilmoittamatta uusistakin kiinnostaa... :nuts:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Edith

Re: Turhamaisuuden huippuja

Viesti Kirjoittaja Edith »

IhQuu. Mua aina piristää, jos kuntosalilla törmään yhteen yhteen tiettyyn mieheen, joka nostelee paitaansa peilin edessä ja ihailee vatsalihaksiaan ja vielä katselee ympärilleen, että näkikö muutkin ne lihakset. Ei siinä voi olla hymyilemättä.
huima

Re: Turhamaisuuden huippuja

Viesti Kirjoittaja huima »

Edith kirjoitti:IhQuu. Mua aina piristää, jos kuntosalilla törmään yhteen yhteen tiettyyn mieheen, joka nostelee paitaansa peilin edessä ja ihailee vatsalihaksiaan ja vielä katselee ympärilleen, että näkikö muutkin ne lihakset.
:oops:
Vastaa Viestiin