Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kityn seuraava sarjamurhaaja on

Aasi
2
3%
Haemaeraemies
1
1%
Yönmustaritari
1
1%
RectumAssetModule13
3
4%
Enthu
3
4%
Clay
3
4%
Rollotomasi
6
8%
Niba
1
1%
Slam
6
8%
Homeboy65
1
1%
Gattaca
16
21%
Snapapapa
3
4%
Ninnithequeer
6
8%
EveryWoman
3
4%
Finn_Monstah
1
1%
Lucky Luciano
1
1%
Feiz
0
Ei ääniä
Rontti26
1
1%
Jouden-za
0
Ei ääniä
PehmoTix
0
Ei ääniä
Elco
0
Ei ääniä
Patz
2
3%
Manaluus
3
4%
Nypari
2
3%
Joku muu, kuka?
11
14%
 
Ääniä yhteensä: 76

bedlam

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja bedlam »

SnapaHead kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti: Eli kertokaahan nyt mikäs vittu on meininki?
Sä et nyt ole kyllä ollenkaan messissä.
Täh? Aijaa. Mä ku luulin ja kysyin niinku lämpimiks.

No kerro nyt äläkä kiusaa tosi iso homo!
Enkä kerro. Loukkasit tunteitani, yhyy!
SnapaHead

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

bedlam kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Sä et nyt ole kyllä ollenkaan messissä.
Täh? Aijaa. Mä ku luulin ja kysyin niinku lämpimiks.

No kerro nyt äläkä kiusaa tosi iso homo!
Enkä kerro. Loukkasit tunteitani, yhyy!
Taidanpa ollakin aikasta näppärä poika vaikka giganttiset homot kiusaa....
---

Tuohan taitaa olla Fawkes. Ainakin sovinismijuttujensa peruustella ja sillä perusteella, että vastaa aina tyystin eri asiaan mistä joku on hälle huastellu. Tyyliin sopii vielä enemmän, että ketjussa jossa totesin ettei se tunne kuin yhdenlaisen sovinistin on se otus kiittämässä pari viestiä alempana palstan ainutta sovinistia BrianW:tä.

Näin se tuli taas todistetuksi. Ihminen voi päästä pitkälle jos ei vaan anna isolle homolle pikkusormea, ja keskittyy vaan niinku kuuntelee sitä omaa pikku heteroa siellä sydämen vieressä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Niba »

SnapaHead kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:
Täh? Aijaa. Mä ku luulin ja kysyin niinku lämpimiks.

No kerro nyt äläkä kiusaa tosi iso homo!
Enkä kerro. Loukkasit tunteitani, yhyy!
Taidanpa ollakin aikasta näppärä poika vaikka giganttiset homot kiusaa....
---

Tuohan taitaa olla Fawkes. Ainakin sovinismijuttujensa peruustella ja sillä perusteella, että vastaa aina tyystin eri asiaan mistä joku on hälle huastellu. Tyyliin sopii vielä enemmän, että ketjussa jossa totesin ettei se tunne kuin yhdenlaisen sovinistin on se otus kiittämässä pari viestiä alempana palstan ainutta sovinistia BrianW:tä.

Näin se tuli taas todistetuksi. Ihminen voi päästä pitkälle jos ei vaan anna isolle homolle pikkusormea, ja keskittyy vaan niinku kuuntelee sitä omaa pikku heteroa siellä sydämen vieressä.
Sanoi tossukka?
Pyyhin Netikettiin..
SnapaHead

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Niba kirjoitti:
Sanoi tossukka?
Mitä tarkoittaa tossukka?
Patz

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Patz »

SnapaHead kirjoitti:
Niba kirjoitti:Sanoi tossukka?
Mitä tarkoittaa tossukka?
Hei sä kiusaat nyt Nipsukan tyttistä... eli tuskin mitään kovin hetskuu.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja BrianW »

SnapaHead kirjoitti: ---

Tuohan taitaa olla Fawkes. Ainakin sovinismijuttujensa peruustella ja sillä perusteella, että vastaa aina tyystin eri asiaan mistä joku on hälle huastellu. Tyyliin sopii vielä enemmän, että ketjussa jossa totesin ettei se tunne kuin yhdenlaisen sovinistin on se otus kiittämässä pari viestiä alempana palstan ainutta sovinistia BrianW:tä.
Kiitti nyt tästä täysin odottamattomasta kunniasta. Voipi olla näinkin mutta kun minä ilmeisesti olen vähän tyhmä, enkä oikein ymmärrä miten olen voinut ylittää nämä muut mestarit, niin kerrotko yksinkertaisesti minullekin mikä minusta tekee niin mestarillisen sovinistin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
SnapaHead

