Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nighthawk

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Aito_Johanna kirjoitti:Kirjaston sakkomaksut. Miksi, voi miksi en opi uusimaan lainoja ajoissa? :maanantai:
Sama vika. Jos en nyt ihan väärin muista, niin en ole kertaakaan palauttanut kirjoja ilman pientä sakkoa. Ja monesti tuo summa ei ole ollut ihan pieni. Omaa tyhmyyttä. Pitäisi vaan yrittää muistaa, miten ärsyttävää se on, kun itse on varannut kirjan, eikä sitä saa ajoissa.

Ei nyt välttämättä ole mikään kehumisen arvoinen juttu, mutta olen tehnyt yhteen Vantaan kirjastoon sakkoennätyksen. Siitä on jo neljä vuotta aikaa, joten en ole varma olenko vielä ennätyksen haltija. Joo.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vittuni vituttaa. Vuotava vittu ei ole kiva juttu. Menkat on tyhmä keksintö.
Turbohaltija

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Vittuni vituttaa. Vuotava vittu ei ole kiva juttu. Menkat on tyhmä keksintö.
No voi vittu mikä vittu. Vitulla päähän. Vittumainen juttu.
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Nyt sitä aurinkoa!!!
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Nighthawk kirjoitti: Ei nyt välttämättä ole mikään kehumisen arvoinen juttu, mutta olen tehnyt yhteen Vantaan kirjastoon sakkoennätyksen. Siitä on jo neljä vuotta aikaa, joten en ole varma olenko vielä ennätyksen haltija. Joo.
Kehtaatko kertoa, paljonko se oli?
Olisi hienoa, jos sakkorahat menisivät suoraan uusien kirjojen hankkimiseen (mutta kuulemma eivät mene). Maksamilleen euroille saisi hieman vastinetta, kun kirjan etulehdellä lukisi: "Tämä kirja on ostettu kaupunginkirjaston valikoimiin <etunimi><sukunimen> maksamilla myöhästymismaksuilla."
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mulla on jonkin verran maksamattomia lähikirjastossa vuodelta 2000. Tuolloin summa oli 400 markkaa. Sen jälkeen en ole tilannetta käynyt tarkistamassa, vaan lainaan lukemiseni vaimon kortilla :mrgreen:

Muutaman kerran karhusivat, mutten maksanut. Sen jälkeen ei ole reiluun viiteen vuoteen sitten kuulunutkaan mitään.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vituttaa heti aamusta alkanut päänsärky.
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kääk, menittekin muistuttamaan Espoon kirjasotssa edelleen rästissä olevista sakoista. Käsittääkseni niissä on kuitenkin joku katto jonka jälkeen sakon määrä ei enää kasva? Olenko oikeassa vaiko tapani mukaan väärässä?
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:Kääk, menittekin muistuttamaan Espoon kirjasotssa edelleen rästissä olevista sakoista. Käsittääkseni niissä on kuitenkin joku katto jonka jälkeen sakon määrä ei enää kasva? Olenko oikeassa vaiko tapani mukaan väärässä?
Näin oli ainakin silloin kun mie olin kirjastossa töissä...Tosin en tosiaan tiedä mikä se katto sitten nykyään on :think:
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Tosin en tosiaan tiedä mikä se katto sitten nykyään on :think:
Se on sisälläollessas lattian ja taivaan välissä. Niin just se taivas missä Jumala asuu ja enkelit soittaa harppua. Niin harppu on se soitin missä on kieliä. Niin ei ihmisten kieliä vaan rautalangasta tehtyjä. Ei rautalankaa ei voi syödä. No syöt sitten ruokaa illemmalla. Niin juuri sitä makaronilaatikkoa mikä on uunissas....
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vituttaa ammattitaidottomat ihmiset jotka typerillä kämmeillään aiheuttavat mulle valtavat määrät ylimääräistä vaivaa ja rahanmenoa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RolloTomasi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti:23,50 egeä.
voitit.

mulla oli kirjaston sakkoja 22,50 dollaria
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

voihan vittupilluintiaani.

nyt ne perkeleen paaluttajat jyskää suoraan ikkunan edessä. kaikki pomppii sisällä. :evil:
Me transmitte sursum, Caledoni!
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

SAAMari, että raivottaa nuo viruspaskat!! yhtä paskaa koko touhu...lopettaisivat nuo kalsarit päällä viruksia ihmisten silmille syytävät paskiaiset loistavan työsarkansa...
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vituttaa kun kämppä on kuin pommin jäljiltä.
Eikä jaksais millään aloittaa raivausta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vituttaa kun antibiotit ei tehoa, uutta aikaa saa hakea kissojen ja koirien kanssa, ja vaiva vaan pahenee. PERKELE!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Vituttaa kun antibiotit ei tehoa, uutta aikaa saa hakea kissojen ja koirien kanssa, ja vaiva vaan pahenee. PERKELE!
Se vaiva? Laita nyt kova kovaa vasten ja vaadi hoitoa, tuosta voi tulla muuten sairaalareissu ynnä muuta eteen. Eikä se varmaan kivalta tunnukaan. *halii*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ebola

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Joku pyykkää MUN pyykkivuorolla, voi vittu että tämä nyt vituttaa sitten niin paljon, että jo sekin alkaa vituttamaan. Kirjoitin lapun kyllä, mutta on tunne et on pakko mennä alas aikaisemmin, jotta pääsee sanomaan lauseita jotka sisältää sanoja kuten vittu, saatana, jumalauta, vitunsaatanajumalauta. *höyryää korvista*
Ebola

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Nyt kun vauhtiin pääsin niin jatkampa vielä. Vituttaa kuivat tupakanpurut. Ihanaa avata uusi purupaketti kun vastassa pelkkää kuivaa sontaa sopivan pehmeän sonnan tilalla. Ja sitten sitä varisee ympäriinsä, argh.
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vituttaa hippasen se, että himassa pitäisi imuroida ja muutenkin siivoilla, muttei yhtään jaksaisi/huvittaisi.
Silleen vähän vaan vituttaa toi, ei se elämää pilaa kuitenkaan.
Missä pirussa se alaston mies-siivooja oikein on?!?!???!111
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Juttelin posliinin kanssa rauhassa kun nokasta alkoi tippumaan punaista juttua eikä vuoto halunnut laimeta. Ja sitten piti yskäistä. Nyt sitten siivotaan tapettia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kebabmesta ei ollu auki, saatana! Vittu että vituttaa. :tiistai:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Vituttaa kaverit, jotka ennemmin makaa väsyään himassa, kuin että lähtisivät lenkille. Nyt niinq heti pliz.

Pyh! Sitten itketään kesävaatekaudella vatsamakkaraa ja leveää persettä. Nih.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Prkl.
Lambuusin mokomat oli pudottaneet yhden mun suosikki-tietsikkapeleistä lattialle ja ulostaneet CD:n päälle + tanssahdelleet sorkkineen sen päällä.
Mahtaakohan toimia enää... :?
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nai sitä lammasta perseeseen ja huuda samalla "sano mää"
Vastaa Viestiin