KehitysKeskustelu

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Vastaa Viestiin
sanctus

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Hankin cd -soittimeni "lifestyle" -nimikkeellä kulkevasta tuotevalikoimasta.
Hintava suhteessa ominaisuuksiinsa, mutta mahtuu loistavasti lasisen terraarion ja Iikkean paperitörppövalaisimen väliin ja karvaisen muovihämähäkin alle.
Clay kirjoitti:Lifestyle
Durasel

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Niin, tuota... mä en sitten lisäile mitään kuvia tai kattele niitä :?:

edit: kiitos sille kuka sitten olikaan :)
Herra Manala

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Voisiko ton 20kt:n tiedostokokorajan heittää nevadaan avatarista? Ihan pyllystä. Haluan hienoja gif-animeja. 512kt olisi paljon parempi raja. Sitäpaitsi ei ne lataudu kuin kerran, selaimen levyvälimuistissa ne kuitenkin pysyy nörteillä.
Enthu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Voisko joku mode selvittää mulle miten jotkut keskustelijat saa norattua,
jos ei halua lukea jonkun tekstejä,en ole vielä sellaista toimintoa löytänyt vai onko sen vasta kokeilu/sisäänajovaiheessa? :)
1108

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enthu kirjoitti:Voisko joku mode selvittää mulle miten jotkut keskustelijat saa norattua
Lähtemällä kitystä.

Ei sellaista toimintoa ole.
eps

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja eps »

Enthu kirjoitti:Voisko joku mode selvittää mulle miten jotkut keskustelijat saa norattua,
jos ei halua lukea jonkun tekstejä,en ole vielä sellaista toimintoa löytänyt vai onko sen vasta kokeilu/sisäänajovaiheessa? :)
Käytä firefox-selainta ja hanki siihen phpBB User Hide -pluginin. Sillä saa piilotettua ei-toivottujen viestittäjien viestit.

e.
Yönmustaritari

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti:Voisiko ton 20kt:n tiedostokokorajan heittää nevadaan avatarista? Ihan pyllystä. Haluan hienoja gif-animeja. 512kt olisi paljon parempi raja. Sitäpaitsi ei ne lataudu kuin kerran, selaimen levyvälimuistissa ne kuitenkin pysyy nörteillä.
Joo tai ainakin jonkin verran lisää kamaa. En saa millään mun ninjapinjoja sopimaan 20 kilon sisään.
Herra Manala

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Yönmustaritari kirjoitti:Joo tai ainakin jonkin verran lisää kamaa. En saa millään mun ninjapinjoja sopimaan 20 kilon sisään.
Nyt ollaan asian ytimessä.
ninnithequeen

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oisko mahdollista saada möllille porttikielto shrinkkiin ja asiakeskusteluihin?
Ei noita aivopieruja jaksa kukaan...
ElanorRaven

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Oisko mahdollista saada möllille porttikielto shrinkkiin ja asiakeskusteluihin?
Samaa piti valittamani. Shrinkissä möllin kommentit on asiallisista kaukana.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vaola kirjoitti:Onko yv-puolella onkelmia? Yksikään mun lähettämistäni yksityisviesteistä ei ole tiettävästi mennyt perille. Vai onko esim. Aasi saanut lähettämäni postin?
No, minä ainakin sain viestisi. Voi olla että yv-viesteissä on jotain ongelmia, mutten sen tarkemmin tiedä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En saa lisättyä kuvia galleriaani. Onnistuuko muilla vai onko tämä minun ongelmani?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lolita kirjoitti:En saa lisättyä kuvia galleriaani. Onnistuuko muilla vai onko tämä minun ongelmani?
Mahdollisesti meni rikki eilen, mahdollisesti nyt korjasin. Jos olisin huippuahkera übersuorittaja, testaisin itse. Nytten jaksa, laiskottelen. Ainakin hetken.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

aasi kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Onko yv-puolella onkelmia? Yksikään mun lähettämistäni yksityisviesteistä ei ole tiettävästi mennyt perille. Vai onko esim. Aasi saanut lähettämäni postin?
No, minä ainakin sain viestisi. Voi olla että yv-viesteissä on jotain ongelmia, mutten sen tarkemmin tiedä.
Mulla olis kans sellanen kutina, että mun lähettämä yv ei olis nyt tavoittanut kohdettaan. Aikaisemmin jäi itseltä myös saamatta yksi minulle lähetetty vastaavanlainen. :roll:

Lisäys: Joo, edelleen on viesti lähtevissä.. eikö sen pitäis siirtyä lähetettyihin siinä vaiheessa kun menee vastaanottajalle? Kohta vuorokauden ollut tuossa tilassa, kummaa :o
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Geetzu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

KisSandra kirjoitti:Lisäys: Joo, edelleen on viesti lähtevissä.. eikö sen pitäis siirtyä lähetettyihin siinä vaiheessa kun menee vastaanottajalle? Kohta vuorokauden ollut tuossa tilassa, kummaa :o
Näkyy vasta sitten lähetetyissä kun vastaanottaja kirjautuu/on sen lukenut...
Herra Manala

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tällaiset kuvavammailut signeerauksessa voisi varmaan kieltää lailla, tai ainakin ohjeistaa kuvan maksimikorkeudeksi 100 pikseliä?