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

BrianW kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti: ---

Tuohan taitaa olla Fawkes. Ainakin sovinismijuttujensa peruustella ja sillä perusteella, että vastaa aina tyystin eri asiaan mistä joku on hälle huastellu. Tyyliin sopii vielä enemmän, että ketjussa jossa totesin ettei se tunne kuin yhdenlaisen sovinistin on se otus kiittämässä pari viestiä alempana palstan ainutta sovinistia BrianW:tä.
Kiitti nyt tästä täysin odottamattomasta kunniasta. Voipi olla näinkin mutta kun minä ilmeisesti olen vähän tyhmä, enkä oikein ymmärrä miten olen voinut ylittää nämä muut mestarit, niin kerrotko yksinkertaisesti minullekin mikä minusta tekee niin mestarillisen sovinistin.
No kato tota viestihistoriaasi. Kuinkakohan monta kertaa olet sanomassa väliin jos toisiaan on ruoskimassa tyyppi, jolla on munat ja tyyppi jolla on pillu? Ja aina niin, että olet selventämässä mitä se pillun omaava tarkoitti ja puolustamassa ja pahimmillaan käyt vain toteamassa väliin kuinka hieno ja viehättävä nainen tämä pillullinen on.
Kato ei sovinisti välttämättä tajua halventavansa naisia. Korokkeelle nostaminen kun ei näissä tapauksissa yleensä tarkoita alhaalta ylöspäin katsomista vaan juuri päinvastaista. Munalliset osaa, noi ei, mä vähän jeesaan. Munallisia ei kiinnosta, mut pillullisia kiinnostaa niin käynpä joka väliin mesuamassa kuinka supermuruja ne on.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kityn seuraavasta sarjamurhaajasta en tiedä, mutta jos kesseli osoittautuu syylliSEKSI, hän saa varautua pitkään kakkuun. Enkä tarkoita sokerileipurin väsäämää kakkua. Ehkä 15-20 vuotta... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
hebuli

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tännekö voi ilmoittautua? Onko tässä jonon pää?
Bliss

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mitä jos etuilee?
hebuli

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tässä jonossa harvennus selkäänpuukottamalla on sallittua. Siitähän se ura urkenee.
Herra Manala

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Häh, jaa ai Gattaca voitti. Ylläri. Olis kyllä pitäny muistaa myös 1108 ja fawkes, mutta emmä tainnu tietää että toi nyöriyömi on fawkes back then.

Suurin osa on hulluja. Melkein kaikki.
1108

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Olis kyllä pitäny muistaa myös 1108
Ei, ei. Sarjamurha ei ole tyyliäni, massamurha on.

Miitissä tavataan runkut.
MarthaFocker

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti:
Miitissä tavataan runkut.

Kuva


...eikä todellinen sarja/massamurhaaja huutele suunnitelmistaan.
Elukka

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Muutama hilpeä fakta:
  • Olen joskus pohtinut, minkälaista palkkamurhaajan tai -sotilaan elämä olisi.
  • Mieleeni putkahti tänään eristyksiä laitellessa mielenkiintoinen idea vihamiehen surmaamisesta täyttämällä hengitystiet uretaanivaahdolla sieraimen kautta.[1]
  • Ollessani stressaantunut pohdiskelen usein ydinaseiden rakennetta ja toimintaa.
[1]Teoreettinen skenaario; Oikeasti minulla ei juurikaan ole vihamiehiä. (...enää. :twisted: )
Noriyumi

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Homeboy65 kirjoitti:Kityn seuraavasta sarjamurhaajasta en tiedä, mutta jos kesseli osoittautuu syylliSEKSI, hän saa varautua pitkään kakkuun. Enkä tarkoita sokerileipurin väsäämää kakkua. Ehkä 15-20 vuotta... :roll:
Ei Suomessa juuri noin pitkiä tuomioita langeteta... :?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Noriyumi kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Kityn seuraavasta sarjamurhaajasta en tiedä, mutta jos kesseli osoittautuu syylliSEKSI, hän saa varautua pitkään kakkuun. Enkä tarkoita sokerileipurin väsäämää kakkua. Ehkä 15-20 vuotta... :roll:
Ei Suomessa juuri noin pitkiä tuomioita langeteta... :?

Elinkautinen on aina elinkautinen, enkä näe syytä etteikö kolmesta surmasta voisi sellainen tuomita. Mikäli mielentilatutkimukset ei osoita suurempaa fibaa syytetyssä.
Ja joo, voi hakea armahdusta 14 vuoden jälkeen. Mutta Halonen ja Ahtisaari ovat yhteensä armahtaneet tasan nolla vankia, joten luulo pois.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Noriyumi

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Riittääköhän 14 vuotta jotta murhaaja ei enää murhaisi? En ole kovin luottavainen...
Vastaa Viestiin