Kuva
Geetzu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Tällaiset kuvavammailut signeerauksessa voisi varmaan kieltää lailla, tai ainakin ohjeistaa kuvan maksimikorkeudeksi 100 pikseliä?
Kielto jo säännöissä...
tonttu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Voisiko saada uuden :reps: hymiön? Se lattiaa läpsyttävä hymiö on niin syvältä. Jooko?
Herra Manala

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

tonttu kirjoitti:Voisiko saada uuden :reps: hymiön? Se lattiaa läpsyttävä hymiö on niin syvältä. Jooko?
Ongelma taitaa olla ennemminkin siinä, että kuka niitä haluaa käyttää, kuin siinä, minkä näköinen se hymiö on.
MarthaFocker

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:
Joo tai ainakin jonkin verran lisää kamaa. En saa millään mun ninjapinjoja sopimaan 20 kilon sisään.
Ninjapinjasi näyttää kärsivän rakeisuudesta. Saat isomman kuvan heikentämättä laatua, kun photoshopatessa valitset save as sijaan save for web. Se karsii pois värisävyt, jotka eivät netissä näkyisi kuitenkaan, jolloin tilaa säästyy ja kuvan saat parempilaatuisena esille... (tai jotain...)
siihen toki ei voi auttaa että maksimikoko on edelleen 125x125.

Mutta kun valitset save for web, on sinulla todellakin yksi huoli vähemmän.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Saz »

Saako täällä jotenkin hiljennettyä joitakin keskustelijoita itseltään? Jos ymmärrätte...en osaa asetella kysymystä oikein. Siis jos en halua lukea jonkun varmasti ihan paikkansa keskustelupalstalla ansaitsevaa antia, niin voinko tehdä asialle jotain vai onko valikoiden lukeminen ainoa vaihtoehto?
eps

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja eps »

Saz kirjoitti:Saako täällä jotenkin hiljennettyä joitakin keskustelijoita itseltään? Jos ymmärrätte...en osaa asetella kysymystä oikein. Siis jos en halua lukea jonkun varmasti ihan paikkansa keskustelupalstalla ansaitsevaa antia, niin voinko tehdä asialle jotain vai onko valikoiden lukeminen ainoa vaihtoehto?
Keskustelujen hiljentäminen ei taida edelleenkään onnistua suoraan Kitinästä. Firefox-selaimeen on ollut mahdolista saada lisäpalikka, joka on hoitanut hiljentämisen, mutta valitettavasti tämä palikka ei toimi uusimmassa Firefoxin versiossa. Tällä hetkellä ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin lukea valikoiden.

e.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Saz »

eps kirjoitti:
Keskustelujen hiljentäminen ei taida edelleenkään onnistua suoraan Kitinästä. Firefox-selaimeen on ollut mahdolista saada lisäpalikka, joka on hoitanut hiljentämisen, mutta valitettavasti tämä palikka ei toimi uusimmassa Firefoxin versiossa. Tällä hetkellä ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin lukea valikoiden.

e.
Ok. Kiitoksia vastauksesta. Ei mua kukaan varmasti ala ärsyttämään, mutta jos jokaisen postauksen sisältö lähentelee nollaa niin tollainen mainitsemasi palikka olisi varmaan aika loistava. Voisi ohjata roskapostina pitämänsä postaukset suoraan sinne roskikseen tuhlaamatta niin pirun arvokasta aikaansa. :P
eps

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja eps »

Saz kirjoitti:
eps kirjoitti:
Keskustelujen hiljentäminen ei taida edelleenkään onnistua suoraan Kitinästä. Firefox-selaimeen on ollut mahdolista saada lisäpalikka, joka on hoitanut hiljentämisen, mutta valitettavasti tämä palikka ei toimi uusimmassa Firefoxin versiossa. Tällä hetkellä ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin lukea valikoiden.

e.
Ok. Kiitoksia vastauksesta. Ei mua kukaan varmasti ala ärsyttämään, mutta jos jokaisen postauksen sisältö lähentelee nollaa niin tollainen mainitsemasi palikka olisi varmaan aika loistava. Voisi ohjata roskapostina pitämänsä postaukset suoraan sinne roskikseen tuhlaamatta niin pirun arvokasta aikaansa. :P
Se oli mulla käytössä, ja voin sanoa, että siitä oli tosi paljon iloa. Valitettavasti selaimen päivityksen jälkeen se lakkasi toimimasta. No kaikkea ei voi saada. Onneksi on sentään sellainen palikka, jolla saa tosi rumat avatarit blokattua pois. Sen nimi on Adblock, jos jotakuta kiinnostaa.

e.
killkill

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tietääkö kukaan, löytyykö Opera 8.5 tai 9b:lle vastaavia käikäleitä?
Vastaa Viestiin